گیلان، زیباکنار
0133416

امکانات ویلاهای جنگلی چیست؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-11-14
امکانات ویلاهای جنگلی چیست

امکانات ویلاهای جنگلی چیست؟ ویلاهای جنگلی به‌دلیل موقعیت خاصی که دارند امکانات خاص و منحصربه‌فردی دارند که مختص ویلاهای جنگلی هست.

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و حفظ سرمایه در ایران ساخت ویلا در شمال است. شمال ایران به‌دلیل آب هوای و طبیعت بکر و زیبایی که دارد مقصد اصلی مسافران در ایام مختلف سال است.

زمین‌های متعددی در شمال کشور وجود دارند که بستر مناسبی برای ساخت ویلا هستند. ساخت ویلا در شمال با توجه به‌شرایطی که بیان کردیم سوددهی بالایی دارد و اغلب سرمایه‌گذاران به‌دنبال ساخت ویلا در شمال هستند.

 

در ادامه تمامی امکانات ویلاهای جنگلی را بررسی خواهیم کرد اگر قصد خرید ویلا دارید و بین خرید ویلای ساحلی یا جنگلی مردد هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

ویلا جنگلی

ویلاهای جنگلی در شمال کشور به‌دلیل آب‌وهوای مناسب جنگلی و رطوبت کمتری که نسبت به ویلاهای ساحلی دارند بیشتر مورد توجه خریداران هستند.

ویلاهای جنگلی در دل جنگل‌ها و به‌دور از هیاهو و شلوغی شهر را ساخته‌شده‌اند و محیطی بدون سر و صدا و تمیز برای افراد استراحت هستند و افراد که مشکلات ریوی دارند بیشتر به خرید ویلای جنگلی تمایل دارند چرا که در ویلاهای جنگلی هیچ‌گونه دود و آلودگی هوا وجود ندارد و هوا کاملاً  تمیز است.

ویلای جنگلی نیز مانند ویلاهای ساحلی باید به‌درستی ساخته شوند. اگر مصالح و موادی  که در جهت حفظ و نگهداری ولا به‌کار می  روند درست نباشند ویلای جنگلی پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود و دیگر قابل سکونت نیست.

مراحل ساخت ویلا جنگلی در شمال کشور

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام ساخت ویلا در شمال رعایت درست مراحل ساخت ویلا است. به‌دلیل رطوبت بالایی که در مناطق شمالی کشور وجود دارد اسکلت کلی بنا باید از بتن ساخته شود ساخت ویلا با اسکلت آهنی در شمال کشور توصیه نمی‌شود چرا که به‌دلیل رطوبت بالا ویلا بعد از مدت کوتاهی دچار فرسودگی می  شود و نیاز به تعمیر دارد.

بعد از ساخت اسکلت بتنی ساختمان باید دیواره ساختمان را تکمیل کرد برای این کار نیز از بلوک های بتنی استفاده می‌شود، بلوک های بتنی نسبت به آجر بهتر هستند و برای ساخت  ویلا در شمال کشور  مناسب‌تر هستند هرچند قیمت بالاتری نیز دارند.

بعد از اینکه بخش‌های مختلف ویلا به وسیله بلوک تکمیل شدند، نوبت به ایجاد نمای بیرونی و داخلی ویلا می‌رسد نمای بیرونی و داخلی اغلب بر اساس نظر کارفرما ایجاد می‌شوند، طراحی داخلی و بیرونی دل‌نشین تأثیر زیادی در جذب مشتریان دارند.

در حال حاضر اغلب نمای بیرونی ویلاها به‌صورت رومی است که با سقف شیروانی سنخیت دارد تمام ویلاها و ساختمان‌هایی که در شمال کشور ساخته می‌شوند سقف شیروانی دارند، به‌دلیل اینکه در شمال باران فراوان می‌بارد سقف شیروانی از تخریب و آسیب به ساختمان در اثر باران‌های متمادی جلوگیری می‌کند.

مزیت سرمایه‌گذاری و خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا در شمال کشور یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در حال حاضر در ایران است، این روز ها که اقتصاد ایران شرایط نامتعادلی را تجربه می‌کند نمی‌توان برای سرمایه‌گذاری به آن نگاه کرد به‌همین دلیل است که افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری هستند و می‌خواهند انتخاب هوشمندانهای داشته‌باشند و سرمایه‌شان را چند برابر کنند به‌سراغ خرید ویلا و زمین می‌روند. با توجه به‌شرایط اقتصادی ایران خرید ویلا ریسک کمتری دارد.

درست است که می‌توان در بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرد اما با توجه به‌شرایط زمانی باید بخشی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد که بیشترین بازدهی را در آینده  برای شما داشته باشد.

خرید ویلا با توجه به دلایلی که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم انتخاب مناسبی در این شرایط زمانی برای سرمایه‌گذاری است.

سرمایه‌گذاری در هر بخشی این روزها با فراز و نشیب های زیادی همراه است و برخی از افراد با توجه به تغییرات شدیدی که در بازار ایجاد شده است حتی سرمایه خودشان را از دست داده‌اند و به هیچ سودی هم در این راه نرسیده‌اند.

امکانات ویلاهای جنگلی

در گذشته راحت ترین و امن‌ترین راه برای افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری بودند، قرار دادن پول و سرمایه‌تان در بانک بود. با توجه به مقدار پولی که شما در بانک پس انداز کرده بودید هرماه سودی برای شما واریز می‌شد و اغلب افراد از این مقدار سود راضی بودند.

