گیلان، زیباکنار
0133416

آدرس و مشخصات بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-20
بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی

شاید تاکنون اگر قصد سفر به انزلی را داشته اید حتماً این جمله را نیز شنیده‌اید که دیدن بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی را از دست ندهید! اما شاید این سوال برای شما مطرح سود که این بازار با بازار شهرهای دیگر چه تفاوتی دارد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ تمام سوال‌های خود را در رابطه با بندر انزلی دریافت نمایید.

شهر انزلی یکی از شهرهای بندری ایران محسوب می‌شود که در زمینه واردات و صادرات کشور بسیار فعال است. اخیراً این بندر به‌عنوان یکی از مناطق آزاد کشور نیز محسوب می‌شود که موجب افزایش پتانسیل های این شهر شده است. منطقه آزاد بودن برای شهر بندر انزلی به این معناست که شما در رابطه با یک کالا یا می‌توانید اصلاً گمرکی پرداخت نکنید و یا بسیار کم پرداخت نمایید.

از طرف دیگر تنوع کالا در این شهر بسیار زیاد است و به شما این امکان را می‌دهد که کالای خارجی مورد نظر خود را به‌راحتی و با قیمت بسیار پایین نسبت به شهرهای دیگر خریداری نمایید. اگر می‌خواهید تفاوت خرید از منطقه آزاد انزلی و سایر شهرهای ایران را بهتر متوجه  شوید می‌توانید از سری مقالات مربوط به خرید ماشین در منطقه آزاد انزلی که شرکت انبوه‌سازان آرش برای شما تهیه دیده است استفاده نمایید.

بنابراین قبل از این که سفر خود به بندر انزلی را آغاز کنید بهتر است با بازارهای منطقه آزاد انزلی آشنا شوید همچنین می‌توانید به صورت آنلاین از این بازارها خرید کنید  تا بتوانید بهترین خریدها را داشته‌باشید.

تنوع بازار در منطقه آزاد انزلی بسیار زیاد است. برخی قدیمی و سنتی و برخی لوکس و به روز هستند. به غیر از کالاهایی که تولید ایران هستند و شما می‌توانید عمدتاًکالاهای روسی و ترکی را در بازار منطقه آزاد انزلی پیدا کنید. در ادامه ما اطلاعات مفیدی در رابطه با هرکدام از بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی در اختیار شما قرار می دهیم.

بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی :

بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی

مرکز خرید ستاره شمال منطقه آزاد انزلی  :

این بازار یکی از بازار های تازه تأسیس و لوکس در شهر بندر انزلی است. در این بازار شما می‌توانید انواع کالا مانند گل و گیاه، پوشاک، اسباب بازی و … را پیدا کنید. مساحت تقریبی این مجتمع حدود 21 هزار متر مربع است. این مجتمع دارای 6 طبقه بوده که در در طبقه های همکف و اول آن می‌توانید 480 فروشگاه با هر چیزی که دلخواه شما است پیدا کنید.

طبقه دوم اتاق‌های اداری، طبقه سوم و چهارم واحد های اداری و اقامتی و در نهایت نیز رستوران‌ها واقع‌شده‌اند.

آدرس :  گیلان، رشت، منطقه آزاد بندر انزلی، مجتمع ستاره شمال

 

آدرس : استان گیلان – جاده رشت به انزلی – سه راه حسن رود – کیلومتر 5 جاده زیبا کنار — روبه روی درب اصلی منطقه آزاد

مرکز خرید ونوس منطقه آزاد انزلی :

می‌توان گفت این بازار در نزدیکی بازار کاسپین یکی از بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی واقع‌شده است. ولی از نظر ظاهر هر دو متفاوت هستند. این بازار نیز یکی از بازارهای لوکس منطقه آزاد انزلی محسوب می‌شود که در طول هفته بسیار شلوغ و پررفت آمد است. یکی از دلایل این موضوع هم راه داشتن این بازار با ساحل بندر انزلی است. در این بازار شما می‌توانید انواع کالا یمورد نظر خود مانند پوشاک، خوراکی، لوازم خانگی، لوازم آرایش و بهداشتی و … را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

این مرکز تجاری دارای 3 طبقه است که مساحت تقریبی آن چیزی حدود 50 هزار متر مربع است. این مجتمع دارای 834 فروشگاه، 66 دفتر اداری، 108 انبار، بانک های صادرات و مسکن، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ است.

آدرس : ایران – گیلان – بندرانزلی سه راه حسن رود، کیلومتر ۵ جاده زیبا کنار، منطقه آزاد انزلی

بازار کاسپین منطقه آزاد انزلی :

این بازار در بین مردم و گردشگران بسیار محبوب است که در ساحل بندر انزلی برگزار واقع‌شده است. این بازار عمدتاًدارای کالای روسی است. این بازار در نزدیکی بازار پردیس و ونوس قرار دارد.

آدرس : ایران – گیلان – بندرانزلی جاده انزلی به رشت، ابتدای مسیر حسن رود به زیبا کنار، خیابان مطهری

 

بازار آرش مال منطقه آزاد انزلی :

این بازار به زودی افتتاح میشود

آدرس : ایران – گیلان – بندرانزلی خیابان مطهری، ابتدای خیابان ورزش

مرکز خرید خاطره در منظقه آزاد انزلی :

این بازار یک نوع مرکز خرید زنجیرهای است که ممکن است در سایر شهرهای شمالی کشور نیز آن را پیدا کنید اما شعبهای که در منطقه آزاد انزلی واقع است دارای 2 طبقه است که پوشاک زنانه ور مردانه را به فروش می‌رساند.

آدرس : ایران – گیلان – بندرانزلی چهارراه برق

فروشگاه بچه گانه هپی لند منطقه آزاد انزلی :

همان‌طور که از نام این فروشگاه مشخص استف در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک بچه ها را پیدا کنید.

آدرس : ایران – گیلان – بندرانزلی خیابان سپه، بعد از مسجد جامع

بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی

همان‌طور که مشاهده کردید تعداد مراکز خرید در این شهر به نسبت وسعت آن بسیار زیاد است. در این مقاله ما به برخی از بازارهای معروف منطقه آزاد انزلی اشاره کردیم. اما توجه‌داشته‌باشید که شما به بندر انزلی برای تفریح و خرید سفر می‌کنید. بنابراین موقیعت ویلای خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که به‌راحتی به تمامی مراکز خرید رفاهی و تفریحی دسترسی داشته‌باشید.

نزدیکی به این مراکز یکی از عواملی است که در بالا بردن ارزش ویلا بسیار موثر است. بنابراین اگر در رابطه با خرید ویلا در بندر انزلی و یا در حالت کلی خرید و فروش ویلا در شمال سوالی دارید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران 24 ساعته شهرک ویلایی آرش در ارتباط باشید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×