گیلان، زیباکنار
0133416

6 نکته مهم انتخاب بوفه و ویترین در ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
انتخاب بوفه و ویترین در ویلا

بوفه و ویترین در دکوراسیون داخلی از جمله عناصری هستند که اگر در چیدمان قرار نگیرند جای خالی آن‌ها به‌شدت احساس می‌شود. بنابراین حذف کردن آن‌ها از چیدمان حتی زمانی که ویلای شما وسعت کمی دارد و کوچک است باز هم ایده چندان خوبی به‌نظر نمی‌رسد. این عنصر اگر به‌درستی انتخاب شود نه‌تنها جا گیر نیست بلکه ویلای شما را دلباز تر نیز نشان خواهد داد. به‌جای اینکه بوفه و ویترین را از چیدمان حذف کنید و یا آن را با عناصر دیگر جایگزین نمایید بهتر است نکات خرید بوفه و ویترین را بدانید تا در خرید این عنصر دکوراتیو موفق عمل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا در سیسنگان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نکات مهم انتخاب بوفه و ویترین در ویلا

  1. در انتخاب بوفه به طراحی مبلمان و ویلا دقت کنید

هرچند که بوفه جزئی از دکوراسیون مبلمان نیست اما به‌عنوان عضوی از این خانواده دیده و شناخته می‌شود. زمانی که شما بوفه را در کنار مبلمان قرار می‌دهید بی‌شک چشم‌ها به‌طور ناخودآگاه این دو عنصر را از لحاظ زیبایی شناسی با هم تطابق می‌دهند. به‌عنوان مثال اگر مبلمان شما مبل‌هایی با پارچه‌های نخودی و پایه های طلایی و قهوه‌ای است خرید یک بوفه یا ویترین به رنگ سفید صد در هزار اقدامی غلط خواهد بود.

شما باید بوفهای خریداری کنید که با سایر ست های چیدمان همچون میز ناهارخوری، مبلمان و میزهای عسلی همخوانی و سنخیت داشته باشد. در یک کلام باید اقدام به خرید بوفه متناسب با طراحی ویلا نمایید. بوفه های مدرن و مینیمال برای ویلاهای مدرن و بوفه های کلاسیک برای ویلاهایی با دکوراسیون کلاسیک انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

برای خرید ویلای تریبلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. بوفهای خریداری کنید که امکان نورپردازی در آن وجود داشته باشد

از دیگر نکات مهم در خرید بوفه و ویترین برای ویلا انتخاب بوفهای است که دارای قابلیت نورپردازی باشد. شما قرار است عناصر دکوراتیو و ظروف تزئینی و ارزشمند خود را درون بوفه قرار دهید. اگر یک نورپردازی زیبا روی این عناصر اجرا شود بی‌شک زیبایی آن‌ها دو چندان خواهد شد و علاوه بر این حال و هوای متفاوتی نیز در فضا برپا می‌شود. بنابراین از عنصر نورپردازی در بوفه غافل نشوید. چرا که هم چشم‌انداز عناصر را جذاب خواهد کرد و هم موجب جلوه‌ای درخشان در ویلا خواهد شد.

  1. خرید بوفه و ویترین با پس زمینه آینهای برای ویلاهای کوچک

اگر ویلای شما کوچک است و فضای کافی در آن وجود ندارد و به‌عبارتی می‌خواهید فضای ویلا را دلباز تر نشان دهید می‌توانید از بوفهای استفاده کنید که پس زمینه آن از جنس آینه است. پس زمینه های آینهای می‌توانند به فضای خانه شما وسعت بدهند و خانه را دلباز و روشن نشان دهند. بنابراین به‌هنگام انتخاب بوفه به این مورد دقت داشته‌باشید.

