گیلان، زیباکنار
0133416

اتاق مستر ویلا چیست؟ 

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
اتاق مستر ویلا

اتاق خواب مستر که اغلب به‌عنوان بزرگترین اتاق خواب در ویلا تعریف می‌شود، معمولاً توسط شخص یا افرادی که به‌عنوان سرپرست خانوار خدمت می‌کنند، اشغال می‌شود. معمولاً شامل امکانات بیشتری نسبت به اتاق خواب های کوچکتر در ویلا می‌شود و ممکن است شامل فضاهای اضافی باشد که مستقیماًً از داخل فضا قابل دسترسی هستند. هنگامی که این مورد وجود دارد، گاهی اوقات به این اتاق خواب به‌عنوان سوئیت مستر یا سوئیت اطلاق می‌شود. در ادامه شما را با اتاق مستر ویلا و تفاوت آن با سایر اتاق‌های ویلا آشنا خواهیم کرد.

برای خرید ویلا شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

آشنایی با اتاق مستر ویلا

اتاق خواب های اصلی اغلب فضاهایی به اندازه کافی بزرگ هستند که بیش از یک تخت، کمد، و کمد معمولی را در خود جای دهند. آنها اغلب شامل یک روشویی، یک فضای مکالمه کوچک، یا صندلی راحتی هستند که برای چرت زدن یا خواندن کتاب ایده‌آل است. نکته اصلی اتاق خواب ایجاد پناهگاه یا پناهگاهی برای سرپرستان خانواده است. این می‌تواند به‌ویژه زمانی که خانه شامل کودکان می‌شود مهم باشد. ممکن است به مکانی تبدیل شود که مادر و پدر بتوانند برای اوقات خصوصی یا از یک استراحت کوتاه از فعالیت‌های خانوادگی لذت ببرند.

در بسیاری از خانه‌ها، اتاق خواب مستر شامل فضای کمد اضافی است. داشتن یک کمد بزرگ یا دو کمد بزرگ برای اتاق خواب اصلی غیرعادی نیست. هنگامی که دو کمد وجود دارد، اغلب به آنها کمدهای او و او می‌گویند. در سوئیت‌های مستر که شامل حمام خصوصی است، اتاق رختکن اغلب به‌عنوان فضای ارتباطی بین اتاق خواب مناسب و فضای حمام و دوش عمل می‌کند.

اندازه دقیق اتاق خواب مستر از خانه‌ای به خانه دیگر متفاوت است. برخی از کارشناسان آن را به‌عنوان هر اتاق خوابی با حداقل هفتاد فوت مربع فضای کف در بدنه اصلی اتاق تعریف می‌کنند. با این حال، دیگران راضی هستند که این وضعیت را به بزرگ ترین اتاق خواب خانه اختصاص دهند، یا صرفاً اتاق خواب مستر را به‌عنوان اتاق خواب صاحبان فضا معرفی کنند، صرف نظر از اینکه این اتاق خواب بزرگترین اتاق خواب خانه است یا خیر.

اکثر طراحان داخلی (و مشاوران املاک) موافق هستند که اتاق خواب اصلی به‌سادگی بزرگترین یا مطلوب ترین اتاق خواب در خانه است. اغلب بهترین منظرها مطلوب ترین مکان را در بین تمام اتاق خواب های خانه دارد. این معمولاً جایی است که سرپرست خانواده می خوابد.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

اتاق خواب مستر شامل چه مواردی می‌شود؟

هنگامی که به شما گفته می‌شود خانه‌ای یک اتاق خواب اصلی دارد، انتظار خواهید داشت:

یک اتاق بزرگتر با فضای کمد بزرگ.

یک کمد یا دو کمد بزرگتر.

دستگیره در که از داخل قفل می‌شود.

