گیلان، زیباکنار
0133416

اقامتگاه‌های ارزان زیباکنار در کجا قرار دارند

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
اقامتگاه‌های ارزان زیباکنار

استان گیلان دنیایی از جاذبه‌های طبیعی ست اما بحث زیباکنار جداست. باید به این شهر سفر کنید و چند روزی با اجاره اقامتگاه‌های ارزان زیباکنار متوجه خواهید شد از چه چیز حرف می زنیم. زیباکنار یکی از دل‌انگیز ترین شهرهای استان گیلان است که دسترسی فوق‌العاده‌ای به رشت و بندرانزلی دارد.

یکی از دلایلی که افراد ترجیح می‌دهند در سفر خود به گیلان، در زیبا کنار اقامت داشته‌باشند محیط آرامش‌بخش و بسیار تا بسیار تمیز این منطقه است که در سال‌های اخیر پیشرفت های فراوانی را نیز به‌خود دیده. احداث چندین و چند مرکز تفیحی، تجاری، مراکز خرید و مراکز ورزشی از جمله مواردی است که باعث می‌شود تا افراد ترجیح دهند در منطقه‌ای همه‌چیز تمام سکونت داشته‌باشند.

اقامت در ویلاهای زیباکنار

منکر این قضیه نمی‌شویم که برای اقامت در ویلاهای زیباکنار بایستی مبلغ قابل توجهی را برای اجاره اقامتگاه کنار بگذارید اما با کمی هوشمندی و جستجوی دقیقی می‌توانید ارزان‌ترین اقامتگاه‌های زیباکنار را پیدا کنید و با مبلغی به‌صرفه، روزهای سفرتان را در این شهر سپری کنید.

در ادامه قصد داریم تعدادی از ارزان‌ترین اقامتگاه‌های زیباکنار را که جزو محبوب‌ترین ها در بین مسافران هستند به شما معرفی کنیم تا با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه نیز بتوانید از اقامت در این شهر رویایی محظوظ شوید. پس اگر شما هم به‌دنبال اجاره اقامتگاه ارزان در زیبا کنار هستید و نمی‌دانید کدام مناطق آن برای شما بهتر است با ماه همراه شوید.

اجاره کلبه ساحلی در زیباکنار

ممکن است تصور کنید که برای اجاره اقامتگاه ارزان در زیباکنار باید تن به هر اقامتگاهی که قیمت کمتری دارد بدهید و مهم نباشد که آن اقامتگاه لب جاده واقع‌شده یا در محلهای پرت. ما به شما می‌گوییم که برای اجاره اقامتگاه ارزان در زیباکنار نیازی نیست تا تن به چنین مواردی دهید بنابراین این تصورات را دور بریزید.

شما می‌توانید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در کلبه‌های ساحلی در زیباکنار اقامت داشته‌باشید و در حالی که هزینه کمتری بابت اجاره اقامتگاه می پردازید و از بودن در جوار دریای پر خروش و زیبای خزر لذت می‌برید.

اجاره ویلا با امکانات عالی همچون استخر و زمین ورزش در جوار دریا آن هم درزیباکنار قطعاً نیازمند به پرداخت هزینه بالاتری است اما این موضوع دلیل نمی‌شود تا گزینه اقامت در کنار دریا را به‌طور کل از لیست خود خط بزنید. شما هنوز هم می‌توانید در زیباکنار در جوار دریا اقامتگاهی اجاره کنید اما هزینه کمتری بابت آن پرداخت نمایید.

برای بسیاری از افراد مهم است که در سفر خود به شمال خصوصا زیباکنار، در ویلایی ساحلی اقامت داشته‌باشند چرا که زیباکنار به ساحل آرام و تمیزش معروف است. اما برای این اقامت نیازی نیست هزینه‌ای بالا بپردازید چرا که می‌توانید اقدام به اجاره کلبهای ساحلی در زیباکنار نمایید.

