گیلان، زیباکنار
0133416

اصول استفاده از شمع در فنگ‌شویی ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
استفاده از شمع در فنگ شویی ویلا

 اصول استفاده از شمع در فنگ‌شویی ویلا چه چیزهایی هستند؟ چه می‌شد اگر جوان‌سازی زندگی‌تان به‌ سادگی جابه‌جایی چند چیز باشد؟ با توجه به هنر چینی باستانی فنگ‌شویی (تلفظ “فنگ شوی”) چنین است. بر اساس این ایده که فضای زندگی شما منعکس‌کننده زندگی شماست، فنگ‌شویی برای رسیدن به تعادل در هر دو تلاش می‌کند.

این هنر معتقد است که همه اشیا دارای انرژی به‌ نام “چی” هستند و شما می‌توانید از “چی” برای آوردن شانس، ثروت و فرصت به ویلای خود استفاده کنید. الن وایتهرست، نویسنده کتاب این روز خوش شانس را بسازید: می‌گوید: «با فنگ‌شویی، لازم نیست 20 سال را روی مبل بگذرانید. تا زندگی خود را تغییر دهید، فقط باید کاناپه را حرکت دهید.

انرژی از درب ورودی جریان می‌یابد. یک مسیر باز و جذاب اجازه می‌دهد تا انرژی مثبت به ویلای شما جریان یابد. در حالی که اگر راه ورودی بسته باشد، انرژی می‌تواند راکد شود. آیا می‌خواهید فرصتی برای ضربه‌زدن داشته‌ باشید؟ یک گیاه قرمز گلدار را در بیرون قرار دهید یا چند رنگ برجسته قرمز را روی درب ورودی یا اطراف آن قرار دهید. قرمز انرژی، ثروت و شانس را جذب می‌کند.

عموم افراد ویلا را برای استراحت و رفع خستگی خود انتخاب می‌کنند. یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند خستگی شما چند برابر بیشتر از بین برود، استفاده از شمع در فنگ‌شویی یولا برای جریان‌سازی انرژی است.

برای خرید ویلا شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شمع در فنگ‌شویی ویلا چه نقشی دارد؟

اتاق خواب

اتاق خواب شما مکانی برای استراحت و آرامش است، پس مهم است که صحنه‌ای را تنظیم کنید که آن فضای آرام را منعکس کند. اسطوخودوس انتخاب خوبی برای رایحه اتاق خواب آرامش‌بخش است، زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا به خوابی آرام و پر از رویاهای خوشایند بروید.

به‌ همین ترتیب، اگر از اتاق خواب خود برای استراحت پس از یک روز پرمشغله استفاده می‌کنید، نت‌های لطیف عطرهای گل رز می‌توانند به رفع استرس کمک کنند و شما را برای بقیه عصر به آرامش بفرستند.

برای داشتن یک فضای رمانتیک، رایحه‌های غنی مانند زنجبیل، یاس و چوب صندل را امتحان کنید. این اسانس‌ها حاوی ویژگی‌های آفرودیزیاکی هستند که واقعاً می‌توانند خلق‌وخو را تنظیم کنند.

برای خرید ویلا در فریدونکنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

حمام

حمام اتاق مناسب دیگری برای استراحت است. تصور کنید بعد از یک روز طولانی و پرتلاش در یک حمام حباب‌دار غرق شوید و از عطر زیبای یک شمع معطر لذت ببرید. استرس‌های روز از بین می‌روند! عطرهای اسطوخودوس و وانیل یک غذای باشکوه در حمام هستند که حواس شما را در آرامش غوطه‌ور می‌کنند. رایحه‌های کتانی نیز به‌ خاطر اثر آرام‌بخش و نیروبخش خود شناخته‌ شده‌اند.

برای داشتن فضایی تازه در حمام، آن را با شمع‌های معطر مرکبات، نعناع یا اقیانوس تزئین کنید تا محیطی سبک داشته‌ باشید که حس تمیزی و معطری در ویلای شما ایجاد کند. استشمام برخی رایحه‌ها در واقع می‌تواند بر روحیه ما تأثیر بگذارد. به‌‌عنوان مثال، بوی شمع تسکین‌دهنده اسطوخودوس می‌تواند به شما کمک کند تا احساس آرامش کنید، یا عطر تازه کتانی تازه شسته شده می‌تواند به شما انرژی بدهد.