برای خرید ویلا در کلاچای با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. خرید بوفه دو طرفه برای ویلاهایی با دکوراسیون متفاوت

برخی از چیدمان ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند بنابراین می‌توانید برای این گونه چیدمان ها اقدام به تعبیه بوفه هایی با ظاهر متفاوت نمایید. خرید بوفه هایی که به دیوار تکیه داده می‌شوند می‌تواند کمی کلیشهای و قدیاست. بنابراین می‌توانید اقدام به خرید بوفه های دو طرفه برای ویلا نمایید. شما می‌توانید از هر طرف در این بوفه ها اقدام به چیدن عناصر تزئینی نمایید.

این بوفه ها عمدتاًفاقد درب یا شیشه هستند و چوبی هستند. شما می‌توانید هم برای ویلاهای مدرن و هم برای ویلاهای کلاسیک چنین بوفهای تهیه نمایید تا جلوه‌ای منحصربه‌فرد و خلاقانه به فضا داده شود.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. خرید بوفه تمام شیشه‌ای برای ویلاهای مدرن

از جمله انتخاب‌های جذابی که می‌توانید برای ویلاهای مدرن داشته‌باشید خرید بوفه تمام شیشه‌ای است. این بوفه ها دارای ظاهری مینیمال و بسیار شیک هستند و می‌توانند به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل در ویلاهای مدرن خودنمایی کنند. عناصر تزئینی درون این بوفه ها و ویترین ها به زیباترین شکل ممکن نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید این بوفه ها را در هر قسمتی از ویلا که مایل بودید قرار دهید بنابراین هیچ اجباری برای قرار دادن آن‌ها در کنار دیوار وجود ندارد.

  1. خرید بوفه و کتابخانه به‌صورت یکپارچه برای ویلاهای بزرگ

اگر قصد خرید بوفه و ویترین برای ویلای خود را دارید و در عین حال می‌خواهید یک کتابخانه در ویلا تعبیه کنید ما به شما توصیه می‌کنیم که سراغ خرید یک بوفه و ویترینی بروید که هم نقش کتابخانه و هم نقش بوفه را برای شما بازی کند. بدین‌صورت می‌توانید جلوه بصری بسیار زیباتری را در ویلا رقم بزنید. این بوفه ها به‌صورت یکپارچه و در ابعاد بزرگ طراحی می‌شوند و بخش قابل توجهی از آن‌ها به کتابخانه تعلق دارد بنابراین می‌توانید در کنار چیدمان عناصر تزئینی کتاب‌های خود را نیز در این بوفه بچینید.

قرار دادن سایر اشیا و عناصر هنری در این بوفه ها می‌تواند جلوه جذابی به فضای ویلا بدهد. ترکیب هنری ظروف قدیمی، مجسمه‌ها، کتاب ها و حتی قاب عکس‌های هنری در کنار هم می‌تواند ترکیب دلچسبی باشد که با یک انتخاب هوشمندانه می‌توانید آن را رقم بزنید.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

خرید ویترین و بوفه برای ویلا از جمله خریدهایی است که ارتباطی با اندازه و وسعت ویلای شما ندارد. شما چه ویلایی بزرگ داشته‌باشید و چه ویلای شما ابعاد کوچکی داشته باشد باید این عنصر دکوری را در بخشی از ویلا تعبیه کنید. انواع مختلفی از بوفه ها در بازار موجود است که متناسب با نوع دکوراسیون های کلاسیک، سنتی و مینیمال و مدرن طراحی شده است. در انتخاب بوفه و ویترین دقت داشته‌باشید که بوفه انتخابی تان دارای طرحی متناسب با طراحی ویلا باشد.

به‌عنوان مثال تعبیه بوفه کلاسیک در ویلای مدرن انتخابی غلط خواهد بود. سعی کنید بوفهای خریداری کنید که امکان نورپردازی در آن برای شما وجود داشته باشد بنابراین عناصر تزئینی موجود در بوفه زیبایی و جذابیت خود را هر چه بیشتر به نمایش می‌کشند.

برای خرید ویلا در فومن با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×