گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی انواع سیستم‌های ایمنی ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
سیستم‌های ایمنی ویلا

اگر صاحب ویلا هستید، بنابراین مطمئناً با چالش سرقت از ویلا و حفظ امنیت آن روبه‌رو شده‌اید. بی‌شک زمان‌هایی که در ویلا حضور ندارید دائما دل نگران این موضوع هستید که نکند فردی وارد ویلای شما شود و اقدام به سرقت از ویلا نماید و یا آسیبی به ویلای شما وارد کند.

این نگرانی زمانی بیشتر خواهد شد که فاصله محل سکونت‌تان تا ویلا زیاد باشد و نتوانید هر روز یا هر هفته به ویلا سر بزنید. موضوع امنیت ویلا نه‌ تنها در زمان‌هایی که در ویلا حضور ندارید، بلکه در زمان‌هایی که در ویلا حضور دارید نیز به‌ شکلی پررنگ مطرح است.

به‌ ویژه آن زمان که تنها هستید و پای آسیب‌های جانی به میان می‌آید. بنابراین لازم و ضروری است که برای ویلا سیستم‌های ایمنی مناسبی تهیه شود. در ادامه قصد داریم انواع سیستم‌های ایمنی مناسب ویلا را بررسی کنیم. بنابراین برای آشنایی هرچه بیشتر با این سیستم‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

مهم‌ترین سیستم‌های ایمنی ویلا

 

قفل های ضد سرقت

قفل های ضد سرقت بخشی از سیستم‌های ایمنی ویلا هستند. این قفل ها دارای هسته آهنی بوده و امکان باز شدن آن‌ها فقط و فقط با استفاده از کلید مخصوص ممکن است. بنابراین با هیچ‌گونه ابزار متفرقه امکان باز شدن این قفل ها توسط سارقین وجود نخواهد داشت. با خرید قفل های ضد سرقت سطح ایمنی ویلا تا حد زیادی ارتقا پیدا خواهد کرد.

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای یک سیستم امنیتی استاندارد برای ویلا هستند. شما  با تعبیه دوربین‌های مداربسته در ویلا می‌توانید در زمان‌هایی که در ویلا حضور ندارید تمامی رفت‌وآمدها را چک کنید و بخش‌های مختلف ویلا را تحت نظر بگیرید. بسیاری از دوربین‌های مداربسته در واقع قابلیت اتصال به اینترنت را دارا هستند و از طریق این بستر شما را در جریان تمامی رفت‌وآمدها می‌گذارند.

شما همچنین می‌توانید اقدام به ضبط‌کردن محتوای کپچرشده از طریق دوربین‌های مداربسته نمایید و در صورت وجود مورد مشکوک، فیلم‌های دوربین را بازبینی نمایید. دوربین‌های مداربسته می‌توانند هشدارهای لازم را روی گوشی یا لپتاپ شما ارسال کنند و شما را در جریان تمامی آمدوشدها قرار دهند.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

آیفون تصویری هوشمند

یکی از بدیهی‌ترین سیستم‌های امنیتی در ویلا آیفون تصویری است که در صورت فشردن زنگ توسط افراد تصویر آن‌ها را روی صفحه نمایش خود نشان می‌دهد اما نوع هوشمند این آیفون‌ها با انواع ساده آن‌ها متفاوت است.

آیفون‌های هوشمند قابلیت اتصال به موبایل هوشمند شما را دارا هستند و در صورت فشرده‌شدن زنگ توسط افراد می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود به آن‌ها پاسخ دهید. بنابراین حتی اگر در ویلا حضور نداشته‌ باشید می‌توانید مطلع شوید که چه افرادی زنگ درب شما را فشرده‌اند و قصد ورود به ویلا را داشته‌اند.

بسیاری از مواقع سارقین از این حربه استفاده می‌کنند و زنگ درب را می فشارند تا از عدم حضور افراد در ویلا مطمئن شوند. شما از این طریق می‌توانید حضور همیشگی خود را در ویلا اعلام کنید و جرئت نزدیک‌شدن افراد متفرقه را به ویلای خود ندهید.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

سیستم‌های ایمنی هوشمند

سیستم‌های هوشمند از جمله پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی هستند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان قوی‌ترین سیستم‌های ایمنی ویلا یاد کرد. این سیستم‌ها دارای ساختاری یکپارچه هستند و در صورت حس‌کردن هرگونه خطر سریعاً یک هشدار به گوشی هوشمند یا لپتاپ شما می‌فرستند.

این سیستم‌ها دارای یک هسته مرکزی اصلی هستند و نیاز به اتصال به اینترنت اشیا دارند. شما می‌توانید با هوشمندسازی ویلای خود تمامی بخش‌ها از جمله درب و پنجره‌ها، درب ورودی، فضای داخلی خانه و هر آنچه که از سیستم‌های هوشمند داخل ویلا وجود دارد را به این سیستم متصل کنید و احتمال واردشدن سارقان را به‌ شدت کاهش دهید.

اکسس کنترل

اکسس کنترل‌ها سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را در ویلای خود تعبیه کنید و سطح امنیت را به حد اعلا برسانید. این سیستم‌ها به‌ صورت اثرانگشتی، کارتی، با تشخیص چهره و یا واردکردن رمز کار می‌کنند و اجازه ورود افراد را به ویلا می‌دهند. بنابراین تنها افرادی می‌توانند وارد ویلا شوند که چهره یا اثر انگشت آن‌ها برای سیستم تعریف شده باشد.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

سیستم‌های ضدسرقت مانند دزدگیر و آلارم سرقت

سیستم‌های ضدسرقت و دزدگیرها بدین‌سان عمل می‌کنند که در صورت احساس خطر و نزدیک‌شدن سارقین به محل ویلا و تلاش بری ورود شروع به آلارم‌دادن می‌کنند. این سیستم‌ها و دزدگیرها را از این جهت می‌توان مناسب دانست که با پخش‌کردن آلارم و صدای آژیر احتمال به‌دام‌انداختن سارق را افزایش می‌دهند.

نکته مهمی که در تعبیه سیستم‌های ضدسرقت و دزدگیر باید رعایت کرد ریستارت‌کردن آژیرها در مدت‌زمان‌های کوتاه است تا مزاحمت برای همسایگان ایجاد نشود. سیستم‌های ضدسرقت می‌توانند دارای سنسورهای حرکتی، لرزشی، سنسور تشخیص وزن و مگنت باشند.

درب‌های ضدسرقت

درب‌های ضدسرقت به‌طور قوی جلوی ورود افراد متفرقه را به ویلای شما می‌گیرند چرا که احتمال بازشدن و شکسته‌شدن آن‌ها تقریباً صفر است. این درب‌ها دارای چند قفل هستند و برای بازشدن آن‌ها باید از سد چند قفل گذشت. میزان مقاومت درب‌های ضدسرقت نسبت به درب‌های معمولی بسیار بیشتر است و همانطور که از اسم‌شان پیداست ضدسرقت هستند.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری درباره سیستم‌های ایمنی ویلا

در کنار موارد گفته‌شده، از سیستم‌هایی چون جک پارکینگ و زنجیرهای مخصوص بستن درب نیز می‌توان استفاده کرد. اما از آنجایی که احتمال بازشدن این سیستم‌های امنیتی توسط سارقین وجود دارد، نمی‌توان تنها به آن‌ها اکتفا کرد. هرچند وجود زنجیرها، جک پارکینگ و وجود سگ نگهبان ایمنی را افزایش می‌دهد و احتمال سرقت را کاهش، اما بهتر است از این موارد در کنار سایر سیستم‌های ایمنی استفاده شود.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×