همه اتاق خواب های اصلی یکسان ایجاد نمی‌شوند. گاهی اوقات، یک لیست ادعا می‌کند که یک خانه دارای یک اتاق خواب اصلی است، به این معنی که فقط یک اتاق بزرگتر دارد اما حمام متصل ندارد. اتاق‌های بزرگ‌تر برای سرپرست خانواده در اواسط تا اواخر دهه 1900 محبوبیت بیشتری پیدا کردند. این نتیجه دو روند بود: ساعت کاری در 40 ساعت در هفته تنظیم می‌شد، به مردم زمان بیشتری برای استراحت در خانه می داد، و گرمایش مرکزی (برخلاف داشتن یک شومینه در هر اتاق) تقریباً در همه‌جا حاضر شد. پس از فروکش کردن بحران گاز در دهه 1970، هزینه‌های انرژی کاهش یافت و در دهه 1980، افراد بیشتری می‌توانستند خانه‌های بزرگ‌تری را با یک اتاق خواب بزرگ گرم کنند.

برای خرید ویلا ترکیه ای در با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

مستر سوئیت چیست؟

یک سوئیت مستر دارای همه‌چیزهایی است که یک اتاق خواب اصلی دارد و بیشتر. تعریف پذیرفته شده از سوئیت مستر یک اتاق خواب بزرگ با حمام اختصاصی اختصاصی (که مستقیماًً از اتاق خواب قابل دسترسی است) و شاید امکانات دیگر است. به‌طور معمول، خانه‌های قدیمی‌تر ساخته‌شده در منطقه سیاتل فضای کافی برای چیزی بیش از یک حمام خصوصی را ندارند. معماران گهگاه از این فضاها به‌عنوان “سوئیت مالک” نیز یاد می‌کنند.

امتیازات اتاق مستر ویلا

علاوه بر حمام اختصاصی، که گاهی برای دو نفر طراحی می‌شود، یک سوئیت اصلی ممکن است دارای ویژگی‌های اضافی زیر باشد:

سرسرا

کمد دیواری

کمد حوله ها

فضای نشستن

دفتر ضمیمه

بالکن اختصاصی

بخاری

نوار خیس

مانند یک اتاق خواب مستر، انتظارات برای یک سوئیت مستر بسته به سبک زندگی و خواسته‌های صاحب خانه متفاوت است. اگر آنها مملو از امکانات رفاهی باشند، گاهی اوقات به این فضاها به‌عنوان سوئیت‌های مستر “لوکس” یا “اجرایی” می‌گویند و از 300 تا 600 فوت مربع وسعت دارند. مجموعه اصلی به گونه‌ای ساخته‌شده است که حریم خصوصی زیادی را برای مالکان فراهم می‌کند.

برای خرید ویلا در کلاردشت مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

محل قرارگیری اتاق مستر

اگر خانه‌ای را از ابتدا طراحی می‌کنید یا در حال برنامه‌ریزی یک بازسازی عمده هستید و می‌خواهید یک مجموعه اصلی داشته‌باشید، ممکن است تعجب کنید که بهترین مکان برای قرار دادن آن کجاست. آیا باید در طبقه اول یا طبقه دوم. به‌طور سنتی، اتاق خواب های اصلی و سوئیت‌های مستر در طبقه بالا قرار می‌گیرند، زیرا آن قسمت از خانه معمولاً خصوصی ترین است و از آشپزخانه و محل نشیمن اصلی فاصله دارد. با این حال، این شروع به تغییر کرده است. بیشتر و بیشتر مالکان خانه به آینده نگاه می‌کنند، زمانی که ممکن است تحرک کمتری داشته‌باشند، و شروع به ساخت سوئیت‌های اصلی و اتاق خواب های اصلی در طبقه اول می‌کنند.

در واقع، اتاق خواب طبقه اول یک اصل اساسی در طراحی جهانی است. برخی از صاحبان خانه‌ها حتی در حال ساختن خانه‌هایی با دو سوئیت اصلی هستند و انتظار دارند وقتی فرزندانشان کوچک هستند از طبقه بالا استفاده‌کنند و اگر بالا رفتن از پله‌ها دشوار شد، به طبقه پایین بروند.

اتاق خواب اصلی خود را به سوئیت مستر تبدیل کنید

تبدیل مجموعه اصلی یک راه عالی برای افزودن حس لوکس به خانه شما و افزایش ارزش فروش مجدد آن است. ما با بسیاری از صاحبان خانه‌های سیاتل برای طراحی سوئیت‌های اصلی خصوصی کار کرده‌ایم، یا با اضافه کردن به خانه یا کار در فضای موجود برای ایجاد فضایی برای یک حمام خصوصی. یک اضافه‌شده در طبقه همکف، یک طبقه دوم یا حتی فقط یک اتاقک می‌تواند فضای مورد نیاز برای افزودن یک سوئیت اصلی مجلل را فراهم‌کند.

