گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی نکات مربوط به اجاره ویلا چوبی ساحلی لب‌دریا در گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-02-03
اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا

در این مقاله قصد داریم به بررسی اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان و هزینه اجاره آن بپردازیم تا نکات مهم هنگام اجاره این ویلاها را بدانید.

انسان‌ها ذاتا زندگی در جوار طبیعت را دوست دارند و دنبال راه‌هایی هستند که فاصله خود را با طبیعت کمتر و کمتر کنند. شاید دلیل این موضوع این است که پی برده‌اند هیچ کجا به غیر طبیعت نمی‌تواند منبع آرامش و حس و حال خوب برای انسان باشد.

زندگی در جنگل، در حوالی دریا و یا حتی در ارتفاعات کوهستان‌های جنگلی و مه‌گرفته همه و همه حاکی از این است که انسان‌ها جایی جز طبیعت برای پناه‌بردن به آن و کسب آرامش پیدا نکرده‌اند. حتی برج‌های چندین طبقه در مرکزی‌ترین نقاط در بزرگ‌ترین شهرهای دنیا نیز نمی‌توانند ذره‌ای از آرامش طبیعت را به روح و جان انسان‌ها منتقل نمایند.

اما در این هیاهو چه جایی بهتر از لب دریا برای داشتن یک زندگی سراسر سادگی، آرامش و انرژی‌های مثبت؟

چرا اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا

انسان‌ها تا سال‌ها پیش تصور می‌کردند که زندگی‌های تجمل‌گرایانه شهری و اصطلاحاً لاکچری در کلان‌شهرها می‌تواند رویای آن‌ها را برای داشتن یک زندگی بی‌دغدغه محقق سازد. غافل از اینکه آرامش را باید در جوار طبیعت و در قلب آن یافت.

دریای خزر به‌ عنوان یکی از جذابیت‌های طبیعت شمال، قلب این طبیعت محسوب می‌شود. هنوز هم بسیاری از افراد نمی‌دانند که چرا با قرارگرفتن در جوار دریا چنین آرامش بی‌نظیر و منحصربه‌فردی را تجربه می‌نمایند.

عده زیادی از افراد با سکنی‌گزیدن چند روزه در این حوالی، دیگر توان دل‌کندن و بازگشتن به شهر و دیار خود را ندارند. چراکه زندگی رویایی را در سکونت لب دریا و هم‌جواری با زیبایی و آرامش آن می‌دانند.

از این رو آمار اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان در چند سال اخیر رو به افزایش رفته است. زیبایی‌های گیلان به یکی دو مورد ختم نمی‌شود و بی‌انتهاست. اما دریای آن چیز دیگری است و تا زمانی که سکونت در جوار آن و در حال و هوای ویلای چوبی را تجربه نکنید به عمق این مطلب پی نخواهید برد.

اجاره ویلا چوبی ساحلی حال و هوای زندگی در خانه‌های درختی را برای شما تداعی خواهد کرد. بنابراین اگر به‌ دنبال اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان با قیمتی مناسب و موقعیتی عالی هستید به مجموعه آرش مراجه کنید.

مزایای اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان

حال‌وهوایی زیبا و نوستالژیک

همانطور که گفتیم، از جمله مهم‌ترین مزایای اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان، داشتن حال‌وهوایی زیبا و نوستالژیک از هم‌جواری با دریا است. برای افرادی که فضای داخلی ویلا تأثیر زیادی در حال و هوای آن‌ها دارد و ترجیح می‌دهند محیطی گرم و صمیمانه را تجربه کنند، اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان می‌تواند این فضا را به‌ ارمغان آورد.

شب‌های خنک و ساکت دریا

شب‌های خنک و ساکت دریا که صدای امواج گاه و بی‌گاه آن در گوش طنین‌انداز می‌شود را می‌توان در کنار آتش و در اکسیژن خالص در کنار عزیزان صبح کرد. تماشای منظره زیبای طلوع خورشید بر پهنه وسیع دریا که تداعی‌کننده حس تولدی دوباره است از قاب چوبی پنجره‌های ویلا، منظره‌ای شگفت‌انگیز خواهد بود که تنها می‌توان با تماشای عمیق، آن را در خاطر به‌ ثبت رساند.

ساختار ویژه

ویلاهای چوبی به‌دلیل ساختار ویژه‌ای که دارند بسیار مقاوم‌تر از ویلاهای دیگر در برابر حوادثی چون زلزله و حتی برف و باران هستند. شاید تعجب کنید از اینکه بافت چوب آسیب‌پذیرتر از بافت سنگ یا سیمان است.

اما در واقع نوع چوبی که در ساخت این ویلاها به‌ کار می‌رود نه‌ تنها موجب سبک‌ترشدن سازه می‌شود، بلکه مقاومت بیشتری در برابر برف و باران و رطوبت خواهد داشت. تنها به شرطی که از مصالح استاندارد و مقاوم در ساخت ویلا استفاده شود. بنابراین نسبت به مقاوم‌بودن آن می‌توانید خیالی آسوده داشته‌ باشید.

متریال‌های چوبی

در واقع در ساخت ویلاهای چوبی استاندارد، از متریال‌هایی استفاده می‌شود که در برابر رطوبت هوای ساحلی و شرجی گیلان، مقاومت بالایی داشته‌ باشند و دچار پوسیدگی و خرابی نشوند. چوب مورد استفاده برای ساخت ویلای چوبی لب دریا از جنس چوب‌های باکیفیت و از مواد بادوام ساخته می‌شوند.