به گفته یک متخصص روانشناسی در دانشگاه براون، رایحه‌ها از طریق یادگیری تداعی، حالات خاصی را برمی‌انگیزند. این به روشی اشاره دارد که مغز ما خاطرات را به‌ هم پیوند می‌دهد. بنابراین وقتی رایحه‌ای را انتخاب می‌کنید که چیز خاصی را به شما یادآوری می‌کند، مغز شما به‌ خاطره واکنش نشان می‌دهد و بر روحیه شما تأثیر می‌گذارد. به‌ همین دلیل است که رایحه شمع وانیلی اگر شما را به یاد شیرینی‌پزی با پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگتان در گذشته بیاندازد، ممکن است احساس شادی در شما ایجاد کند.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

موم باقی‌مانده را با موم سوز ذوب کنید

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده است که تکه‌های کمی از موم باقی بماند، حتی پس از اینکه فتیله شما دیگر قادر به روشن‌شدن نیست؟ شما هنوز هم می‌توانید از این موم معطر برای خوشبو‌کردن ویلا خود استفاده کنید – به‌ سادگی آن را در بالای یک مشعل موم قرار دهید و اجازه دهید عطر شدید اتاق را پر کند. ذوب موم به این روش به این معنی است که رایحه بیشتر ماندگار می‌شود و ویلا شما همیشه بوی باشکوهی می‌دهد.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شمع‌های روشن‌نشده را در کنار پارچه‌ها قرار دهید

شما حتی می‌توانید بوی ویلا خود را بدون اینکه واقعاً شمع‌های خود را روشن کنید، تقویت کنید! قراردادن رایحه‌های مورد علاقه خود در کنار پارچه‌هایی مانند پرده‌ها می‌تواند عطر و بوی زیبایی در ویلا ایجاد کند.  زیرا این مواد می‌توانند عطر شمع را جذب کنند. فقط به یاد داشته‌ باشید که قبل از روشن‌کردن شمع خود را از هرگونه مواد اشتعال‌زا دور کنید.

اگر به‌ دنبال راهی ساده برای تغییر ویلا یا محل کار خود هستید، شمع‌های فنگ‌شویی راه خوبی برای شروع هستند. شمع‌ها مدت‌هاست که به‌‌عنوان خوش‌حال تلقی می‌شوند و بسیاری از مردم به‌ طور مرتب از آن استفاده می‌کنند. دلایل مختلفی برای استفاده از شمع در زندگی شما وجود دارد. اما رایج‌ترین آن‌ها ایجاد انرژی مثبت در اتاق است. آن‌ها همچنین دارای رایحه‌های قوی هستند و می‌توانند به‌‌عنوان نقطه کانونی هر اتاق استفاده شوند.

استفاده از شمع برای ایجاد انرژی در اتاق یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای تقویت روحیه و جریان‌دادن انرژی مثبت در اتاق است. اگر به‌ درستی قرار گیرند نه‌ تنها درخشش گرمی بر اتاق می‌تابانند، بلکه انرژی را نیز جذب می‌کنند. در نتیجه هر بار که وارد اتاق می‌شوید، شمع یک میدان انرژی نامرئی ساطع می‌کند که اتاق را در آرامش غوطه‌ور می‌کند.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قراردادن در مکان‌های مناسب

درک نحوه استفاده صحیح از شمع‌های فنگ‌شویی بسیار مهم است. آن‌ها را نمی‌توان در هر اتاقی قرار داد که دارای یک پنجره یا دری است که دقیقاً روبه‌روی دری است که به اتاق دیگری منتهی می‌شود. این به این دلیل است که می‌تواند جریان انرژی را مختل کند. بهترین مکان استفاده از شمع‌ها در مکان‌های مختلف اطراف اتاق است که به یکدیگر منتهی می‌شوند.