اتاق خواب مستر اغلب به‌عنوان اتاق خواب اصلی خانه شناخته می‌شود. معمولاً جایی است که والدین یا صاحب خانه می خوابند. اکثر خانه‌های امروزی، چه استعماری یا یک مزرعه، دارای یک اتاق خواب اصلی هستند.اتاق خواب مستر بزرگترین اتاق خواب خانه است و اغلب یک حمام اصلی در آن وجود دارد. حمام اصلی معمولاً دارای یک وان، دوش، سینک روشویی و همچنین یک آینه بزرگ است.

ضروری است که یک اتاق خواب مستر در یک خانه را برای همه نیازهای شما برای خرید خانه شناسایی کنید. این مقاله در مورد اتاق خواب اصلی و اینکه چه اتاق‌هایی به اتاق خواب اصلی مربوط می‌شوند بیشتر می آموزد.

برای خرید ویلا در لنگرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

اتاق خواب مستر چیست؟

اتاق خواب مستر اغلب بزرگترین اتاق خانه است که بهترین مکان را دارد (معمولاً طبقه دوم در گوشه خانه یا طبقه اول در گوشه خانه).گوشه خانه به‌دلیل حریم خصوصی صاحب خانه، دور از بچه ها قابل توجه است. همچنین به صاحب خانه‌این امکان را می‌دهد که از مهمانان یا دوستان خود در صورت وجود شرکت، حریم خصوصی داشته باشد.در مسکن مدرن، داشتن یک اتاق خواب مستر مجهز به حمام اصلی برای هر صاحب خانه با یا بدون بچه ضروری است.صاحب‌خانه‌هایی که بچه‌ها دارند معمولاً یک حمام اصلی می‌خواهند، بنابراین مجبور نیستند با بچه‌های کوچک‌تر که معمولاً در عادت روزانه‌شان نامرتب هستند، به اشتراک بگذارند.

آیا اتاق خواب های مستر دارای حمام هستند؟

آره. اتاق خواب اصلی معمولاً یک اتاق خواب اصلی دارد که به آن متصل است.حمام اصلی اغلب مجهز به حمام کامل (ترکیب دوش و وان)، توالت و سینک برای استفاده خصوصی است. با این حال، داشتن حمام اصلی برای هر اتاق خواب اصلی اجباری نیست.

حمام اصلی در اتاق خواب اصلی قرار دارد و در راهروی منتهی به اتاق خواب برای مهمانان دیگر قابل دسترسی نیست.این حمام ها اغلب برای صاحب خانه لوکس هستند، زیرا خلوت هستند و حداکثر برای 1 یا 2 نفر استفاده می‌شود.حمام های دیگر خانه اغلب برای مقاصد مهمان استفاده می‌شود، اما اتاق خواب های اصلی منحصرا برای صاحبان خانه است.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

آیا هر خانه‌ای یک اتاق خواب اصلی دارد؟

آره. هر خانه‌ای یک اتاق خواب دارد که در مقایسه با بقیه اتاق خواب بزرگ ترین است. این اغلب به‌عنوان اتاق خواب اصلی شناخته می‌شود که صاحب خانه در آن می خوابد.با این حال، هر اتاق خواب اصلی دارای حمام اصلی نیست. فقط خانه‌های خاصی دارای حمام اصلی هستند که در اتاق خواب اصلی ساخته‌شده است.حمام اصلی باید در ابتدا در خانه تعبیه شود، معمولاً زمانی که خانه برای اولین بار ساخته می‌شود.حمام های اصلی یک امکانات اضافی هستند که اغلب قیمت خانه را بالاتر می‌برد.

اتاق‌های دیگر در یک خانه به غیر از اتاق خواب اصلی

ما فهرستی از اسامی اتاق‌هایی که در بازار خرید خانه امروزی رایج است را گردآوری کرده‌ایم. در اینجا شرایط اتاق‌های ضروری است که هر صاحب خانه باید هنگام خرید خانه بداند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×