چنین ویلایی می‌تواند برای سال‌های سال به‌ عنوان یک پناهگاه عالی جهت کسب آرامش و تمدد اعصاب شناخته شود. متریال‌های چوبی به گونه‌ای هستند که احساسی از دنج‌بودن و آرامش را در فضا ایجاد می‌کنند.

در واقع هرچه که از قلب طبیعت آمده باشد می‌تواند منتقل‌کننده این احساس زیبا باشد. این متریال‌های چوبی می‌توانند حتی رطوبت فضا را نیز کنترل نمایند و نقش تنظیم‌کننده رطوبت را بازی کنند. بنابراین دیگر نگران مرطوب‌بودن بیش از حد محیط ویلا و فضای داخلی نخواهید بود.

بوی چوب به‌ خودی خود بوی مطبوعی است و التیام‌بخش تمامی اضطراب‌های شما خواهد بود. افراد زیادی که اقدام به اجاره ویلا چوبی ساحلی می‌نمایند حتی در طول سفر از ویلا خارج نمی‌شوند. در این حد می‌توان فضای داخلی ویلای چوبی لب دریا در گیلان را آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی تصور کرد.

قیمت اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان

اجاره ویلاهای ساحلی در گیلان نسبت به ویلاهای جنگلی، مبلغ بالاتری را شامل می‌شود. اما در مورد انواع مختلف ویلاهای ساحلی نیز می‌توان بازه‌های قیمتی متنوعی را ارائه داد. در واقع قیمت اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان به فاکتورهای متفاوتی از جمله دوبلکس یا فلت بودن ویلا سطح امکانات ویلا، محوطه بیرونی و فضای پارکینگ، متراژ ویلا و تعداد روزهای اقامت در ویلا بستگی دارد.

هرچه میزان امکاناتی که در ویلای چوبی لب دریا تعبیه شده است بیشتر باشد، قیمت اجاره آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. اگر به‌ دنبال تعداد محدودی از امکانات هستید و بیشتر حال و هوای ویلای چوبی لب دریا برای شما مهم است، توصیه می‌کنیم که از خیر امکانات بلااستفاده بگذرید و تمرکز خود را روی ویژگی‌هایی بگذارید که مورد توجه و نیاز شما است.

امکانات ویلا

امکاناتی همچون گودال آتش، زمین بازی، میز بیلیارد، تجهیزات ورزشی و استخر از جمله‌ این امکانات هستند که می‌توانید دور موارد بلااستفاده را خط بکشید. در نتیجه هزینه اجاره ویلا را به قیمتی متعادل می‌رسانید.

از طرفی شهر مورد اقامت شما نیز می‌تواند تأثیر بالایی در قیمت اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان داشته باشد. شهرهای ساحلی در گیلان تعداد بالایی دارند و شاید قیمت اجاره ویلای چوبی در هرکدام از آن‌ها متفاوت باشد.

بنابراین اگر نقطه استقرار و شهری که در آن سکونت خواهید داشت چندان برای شما مهم نیست می‌توانید قیمت اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان در شهرهای مختلف را بررسی نمایید. اینگونه می‌توانید نسبت به اجاره ویلایی مطابق با بودجه‌ای که در اختیار دارید اقدام کنید.

مجموعه آرش در تمام طول این مسیر همراه شما خواهد بود. این مجموعه بزرگ سال‌هاست با سابقه درخشان خود در زمینه ساخت و اجاره انواع ویلاها در خطه شمال، معرف حضور گردشگران و بومیان منطقه است. ما با دارابودن کارشناسانی که می‌توانند شما را در اجاره ویلا چوبی ساحلی در گیلان یاری کنند، بهترین گزینه‌ها را مطابق با بودجه و خواسته‌های موردنظرتان، در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بنابراین اگر به‌ دنبال اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان هستید اما نمی‌دانید کدام یک برای شما مناسب‌تر است، به مجموعه آرش مراجعه نمایید. یک تماس ساده با مجموعه کافی است تا کارشناسان ما بهترین مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

نتیجه‌گیری

تفاوتی ندارد که قصد اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان در کدام فصل سال را دارید. شاید تصور کنید که فصول سرد سال برای اجاره چنین ویلایی مناسب نیست. اما باید گفت که اجاره ویلا چوبی ساحلی لب دریا در گیلان بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم و سرد است.

چراکه متریال چوب به‌ دلیل خصوصیات حرارتی ویژه‌ای که دارد، در فصل‌های سرد سال فضایی گرم و در فصل‌های گرم سال، فضایی خنک در ویلا ایجاد خواهد کرد. بنابراین بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند تا به میزان کم‌تری از تجهیزات برودتی استفاده‌ کنند و از سرمایش و گرمایش طبیعی هوا لذت ببرند.

فضای چوبی ویلا تداعی‌کننده فضایی گرم و صمیمانه است که می‌توان بهترین اوقات خوش را در کنار عزیزان و خانواده در آن سپری کرد.

مجموعه آرش با سال‌های سابقه درخشان در ساخت‌وساز و اجاره ویلا در شمال، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در استان گیلان بهترین ویلای چوبی ساحلی لب دریا برای مدت‌زمان دلخواه‌تان اجاره نمایید و از زیبایی‌های و جذابیت‌های دریای پهناور خزر با چشم‌اندازی مستقیم لذت ببرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×