گیلان، زیباکنار
0133416

ویلای شمال در شهرک‌های ویلایی و ساحلی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-10-24
شهرک‌های ویلایی و ساحلی آرش

شهرک‌های ویلایی و ساحلی آرش طیف گسترده‌ای از انتخاب ویلا را پیش روی شما خواهند گذاشت. مطمئناً سکنی‌گزینی در نواحی شمال کشور، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر ایرانی می‌تواند داشته باشد. ناحیه شمال کشور، به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خزری، یکی از نواحی اقتصادی کشور است.

مجاورت با دریای خزر، باعث‌شده است. که این منطقه، یکی از قطب‌های مراودات اقتصادی کشور باشد. همچنین هر روزه شاهد پیشرفت گردشگری دراین منطقه هستیم. با مشاهده این منطقه به‌طور کلی و به‌ویژه زمین زیباکنار را می‌توان قطعهای از بهشت بر روی این سیاره تداعی کرد. در زیر خرید ویلا داخل شهرک شمال را مشاهده می‌کنید.

شهرک‌های ویلایی و ساحلی آرش

با توجه به توضیحات، می‌توان با قطعیت گفت با انتخاب مسکنی مناسب در شمال کشور، به آسانی می‌شود صاحب یک زندگی مجلل و با صفا شد. وضعیت اجتماعی و همین طور محیط کسب‌وکار به‌وجود آمده در این ناحیه، باعث قرار‌گیری آسان، در مسیر موفقیت می‌شود. پس با اطمینان کامل به شما پیشنهاد می‌کنیم که هیچ چیزی، جز زندگی بی‌نظیر شمالی را در ذهن خود راه ندهید.

ما به شما اطمینان می دهیم که هر آنچه در سر دارید را در شهرک آرش پیدا خواهید کرد. شهرک آرش، تنها یک بخش معمولی در نواحی شمال کشور نیست. شهرک آرش، برندی معتبر در سرتاسر شمال کشور است. هر نوع ویلایی، در هرکدام از شهرها و شهرک‌های شمال کشور را که در سر دارید، تنها و تنها از ما بخواهید. شهرک آرش، دقیقاً همسان و همرنگ آرزوهای شماست.

شهرک‌های ویلایی آرش، مجموعه عظیمی از ویلاهای ناحیه شمالی را دربردارد. ویلاهایی با زیربنای دلخواه و موقعیت جغرافیایی مد نظر شما، که به شما این امکان را می‌دهد هر آنچه می‌خواهید را در بوم رنگ زندگی خود نقاشی کنید. مطمئناً ویلایی در کنار دریای بی‌مانند کاسپین یا در نواحی جنگلی شمالی، ویلا شمال می‌تواند رویای شما را حقیقی کند.

تمامی ویلاهای شهرک آرش، با آخرین استانداردهای ساخت‌وساز جهانی بنا شده‌اند و مجهز به آخرین تکنولوژی ساخت‌وساز هستند. همچنین معماری به‌کار رفته در ویلاهای شهرک آرش، بی‌شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. به علاوه، برای هر ویلا، محوطه‌ای با فضای سبز محصور و اختصاصی و با مساحت‌های گوناگون در نظر گرفته‌شده است. این امر به معنای واقعی احساس امنیت را به شما منتقل می‌کند.

مدیران و موسسان شهرک آرش، با یاری خداوند توانسته‌اند سیزدهمین شهرک بی‌نظیر ویلایی شمال کشور را تأسیس نمایند. اینک به‌لطف خداوند متعال، پس از سال‌ها تجربه، همانند نگینی در شمال کشور می‌درخشیم.
شهرک آرش از شما دعوت به‌عمل می‌آورد که با بازدید حضوری از مجموعه ویلاهای آرش، با قاطعیت تمام، زندگی در شمال کشور را بپذیرید.

شهرک آرش، وضعیت تمامی مردم عزیز کشورمان را در نظر دارد و برای تمامی شما دوستان عزیز، شرایط فروش ویژه‌ای را درنظرگرفته است که در تحول زندگی خود به‌هیچ‌وجه شک نکنید. پس با مشاورین ما در شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

ما شما را دقیقاً به آنچه می‌خواهید هدایت می‌کنیم و شما را با بهترین ها آشنا خواهیم کرد.

برتری‌های داشتن ویلا شهرکی شمال

وقتی حرف از خرید ویلا در شمال به میان می‌آید بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این امر نیاز به سرمایه‌ای هنگفت دارد که پرداخت هزینه‌های آن از عهده هر فردی بر نمی‌آید. به‌طور عمده افراد تصور می‌کنند که خرید ویلا در شمال امری ست که مناسب قشر پر درآمد جامعه است در حالی که این تصور تنها فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری را از شما خواهد گرفت.

خرید ویلا در شمال دارای سطوح مختلفی است که می‌توان در وهله اول آن‌ها را از بابت هزینه پرداختی و سرمایه مورد نیاز طبقه‌بندی نمود. در این صورت است که می‌توان با توجه به میزان بودجه و سرمایه هر فرد بهترین گزینه‌های خرید ویلا را در اختیار او قرار داد. به‌عنوان مثال خرید ویلا داخل شهرک در شمال از آن دسته سرمایه‌گذاری‌هایی است که نیاز به سرمایه‌ای بالا نداشته در عین حال بسیار پر سود و کم ریسک است.

