گیلان، زیباکنار
0133416

جاذبه‌های گردشگری زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-11-09
گردشگری زیباکنار

اگر در جهت رتبه بندی هم بخواهیم به این استان سرسبز شمال کشور امتیاز دهیم، می‌شود گفت: گیلان به‌دلیل داشتن دشت‌ها، کوهستان، جنگل‌ها، دریاچه‌ها  وآبشارهای زیبا و گوناگون، بالاترین امتیاز را به‌خود اختصاص داده است که زیباکنار نیز به‌عنوان یکی از شهرهای تفریحی و توریستی این استان، زبانزد خاص و عام است. اگر می‌خواهید با جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی زیباکنار بیشتر اشنا شوید، با ما همراه باشید.

زیباکنار

زیباکنار شهر ساحلی و گردش پذیر، واقع در استان گیلان و از توابع شهر رشت است، که از روستاها و ییلاقات بسیار متعدد و زیبایی تشکیل شده است. این شهر ساحلی از سمت شمال به دریای معروف خزر و از سمت جنوب به شهر لشت نشاء و کوچصفهان، از سمت شرق به کیاشهر و از غرب به شهر بندر انزلی ارتباط دارد. لازم است بدانید زیباکنار به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به منطقه آزاد انزلی، به‌عنوان شاهراه اقتصادی شناخته‌شده است که همین عامل، توانسته در رونق اقتصادی این شهر بسیار مثمر ثمر واقع شود.

زیبا کنار و آب‌وهوا!
هیچ کس نیست که نداند ویلا چیست ؛ حال اگر می‌خواهید برای خود یک ویلا در زیباکنار داشته‌باشید، قطعاً آب‌وهوایش را باید بیشتر بشناسید، آب‌وهوای این شهر توریستی معتدل و مرطوب است و بارندگی های مداومش، جلوه خاصی را به این کناره زیبا بخشیده است که احساس آرامش، سرزنده و شادابی را به هر گردشگری القا می‌کند.

جاذبه‌های زیباکنار

رودخانه اوشمک
رودخانه اوشمک، در واقع مهمترین و معروفترین جاذبه‌ی گردشگری زیباکنار نیست ولی قدمتی چندین ساله دارد که با طول 8 کیلومتر، از قلب زیباکنار گذشته و طبیعت منحصربه‌فرد و بهترین مکان برای افرادی و گردشگرانی است که دلشان می‌خواهد به ماهیگیری بپردازند. اگر قصد خرید ویلا شمال و زیباکنار را دارید، قبل از هر چیزی حتماً به این رودخانه سری بزنید.

پارک ملی بوجاق

اگر دلتان می‌خواهد انواع پرندگان و آبزیان را از نزدیک ببینید و زیباترین پرندگان از قبیل: عروس غاز، غاز خاکستری، فلامینگو، پلیکان، باکلان، اکراس، خوتکا، اردک ارده‌ای، آنقوت، نوک پهن، قو، طاووس، کشیم، خروس کولی، چنگر، کاکایی، اردک سر حنایی، کله سبز و انواع حواصیل را ببینید، پارک ملی بوجاق در زیباکنار، با عنوان یکی از زیستگاههای مهم این پرندگان، می‌تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند. این پارک بی‌نظیر با برخورداری از جاذبه‌های تفریحی و متنوع، برجسته ترین پارک ملی کشور لقب گرفته است، همچنین طبق تحقیقات، این پارک، بیش از 50 گونه آبزیان متنوع همچون کپور، ماهی سفید، ماهی کاراس، سیم پرک و اردک ماهی را در خودش جای داده و شگفت‌انگیز است و می‌تواند یک منطقه تفریحی عالی برای گذراندن اوقات فراغت شما محسوب شود.

جاذبه‌های گردشگری زیباکنار

کلام آخر

زیباکنار با آب‌وهوای معتدل و جاذبه‌های گردشگری متنوعی که دارد، یکی از بهترین شهر شمالی برای ساخت‌وساز ویلا و یا خرید ویلا است که تاکنون در رتبه اول قرار گرفته است. مناطق دیدنی همچون: ساحل پرتردد حاجی بکنده، منطقه تفریحی/تجاری کاسپین، پل چوبی و پارک جنگلی کیاشهر و ساحل مروارید، در کنار شالیزارهای بکر و طبیعتی خیره کننده، نظر هر گردشگری را به‌خود جلب می‌کند، به گونه‌ای که یکی از بهترین سفرهایتان به گیلان خواهد شد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×