گیلان، زیباکنار
0133416

انتخاب بهترین سیستم‌های گرمایشی ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-17
سیستم‌های گرمایشی ویلا شمال

انتخاب سیستم‌های گرمایشی ویلا شمال با توجه به‌نوع ویلا و متراژ آن متفاوت است و سیستم مناسب می‌تواند ویلای شما را در زمستان گرم نگه دارد.

حتی اگر لاکچری ترین ویلای شمال را هم داشته‌باشید اما ویلای شما فاقد سیستم گرمایشی مناسب بوده و در روزهای سرد پاییز و زمستان عاری از هوای گرم و مطبوع باشد بدون شک لحظه‌ای در آن دوام نخواهید آورد چرا که زمستان‌های شمال بسیار سرد است و سوز و سرمای هوا بیداد می‌کند بنابراین باید بهترین سیستم‌های گرمایشی را برای ویلای شمال انتخاب نماییم. انتخاب سیستم گرمایشی مناسب برای ویلا باید با توجه به میزان سرمای هوا، رطوبت هوا، متراژ ویلا و هزینه‌های انرژی صورت گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین سیستم‌های گرمایشی ویلا را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مهم‌ترین سیستم‌های گرمایشی ویلا شمال

شومینه

کیست که از حضور در کنار آتشی گرمابخش آن هم در سوز و سرمای زمستان لذت نبرد؟ شما می‌توانید در روزهای سرد سال، با روشن‌کردن شومینه گرمای طبیعی آتش را به ویلا آورید و در حالی که گوش به صدای باران می‌دهید از صدای سوختن چوب در آتش لذت ببرید. در واقع یکی از اصول طراحی ویلاهای شمالی، تعبیه شومینه های سنگی در ویلا است. شومینه ها نور و گرمای جذابی را به فضای ویلا می بخشند اما باید دقت داشته‌باشید که گرمابخشی آن‌ها در شعاع بالا چندان زیاد نیست و مصرف انرژی نسبتاً زیادی دارند. با این حال می‌توان شومینه را برای ویلاهای نسبتاً کوچک در مناطق شمالی یک سیستم گرمایشی جذاب دانست.

شوفاژ

در سیستم گرمایشی شوفاژ، عناصر آب و آتش موجب گرمابخشی به ویلای شما می‌شوند. سرچشمه این گرما به مشعلی باز می‌گردد که در شوفاژخانه روشن است. گرمای مشعل باعث داغ‌شدن آب جریان یافته در لوله‌ها خواهد شد و جریان رفت و برگشتی آب گرم در لوله‌ها باعث گرم شدن ویلای شما می‌شود. این سیستم گرمایشی در بسیاری از ویلاهای شمال متداول است اما به‌عنوان بهترین سیستم گرمایشی شناخته نمی‌شود چرا که در عین گرمادهی زیاد و مصرف انرژی کم، حرارت را به‌طور یکسان و متوازن در ویلا پخش نمی‌کند و همچنین نیاز به نگهداری و تعمیرات زیادی دارد.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

سیستم گرمایش خورشیدی

اگر می‌خواهید نوعی از کم‌هزینه ترین انرژی را برای گرمایش ویلا خود انتخاب کنید و در عین حال به محیط‌زیست آسیب وارد نکنید می‌توانید اقدام به تعبیه سیستم گرمایشی خورشیدی برای ویلای خودنمایید. پنل های خورشیدی در پشت بام ویلا نصب می‌شوند و انرژی لازم را برای گرم کردن ویلای شما از خورشید دریافت می‌کنند.

اگر ویلای شما در منطقه‌ای کوهستانی با آب‌وهوای سرد واقع‌شده و تمام روزهای پاییز و زمستان را با برف و باران سپری می‌کنید شاید انتخاب سیستم گرمایش خورشیدی برای شما چندان مناسب نباشد بنابراین پیش از نصب این سیستم از کارشناسان حرفه‌ای کمک بخواهید تا امکان نصب این سیستم را با توجه به‌شرایط اقلیمی ویلای شما بررسی کنند.