مزایای ویلاهای شهرکی

بهتر است پیش از هر چیز کمی به ویلاهای شهرکی بپردازیم. ویلاهای شهرکی در واقع مجموعه‌ای از ویلاها هستند که در منطقه‌ای مشخص تحت عنوان یک شهرک قرار گرفته و در جوار یکدیگر ساخته‌شده‌اند.

این ویلاها اغلب به‌صورت آپارتمان بوده و همگی از قوانین خاصی که مربوط به شهرک است پیروی می‌کنند. خرید ویلا در شهرک داخل شمال دارای مزایای زیادی است که یکی از آن‌ها نیاز به سرمایه‌ای کمتر برای خرید آن است. خرید ویلا داخل شهرک در شمال نه‌تنها شما را صاحب ویلایی زیبا و شیک با چشم‌اندازی بی‌نظیر خواهد کرد بلکه فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری مطمئن و امن را در اختیار شما با کمترین میزان سرمایه قرار خواهد داد.

مزایای زندگی در شمال کشور

زندگی در شمال کشور می‌تواند در عرض مدت‌زمان کوتاهی شما را به فردی سر زنده و پر نشاط تبدیل نماید. آب‌وهوای بی‌بدیل و طبیعت شگرف این خطه آرامشی کم نظیر را در دل خود جای داده است. زندگی در محیط پر هیاهوی شهری و وجود آلودگی‌های صوتی و آلودگی هوا باعث‌شده تا به‌ویژه در سال‌های اخیر، پای مردم از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز باز شود و نه‌تنها از برای مسافرت و گردشگری بلکه برای اقامت و زندگی نیز به فکر خرید ملک در این منطقه بیفتند.

امکان توسعه کسب‌وکار

رونق بالای اقتصادی در این خطه این امکان را به مردم داده است تا بتوانند کسب‌وکارهای خود را در این نقطه شکوفا نمایند. این رونق نه‌تنها در فصل خاصی از سال بلکه در تمامی ماه‌های سال در این خطه جاری است. چنانچه پای صحبت‌های بومیان این منطقه بنشینید متوجه رونق بالای کسب‌وکارها در آن خواهید شد. از این رو قیمت ملک و زمین نیز در خطه شمال با شیب تندتری نسبت به سایر مناطق کشور در حال رشد است.

خرید ویلا در شمال جهت سرمایه‌گذاری امری منطقی است که نه‌تنها دارای مزایا برای آینده بلکه دارای مزایای زیادی برای دوران حال شما است.

امکان اجاره ویلا و کسب درآمد

شما می‌توانید با اجاره‌دادن ویلای خود به منبع درآمدی ثابت دسترسی داشته‌باشید که این خود می‌تواند یک امر سودآور برای شما باشد. شما می‌توانید با سپردن ویلای خود به وبسایت‌های قانونی و معتبر و مشاورین حرفه‌ای، در تمامی طول سال از درآمد حاصل از اجاره ویلای خود بهره‌مند شوید و این یعنی سودآوری در عین حال با نگاهی بلندمدت به آینده.

به‌واسطه اتفاقات و نوساناتی که برای ارزش پول در کشور ما رخ داده است و در حال رخ دادن است، منطقی‌ترین راه برای در امان‌ماندن از این نوسانات، سرمایه‌گذاری در یک پروژه به‌منظور حفظ ارزش سرمایه است. از طرفی میزان سوددهی پروژه‌ها و درصد موفقیت آن‌ها رقمی نامعلوم است که نمی‌توان حسابی مشخص روی آن باز کرد.

سپرده‌گذاری در بانک‌ها که تا چندسال پیش روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری بود امروزه به روشی با ریسک بالا تبدیل شده است. اما در این بین خرید ملک و ویلا همچنان به قوت خوب باقی ست و با قدرت در بازار سرمایه‌گذاری ها در راس اولویت‌ها قرار دارد. چرا که احتمال زمین خوردن در این وادی بسیار اندک بوده و چنانچه با هوشمندی هر چه تمام و کم گرفتن از مشاورینی حرفه‌ای و مجرب اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید با بازدهی بالایی در این سرمایه‌گذاری روبه‌رو خواهید شد.

خرید ویلای شهرکی مساوی با یک تیر و دونشان

شما با خرید ویلا داخل شهرک در شمال با یک تیر نه‌تنها دو نشان که چند نشان خواهید زد. شما با میزان سرمایه‌ای نه‌چندان بالا صاحب ملکی برای زندگی، تفریح و یا حتی اجاره دادن خواهید شد که می‌تواند منبع درآمدی ثابت برای شما باید و از طرفی با رشد هر روزه سرمایه خود مواجه هستید و این یعنی قدم گذاشتن در یک رقابت دور سر برد. از هر زاویهای یه این امر نگاه کنید متوجه مزایای آن خواهید شد.