به‌‌عنوان مثال، اگر سه دیوار رو به‌روی هم دارید، باید سه شمع روی هر دیوار قرار دهید.شمع وسط باید بین دو نزدیک‌ترین دیوار قرار گیرد. وقتی به تصویر یا نموداری نگاه می‌کنید که نحوه استفاده از شمع‌ها را برای قراردادن نشان می‌دهد، متوجه خواهید شد که پنج نقطه زاویه وجود دارد که دایره را تشکیل می‌دهند.

این عناصر به‌‌عنوان پنج عنصر شناخته می‌شوند. این‌ها آتش، خاک، باد، فلز و آب هستند. همیشه باید از نوع صحیح شمع در موقعیت صحیح و در زاویه مناسب استفاده کنید. انواع مختلفی از شمع‌ها وجود دارد که می‌توان از آنها برای قراردادن فنگ‌شویی استفاده کرد. نوع روغنی شمع‌ها برای یک اتاق خاص مانند اتاق خواب مناسب هستند.

شمع‌های مومی نیز وجود دارد، که در حالت ایده‌آل باید در جایی قرار گیرند که می‌خواهید اتفاق خاصی بیفتد، مانند یک تجربه عاشقانه. شمع‌های ژله آب وجود دارد که نور را در یک منطقه گسترده پخش می‌کند. هر چیزی را که انتخاب می‌کنید، باید به‌ جایگذاری صحیح توجه کنید. زیرا تأثیر زیادی بر نتایج خواهد داشت.

برای خرید ویلای تریپلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

روش استفاده از شمع فنگ‌شویی

چه به این باورها اعتقاد داشته‌ باشید، چه نداشته باشید، مهم است که بدانید چگونه از شمع‌های فنگ‌شویی برای درمان ناراحتی استفاده کنید. اولین قدم در نحوه استفاده از شمع فنگ‌شویی برای درمان ناراحتی این است که اطمینان حاصل کنید که آن‌ها در مناطق مناسب آشپزخانه شما قرار می‌گیرند.

اگر به‌ دنبال جذب فراوانی هستید، باید شمع‌های قرمز رنگ را در قسمت‌هایی از ویلا مانند حمام قرار دهید. می‌گویند این شمع‌ها این قسمت‌های ویلا را روشن می‌کنند. با این حال، اگر می‌خواهید خوش‌شانسی را جذب کنید، باید شمع‌های سفید را در این مناطق نیز قرار دهید.

این به این دلیل است که گفته می‌شود ویلایی که با شمع‌های سفید احاطه‌ شده است، دارای انرژی معنوی بالاتری است. همچنین مهم است که به یاد داشته‌ باشید که گفته می‌شود شمع‌های قرمز وقتی در آشپزخانه‌ای پر از شمع‌های بهم ریخته و قهوه‌ای قرار می‌گیرند تأثیر منفی دارند.

به‌‌عنوان مثال، هنگام روشن‌کردن یک شمع با روش اشتباه، ممکن است شعله ب ه‌طور کلی خاموش شود. زیرا مستقیم نیست. شما فقط باید با استفاده از روش سنتی یک شمع روشن کنید، یعنی فتیله را در پایه نگه دارید و به آرامی انتهای آن را خم کنید. وقتی این کار را مکررا انجام می‌دهید، باید متوجه شوید که ذهن شما شروع به استراحت می‌کند. زیرا وقت خود را برای روشن‌کردن درست شمع صرف می‌کنید.

اگر دوست دارید به ویلای خود شانس بیاورید، شمع‌های سفید توصیه می‌شود. آن‌ها به‌‌عنوان مطلوب‌ترین شمع‌ها برای ویلاها در نظر گرفته می‌شوند. زیرا اغلب نقطه کانونی اصلی آن اتاق هستند. آنها تقویت‌کننده خلق و خو هستند و به افرادی که در ویلاهای خود احساس ناراحتی می‌کنند، کمک می‌کنند. وقتی صحبت از نحوه استفاده از شمع‌های فنگ‌شویی در ویلا می‌شود، می‌توان از آنها به‌‌عنوان تزئین استفاده کرد، اما هرگز نباید آن را در کنار در قرار دهید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×