گیلان، زیباکنار
0133416

حضور ارزان‌ترین ماشین‌ منطقه آزاد انزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-16
ارزان‌ترین ماشین منطقه آزاد

ارزان‌ترین ماشین منطقه آزاد انزلی چیست؟

افزایش قیمت دلار و نوسانات ارزی یکی از بزرگترین دغدغه‌های بسیاری از افراد است که در زندگی روزمره آن بیشترین تأثیر را دارد. همین نوسانات در قیمت خودرو منطقه آزاد بندر انزلی هم بسیار موثر است و قیمت بسیاری از خودروها را دست خوش تغییرات زیادی کرده است که برای بسیاری از افراد هنوز موضوعی غیر قابل هضم است!

بزرگترین مزیت یک منطقه آزاد این است که شما می‌توانید با پرداخت مقدار بسیار کمی گمرکی خرید خود را انجام دهید. پرداخت گمرکی شاید برای برخی از کالاها به‌چشم نیاید ولی برای کالاهای بزرگ مانند خودرو بسیار چشم گیر است. در برخی مواقع دیده شده است تفاوت قیمت خودرو در منظقه آزاد بندر انزلی و یک شهر معمولی در 2.5 برابر قسمت خودرو است. بنابراین منطقی است که ترجیح بسیاری از افراد این باشد که خرید خود را از منطقه آزاد بندر انزلی انجام دهند.

اما شاید بتوان گفت این منفعت خرید از منطقه آزاد انزلی تنها برای قبل از نوسانات ارزی کشور بوده است. اکنون قیمت دلار به حدی متغیر است که نمی‌توان قیمت دقیق و یا حتی حدودی برای یک خودرو ارائه داد. بنابراین در این شرایط شاید دیگر ارزان‌ترین ماشین منطقه آزاد انزلی نیز چندان به‌صرفه برای خرید نباشد.

اما با این حال نمی‌توان منکر این شد که شما می‌توانید لوکس‌ترین خودروها را در این منطقه پیدا کنید و باز هم به قیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت شهرهای دیگری خریداری نمایید.

تنوع خودرو در منطقه آزاد بندر انزلی بسیار زیاد است. در ابتدا زمانی که بندر انزلی به‌عنوان یک منطقه آزاد شناخته شد تنها خودورهای کرهای وارد می‌شدند چرا که قیمت مناسب و پایین‌تری داشته و همچنین در صورت برزو مشکل برای تعمیر هزینه کمتری به خریدار تحمیل می‌شود. اما چون تنوع در این حالت کمتر است بنابراین مجوز واردات خودروهای اروپایی و ژاپنی نیز صادر شد. این خودرو ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند بنابراین تنها انتخاب خود را به سفید و مشکی محدود نکنید.

در حالت کلی ارزان‌ترین ماشین منطقه آزاد انزلی به‌طور قطع قابل تعیین کردن نیست ولی می‌توان گفت به‌طور تقریبی می‌توانید با حدود 50 میلیون تومان یکی از بهترین خودرو های منطقه آزاد بندر انزلی را خریداری نمایید. در حالی که نمایشگاه های شهری اصلاً همچین قیمتی را به شما پیشنهاد نمی‌دهند.

همراهان عزیز شما برای این که از قیمت خودرو منطقه آزاد بندر انزلی مطلع شوید شما می‌توانید با نمایندگی های معتبری که در این زمینه اجازه خرید و فروش خودرو را دارند تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×