یکی از دغدغه‌های اساسی افراد در سفر به شمال، اجاره مکانی برای اقامت است که در فصول پر تردد سال هزینه‌این اجاره بالا رفته و این مبلغ با رشد بالایی روبه‌رو می‌شود. بنابراین چنانچه قصد سفرهای متوالی به شمال را داشته‌باشید با نگاهی به این ارقام احتمالاً از خیر این سفرها گذشته و منصرف خواهید شد.

در حالی که شما می‌توانید با خرید یک ویلای شهرکی در شمال خود را از شر دغدغه هایی همچون یافتن مکای برای استراحت و اقامت راحت کنید. از طرفی دیگر نگران تخلیه ویلا نخواهید بود و به هر میزان که تمایل داشته‌باشید می‌توانید در ویلای شخصی خود سکونت گزینید.

ویلاهای شهرکی آرش در بهترین منطقه از لجاظ موقعیت جغرافیایی و میزان دسترسی قرار داشته و با بالاترین سطح از لحاظ استانداردهای ساخت و کیفیت مصالح ساخته می‌شود. شما می‌توانید در زمینه خرید ویلا در شمال از راهنمایی های مشاورین حرفه‌ای مجموعه آرش بهره‌مند شده و در تمامی طول این مسیر مشاورین را در کنار خود داشته‌باشید تا انتخبی بهینه با بالاترین میزان سوددهی را تجربه کنید.

چرا خرید ویلا داخل شهرک

ویلای شهرکی به مجموعه‌ای از ویلاها گفته می‌شود که در فضایی گسترده در جوار یکدیگر احداث شده‌اند و همگی از قوانین یکسانی پیروی می‌کنند. تفاوت این ویلاها با ویلاهای مستقل جنگلی و ساحلی این است که این ویلاها در یک شهرک احداث شده‌اند و در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. در حالی که ویلاهای مستقل با فاصله بیشتری از هم بوده و همانطور که از نام‌شان بر می‌آید به‌طور مستقل از یکدیگر ساخته می‌شوند.

نقشه یکسان ویلاها و قیمت اقتصادی

ویلاهای شهرکی به‌طور عمده دارای نقشه یکسانی بوده و طراحی آن‌ها نیز مشابه یکدیگر است. یکی از دلایلی که موجب اقتصادی بودن قیمت خرید ویلا داخل شهرک در شمال است این است که سازندگان سعی در استفاده بهینه از پهنه زمین جهت ساخت‌وساز داشته‌اند و از این رو با قیمتی مناسب‌تر آن را عرضه می‌دارند.

اعتماد به فروشنده ویلاهای شهرکی

بسیاری از افراد علیرغم تمایل به خرید ویلا در شمال دارای نگرانی‌هایی از این بابت هستند و نمی‌توانند به هر فروشنده‌ای اعتماد نمایند. چه بسیار ویلاهایی در شمال ک به‌دلیل تجاور به حریم جنگل و ساحل توسط اداره منابع طبیعی، شهرداری و یا راهداری مورد تخریب قرار گرفته‌اند.

البته پیش از خرید ویلا شما بایستی نسبت به دارا بودن مجوزهای لازم از جمله مجوز ساخت و سنددار بودن ویلا اطمنان حاصل نمایید. با این وجود این موضوع در ارتباط با ویلاهای شهرکی در سطح بالاتری از اطمینان اجرا می‌شود. چرا که تعدادی بالایی از ویلاها در کنار هم در یک مجموعه احداث می‌شوند وچنانچه این ویلاها توسط مجموعه‌ای خوش نام همچون مجموعه آرش ساخته‌شده باشد نسبت به مورد اعتماد بودن آن می‌توانید اطمینان کامل داشته‌باشید.

حق انتخاب برای ویلای جنگلی یا ساحلی

ویلاهای شهرکی می‌توانند در مناطق ساحلی و یا مناطق جنگلی ساخته شوند بنابراین شما در این مورد حق انتخاب خواهید داشت. چنانچه تمایل دارید تا ویلای شما در نزدیک ساحل قرار داشته باشد می‌توانید اقدام به خرید ویلا داخل شهرک در شمال در نزدیکی ساحل نمایید.

برخی از شهرک‌های ویلایی در جوار ساحل هستند و برخی دیگر در نزدیکی جنگل مستقر شده‌اند. این موضوع باعث‌شده است تا شما در انتخاب ویلایی که قصد خرید آن را دارید دارای هیچ‌گونه محدودیتی نبوده و با فراغ بال و آسودگی خاطر بتوانید در ارتباط با مکان استقرار ویلا تصمیم‌گیرید نمایید.

تامین امنیت ویلاهای شهرکی

یکی از دلایلی که افراد ا به‌سمت خرید ویلاهای شهرکی می‌کشاند عدم نیاز این ویلاها به سطح بالایی از مراقبت و رسیدگی است. چنانچه شما جزو افرادی هستید که مدیریت نمودن فضای بزرگ و رسیدگی به آن برای شما مقدور ناست و از عهده رسیدگی و نگهداری از یک ویلای مستقل همراه با فضای آزاد بر نمی آیید.

