گیلان، زیباکنار
0133416

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید، بخوانید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-29
قصد خرید ویلا

قصد خرید ویلا در شمال کشور را می‌توان راهکار خوبی برای سرمایه‌گذاری و خوش‌گذرانی در نظر گرفت و امروزه بسیاری از گردشگران گزینه خرید را به اجاره ترجیح می‌دهند. خوشبختانه وضعیت ساخت‌وساز در شمال کشور به‌شکلی پیش رفته است که همه می‌توانند صاحب ویلا و ملک شوند و تعطیلات خود را با خیال راحت در این ویلا بگذرانند. به‌لطف شرکت‌های سرمایه‌گذار در این حوزه، مانند شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، ویلاهایی با ویژگی‌ها و اندازه‌های متنوع ساخته‌شده است که کلیه افراد جامعه توان خرید آنها را دارند.

در مطالب قبلی به نکاتی در مورد اهمیت خرید ویلا در شمال کشور اشاره کردیم و توصیه‌هایی ارائه دادیم. اما در این مطلب قصد داریم نکاتی در مورد ویلاهای شمال کشور ارائه دهیم که شما را با فضای این منطقه آشنا کرده و دیدگاه بهتری داشته‌باشید. فرایند خرید ویلا در شمال کشور از تصمیم‌گیری برای خرید شروع می‌شود و با آشنایی با ویلا ادامه پیدا می‌کند و در نهایت با بازرسی از ویلا و همچنین بستن قرارداد به انتها می‌رسد. بنابراین اگر تصمیم قطعی خود را برای خرید ویلا گرفته‌اید و دوست دارید یک ویلای متناسب و مناسب برای خانواده خود انتخاب کنید، این مطلب را بخوانید. پس با ما همراه باشید!

عوامل تاثیرگذار بر قصد خرید ویلا در شمال کدامند؟

پول خرید ویلا در شمال کشور و تجهیزات آن را جور کنید!

اولین قدمی که برای خرید ویلا شمال بردارید، جور کردن پول کافی برای خرید ویلا است. هزینه‌ای که برای یک ویلا در نظر می‌گیرید باید به سه بخش مجزا تقسیم شود. بخش اول و اصلی این هزینه به خرید ویلا اختصاص می‌یابد که خرج اصلی شماست. بنابراین به این مورد اهمیت ویژه‌ای دهید و سرمایه خود را در یک ویلای مطمئن و زیبا هزینه کنید. اما هزینه‌ای که بر روی یک ویلا صورت می‌گیرد فقط مربوط به پول اصلی آن نیست و تکمیل‌ترین ویلای ممکن نیز ممکن است هزینه داشته باشد. معمولاً زمانی که وارد یک ویلا می‌شوید بخش‌هایی از آن نیاز به تغییر و تعمیر دارد و اگر ویلا تازه‌ساز نباشد این هزینه بیشتر خواهد بود.

اما بخش دوم هزینه خرید ویلا در شمال کشور به خرید تجهیزات و مبلمان برمی‌گردد. ویلا نیز همانند هر ساختمان مسکونی به تجهیزات و مبلمان نیاز دارد و باید هزینه یک سرویس کامل برای آن در نظر بگیرید. پس توصیه می‌کنیم که قبل از اینکه قرارداد خرید ویلا را ببندید، این هزینه‌ها را محاسبه کنید و سرمایه کافی برای آن جور کنید.

شهرهای مختلف شمال کشور را بگردید

برای پیدا کردن یک ویلای خوب و مناسب باید کفش آهنی پوشید! شاید این ضرب‌المثل در مورد ویلا گفته نشده باشد اما باید اعتراف کرد که پیدا کردن یک ویلای خوب در شمال کشور کاری سخت و زیرکانه است. در مورد ویلاهای شمال کشور موارد احتیاطی مختلفی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، محل ساخت ویلا، مجوز ساخت آن، کلاه‌برداری و فروش مال غیر، وجود منابع آب و برق نامشخص و درگیر بودن سند مواردی هستند که ممکن است که هنگام خرید ویلا در شمال کشور با آنها مواجه شوید.