سیستم گرمایش کف ویلا

سیستم گرمایش کف یکی از جدیدترین و بهینه ترین سیستم‌هایی است که در ویلاهای شمال تعبیه می‌شود. این سیستم، گرما را به‌طور یکسان در کف ویلا پخش می‌کند و دارای طول عمر بالا و خطرات بسیار کمی است. لذت خوابیدن بر زمینی گرم و قدم گذاشتن روی کفپوش‌های گرم ویلا آن هم در سوز و سرمایش پاییز و زمستان، مزیت فوق‌العاده‌ای برای شما است چرا که کفپوش‌های ویلا همیشه سردترین سطوح ویلا در نیمه دوم سال هستند و اغلب ما از پا گذاشتن روی آن‌ها فراری هستیم.

سیستم گرمایش کف را می‌توان بهترین سیستم گرمایشی برای ویلا دانست چرا که در آن خبری از برخورد دست و پا با اجسام داغ مانند بخاری و شومینه وجود ندارد و هیچ بخش اضافی از ویلا را اشغال نخواهد کرد. این سیستم هزینه نصب بالایی دارد اما در عوض هزینه‌های مصرف انرژی را تا حد امکان کاهش می‌دهد.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اسپیلت

اگر می‌خواهید در ویلای خود از سیستم‌های گرمایشی برقی استفاده کنید، بهترین انتخاب برای شما اسپیلت است. حرارت اسپیلت با شدت زیاد به‌سمت بیرون پرتاب می‌شود و سریعاً فضا را گرم می‌کند. چنانچه ویلای شما دارای متراژ بالایی است توصیه می‌کنیم که از این سیستم استفاده نکنید چرا که هزینه‌های مصرف برق را در ویلای شما افزایش خواهد داد با این حال برای ویلاهایی با متراژ کم می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد.

بخاری

بخاری یکی از قدیمی ترین سیستم‌های گرمایشی است که احتمالاً آن را در ویلاهای چندین سال ساخت خواهید دید. این سیستم گرمایشی به‌راحتی نصب می‌شود و حرارت زیادی از خود تولید می‌کند بنابراین فضای ویلای شما سریعاً گرم خواهد شد. با این حال باید به مواردی همچون خطر گاز گرفتگی و ایجاد دوده توسط بخاری دقت داشته‌باشید. برای نصب و تعبیه بخاری باید فضای کافی در اختیار داشته‌باشید بنابراین اگر فضای شما بسیار محدود است استفاده از بخاری توصیه نمی‌شود.

برای خرید ویلا در نور مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پکیج

یکی دیگر از سیستم‌های گرمایشی که برای ویلاهای شمال بسیار مناسب است پکیج است. شاید بتوان تنها ایراد پکیج را مصرف بالای آن دانست. همچنین زمانی که اتصال برق قطع باشد امکان گرمایش ویلا هم دیگر وجود نخواهد داشت. با این حال می‌توان از جمله مزایای پکیج به اشغال کردن فضای بسیار کم، آن هم در فضایی بیرون خانه مانند تراس اشاره کرد. سیستم گرمایشی پکیج بسیار امن است و برای مناطقی که دارای آب‌وهوای بسیار سردی هستند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

نتیجه‌گیری درباره سیستم‌های گرمایشی ویلا شمال

انواع مختلفی از سیستم‌های گرمایشی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در ویلا تعبیه کرد اما باید دقت داشته‌باشید که چیزی به‌عنوان بهترین سیستم گرمایشی وجود ندارد. در واقع همه‌چیز به‌شرایط موجود بستگی دارد. مواردی مانند شرایط آب‌وهوایی، میزان رطوبت، دمای هوا، شرایط اقلیمی، میزان بارش برف و باران و متراژ ویلا در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سیستم گرمایشی دخیل هستند.

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بنابراین سیستم گرمایشی مناسب ویلا را باید با توجه به این عوامل انتخاب کرد. دقت داشته‌باشید که انتخاب سیستم گرمایشی نامناسب برای ویلا می‌تواند هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند و آنطور که باید و شاید گرمابخش ویلای شما نباشد بنابراین در این انتخاب از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×