خرید ویلا داخل شهرک در شمال به شما پیشنهاد می‌شود. چرا که سبک زندگی در ویلاهای شهرکی به گونه‌ای است که شما را از بابت رسیدگی‌های مداوم به ویلا در امان می دارد. فضای بیرونی ویلا مشاع بوده و شما با خیالی آسوده می‌توانید در فضای داخلی ویلا امنیت و آرامشی که به‌دنبال آن بودید را تجربه کنید.

عدم نیاز به فرد نگهبان

ویلاهای مستقل به‌ویژه ویلاهایی که در جوار ساحل و جنگل قرار دارند به‌طور عمده نیاز به یک نگهبان همیشگی داشته و شما بایستی نسبت به امنیت ویلای خود تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایید در حالیکه در ویلاهای شهرکی این امنیت توسط حراست ویلا و صاحبان مجموعه برقرار خواهد شد و خاطر شما از این بابت آسوده خواهد بود.

برخی از افراد با هدف اقامت دائم در ویلا و برخی دیگر به قصد سفر و داشتن مکانی برای تفریح اقدام به خرید ویلا می‌نمایند. هرچند که نقش مهم سرمایه‌گذاری در ویلا را نمی‌توان نادیده گرفت که در هر دو دسته مشهود است.

آرامش آخر هفته

با این وجود برخی از افراد جهت رفع خستگی‌های حاصل از زندگی در هیاهوی شهری و تعویض روحیه و بهره‌مندی از طبیعت بکر شمال اقدام به سفر به این خطه می‌نمایند. این افراد عموماً تمایل دارند تا آخر هفته‌ها را ویلای شخصی خود سپری نموده و یا برای چند بار در ماه به ویلای خود سر بزنند. چرا که مشغله‌های کاری و سایر مسائل جانبی اجازه اقات دائم در ویلا را به آن‌ها نخواهد داد.

چنانچه شما جزو افرادی هستید که دارای این گونه برنامه‌ریزی می باشید و نمی‌توانید به‌طور مداوم در ویلای خود حضور داشته‌باشید خرید ویلا داخل شهرک در شمال بسیار مناسب شما است. چرا که خاطر شما از بابت رسیدگی به امور ویلا و امنیت آن راحت خواهد بود.

در حالی که اگر قصد داشته‌باشید یک ویلای مستقل خریداری نموده و تنها چند بار در طول ماه و یا چند بار در طول سال به آن سر بزنید بایستی هزینه‌ای جداگاه از بابت اقدامات امنیتی صرف نمایید که شامل احداث درب‌های ضد سرقت، دزدگیر، سنسورهای صوتی و حرارتی، دوربین‌های مداربسته و یک نگهبان همیشگی برای حراست از ویلا است. در یک کلام می‌توان گفت که خرید ویلا داخل شهرک در شمال برای افرادی که اقتصادی فکر می‌کنند و در عین حال به یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور علاقه دارند بسیار مناسب است.

مزایای خرید ویلا داخل شهرک

سطح امنیت قابل توجه

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا داخل شهرک در شمال برخورداری از سطح امنیت بسیار بالا است. چنانچه جزو افرادی هستید که روی مسائل امنیتی و حفاطتی حساسیت‌های ویژه‌ای دارید انتخاب و خرید ویلا داخل شهرک در شمال برای شما یک گزینه کاملاً بهینه محسوب می‌شود.

ویلاهای ساحلی و جنگلی به‌دلیل نوع ویژه‌ای از ساخت که دارا هستند در سطح پایین‌تری از امنیت نسبت به ویلاهای شهرکی قرار دارند. هرچند که ویلاهای ساحلی و جنگل نیز می‌توانند امکانات حفاظتی پیشرفته و سیستم‌های مجهز به دزدگیر داشته‌باشند.

کاهش هزینه‌های جانبی امنیتی

از طرفی می‌توانید برای ویلای خود یک نگهبان همیشگی در نظر بگیرید. اما این قضیه در مورد ویلاهای شهرکی به‌نحوی دیگر است. سطح امنیت در این ویلاها بالا است چرا که افراد و ساکنین ویلاها به‌طور مداوم در ویلای شخصی خود در حال رفت‌وآمد بوده و ویلاها کاملاً در جوار یکدیگر هستند.

از  طرفی ورود به شهرک دارای قوانین خاصی است و این موضوع سطح امنیت را برای صاحبان ویلا افزایش  داده است. برخی از شهرک ها تنها صاحبان ویلا و دارندگان کارت های تردد را به شهرک راه داده و این یعنی ویلای شما در امنیت کامل به سر خواهد برد.

هزینه مناسب خرید ویلا

قیمت مناسب ویلاهای شهرکی نیز از جمله دیگر مزایای خرید ویلا داخل شهرک در شمال است. مجموعه آرش با در نظر گرفتن شرایط پرداخت وام و اقساط این امکان را به خریداران داده است تا بتوانند با شرایطی ویژه و مطلوب صاحب ویلا در شمال شوند.