اما این پایان کار نیست و شما نیز حق ندارید به‌راحتی ناامید شوید! در واقع شرکت‌های معتبر و معروف بسیاری در شمال کشور مشغول ساخت و فروش ویلا و زمین هستند و در گوشه و کنار شهرهای کشور هستند. برای خرید ویلا در شمال کشور باید به‌سراغ گزینه‌های مختلف در شهرهای مختلف بروید و حتی‌الامکان از این شرکت‌های بخواهید که ویلای مورد نظر شما را پیدا کنند. مطمئن باشید که اگر در یک شهر خاص ویلای مورد علاقه خود را پیدا نکردید، می‌توانید در شهرهای دیگر بیابید. پس نگران نباشید!

به تنوع قیمتی ویلاها پناه ببرید!

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌تواند شما را در خرید ویلا در شمال کشور کمک کنید، پناه بردن به تنوع قیمت ویلاها و گشتن در این بازار متنوع است. امروزه شرایط ساخت‌ و ساز ویلاها به‌شکلی شده است که از هر لحاظ با هم متفاوت هستند و تنوع بالایی در آنها ایجاد شده است. فاکتورهایی مانند اندازه ویلا، دسترسی به ویلا، منابع آب و برق و گاز، دسترسی به دریا و جنگل، دسترسی به امکانات بهداشتی و سلامتی و همچنین لوکس بودن تجهیزات باعث تغییر در ویلا شده و در نتیجه پیمانکار با توجه به این شرایط قیمت ویلای خود را تغییر می‌دهد.

بنابراین اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید و متأسفانه وضعیت جیب شما به‌صورتی نیست که یک ویلا شیک و بزرگ بخرید، می‌توانید به‌سراغ شرکت‌های سازنده ویلا یا حتی مشاورین املاک بروید و از آنها بخواهید که یک ویلا با توجه به‌شرایط شما معرفی کنند. خوشبختانه تنوع ویلا در گیلان و شمال کشور به حدی بالاست که به هر اندازه که شما مشکل پسند باشید و به‌دنبال بهانه‌های مختلف بگردید، بازهم گزینه مناسب برای خرید پیدا خواهید کرد و موفق به خرید ویلا می‌شوید.

اگر سرمایه شما اجازه می‌دهد، منظره و دسترسی را هم در نظر بگیرید

استان‌های شمالی کشور به‌دلیل آب‌وهوای خاص خود و همچنین هم‌جواری با دریا و جنگل از منظره‌های فوق‌العاده برخوردارند. بنابراین شما به‌عنوان یک خریدار باید این را در نظر داشته‌باشید که حتماً به منظره زیبا و روبه جنگل یا دریا نیاز خواهید داشت. پس توصیه ما این است که این مورد را کم اهمیت در نظر نگیرید و به استفاده از یک منظره زیبا در ویلا فکر کنید. اگر فکر می‌کنید که برای خرید ویلا در شمال آماده هستید، به اتاق‌های داخلی ویلا بروید و از آنجا منظره بیرون و افق دید آن را ببینید. به‌احتماًل‌ زیاد این معیار به‌ طور کلی خرید شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اما دسترسی ویلا را هم در نظر بگیرید. یک ویلای خوب علاوه بر اینکه باید به دریا و جنگل دسترسی داشته باشد، باید به مناطق شهری و مواردی مانند مسیر خودرو نیز دسترسی داشته باشد. دسترسی شما به جنگل و دریا بدین معنی است که می‌توانید در یک فضای خصوصی و شخصی به دریا یا جنگل بروید و دسترسی شما به مناطق شهری باعث می‌شود هرچه سریعتر نیازهای خود را برآورده کنید.

به ساختمان ویلا وجهت آن توجه‌داشته‌باشید!

هنگامی که قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید باید ویلای مورد نظر را از دو جهت مورد بررسی قرار دهید. در وهله اول سالم‌بودن دیوارها و بافت ساختمان مهم است و سعی کنید یک ویلای نوساز و جدید بخرید. در وهله دوم باید جهت ساخت ویلا از لحاظ جنوبی یا شمالی را بررسی کنید و ویلایی را انتخاب کنید که با سلیقه شما سازگار باشد.

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید و از برای تصمیم خود مطمئن هستید، با شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×