امکانات کلبه‌ها

کلبه‌های ساحلی اغلب دارای امکانات محدودتری نسبت به ویلاها هستند. به‌عنوان مثال ممکن است تجهیزات آشپزخانه و اتاق‌های خواب چندان کامل نباشد که البته در کاهش هزینه اجاره بی تأثیر نیست اما در عوض شما چشم‌اندازی شگفت آور و بی‌نظیر در پیش دیدگان خود خواهید داشت و زمانی که پنجره‌های کلبه را باز می‌کنید، دریای خزر در افق‌های دید شما خواهد بود.

کلبه‌های ساحلی در زیباکنار از لحاظ امنیت و بهداشت در سطح خوبی قرار دارند با این حال بسیار مهم است که کلبه ساحلی را از کدام مجموعه اجاره کرده باشید.

اجاره ویلای جنگلی در زیباکنار

ویلاهای جنگلی در زیباکنار نیازمند به پرداخت هزینه کمتری برای اجاره هستند. این موضوع را می‌توان با انجام یک مقایسه بین هزینه اجاره ویلاهای ساحلی و جنگلی دریافت. شما می‌توانید در زیبا کنار به‌جای اجاره ویلاهای ساحلی که فاصله بسیار کمی با دریا دارند، مناطق جنگلی را برای اقامت انتخاب کنید و هزینه کمتری بابت اجاره ویلا پرداخت کنید.

اجاره کلبه‌های روستایی در زبباکنار

یکی از مواردی که می‌توانید برای اجاره ویلای ارزان در زیباکنار مد نظر داشته‌باشید، اجاره اقامتگاه‌های روستایی است. در روستاهای اطراف زیباکنار می‌توانید زیباترین اقامت‌گاه‌های روستایی را اجاره کنید.

به‌نوعی توفیق اجباری نیز نصیب شما خواهد شد. شما می‌توانید با اجاره اقامتگاه‌های روستایی با هدف پرداخت هزینه کمتر، از محصولات ناب و خوش عطر و طعم روستایی نیز بهره‌مند شوید و لذت چشیدن طعم لبنیات محلی و خوراکی‌های خوش طعم روستایی را در طبیعتی زیبا تجربه کنید. همچنین صبح ها با صدای حیوانات محلی از خواب بیدار شوید و در هوایی پاک به ورزش و پیاده‌روی مشغول شوید.

کلبه‌های روستایی به این دلیل که فاصله بیشتری تا مراکز شهری دارند و اغلب دارای بافت جنگلی هستند، هزینه کمتری را بابت اجرا شامل می‌شوند. بنابراین می‌توانید با اجاره کلبه‌های روستایی، میزان زیادی در هزینه سفر صرفه‌جویی نمایید.

این کلبه‌های روستایی اغلب مکان زندگی اهالی روستا است که چند اتاق یا یک طبقه کامل را در اختیار مسافران برای اجاره قرار می هند. اقامت در خانه‌های روستایی برای افرادی که عاشق مکان‌های با صفا هستند بسیار مناسب است.

مردم بومی و محلی زیباکنار به‌قدری مهربان و مهمان‌نواز هستند که احتمالاً شما را برای سفرهای بعدی نیز به اقامتگاه خود دعوت خواهند کرد.

این موضوع ثابت می‌کند که برای داشتن سفری شیرین و پر از خاطرات زیبا، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین و یا اقامت در ویلاهای لاکچری نیست. گاهی اوقات اقامت در یک کلبه روستایی با صفا و دلنشین می‌تواند شما را برای اقامت های بعدی در همان حوالی مشتاق کند.

اجاره اقامتگاه‌های نقلی و کوچک در شهر

شما در سطح شهر زیبا کنار می‌توانید به‌دنبال اقامتگاه ها ارزان باشید به شرطی که سطح توقعات خود را بالانس کنید. شما می نمی‌توانید توقع هزینه کم برای اجاره یک ویلای دوبلکس با چشم‌اندازی عالی را داشته‌باشید.