زندگی در محیط‌های شلوغ شهری و عدم برخورداری از آرامش فکری می‌تواند مشکلات اعصاب و روان را برای افراد به‌وجود آورد. از جمله مزایای زندگی در خطه شمال داشتن فکری آرام و روانی سالم است. خرید ویلا داخل شهرک در شمال نه‌تنها آرامش فکری را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد بلکه سپری‌نمودن اوقات خوش در دل طبیعت بکر شمال می‌تواند زمینه‌ساز بهترین و شیرین ترین خاطرات برای شما شود.

کیفیت ساخت مناسب

در بسیاری از مواقع پیش آمده است که افراد با سودای خرید ویلا در شمال اقدام به خرید ویلا نموده و در نهایت با کیفیت ساختی پایین مواجه شده‌اند. این موضوع به‌طور عمده در مورد ویلاهای مستقل رخ می‌دهد اما در مورد ویلاهای شهرکی در شمال باید گفت که این ویلاها از کیفیت زمین و ساخت بالایی برخوردار هستند.

ویلاهای شهرکی آرش با بهترین متریال و مصالح و طبق به‌روزترین استانداردها و اصول ساخت‌وساز در دنیا ساخته می‌شوند. امکانات این ویلاها از بابت آب و برق و گاز و سایر امکانات کامل بوده و از سطح امنیتی بالا برخوردار هستند.

ویلاهای شهرکی به‌طور 24 ساعته تحت نظارت و کنترل نگهبانان و حراست ورودی شهرک هستند و تمامی رفت‌وآمدها مورد کنترل قرار می‌گیرند. یکی از اهداف سازندگان فروش ویلا داخل شهرک در شمال این است که از کمترین فضای ممکن بیشترین بهره را حاصل نمایند.

هزینه مقرون‌به‌صرفه اقتصادی

یکی از مهم‌ترین دلایل اقتصادی بودن قیمت خرید ویلاهای شهرکی نیز این است که سازندگان مواد و مصالح مورد نیاز برای ساخت ویلاها را به‌طور عمده خریداری نموده و همین امر موجب کاهش قیمت ویلا داخل شهرک در شمال می‌شود.

هزینه بالایی که بابت ساخت ویلاهای شهرکی در شمال صورت می‌گیرد اکثر سازندگان را بر این می دارد تا این ویلاها را با کیفیت بالایی احداث نمایند. از این رو افرادی که قصد خرید ویلا داخل شهرک در شمال را دارند این اطمینان را داشته‌باشند که ویلاهای شهرکی احداث شده توسط شرکت‌های خوشن نام و خوش‌آوازه دارای سطح بالایی از کیفیت و استاندارد است.

به‌طور کلی ویلای شهرکی به‌دلیل موارد امنیتی بالایی که در آن رعایت می‌شود مناسب افرادی است که به‌طور شخصی توان یا زمان رسیدگی به این گونه موارد را دارا نهستند و به‌دنبال مکانی امن برای استراحت و اقامت هستند.

هرچند توصیه می‌شود چنانچه جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به رعایت قوانین حاکم بر یک مجموعه ندارید و اجرای آن‌ها از حوصله شما خارج است اقدام به خرید ویلای مستقل در شمال نمایید. با این وجود این قوانین، در واقع قوانین پیچیدهای نبوده و اجرای آن‌ها به‌نفع اهالی شهرک و خود شما است.

فروش ویلای داخل شهرکی در شمال

اگر نگاهی به سال‌های دورتر داشته باشیم متوجه خواهیم شد که در گذشته به میزان امروز ساخت و فروش ویلا داخل شهرک در شمال رواج نداشته است. اغلب ویلاهایی که در آن زمان ساخته می‌شدند ویلاهایی مستقل بودند که در دسته ویلاهای ساحلی و یا ویلاهای جنگلی قرار می گرفتند. از همین رو خرید آن‌ها نیاز به سرمایه بالایی داشت.

اما در چند سال اخیر، سازندگان اقدام به ساخت و فروش ویلاهای شهرکی در شمال نموده‌اند و این یعنی همخوانی هر چه بیشتر مبلغ خرید این ویلاها با بودجه مردم. بنابراین نمی‌توان خرید ویلا را دیگر مختص اقشار خاصی از جامعه دانست. خرید ویلا به‌ویژه در سال‌های اخیر به  روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است و می‌توان آن را در دسته پر سودترین ها قرار داد.

وجود فضای وسیع

ویلاهای شهرکی به‌طور عمده در فضاهایی وسیع و گسترده ساخته می‌شوند. زمینی که ویلاهای شهرکی در آن واقع‌شده است دارای متراژ بالا بوده و در مناطقی خاص ساخته می‌شوند.به‌طور معمول این مکان‌ها در نزدیکی نقاط شهری نبوده اما میزان امکانات وسطح دسترسی آن‌ها به مسیرهای جاده‌ای و امکانات شهری بسیار بالا است.

به‌طور کلی در ویلاهای شهرکی بخشی از محوطه و یا تمام آن به‌طور مشاع با همسایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شهرک ها قوانین خاصی حاکم است که مختص یک شهرک بوده و تمامی همسایگان بایستی قوانین را رعایت نمایند. به‌عبارتی ساده‌تر احترام به حقوق دیگران در این فضا از جمله مهم‌ترین قوانین است.