از جهت دیگر افراد مطمئن بودند که می‌توانند سرمایه اصلی شان را هر زمان که دوست داشتند بودن هیچ مشکلی از بانک خارج کنند و بردارند، اما متاسفانه در سال‌های اخیر دیگر سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به‌راحتی قبل نیست، علاوه بر اینکه میزان سود بانک کاهش یافته اند برخی از موسسات و بانک ها با برداشتن سرمایه‌های مردم ضربه جبران‌ناپذیری را به آن‌ها وارد کرده‌اند.

با توجه به‌همین دلایل است که دیگر افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری هستند کمتر پول شان را در بانک قرار می‌دهند .

روش دیگری که برخی از افراد برای سرمایه‌گذاری به‌سراغ آن می‌روند، خرید طلا و ارز است که ریسک بسیار بالایی دارد ممکن  است شما با خریدن طلا در مدت کوتاهی سرمایه‌تان را چند برابر کنید و حتی ممکن است عکس این اتفاق برای شما رخ دهد و به‌راحتی نه‌تنها سود نکنید بلکه سرمایه‌تان را هم از دست بدهید، بازار طلا و سکه در سال‌های اخیر بسیار غیر قابل پیش بینی هستند و نمی‌توان به‌عنوان منبعی معبر برای سرمایه‌گذاری به آن‌ها نگاه کرد. این تغییرات به حدی بالا هستند که نمی‌توان به‌راحتی ریسک خرید طلا و ارز را در این بازار ها به جان خرید.

دوری از شلوغی شهر

ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی و ویلاهایی که در داخل روستا قرار دارند آرامش بیشتری دارند. معمولاً  رفت‌وآمد در ویلاهای جنگلی کمتر است و برای افرادی که از شلوغی فراری هستند و دوست دارند در محیطی خلوت استراحت کنند انتخاب بسیار مناسبی است.

آب‌وهوای مناسب

ویلاهای جنگلی به‌دلیل اینکه اغلب در دل جنگل ساخته می‌شوند از نظر میزان اکسیژن در سطح بالاتری از ویلاهای ساحلی و ویلاهای داخل روستاها قرار دارند.

به‌دلیل تردد کمتر ماشین‌ها در منطقه جنگلی میزان آلودگی  زیست‌محیطی و سرب نیز در منطقه جنگلی کمتر است به‌همین دلیل است که اغلب افرادی که مشکل ریه دارند ترجیح می‌دهند ویلای جنگلی خریداری کنند.

علاوه بر این میزان رطوبت در مناطق جنگلی شمال کمتر از مناطق ساحلی است و به‌همین دلیل بیشتر مرود اقبال عمومی قرار دارد.

گول تبلیغات  را نخورید

حتماً در هنگام خرید ویلای جنگلی به‌صورت حضوری به محل ویلا مراجعه کنید و خودتان مشخصات ویلا و زیمن را از نزدیک ببینید متاسفانه برخی از افراد سودجو با تبلیغات دروغین ویلایی خراب یا زیمن کشاورزی را در جنگل به‌عنوان ویلا و زمین برای ساخت ویلا به شما می‌فروشند. اما گذاشتن کمی وقت بیشتر می‌توانید به‌راحتی از هدر رفتن سرمایه‌تان جلوگیری کنید.

توجه به فاصله ویلا با سایر ویلاها

یکی از امکانات ممه ویلاهای جنگلی داشتن چشم‌انداز زیبا به‌روی طبیعت و کوه است، برای اینکه بتوانید از چشم‌انداز ویلا استفاده کنید در هنگام خرید توجه‌داشته‌باشید تا ویلاهای دیگر با فاصله از ویلای شما قرار داشته‌باشند و ویلایی رو به‌روی ویلای شما در حال ساخت نباشد تا بتوانید به‌راحتی از چشم‌انداز ویلا استفاده کنید .

امکانات ویلا

در هنگام خرید توجه‌داشته‌باشید که ویلای جنگلی پایان کار و امکانات اولیه برای زندگی را دارد یا خیر. برخی از ویلاهای جنگلی به‌دلیل اینکه غیرقانونی و در زمین‌های کشاورزی ساخته می‌شوند امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز را ندارند که می‌تواند در ادامه برای شما مشکل ساز باشد علاوه بر این به‌دلیل نداشتن پایان کار شما نیم توانید برای گرفتن آب یا برق اقدام کنید.

علاوه بر این ویلاهای جنگلی معمولاً در موقعیت خاصی قرار دارند به‌همین دلیل توجه‌داشته‌باشید که آیا موبایل و اینترنت در این منطقه آنتن‌دهی دارد یا خیر.

حتماً تمام اتاق‌ها و اطراف ویلا را چک کنید و ببینید  آیا برای سکونت شما و خانواده‌تان مناسب است یا خیر با تنها چند ساعت وقت گذاشتن و چک کردن می‌توانید از هدر رفتن سرمایه‌تان و انتخاب غلط جلوگیری کنید .

نتیجه‌گیری

شرکت انبوه‌سازان آرش یکی از شرکت‌های معتبر و پیشرو در زمینه ساخت‌وساز ویلا در شمال کشور است. شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۵ سال است که در حوزه ساخت‌وساز شهرک‌های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است.

مرکز اصلی شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی در زیباکنار بعد از صدا و سیما شهرک آرش ۲ میباشد. اگر شما هم قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا در شمال کشور را دارید شرکت انبوه‌سازان آرش انتخاب مناسبی برای شما است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×