چنانچه صرفاً گشت‌وگذار در شهر زیباکنار و بهره‌مندی از طبیعت و جاذبه‌های آن برای شما مهم است، می‌توانید در مورد اجاره اقامتگاه کمی ازسختگیری های خود کم کنید و این موضوع را به شیوهای ساده‌تر برگزار نمایید.

هتل آپارتمان‌های زیادی در زیباکنار وجود دارند که هزینه اجاره آن‌ها نسبت به هتل‌های پنج ستاره و ویلاهای ساحلی کمتر است.

بنابراین می‌توانید برای اقامتی ارزان در زیباکنار سراغ این هتل آپارتمان‌ها با سوئیت‌های نقلی و جمع‌وجور بروید که اغلب دارای فضایی صمیمانه و کچک هستند با این حال می‌توانند اقامتگاهی عالی و مناسب برای سفر شما به زیباکنار باشند.

اجاره کلبه‌های جنگلی در زیباکنار

کلبه‌های جنگلی همانند ویلاهای جنگلی در قلب جنگل‌های سرسبز واقع‌شده‌اند با این تفاوت که ممکن است دارای وسعت کمتری باشند و برخی امکانات آن‌ها کمتر از ویلا باشد. به‌عنوان مثال در ویلای جنگلی برخورداری از استخر و آلاچیق در محوطه ویلا چیز دور از تصوری نیست. اما در مورد کلبه‌های جنگلی این امکانات کمی محدود تر هستند. با این حال شما هزینه کمتری برای اجاره این اقامتگاه ها پرداخت می‌کنید.

به‌طور کلی کلبه‌های جنگلی و ویلاهای جنگلی هزینه کمتری بابت اجاره نیاز دارند. بنابراین اگر قصد دارید در زیبا کنار اقامت داشته‌باشید و برای اجاره اقامتگاه‌های ارزان اقدام کنید، در ابتدا سراغ اقامتگاه‌های جنگلی بروید. هرچند که در حوالی ساحل نیز امکان اجاره کلبه‌های ساحلی برای شما وجود دارد.

نتیجه‌گیری درباره اقامتگاه‌های ارزان زیباکنار

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای که افراد حین سفر و حتی پیش از عزیمت به آن فکر می‌کنند، هزینه‌های پرداختی است. شاید به جرئت بتوان گفت که بخش اعظم این هزینه‌ها مربوط به اجاره اقامتگاه می‌شود. چرا که به احتمال زیاد شما قصد دارید چند شبانه روز در یک اقامتگاه بمانید و نمی‌توانید این هزینه را هیچ جوره حذف کنید. اما می‌توانید آن را کاهش دهید.

چنانچه اهل ماجراجویی و گشت‌وگذار در قلب جنگل‌های گیلان و زیباکنار هستید، نیازی نیست هزینه بالایی برای اجاره یک ویلای لاکچری پرداخت کنید. در اینگونه مواقع به این دلیل که شما بخش زیادی از زمان را بیرون از اقامتگاه سپری می‌کنید، بهتر است به فکر اجاره اقامتگاه ارزان در زیباکنار باشید.

با اجاره اقامتگاه ارزان در زیباکنار می‌توانید بخش بیشتری از بودجه تان را صرف تفریحات و گشت‌وگذار نمایید و سفری هیجان‌انگیز تر را تجربه کنید. با این حال این موضوع کاملاً به‌سلیقه و انتخاب شخصی شما بستگی دارد.

برخی از افراد ترجیح می‌دهند تمام روزهای سفر را در ویلا اقامت داشته‌باشند از این رو امکانات اقامتگاه و منطقه‌ای که اقامتگاه در آن واقع‌شده برایشان مهم است.

اگر شما جزو دسته دیگر هستید و می‌خواهید هزینه بیشتری بابت تفریحات سفر پرداخت کنید، اجاره کلبه‌های جنگلی، اقامتگاه‌های سنتی و کلبه‌های ساحلی در زیباکنار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اقامت در این مکان‌ها در نوع خود می‌توانند خاطرات شیرینی را برای شما رقم بزنند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×