مجموعه ویلایی شهرک آرش

فروش ویلا داخل شهرک در شمال توسط مجموعه آرش در شهرک‌های ویلایی آرش صورت می‌پذیرد که در بالاترین سطح از امکانات و امنیت قرار گرفته است. خرید ویلا داخل شهرک در این روزها بازار داغی دارد و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به‌خود جلب نموده است.

شما نیز اگر به فکر افزایش سرمایه خود هستید و ترس از واردن شدن به بازارهای پر ریسک را دارید، بهتر است به فکر خرید یک ویلای شهرکی در خطه سرسبز شمال باشید. تنها در این صورت ایت که می‌توانید خاطری آسوده از بابت افزایش سرمایه‌تان داشته‌باشید.

قیمت ویلا داخل شهرک در شمال

همانطور که بارها بدان اشاره کردیم خرید ویلا داخل شهرک در شمال دارای هزینه‌ای مناسب و قیمتی پایین از خرید سایر ویلاها است. دلیل آن هم احداث ویلا در منطقه‌ای گسترده و شهرک‌هایی با پهنه وسیع است که از تمامی فضای آن به‌شکلی بهینه استفاده شده است.

مکانی برای تفریح و استراحت

خرید ویلای شهرکی برای افرادی که به‌دنبال مکانی امن و آرام برای اقامت و تفریح و همچنین قرار دادن سرمایه خود در نقطه‌ای مطمئن هستند بسیار مناسب است.

بسیارای از اوقات افراد با هدف خرید ویلا در شمال اقدام به سرمایه‌گذاری می‌نمایند اما به‌دلیل نرخ بالای قیمت ویلا و عدم توانایی در پرداخت هزینه‌ها از این هدف دست می‌کشند.

ویلاهای شهرکی با هدف ایجاد بستری مناسب برای این دسته ازافراد احداث می‌شوند. این افراد می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که دارند اقدام به خرید ویلای شهرکی در مناطق مختلف شمال نمایند.

تسهیلات خرید ویلا

مجموعه آرش با در نظر گرفتن شرایط ویژه پرداخت برای خریداران این امر را تا جای ممکن سهل و ساده نموده است. شما می‌توانید از طریق پرداخت با شرایط نقد و اقساط اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید.

این اقساط می‌توانند به‌طور بلند مدت و در طی دوره‌های مشخص شده پرداخت شوند. این روش از پرداخت بسیار مناسب افرادی است که برای سرمایه و هزینه‌های خود دارای برنامه‌ریزی بوده و تمایل به یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نقطه‌ای امن هستند.

خرید مصالح به‌صورت انبوه

یکی از دلایل خوش قیمت بودن ویلاهای شهرکی در شمال این است که مصالح و متریال مورد استفاده در این ویلاها به‌طور انبوه توسط سازندگان خریداری می‌شود و این موضوع روی قیمت نهایی ویلا به‌شکلی موثر تأثیرگذار است. رشد قیمتی ویلاهای شهرکی در مناطق شمالی چشمگیر بوده و از همین رو این مناطق به مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند.

از جمله مواردی کلی که روی قیمت ویلای شهرکی در شمال تأثیرگذار است متراژ ویلا، میزان امکانات ویلا، سطح دسترسی به امکانات رفاهی و شهری و همچنین کیفیت ساخت و استانداردهای به‌کار رفته در احداث آن است.

چنانچه قصد خرید ویلا داخل شهرک در شمال را دارید ما مجموعه خوش‌آوازه آرش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با سابقه‌ای درخشان در ساخت انواع سازه‌ها از جمله ویلاهای شهرکی، ویلاهای ساحلی و ویلاهای جنگلی توانسته هنر خود را در ساخت سازه‌هایی با کیفیت و اصیل به اثبات برساند.

کیفیت بالای ساخت

کیفیت بالای ساخت ویلاهای آرش و رضایت خریداران در طی این سال‌ها به‌خودی خود گواهی معتبر بر سطح استانداردهای بالای این مجموعه در ساخت ویلا است.

شاید بد نباشد بدانید که خرید ویلا داخل شهرک در شمال نه‌تنها هزینه کمتری بابت خرید را شامل می‌شود بلکه می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما موثر واقع شود. شما با خرید ویلا داخل شهرک در شمال در واقع هزینه‌ای را به‌طور ماهانه و دوره‌ای از بابت نگهبانی، حراست، نظافت و تعمیرات مجموعه پرداخت می‌نمایید.

در واقع نیازی به درگیری‌های فکری و سایر دغدغه‌های از بابت پرداخت هزینه‌ها و رسیدگی به این موارد ندارید در حالی که در یک ویلای مستقل بایستی این هزینه را به‌طور جداگانه پرداخت نمایید و ممکن است در طول یک دوره جهت نظافت و نگهداری نیاز به پرداخت هزینه بالاتری داشته‌باشید که قطعاً همینطور خواهد بود.

کاهش هزینه‌ها به‌صورت چشمگیر

در ویلاهای شهرکی به‌دلیل سکونت تعداد بالایی از خانواده‌ها و ویلاها در یک مکان مشترک این هزینه به‌شکل چشمگیری کاهش پیدا نموده و بین خانوارها تقسیم خواهد شد. بنابراین با خرید ویلا داخل شهرک در شمال از بابت پرداخت هزینه‌های جانبی نیز در امنیت بالاتری قرار خواهید داشت.

