گیلان، زیباکنار
0133416

آیا تصمیم به خرید ویلا در شمال دارید؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-15
تصمیم به خرید ویلا

یکی از موضوعاتی که در این روز ها به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب از آن یاد می‌شود موضوع سرمایه‌گذاری و تصمیم به خرید ویلا در شمال کشور است. صرف نظر از موضوع مالی و هزینه‌ای که قرار است برای خرید ویلا انجام شود موضوعاتی هست که باید یک خریدار ویلا شمال قبل از سرمایه‌گذاری در مورد آن تحقیق کند و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری در این مسیر نماید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوعات با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش همراه شوید.

عوامل تاثیرگذار بر تصمیم به خرید ویلا

یکی از موضوعاتی که همواره برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال مورد نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران است این است که مگر قرار است چند بار در سال از ویلا استفاده کنیم؟ اینکه آیا ارزش سرمایه‌گذاری و خواب سرمایه در خرید ویلای شمال هست یا نه و اینکه اگر ویلایی در شمال کشور خریداری نمایید مجبور خواهید بود تا سفر های تکراری داشته‌باشید و نمی‌توانید تنوع به مسافرت شمال خود بدهید. موضوعی که به‌شدت از طرف برخی از حتی رسانه ها له آن پرداخته می‌شود.

اما این نکته را باید توجه داشت که اولا مسیر شهرهای شمالی خیلی از هم دور نیست و معمولاً با دو تا سه ساعت رانندگی به‌راحتی می‌توانید به شهرهای دیگر رفت‌وآمد کنید و ضمنا این موضوع را در نظر داشته‌باشید که سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال کشور همیشه به  دنبال استفاده شخصی اتفاق نمی افتد. در بسیاری از مواقع هدف از خرید ویلا در شمال موضوع سرمایه‌گذاری است و اگر این سرمایه‌گذاری در مناطقی رو به رشد مانند زیباکنار باشد همیشه سود زیادی پس از چند سال برای سرمایه‌گذار و خریدار ویلا به‌همراه خواهد داشت.

موضوع دیگر این است که معمولاً خرید ویلا و سرمایه‌گذاری برای خرید ویلا موضوع خیلی ریسک داری نیست و اگر با یک شرکت انبوه‌ساز معتبر معامله خود را انجام دهید می‌توانید این اطمینان را داشته‌باشید که سرمایه‌گذاری درستی انجام داده‌اید و این سرمایه در مدت‌زمان کوتاه با رشد زیادی همراه خواهد بود.

موضوع تنوع مسافرت از دیدگاه دیگری نیز می‌تواند مورد بررسی باشد. اگر شما از جمله افرادی هستید که هر بار منطقه‌ای از شمال را برای مسافرت انتخاب م کنید شاید انتخاب ویلا در یک شهر و خرید ویلا از اهمیت کمتری برخوردار شود ولی دو نکته مهم در این موضوع باید در نظر گرفته‌شود.

اول اینکه معمولاً اقامت در ویلای ساحلی و یا اقامت در شهرک‌های ساحلی برای یک شب هزینه زیادی برای شما به‌همراه دارد. و وقتی شما تنها برای یک مسافرت 10 تا 15 روزه در شمال حضور داشته‌باشید خواهید دید که به‌راحتی چندین میلیون تومان تنها هزینه اقامت داده‌اید و این هزینه دیگر بازگشتی ندارد و این در حالی است که با خرید ویلا در شمال یک‌بار هزینه انجام می‌شود و این هزینه قابل برگشت و این هم با سود است.

موضوع دوم این است که اغلب افرادی که به شمال سفر می‌کنند تنها به‌دنبال تنوع نیستند. این افراد برای استراحت و آرامش و داشتن چند روز استراحت مناسب و استفاده از آب‌وهوای شمالی به شمال سفر می‌کنند و اینکه بخواهند دائم در سفر باشند آنها را از هدف و خواسته اصلی خودشان دور می‌کند.

آب‌وهوای شمال یکی از بهترین داروهای بیماری‌های تنفسی و قلبی و عروقی است، یک مسکن قوی و آرام‌بخش فوق‌العاده است و این هدف باعث خرید ویلا در شمال از دیدگاه اغلب سرمایه‌گذاران است.

هرچند در انتخاب و خرید ویلا باید به‌خوبی دقت شود و از اعتماد  به همه افراد مدعی در حوزه خرید و فروش ویلا پرهیز شود. شما می‌توانید با انتخاب یک شرکت مناسب ساخت‌وساز ویلا در شمال از همان ابتدا  و در بون شروع ساخت ویلا، ویلایی را در شمال داشته‌باشید که مطابق طرح و نقشه خودتان و با استاندارد ها و ویو و چشم‌اندازهای مورد نظر خودتان ساخته‌شده باشد.

یا اینکه به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید و از تنوع ویلاهای آنها یکی را انتخاب کنید و ویلای شمال خود را خریداری نمایید. همواره اکثر کارشناسان توصیه می‌کنند اگر به‌دنبال خرید ویلا در شمال و سرمایه‌گذاری در شمال کشور هستید اولا ویلای خود را در شهرک‌های ساحلی خریداری نمایید زیرا به تمامی امکانات اولیه تجهیز شده‌اند و ضمنا شرایط دسترسی مناسبی به راه‌های ارتباطی و بازارهای خرید و فروش اقلام ضروری زندگی دارند و ضمنا روند توسعه پذیر تری دارند و زودتر شما را به هدف خودتان که رشد سرمایه است خواهد رساند.

دوم اینکه باید تلاش کنید ترجیحاً مناطقی را انتخاب کنید که ضمن  داشتن مناطق بکر و طبیعی و ساحل خوب از نقطه نظر توریستی و گردشگری هم بسیار عالی باشد. همیشه در نظر داشته‌باشید که حضور گردشگران در یک منطقه باعث رشد سریع‌تر آن منطقه و ترقی بیشتر آنجا خواهد شد. ضمن اینکه بازار اجاره املاک هم در این مناطق ساحلی داغ تر است.

برای خرید ویلا در شمال در کجا ویلا بخریم؟

شهرک ساحلی آرش یکی از برترین پیشنهادهای خرید ویلا در شمال است. این شهرک یکی از مدرن ترین و پیشرفته‌ترین شهرک‌های ساحلی واقع‌شده در منطقه زیباکنار و منطقه انزلی است که ضمن داشتن آب‌وهوایی بسیار  عالی در منطقه‌ای ساخته‌شده که دید دریا و مناطق جنگلی و طبیعی را توامان دارد و می‌تواند شما را در کوتاه‌ترین زمان به‌سود فوق‌العاده‌ای برساند.

شهرک ساحلی آرش در منطقه آزاد زیباکنار و منطقه آزاد انزلی واقع‌شده است که بدین مفهوم است که حضور بازرگانان و توریست‌ها و همچنین گردشگران در این منطقه به‌دلیل بهره‌مندی از مزایای منطقه آزاد هر روز بیشتر می‌شود.

شما می‌توانید با کم ترین هزینه ویلایی که با بهترین مصالح و به‌روزترین امکانات ساخته‌شده و ضمنا از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار است را به‌صورت پیش خرید ویلا و یابه‌صورت خرید اقساطی ویلا  برای خود خریداری نمایید.

برترین کارشناسان و متخصصین ساخت ویلا در شرکت انبوه‌سازان آرش گرد هم جمع شده‌اند تا ویلایی را برای شما آماده کنند که بدون تردید نمونه آن را نمی‌توانید در هیچ جای دیگر از مناطق شمالی پیدا کنید. کافی است برای اطلاع از شرایط فروش ویلا با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×