گیلان، زیباکنار
0133416

زیباکنار، نقطه هدف گردشگران شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-10-16
منطقه ساحلی زیباکنار کجاست

منطقه ساحلی زیباکنار کجاست؟ اجازه بدهید کمی در مورد زیباکنار برایتان بگوئیم. زیباکنار یک منطقه ساحلی و بسیار خوش آب‌وهوا است که در کنار ساحل زیبای دریای خزر و در شمالی‌ترین نقطه ایران قرار دارد.

معرفی زیباکنار

تلاقی بی‌نظیر جنگل، مزارع سرسبز، تالاب، رودخانه و دریا باعث‌ شده تا یک آب‌وهوای چهارفصل بی‌همتا در زیباکنار به‌وجود بیاید که از دیرباز در نظر همگان بوده.

با گذشت زمان زیباکنار بیشتر و بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران بخش املاک و به‌خصوص ویلا قرار گرفت. منطقه زیباکنار نه‌تنها از موهبت‌های الهی و جاذبه‌های گردشگری بهره می‌برد، بلکه به لحاظ تجاری نیز به‌دلیل همجواری با منطقه آزاد تجاری بندر انزلی بسیار مورد توجه است.

این امر باعث‌شده تا بالاخص در چند سال اخیر رشد ساخت‌وساز ویلا در این منطقه با سرعت بالایی شتاب گیرد. تا اینکه اکنون هزاران ویلا به‌صورت شهرکی در منطقه زیباکنار به‌چشم می‌خورند.

خرید و فروش ویلا در این منطقه

خرید و فروش ویلا در زیباکنار و به عبارت دیگر خرید و فروش ویلا در انزلی به‌دلیل تعداد زیاد ویلاها و فروشندگان کار ساده‌ای نیست و نیازمند بهره‌مندی شما از یک مشاور با تجربه است.

شهرک ویلایی آرش

در منطقه ساحلی و گردشگری زیباکنار شهرک‌های ویلایی زیادی وجود دارد. اما شهرک ویلایی آرش زیباکنار یک شاهکار هنری است. این شهرک امروز در حال توسعه شهرک چهارم خود در این منطقه زیبای گردشگری در شمال کشور و استان گیلان است.

ویلاهای واقعاً بی‌نظیر در تیپ‌بندی‌های مختلف به‌صورت 2 تا 6خوابه مدرن و مهندسی‌ساز با چشم‌اندازهای زیبا که به‌صورت شهرک‌های مختلفی درآمده‌اند، دیگر جایی برای انتخاب مقصد بعدی شما نخواهد گذاشت.

شرایط فروش و پیش‌فروش این ویلاها بسیار متنوع است. این امر خیال هر خریدار و سرمایه‌گذاری را که قصد خرید ویلا در شمال را دارد، از هر لحاظ راحت می‌کند. در هر زمان که بخواهید امکان بازدید از مراحل ساخت شهرک ویلایی آرش زیباکنار وجود دارد.

مشاورین مجرب و متخصص این شهرک ویلایی آرش همواره در کنار شما هستند تا بهترین مشاوره را برای خرید یک ویلای متناسب با سلیقه و بوجه شما بدهند .

زیباکنار جایی است که شما هرگز از خرید ویلا در آن پشیمان نخواهید شد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×