ساخت ویلاهای شهرکی در شمال این فرصت را به افراد کرده است تا بتوانند با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه صاحب ویلا در شمال شده و نسبت به یک سرمایه‌گذاری امن اقدام نمایند.

امروزه به‌دلیل افزایش قیمت‌ها به‌ویژه در کلان‌شهرها افراد توانایی خرید ملک را در این نقاط دارا ناست. اما با حرکتی هوشمندانه می‌توان ملکی در شمال خریداری نمود که دارای همان رشد قیمتی و سرعت شکوفایی بوده و با هزینه‌ای کاملاً مناسب و منطقی به فروش می‌رسد.

بهترین ویلای داخل شهرکی شمال

همانطور که می‌دانید واژه بهترین برای هر خریدار به‌شکلی منحصربه‌فرد تعریف خواهد شد. برای یک خریدار سطح امکانات، برای دیگری میزان دسترسی و برای یک خریدار دیگر میزان سرمایه مورد نیاز می‌تواند تعیین کننده خوب بودن یک ویلای شهرکی باشد. اما در این بین عواملی وجود دارند که به‌طور مشترک می‌توانند روی کیفیت یک ویلای شهرکی و مطلوب بودن آن از جهت خرید و سرمایه‌گذاری موثر واثع شوند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که عمده خریداران از بابت آن نگرانی‌هایی دارند، سطح کیفیت و استانداردهای به‌کار رفته در ساخت ویلا است. همانطور که می‌دانید منطقه شمال کشور دارای آب‌وهوایی شرجی و مرطوب است و بنابراین کیفیت ساخت ویلاها در این خطه باید به گونه‌ای باشد که جوابگوی این آب‌وهوا بوده و در برابر آن مقاومت کافی را داشته باشد.

خراب شد نمای ساختمان‌ها و همچنین مشکلت داخلی و پوسیدگی هایی که برای بسیاری از ملک ها و لاها اتفاق می افتد در نتیجه عدم استفاده از متریال استاندارد و شیوه‌های صحیح ساخت‌وساز است. از این رو افراد دارای حساسیت‌های ویژه‌ای روی این موضوع هستند.

ویلاهای شهرکی از لحاظ معماری، زیرساخت‌ها و ساخت بنا دارای استحکام و کیفیت بالایی هستند به‌ویژه اگر این ویلاها توسط مجموعه‌ای خوش‌نام و حرفه‌ای ساخته‌شده باشد. چرا که شرکت‌های سازنده معتبر که ساخت ویلاهای شهرکی در شمال را بر عهدده دارند به‌هیچ عنوان چنین ریسکی را نمی‌پذیرند تا با ساخت ویلایی بی‌کیفیتی شهرت و آوازه خود را زیر سوال برده و با این کار به برند خود لطمه‌ای وارد نمایند.

از این جهت خرید ویلای شهرکی می‌توانند به‌خودی خود بسیاری قابل اطمنیان بوده و خاطر شما را از بابت کیفیت بالای ساخت راحت نماید.

حجم سرمایه بالایی که برای ساخت این ویلاها توسط سازنده صرف می‌شود موجب می‌شود تا بهترین کیفیت و توان در ساخت ویلاهایی خوش‌ساخت صرف شود.

از طرفی ویلاهای شهرکی می‌تواند نمونه کاری عالی برای نشان دادن سطح کیفیت ویلاها توسط یک برند باشد. چرا که افراد متعددی در حال استفاده همزمان از ویلاها بوده و چنانچه یک فرد ناراضی در این بین وجود داشته باشد اعتبار مجموعه خدشه‌دار خواهد شد. از این رو مجموعه آرش تمام توان خود را روی ساخت بهترین ویلای شهرکی در شمال صرف نموده است.

موضوع مهمی که در ارتباط با خرید ویلا در شمال مطرح می‌شود سنددار بودن ویلا است. این موضع می‌تواند به قیمت از دست رفتن سرمایه شما تمام شود بنابراین بایستی دقت بالایی روی آن داشته‌باشید. اما در ارتباط با ویلاهای شهرکی در شمال این حساسیت به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند چرا که ساخت ویلا در یک شهرک نیاز به کسب مجوزهای لازم از جمله مجوز ساخت از مراجع ذی‌صلاح داشته و از این رو می‌توان از بابت قانونی و معتبر بودن این سرمایه‌گذاری اطمینان حاصل نمود.

چرا که احتمال ساخت غیرقانونی ویلا در یک مجموعه آن هم توسط یک برند خوش نام محال است. با این وجود مشاورین فنی و حقوقی در مجموعه آرش در تمامی طول این مسیر همراه شما خواهند بود و تمامی مراحل قانونی  خرید ویلا تحت نظر مشاورین حرفه‌ای صورت خواهد پذیرفت.

بنابراین چنانچه قصد خرید ویلا داخل شهرک در شما را دارید می‌توانید با خیالی آسوده اقدم به این سرمایه‌گذاری نموده و کام خودر را با سوددهی بالاییکه این سرمایه‌گذاری برای شما خواهد داشت در مدت‌زمانی کوتاه شیرین نمایید.

