گیلان، زیباکنار
0133416

آشنایی با معروف‌ترین برج‌های ساحلی کشور

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
برج های ساحلی کشور

امروزه در کشور، برج ها و آسمان خراش های زیادی وجود دارد. در هر شهری شما می‌توانید برج‌هایی را مشاهده کنید که سر به آسمان می سایند. در شهرهایی که در کنار دریا قرار دارند نیز برج‌هایی وجود دارد.  برخی برج ها در نزدیکی سواحل دریاها ساخته‌شده است. برج‌های ساحلی متعددی امروزه در کشور وجود دارد که برخی از آنها بسیار معروف و شناخته‌شده هستند. در این مطلب، به معروف‌ترین برج‌های ساحلی کشور پرداخته شده است تا شما با آنها آشنا شوید.

برای خرید ویلا در تالش با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برج‌های ساحلی ایران

برج‌های ساحلی همان‌طور که از نامشان پیداست، برج‌هایی هستند که در سواحل دریاها ساخته می‌شوند. این برج ها به‌خاطر نزدیکی به دریا بسیار مورد توجه هستند و خیلی‌ها دوست دارند تا در آنها اقامت داشته‌باشند. برج‌های ساحلی زیبایی در کشور ما وجود دارد. برخی از این برج ها در شمال کشور و در شهرهای شمالی و برخی دیگر در شهرهای جنوب کشور قرار دارند.

معروف‌ترین برج‌های ساحلی کشور

در زیر به برخی از معروف‌ترین و شناخته‌شده ترین برج‌های ساحلی در کشور پرداخته شده است:

1. برج‌های دوقلو در کیش:

کیش را همه به‌عنوان جزیره‌ای توریستی و زیبا می‌شناسند. در این جزیره، سواحل زیبایی وجود دارند و در کنار آن هتل ها، رستوران‌ها و نیز برج‌های زیبایی وجود دارد.

در این میان، برج‌های دوقلو حسابی به‌چشم می‌آیند. این برج ها هم مساحت و هم ارتفاع زیادی دارند. زیربنای هرکدام از این  برج ها حدود 7000 متر است و هرکدام از آنها 24 طبقه دارد. منظره و چشم‌انداز این برج ساحلی بسیار دیدنی است. برج ساحلی از مستحکم ترین برج‌های کیش است و مطابق شرایط و آب‌وهوای جزیره کیش ساخته‌شده است. این برج ها دارای پنت هاوس هم هستند.

این برج ها در زمینی به وسعت 15 هزار متر ساخته‌شده‌اند و دارای امکانات بسیار خوبی مانند پارکینگ، استخر و جکوزی، فضای سبز، نمای شیشه ای و زیبا، سیستم هوشمند خانه، آسانسور، تهویه بسیار خوب و دیگر موارد است. مطمئناً سکونت در چنین برج‌هایی گران است و باید برای آن هزینه زیادی پرداخت.

برای خرید ویلا گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

2. برج ساحلی فروزان در سرخرود:

یکی دیگر از برج‌های ساحلی معروف در کشور، برج ساحلی فروزان است که در شهر سرخرود قرار گرفته است. سرخرورد شهری ساحلی و زیبا در استان مازندران است. ساحل سرخرود یکی از زیباترین سواحل مازندران را دارد.

این برج ساحلی به فاصله 60 متری از دریا و در کیلومتر 5 جاده ساحلی خانه دریا به‌سمت خزرشهر، بلوار دریا، خیابان بوستان شرقی واقع‌شده است. این برج ساحلی که دومین برج بلند ساحلی در استان مازندران است و برج زیبا و  جذابی است. برج‌های ساحلی متعددی در سرخرود قرار دارند و برج فروزان یکی از انهاست.

برج فروزان دارای امکانات بسیار خوبی است و قیمت واحدهای آن نیز مناسب است. این ویلای لاکچری نمایی زیبا از جنگل و دریا را به شما ارائه می‌کند. این برج دارای یک پنت هاوس 450 متری است که 4 خوابه است. در اطراف برج نیز امکانات زیبا و مناسبی برای استراحت و تفریح ایجاد شده است و افراد می‌توانند از آنها به‌خوبی استفاده‌کنند. امکانات این برج شامل آسانسورهای مناسب، سیستم هوشمند، پارکینگ اختصاصی، سیستم برق ضداضطراری، سرویس‌های بهداشتی و حمام بسیار عالی و دیگر موارد است.

افراد می‌توانند با خرید آپارتمان در برج فروزان هم جایی زیبا برای لذت‌بردن از دریا و سواحل زیبا ببرند و هم سرمایه‌گذاری خوبی را با این خرید انجام دهند.

برای خرید ویلا ترکیه ای در با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

3. برج آفرینش رامسر:

رامسر شهری در مازندران است که همه آن را به‌خاطر مناظر زیبا، تله‌کابین، فرودگاه بین‌المللی و ساختمان‌ها و ویلاهای شیکش می‌شناسند. این شهر زیبا دارای برج‌های ساحلی نیز است. یکی از این برج‌های مشهور، برج آفرینش نام دارد که برجی زیبا و لوکس است.

