گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی اقامتگاه‌های بومگردی و جنگلی گیلان13

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-07-03
اقامتگاه های بومگردی و جنگلی گیلان

تا به حال  زندگی چند روزه را در محیطی روستایی و بکر تصور کرده‌اید؟ بررسی اقامتگاه‌های بومگردی به شما نشان خواهد داد که این جاذبه‎های عالی در سفر چگونه‌اند. با اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی طعم زندگی واقعی به سبک و روش اصیل و سنتی را تجربه می‌کنید. حال تصمیم با شماست که آیا تمایل دارید سفری نو به خانه‌ای روستایی داشته‌باشید ؟ چنانچه پاسخ تان به این سوال مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم در این متن با ما همراه باشید تا اقامتگاه‌های بومگردی و جنگلی گیلان را بشناسید.

بررسی اقامتگاه‌های بومگردی و جنگلی گیلان

اقامتگاه بوم‌گردی سورگل ( در سیاهکل )

این اقامتگاه در روستای آسیابرک دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل استان گیلان قرار گرفته است. آسیابرک نام روستایی با صفاست که در ییلاق دیلمان قرار دارد و با فاصله حدوداً ۵۰ کیلومتری از شهرستان سیاهکل و مناظر زیبای طبیعی خود مثل : رودخانه‌ها و جنگل ها، کوه‌های پوشیده شده از درختان سبز و آبشارهایی که در دل خود دارد، هر رهگذری را شیفته خود می‌کند.

سورگل با زیربنای ۱۵۰ متر مربعی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر و به‌شکل همکف ساخته‌شده است. این اقامتگاه دارای ۲ سوئیت اقامتی است. هرکدام از این سوئیت‌ها دارای امکاناتی مثل : پذیرایی و اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی اختصاصی است که حداکثر ظرفیت میزبانی از ۱۶ نفر را به‌صورت همزمان دارد .

خانه روستایی سورگل، نمای کاهگلی و سنتی دارد و در کنار این نمای سنتی چیدمانی مدرن و کارآمد دارد که حاکی از درایت میزبان است که در کنار سلیقه خوب خود، امکانات را برای ثبت لحظات شیرین شما فراهم آورده است . با اقامت در این خانه سنتی با چشم‌انداز وسیع به‌طبیعت مواجه می‌شوید . چشم‌اندازی که در پس گردنه های بینظیر و جاده‌های بهشتی کوچک پنهان شده است. در این طبیعت فرازمینی قدم بگذارید و در دل آن زیبایی‌هایش را کشف کنید. در اینجا می‌توانید غرق در تماشای مناظر بی‌بدیل باشید و زیر نم‌نم باران و در بستری از شکوفه‌های رنگارنگ قدم بزنید و تجربه‌ای تکرارنشدنی را برای خود خلق کنید .

اقامتگاه روستایی رویال ( در آستانه اشرفیه )

خانه اقامتی رویال در روستای دهگاه از توابع شهرستان آستانه اشرفیه و در استان گیلان قرار گرفته است. این اقامتگاه با زیربنای ۸۰ متر مربعی در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر و به‌صورت ۱ طبقه‌ای بنا شده است. ملک دارای ۲ اتاق اقامتی با امکانات : آشپزخانه و سرویس بهداشتی اختصاصی و تراس است . اقامتگاه با مصالحی نظیر کاهگل و چوب ساخته‌شده است .

رویال در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری از بندر زیبای کیاشهر و ۲۲ کیلومتری از شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارد. این اقامتگاه در جاده اصلی روستا و نزدیک ساحل است که فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان به طبیعت فراهم کرده است.

به اقامتگاه رویال که رفتید حتماً از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه مثل : پارک ساحلی آستانه اشرفیه، پارک ملی بوجاق، آرامگاه دکتر معین و تله‌کابین لاهیجان دیدن‌کنید.

مجتمع ساحلی بندر انزلی ( در بندرانزلی )

این مجتمع ساحلی در روستای کوچک محله شهرستان بندر انزلی قرار گرفته است. شهرستان بندر انزلی را حتماً می شناسید. انزلی با تنوع جاذبه‌های گردشگری خود، منطقه‌ایست که در حاشیه دریای زیبای خزر قرار دارد و هر ساله پذیرای گردشگران بسیاریست.

مجتمع ساحلی بندر انزلی حدود ۱۰ کیلومتر از شهر انزلی فاصله دارد. این مجتمع با زیربنای ۷۷۵ متر مربعی در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر و به‌شکل ۱۳ سوئیت همکف ساخته‌شده است. هر سوئیت اقامتی امکاناتی مثل : پذیرایی و اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی اختصاصی را داراست که در مجموع حداکثر ظرفیت میزبانی از ۹۰ نفر را به‌صورت همزمان دارد.

شما می‌توانید ساعت‌ها در ایوان این سوئیت‌ها بنشینید و به تماشای امواج پرجوش و خروش که برای رسیدن به ساحل هیجان زیادی دارند، بپردازید. علاوه بر گوش سپردن به صدای امواج، اینجا می‌توانید آوای پرندگان مهاجر را بشنوید . در بستری از ماسه های نرمی که از خنکای آب تازه شده‌اند قدم بزنید و ساعت‌ها از این مناظر و هوای خوب لذت ببرید .

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×