مزایای شهرک‌های ویلایی و ساحلی آرش

کمتر کسی را پیدا خواهید کرد و یا شاید بتوان گفت کسی را پیدا نخواهید کرد که زندگی در شمال برای او امری دلنشین و دوست‌داشتنی نباشد. افراد به‌دلیل علاقه‌ای که به‌طبیعت و سرسبزی دارند به‌طور سالانه چندین‌بار به این خطه بی‌نظیر در کشورمان سفر می‌کنند. زندگی در شمال سبک جدیدی از زندگی رابه شما خواهد آموخت. این سبک زندگی به‌قدری دلنشین است که مطمئناً بعد از کوچ کردن به شهر و دیار خود دوباره دلتنگ آن خواهید شد.

یک طبیعت بی‌نظیر

طبیعت بی‌نظیر شمال که غوطه‌ور در مه است با صدای پرندگان و حیوانات جنگلی و هوایی که در آن چیزی جز اکسیژن خالص نمی‌توان یافت شما را دلبسته این سرزمین زیبا خواهد کرد. چنانچه از علاقه‌مندان دریا و ساحل هستید مطمئناً تجربه تماشای صحنه بی‌نظیر طلوع و غروب خورشید را بر پهنه وسیع دریای خزر داشته اید.

تجربه زندگی در چنین مکان آرامش‌بخشی می‌تواند بر جشم و جان و روحیه شما تأثیر شگرفی داشته باشد. انسان‌ها اساساً نیاز به‌تغذیه مناسب برای روح دارند و این تغذیه می‌تواند از طریق یک سفر به منطقه‌ای بکر وآرامش‌بخش حاصل شود.

بهره‌مندی از چنین زیبایی‌هایی ممکن است در تمام طول سال برای شما مقدور نباشد چرا که در اوقاتی از سال به‌دلیل میزان ترافیک و تردد بالا در مناطق شمالی امکان یافتن مکانی مناسب و دلخواه برای اقامت وجود ندارد.

آسودگی از هزینه اجاره

از طرفی هزینه‌های پرداخت اجاره های به‌قدری بالا است که نمی‌توان برای بیش از چند بار در سال به این سفر ها فکر کرد. بنابراین شما می مانید و حسرتی که همواره بابت از دست دادن مناظر زیبای شمالی خواهید داشت.

سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در شمال یکی از بهترین راهکارهایی است که نه تنها مزایای داشتن یک مکان اقامت دائمی را به شما خواهد داد بلکه می‌توان آن را از سایر جنبه‌ها نیز مورد بررسی قرار داده و به مزایای بی‌شمار آن پی برد.

یک روش سرمایه‌گذاری

همانطور که می‌دانید خرید ملک و ویلا یکی از روش‌های مطمئن برای افزایش سرمایه و سوددهی است. اما چنانچه این کار را هوشمندانه انجام ندهید با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهید شد.

شناسایی مناطق مستعد رشد و پیشرفت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در خرید ویلا بایستی به آن توجه‌داشته‌باشید. چنانچه در این زمینه دانش و آگاهی کافی ندارید بهتر است که از متخصصین حرفه‌ای در این زمینه یاری گرفته و اقدام به این سرمایه‌گذاری نمایید.

تامین امنیت ویلا

خرید ویلا داخل شهرک در شمال می‌تواند برای افرادی که محتاطانه عمل می‌کنند مناسب باشد. چرا که این‌گونه ویلاها به‌طور عمده دارای مشکلات قانونی نبوده و چناچه توسط مجموعه‌های خوش‌نام ساخته‌شده باشند دارای بازدهی بالایی نیز هستند. چرا که این مجموعه‌های با شناسایی مناطقی که مستعد شکوفایی است اقدام به ساخت ویلا داخل شهرک در شمال می‌نمایند.

ویلاهای شهرکی در شمال می‌توانند مکانی مناسب برای اقامت دائم شما باشند. چنانچه شما جزو افرادی هستید که دارای یک کسب‌وکار می باشید می‌توانید با توجه به رشد و رونق بالای اقتصادی در خطه شمال اقدام به انتقال کسب‌وکارتان به این خطه و گسترش آن نمایید.

سکونت در ویلایی که رسیدگی به آن مشابه منزلی که در آن سکونت داشتید است می‌تواند شما را با سرعت بیشتری به زندی در این منطقه عادت دهد. ویلاهای شهرکی دارای محیطی امن و آرام برای زندگی و اقامت بوده و طبق آمار و ارقام در دسترس میزان رشد بالایی را در سال‌های اخیر داشته‌اند.

شما جهت خرید ویلا در شهر در شمال و انجان یک سرمایه‌گذاری ایمن و مطمئن می‌توانید به مجموعه آرش مراجعه نموده و راهنمایی‌های لازم را از مشاورین حرفه‌ای این مجموعه دریافت نمایید. زندگی در خطه سرسبز شمال با مردمانی با فرهنگ و اصالت نعمتی است که می‌توانید با هوشمندی هر چه تمام از آن بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×