گیلان، زیباکنار
0133416

زیباکنار کجاست؟ و چرا خرید ویلا در زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-10-23
چرا خرید ویلا در زیباکنار

چرا خرید ویلا در زیباکنار یک انتخاب خوب و مناسب برای ماست؟ آیا می‌دانید این منطقه در کجای شمال ایران قرار گرفته است؟ در این یادداشت، به پرسش‌های متداول شما پاسخ گفته‌ایم.

دریا و زیبایی‌های زیباکنار را نمی‌توان تنها با جملات بیان کرد. منطقه ساحلی زیباکنار، در همجواری رشت، بندرانزلی، بندر کیهانشهر و شهر توریستی و پر مسافر لاهیجان است. که سبب توسعه هر روزه منطقه زیباکنار می‌شود. به‌وضوح می‌توان گفت که زیباکنار یکی از نبض های اقتصادی شمال ایران به‌شمار می‌آید. به این صورت که حتی با یک کسب‌وکار ساده نیز می‌توان. زندگی سرسبز و لوکسی را در سواحل و منطقه زیباکنار به‌دست آورد.

همچنین بکری دریا و سواحل زیباکنار و رودخانه خروشان و جوشان سفید رود، به زیبایی‌ها و خاصی آن می‌افزاید. باید نوید داد که با وجود اینکه اکثر نواحی شمالی دست خوش تغییرات شده‌اند. اما زیبایی زیباکنار هنوز هم پا بر جا مانده و از تغییرات به‌دور مانده است. به‌طور کلی زیباکنار با وجود جمعیت مناسبی که دارد. تبدیل به یک مکان دنج و سرسبز برای زندگی و دوری از آلودگی‌های شهری شده است.

حال تنها چیزی که به‌ذهن یک انسان خطور می‌کند این است. که مرتبا به هتل زیباکنار آمد یا یک ویلای لوکس بی نقص، در ناحیه جنگلی- ساحلی زیباکنار ارزش بسیار بالایی دارد. مژده می‌دهیم که شهرک‌های ویلایی آرش در زیباکنار، بهترین مکان برای مسکن گزینی هستند. باید بدانید که شهرک‌های ویلایی آرش، تنها یک مجتمع ویلایی در زیباکنار نیست. بلکه آرش نامی آشنا و یک برند معتبر و محبوب در سرتاسر ناحیه شمال کشور است.

چرا خرید ویلا در زیباکنار جذاب است؟

شما می‌توانید، هر آنچه را که در تخیل و خواسته‌هایتان دارید. با ما در میان بگذارید و بهترین هارا از ویلا زیباکنار بخواهید. مفتخریم که اعلام کنیم. بهترین ویلاهای شمال کشور را با خاص ترین معماری‌های روز و مستحکم ترین استانداردهای جهانی در دست داریم و آن‌ها را به آخرین تکنولوژی ممکن مجهز کرده‌ایم. تا در کنار زیبایی و آرامش فضای شمال، با آسایش و امکانات شهری زندگی کنید.

تنوع ویلاهای شهرک آرش، باعث می‌شود. مناسب‌ترین را با توجه به نیاز و علاقه خود انتخاب کنید. همچنین فضای باز و محوطه اختصاصی هر ویلا، محیطی امن و خصوصی را به شما و خانواده شما می بخشد. مفتخریم که مدیران شهرک آرش، با یاری خداوند توانسته اند سیزدهمین شهرک ویلایی شمال کشور را تأسیس کنند.

شهرک آرش از شما دعوت به عمل می‌آورد که با حضور یافتن در شهرک‌های ویلایی آرش، شاهد بهترین ویلاهای شمال کشور  باشید. همچنین مشاورین ما هر لحظه از شبانه روز، آماده پاسخ دهی به سوالات شما دوستان عزیز هستند.

چنانچه اطلاعات بیشتری در پیرامون ویلاسازی و موارد مربوط به آن دارید می‌توانید به وب‌سایت جدید و تخصصی دانشنامه آرش ویلا مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×