این مجتمع زیبای تجاری-مسکونی در زمینی با متراژ 6 هزار مترمربع و در 23 طبقه و 166 واحد است. این برج ساحلی یکی از بهترین و زیباترین برج‌های ساحلی کشور است و دارای امکانات بسیار خوبی است. شما چشم‌اندازهای جنگل و دریا را در واحدهای این برج بسیار لوکس خواهید داشت.

4. برج چشم‌انداز رامسر:

یکی دیگر از برج‌های ساحلی زیبای رامسر که در کشور هم شناخته‌شده و معروف است، برج چشم‌انداز است. این برج زیبا دارای چشم‌انداز جنگل و دریا است و بسیار لوکس است. معماری این برج ساحلی جذاب و زیبا است و نیز دارای امکانات بسیار خوبی مانند سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، آسانسور، آسانسور پارانوما، دوربین‌های مداربسته و دیگر موارد است.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

5. برج‌های ساحلی پرشین کیش:

در جزیره کیش، شما می‌توانید برج‌های زیبای متعددی را در نزدیکی ساحل پیدا کنید. برج‌های ساحلی پرشین کیش دارای 4 بلوک هستند و شامل 457 واحد هستند. معماری خاص این برج ها باعث‌شده‌اند تا این برج ها معروف شوند. نمای زیبای دریا به‌خوبی برای ساکنین این برج ها وجود دارد و ساکنین آن می‌توانند از این چشم‌انداز بهره ببرند.

امکانات بسیار پیشرفته و مطابق با استاندارهای جهانی در این برجهای ساحلی وجود دارد. شما می‌توانید واحدهای این برج ها را از راه دور کنترل کنید، از استخرهای زیبا و با امکانات عالی آن در پشت بام و نیز فضای سبز اختصاصی استفاده کنید و با سیستم هوشمند کار خود را به‌راحتی در ساختمان انجام دهید.

6. برج ساحلی نور در سرخرود:

یکی دیگر از برج‌های ساحلی معروف در شهر سرخرود قرار دارد و برج نور نام دارد. این برج زیبا و لوکس دارای 22 طبقه است و 80 واحد دارد که نصف آنها 130 متری و نصف دیگر 165 متری هستند.

از ویژگی‌های این برج ساحلی می‌توان به معماری جذاب و زیبای آن اشاره کرد. این برج زیبا دارای امکانات بسیار خوبی مانند پارکینگ، استخر و جکوزی،  تراس،  سالن ورزشی، سونا، لابی و دیگر موارد است. شما می‌توانید با خرید واحد در این برج، سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهید.

برای خرید ویلا در فومن با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

7. برج‌های متل قو

متل قو یا سلمانشهر، شهری است که در استان مازندران قرار دارد و مرکز شهرستانی به‌همین نام است. این شهر دارای جاذبه‌های طبیعی متعددی است. این شهر هم دارای ساحلی زیباست و هم مناظر جنگلی زیبایی دارد.

یکی از جاذبه‌های این شهر، برج‌های ساحلی آن است که حتی از دور هم مشخص هستند. برج‌های ساحل قو در این شهر بسیار مشهور هستند و از لوکس‌ترین برج ها در کشور محسوب می‌شوند. این برج‌های دوقلو دارای 25 طبقه هستند و زیربنای زیادی دارند. برج ها دارای امکانات بسیار خوبی هستند که شامل استخر، سونا، جکوزی،پل هوایی برای رسیدن به دریا، سالن تفریحی ورزشی، برق اضطراری، فضای سبز و دیگر موارد است.

این برج ها چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا و جنگا را در اختیار ساکنین آنها قرار می‌دهند. مرکز خرید به این برج ها نزدیک است و انواع خدمات برای آنها ساکنین مهیا شده است.

به جز موارد باز هم برج‌های ساحلی معروف و شناخته‌شدهای در کشور وجود دارند. در هرکدام از شهرهای ساحلی در کشور، برج‌های زیبا و مناسبی یافت می‌شود که می‌توان در آنها سکنی گزید.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

برج‌های ساحلی به‌دلیل نزدیکی شان به دریا و چشم‌اندازی که دارند، مشتریان فراوانی دارند. این برج ها در کشور ایران نیز به زیبایی ساخته‌شده‌اند و شما می‌توانید در شهرهای ساحلی برج‌های متعددی را ببینید.

برخی از این برج ها شناخته‌شده تر و مشهورتر هستند. از میان آن‌ها می‌توان به برج دوقلو در کیش، برج فروزان در سرخرود، برج آفرینش در رامسر، برج چشم‌انداز در رامسر، برج‌های پرشین در کیش و برجهای دوقلو در کیش اشاره کرد. هرکدام از این برجها مشخصات خودشان را دارند و دارای امکانات بسیار خوبی هستند. اگر دنبال برجی ساحلی هستید که در آن واحدی بخرید یا واحدی را اجاره کنید کافی است کمی تحقیق کنید تا به‌راحتی در شهر مورد نظر خود، برجهای ساحلی خوبی را پیدا کنید. امروزه از طریق فضای مجازی به‌راحتی می‌توان  انواع ساختمان‌ها را پیدا کرد.

اگر دنبال اطلاعات بیشتر در زمینه برج‌های ساحلی هستید می‌توانید با تماس بگیرید. کارشناسان ما برای جواب دادن به سوالات شما آماده هستند.

برای خرید ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×