گیلان، زیباکنار
0133416

8 ایده برای اجرای استخر در ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
استخر در ویلا شمال

برای داشتن یک استخر در ویلا شمال چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که هم کاملاً کاربردی، هم امن و هم نمای زیبایی داشته باشد؟

اگر لیست افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند به‌همراه خواسته‌هایشان بررسی کنیم متوجه خواهیم شد افراد زیادی مایل به طراحی استخر در ویلای خود هستند و شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که برای خرید ویلا اقدام کرده‌اند برخورداری از امکانات لاکچری همچون استخر در ویلا است. بنابراین سازندگان باید سعی کنند خواسته‌های خریداران را در مورد تعبیه امکاناتی نظیر استخر در ویلا مرتفع سازند. از این رو ایده‌های زیادی برای ساخت استخر در ویلاهای شمالی توسط طراحان ارائه می‌شود. در ادامه قصد داریم هشت ایده برتر و ناب را برای اجرای استخر در ویلای شمال با هم بررسی کنیم بنابراین در ادامه ما را همراهی کنید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایده‌هایی برای استخر در ویلای شمال

  1. استفاده از کاشی‌های طرح‌دار در طراحی استخر

یکی از شگفت‌انگیز ترین ایده ها در طراحی استخر ویلا، استفاده از کاشی‌های طرح‌دار است. طراحان می‌توانند کاشی‌های با طرح‌های خارق‌العاده در کف استخر کارگذاری کنند. زمانی که نور خورشید از سطح آب عبور می‌کند و به کف استخر می تابد جلوه‌هایی ویژه‌ای از طرح و نقش این کاشی‌ها نمایان خواهد شد که به‌واقع حیرت‌انگیز است استخرهایی با کاشی‌های طرح‌دار را شاید بتوان در دسته جذاب‌ترین استخر های لاکچری قرار داد.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. طراحی استخر به‌شکل مارپیچی و جزیره‌ای

اگر می‌خواهید در عین شنا در استخر کمی ماجراجویی کنید و در پهنه‌ای صاف مسیرهای تکراری را شنا نکنید، استخر های مارپیچ می‌توانند ایده بسیار خوبی برای طراحی در ویلای شما باشند. شما می‌توانید یک استخر مارپیچ با مسیرهای جذاب را داشته‌باشید که در هر دو طرف مسیرها درختان نخل تزئینی و سایر گیاهان و سنگریزه های تزئینی قرار داده شده‌اند و حس ماجراجویی شما را تقویت می‌کنند. شاید بهتر باشد اگر این نوع استخر ها را به استخرهای جزیره‌ای تشبیه کنیم چرا که مکانی برای نشستن و استراحت نیز در میانه‌های استخر وجود دارد.

  1. طراحی استخر با بدنه شیشه‌ای

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای طراحی استخر در نظر گرفتن، طراحی استخر با بدنه شیشه‌ای است. عمق این استخر از چهار طرف مشخص است و دارای ظاهری بسیار لاکچری است. شما در واقع در محفظهای تمام شیشه‌ای شنا خواهید کرد که حتی اگر در عمق هم باشید می‌توانید منظره بیرون را تماشا کنید. این استخرها نه‌تنها دارای ظاهر جذابی هستند بلکه از نظر ایمنی نیز ایمنی بالایی را برای شما رقم خواهند زد.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. ساخت استخر ال شکل به‌همراه حوضچه کوچک

یکی از ایده‌هایی که می‌توان برای ساخت استخر در ویلا در نظر گرفت ساخت استخر به‌شکل ال است. این نوع استخر مزایای جالبی برای شما خواهد داشت. به‌عنوان مثال می‌توان در بخشی که دو محور ال با هم تقاطع پیدا کرده‌اند یک حوضچه کوچک مخصوص کودکان با عمقی کمتر درست کرد. این نوع استخر با ظاهر زیبای خود بی‌شک ویلای شما را بسیار زیبا خواهد کرد. استخر ال شک ایده‌ای نوآورانه است که علاوه بر ظاهر زیبا و لاکچری می‌تواند محیطی امن را برای کودکان‌تان در بخشی از خود جای دهد.

  1. در نظر گرفتن فضای اسپا و ماساژ در کنار استخر

از دیگر ایده‌هایی طراحی استخر در ویلا، طراحی استخر به‌نحوی ست که دورتادور آن فضای سبز و مکانی برای اسپا وجود داشته باشد. شما می‌توانید با تعبیه تخت های آفتاب گرفتن و ماساژ در کنار استخر آن را به فضایی مناسب برای ریلکس کردن و کسب آرامش تبدیل کنید.

تعبیه آلاچیق، آتشدان، سایبان و میز و صندلی‌های فضای باز نیز ایده‌ای خلاقانه و جذاب در مورد طراحی استخر است. در واقع طراحان در هنگام ساخت استخر بایستی مکان‌های مشخصی را برای تعبیه این بخش‌ها در نظر بگیرند. در این صورت می‌توانید مجموعه‌ای از امکانات را دورتادور استخر داشته‌باشید.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. طراحی استخر لپ در ویلا

استخرهای لپ مختص آن دسته از افرادی است که تمایل دارند شنا را به قصد ورزش انجام دهند و به‌صورت حرفه‌ای شنا کنند. همچنین افرادی که مایل هستند در حوالی استخر به ورزش بپردازند و فعالیت‌های ورزشی انجام دهند نیز می‌توانند اقدام به طراحی این استخر در ویلای خود نمایند. شما با طراحی استخر لپ استفاده بسیار بهینهای از فضای موجود خواهید نمود و می‌توانید مکانی برای ریلکس کردن و تمرینات ورزشی داشته‌باشید. لازم به ذکر است که استخرهای لپ استخرهای طولانی و باریکی هستند که می‌توانید در طول آن‌ها شنا کنید. شما می‌توانید استخر لپ را به‌عنوان یک استخر سرپوشیده در ویلای خود احداث کنید.

  1. طراحی مکانی اختصاصی برای استخر به‌همراه امکاناتی نظیر نمایشگر و مبلمان مخصوص

طراحان این امکان را دارند تا استخر ویلای شما را به‌نحوی طراحی کنند که امکان وجود یک نمایشگر در روبه‌روی آن وجود داشته باشد و بتوانید تعدادی مبلمان فضای باز در اطراف استخر قرار دهید. تعبیه چراغ‌های نورانی در کف و دیواره های استخر و یا قرار دادن فانوس‌های نورانی دورتادور استخر می‌تواند فضا را برای شما به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کند.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. طراحی استخرهای دایرهای شکل به‌منظور سنت شکنی

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای طراحی نوآورانه استخر به آن دست زد طراحی دایرهای شکل و بیضی شکل استخر است. شما می‌توانید استخر ویلا را به‌جای اینکه در اشکال متداول و معمول با گوشه های تیز داشته‌باشید، آن را در طرح بیضی و دایره اجرا کنید.

نتیجه‌گیری

اگر به‌دنبال طراحی استخر با ایده‌های نوآورانه و جذاب هستید توصیه می‌کنیم ایده‌های مطرح شده در این مطلب را به‌خوبی بررسی کنید. تعدادی از این ایده ها حتی هزینه بالایی هم برای شما در بر نخواهند داشت بنابراین می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه صاحب یک استخر جذاب و تماشایی در ویلای حود شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×