گیلان، زیباکنار
0133416

آبشار ویسادار (سومین آبشار مرتفع استان گیلان)

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-13
آبشار ویسادار

آبشار ویسادار کجاست؟ استان گیلان در فصول مختلف سال به‌دلیل داشتن آب‌وهوا و طبیعت بکر و دلنواز خود همچون نگینی است که در این عرصه خاکی می‌درخشد.

جاذبه‌های طبیعی استان گیلان بیشمار است. یکی از این جاذبه‌های طبیعی‌ای که سالانه هزاران نفر را به سوی خود رهنمود می‌کند، آبشار ویسادار است آین آبشار زیبا در استان گیلان و در شهر رضوان شهر و در حدود شانزده کیلومتری شهر پره سر دهستان ییلاقی ارده و در نزدیکی روستایی به‌نام آوربیار قرار دارد. با خرید ویلای قسطی گیلان و خرید ویلای شمال صاحب ویلای شوید. همچنین خرید ویلای زیباکنار به شما این امکان را می‌دهد تا به جاذبه‌های گردشگری گیلان دسترسی داشته‌باشید

با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

 

گیلان و جاذبه‌های گردشگری

حداقل همه ما یکبار به استان گیلان سفر کرده‌ایم و جاذبه‌های آن را از نزدیک تماشا کرده‌ایم هر گاه صحبت از سفر و مسافرت می‌شود، ناخوداگاه ذهن ما به‌سمت شمال ایران کشیده می‌شود جایی سرسبز با در ختان سر به آسمون کشیده دریا و آب‌وهوای مطلوب چیزی که گردشگران به‌دنبال آن هستند. خرید ویلای قسطی شمال به شما این امکان را می‌دهد تا با اندک درامد صاحب ویلا شوید. خرید ویلای زیبا کنار سبب می‌شود تا با طبیعت منطقه عجین شوید. خرید ویلا گیلان می‌تواند یک سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری این استان زیبا و سرسبز با جاذبه‌های گردشگری بیشمار باشد. شما با خرید ویلا زیبا کنار به‌راحتی می‌توانید صاحب ویلا شوید.

آبشار ویسادار

آبشار ویسادار طی سال‌های مختلف دست‌نخورده باقی‌مانده است گفته می‌شود در استان گیلان بیش از چهار هزار آبشار وجود دارد که آبشار ویسادار نگین دار آنان محسوب می‌شود.  به گونه‌ای که این آبشار پرصلابت و زیبا نماد استقامت است. ریزش آب از بلنداری آبشار و صدای آین آبشار در میان شاخ  و برگ درختانی که آبشار را احاطه کرده‌اند و صدای جیک جیک پرندگان که آوای زندگی را سر می‌دهند حس و حال زیبایی را به انسان وارد می سازد. آبشار ویسادار به ما می‌گوید که زندگی هنوز ادامه دارد. شرکت انبوه‌سازان آرش با فروش ویلای گیلان و فروش ویلای زیباکنار به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید قسطی ویلای گیلان صاحب ویلا شوید.

بر بلندای آبشار ویستادار صخره‌های وجود دارد که به‌شکل لایه لایه هستند  این آبشار در پایین جایی که آب فرود می‌آید گودالی بزرگ به‌شکل دایره ایجاد کرده است و صبح هنگام تابش نور خورشید از دهانه گودال جلوه منحصربه‌فرد و خیره‌کننده‌ای از طبیعت را به‌وجود می‌آورد که آدمی از دیدن آن سیر نمی‌شود. آب تنی در این آبشارخنک در فصول گرم سال حسن حال وصف نشدنی را القاء می‌کند، که زبان از گفتن آن عاجز است. با خرید ویلای گیلان و خرید ویلای قسطی شمال چند روزی را بدور از دغه های روزمره زندگی سپری کنید. خرید ویلا زیباکنار سبب می‌شود تا در آرامش ساحل صاحب ویلا شوید.

مشخصات آبشار ویسادار

آبشار ویسادار سومین آبشار مرتفع استان گیلان است. آب آبشار ویسادار از ارتفاع پانزده متری بر گودالی دایرهای شکل فرو می ریزد، اطراف آبشار را پوشش گیاهی و درختان در هم تنیده تشکیل می‌دهد که علاوه بر ایجاد سایه‌بان ترکیب وصف نشدنیای را به‌وجود آورده است. در قسمت فوقانی آبشار ویسادار پلی قرار دارد که شما می‌توانید از بالای این کوه شکوه و عظمت آبشار ویسادار را تماشا کنید. با خرید ویلای قسطی گیلان شما نیز می‌توانید صاحب ویلا شوید خرید ویلای زیباکنار به شما این امکان را میدهد تا به همه نقاط گردشگری استان گیلان دسترسی داشته‌باشید.

آبشار ویسادار همچون چاهی است و وقتی در پایین آبشار قرار می‌گیرد انگاری که در گودالی گیر افتاده‌اید. همچنین شما می‌توانید به بالای آبشار بروید و از بالا شکوه و عظمت آبشار ویسادار را به نظاره بنشینید. مسیر رسیدن به این آبشار از دل کو هاست که هرکدام زیبایی مخصوص به‌خود را دارد. آبشار ویسادار در دل جنگل‌های پیلمبرا قرار دارد و با سفر به آبشار می‌توانید پیاده‌روی کنید و هم به تماشای آبشار بنشینید.

آبشار ویسادار جلوه یویژه‌ای از آبشار، جنگل و رودخانه را در کنار چشمان ما نمایان می‌کند در کنار هیاهویی که آبشار ویسادار به‌هنگام فرود آب دارد یک نوع آرامشی نیز به‌همراه دارد. جالب است بدانید در کنار آبشار ویسادار درختی کهن وجود دارد که آن را درخ هزار ریشه می نامند به این دلیل به آن هزار ریشه می‌گویند که ریشه های آن از دل خاک بیرون زده و زیبایی خاصی را به‌وجود آورده است. خرید ویلا گیلان و خرید ویلای قسطی گیلان در جهت بهبود حال مسافران در گیلان ایجاد شده است.

در اطراف آبشار می‌توانید پینک نیک کنید و از فضای اطراف آبشار ویسادار نهایت استفاده را ببرید، و یک خاطره شرین را از سفر به استان گیلان و آبشار ویسادار در ذهن خود ثبت کنید. با خرید ویلای گیلان و ویلای زیباکنار خیلی راحت صاحب ویلا شوید و یا می‌توانید با خرید قسطی ویلای گیلان با درآمد اندک صاحب ویلا شوید فقط کافی است بخواهید تا در بهترین شهر ایران صاحب ویلا شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×