گیلان، زیباکنار
0133416

آنچه باید درباره خرید املاک در زیباکنار بدانید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-01
خرید املاک در زیباکنار

برای خرید زمین و املاک در زیباکنار شما نیاز به اطلاعات کاملی از این منطقه خواهید داشت. اطلاعاتی ازجمله شرایط آب‌وهوا در فصول مختلف تا فاصله جغرافیایی آن با مناطق مهم همسایه.

زیبا‌کنار یکی از شهرهای محبوب شمالی کشور است که بسیاری از افراد برای مسافرت و بسیاری هم برای سرمایه‌گذاری اقتصادی آن را انتخاب می‌کنند.

تعجب نکنید! برای سرمایه‌گذاری نیازی نیست که یک کسب‌وکار جدید راه بیندازید. تنها کافی است ویلا و یا زمینی را در این ناحیه خریداری کنید. توصیه ما به شما این است که از مشاورین املاک در زیباکنار راهنمایی بگیرید تا دچار ضرر نشوید. شرکت انبوه‌سازان آرش در این مسیر همراه شماست.

نکات ضروری خرید املاک در زیباکنار

برای خرید زمین و ویلا در زیباکنار، شما اطلاعات کاملی از این منظقه نخواهید داشت چرا که با شرایط زندگی در این منطقه آشنایی کافی را ندارید. پس چه بهتر که از یک مشاور املاک در زیباکنار استفاده کنید که علاوه بر تجربه زیاد دارای صداقت در کار نیز باشد.

شرکت انبوه‌سازان آرش، با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت و فروش املاک و ویلا، بهترین گزینه برای شماست.

شما حق انتخاب زیادی دارید

تعداد مشاور املاک در زیباکنار کم نیست با توجه به این که بسیاری از افراد به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی این منطقه و همچنین زیبایی‌های بی‌نظیری که داراست، زیباکنار را برای مسافرت و خرید ویلا انتخاب می‌کنند.

پس شما در هر کوچه و خیابانی می‌توانید شاهد تعداد زیادی از مشاور املاکی‌ها باشید. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است شما نمی‌توانید به همه آن‌ها اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهید. اما هلدینگ آرش، با خدمات معتبر، خیال شما را از بابت خرید املاک و ویلا آسوده می‌کند.

اطلاعات کافی کسب کنید

بسیار شنیده‌ایم که تعداد زیادی از افراد به‌دلیل اطمینان بیش از حد و عدم داشتن اطلاعات کافی در رابطه با شرایط زمین و ویلا خریدی را انجام داده‌اند که منجر به ضرر زیادی برای ایشان شده است.

بنابراین در این مقاله از مجموعه مقالات انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های زیبای ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت‌وساز ویلا در زیباکنار تصمیم گرفتیم به نکاتی اشاره کنیم تا راهنمای شما در انتخاب ویلا و زمین در شمال باشد.

مشاور املاک در زیباکنار باید دارای مجوز معتبر باشد

بسیاری از افراد از خریداران ملک سوء استفاده می‌کنند تا تنها بتوانند ویلا و یا زمین غیرقانونی خود را به فروش برسانند. به‌عنوان مثال شاید بسیار دیده باشید که برخی تبلیغ می‌کنند که ویلا در زیباکنار را با قیمت‌های بسیاری پایین به فروش می‌رسانند. ولی بر اساس یک اصطلاح قدیمی هر موقع که همه‌چیز خوب بود باید به یک چیز شک کرد!

همچنین توجه‌داشته‌باشید که هیچ چیز خوبی راحت به‌دست نمی‌آید بنابراین سعی کنید به حرف این جور افراد گوش نکرده و از معتبر‌بودن مجوز مشاور املاک در زیباکنار مطمئن شوید.

با شرکت انبوه‌سازان آرش، خرید املاک و ویلا را آسان و مطمئن کنید.

مجوز ساخت و پایان‌کار ویلا را مشاهده کنید

کلاهبراداری هیچ جا متوقف نمی‌شود و در هر مرحله‌ای از خرید شما در کنارتان است. هنگامی که شما ویلای نوسازی را خریداری می‌کنید ممکن است که از مشاور املاک در زیبا کنار این جمله را بشنوید که مجوز آن فعلا دست ما نیست و یا هر دلیل واهی دیگری.

در این جور مواقع باز بهتر است که دست نگه دارید و مطمئن شوید که این ویلا مطابق با استانداردهای شهرداری ساخته‌شده است. چون ممکن است زمانی شما متوجه این ماجرا شوید که یک اخطاریه شهرداری مقابل شماست!

اطمنیان از برقراری امکانات اولیه زندگی

بعد از این که مجوز مشاور املاک در زیباکنار و همچنین مجوز ویلا را مشاهده کردید، باید از امکانات اولیه ویلا مطمئن شوید. برخی از افراد این پیشنهاد را به شما می‌دهند که بعد از عقد قرارداد تمام موارد باقی‌مانده به عهده فروشنده تکمیل خواهد شد.

برای اطمینان سعی کنید تمامی این موارد را در قرارداد ذکر نمایید و یا اینکه از فروشنده بخواهید هر چه زودتر این کار را برای شما انجام دهد. برای مثال در رابطه با آب ویلای مورد نظر باید مطمئن شوید که فروشنده، شما را با یک بشکه 200 لیتری آب که در زیر زمین دفن شده است گول نزند و قول یک چاه پر آب را به شما ندهد.

از مصالح استفاده‌شده برای ویلا مطمئن باشید

در شمال میزان بارش باران و رطوبت بالاست. همین مسئله باعث می‌شود به بافت ساختمان شما در صورتی که از مواد مطلوب استفاده نشده باشد آسیب‌های جدی وارد شود. بنابراین توسط یک کارشناس از درستی مصالح ساختمان و ساخت آن اطمینان حاصل کنید.

موقعیت جغرافیایی ویلا را در نظر بگیرید

همراهان عزیز این موارد تنها بخشی از چیزهایی است که باید از مشاور املاک در زیباکنار بخواهید. موقعیت ویلایی که به شما پیشنهاد می‌شود بسیار مهم است. برخی مواقع خود ویلا دارای ویژگی‌های خوبی است ولی ویلاهای کناری یا شرایط اطراف آن موجب افت ارزش آن می‌شود.

به‌عنوان مثال هر چه ویلای مورد نظر شما به ساحل، مراکز خرید و تفریحی و …  نزدیک‌تر باشد ارزش ویلای شما بالاتر است. شما می‌توانید

با خرید ویلا در شهرک آرش، خیال خود را از هر نظری راحت کنید چرا که شهرک آرش دارای مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز است.

همچنین در هنگام ساخت ویلا شما می‌توانید از نزدیک شاهد کیفیت مصالحی باشید که برای ساخت ویلا استفاده می‌شود. همچنین ویلاهای شرکت انبوه‌سازان آرش به‌صورت شهرکی ساخته‌شده‌اند که موجب افزایش ارزش آن‌ها می‌شود.

بنابراین اگر سوالی در رابطه با خرید ویلا در زیباکنار دارید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×