گیلان، زیباکنار
0133416

بلندترین آبشار ایران آبشار لاتون کجاست ؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-14
آبشار لاتون

آبشار لاتون کجاست ؟ آستارا یک از مقصد گردشگری ایران است. اگر اهل طبیعت و گردش هستید می‌توانید به بلندترین آبشار ایران آبشار لاتون که در حدود 105 متر ارتفاع دارد سر بزنید. این آبشار زیبا یکی از مقاصد بکر گردشگران است. آبشار لاتون در پانزده کیلومتری شهر آستارا، شهر لوندویل و در روستای موته کومه قرار دارد.

آبشار لاتون کجاست و مسیر رویایی رسیدن به آن کدام است؟

اگر این سوال برایتان پیش آمد که آبشار لاتون کجاست و بهترین مسیر رسیدن به آن کدام مسیر است نگران نباشید. ما در این مقاله به سولات شما پاسخ داده‌ایم. مسیر رسیدن به آبشار لاتون بسیار سرسبز است و شما برای رسیدن به این آبشار باید از دل جنگل عبور کنید. برای رسیدن به مرتفع‌ترین و بلندترین آبشار ایران باید در حدود 4 الی 5 ساعتی پیاده‌روی کنید. اگر عاشق طبیعت و جنگل باشید پیاده‌روی در دل جنگل با درختان و پوشش گیاهی سرسبز برای شما دیدنی و لذت‌بخش خواهد شد، چراکه مسیر رسیدن به آبشار بی‌نظیر است و گردشگران زیادی را خواهید دید که همگام با شما در جهت رسیدن به آبشار پیاده‌روی می‌کنند. با خرید ویلای ارزان گیلان و خرید ویلای شمال شما می‌توانید در هر زمان از سال که مایل باشید به منطقه سرسبز ایران سفر کنید و از ویلای و امکانات آن استفاده کنید و سفر خود را خاص نمایید. فروش ویلای قسطی گیلان توسط شرکت انبوه‌سازان آرش به شما این امکان را میدهد تا ویلای  قسطی متناسب با درامد خود را تهیه کنید.

در مسیر حرکت پیادهروی به‌سمت آبشار لاتون مرتفع‌ترین آبشار ایران روستای قدیمی وجود دارد به‌نام روستای آسیو شوان که تقریباً گفته می‌شود 6 خانوا در آن زندگی می‌کنند. همچنین در طول مسیر بلندترین آبشار ایران شما می‌توانید تپه‌های جنگلی و رودخانه‌هایی را که منبع آب آن بلندترین آبشار ایران  است را مشاهده کنید. همچنین در مسیر چشمه تا آبشار لاتون حدود سه حوض طبیعی بزرگ وجود دارد که زیبایی خاصی را به منطقه بخشیده است. بلندترین آبشار ایران از حدود 600 متری جنگل آستارا  قابل مشاهده است و شما می‌توانید از فاصله دور عظمت و ایستادگی آبشار را مشاهده کنید و از زیبایی آبشار لاتون  و جنگل اطراف آن لذت ببری.د و سفری فوق‌العاده زیبا را از خود به یادگار بگذارید. با خرید ویلای ارزان گیلان و خرید ویلای ارزان شمال به‌راحتی صاحب ویلا شوید. شرکت انبوه‌سازان آرش در جهت رفا حال مسافران اقدام به فروش ویلای قسطی ارزان گیلان نموده است تا مسافران و گردشگران با خیال آسوده و با درآمد اندک بتوانن صاحب ویلا شوند.

توجه‌داشته‌باشید که انتهای مسیر رسیدن به آبشار لاتون بسیار خطرناک است که همچون پرتگاهی مرگبار خودنمایی می‌کند، به‌خصوص فاصله میان دو آبشار اصلی با ارتفاع 105 متری و آبشار فرعی 65 متری که باید نهایت دقت را داشت تا حادثه ناگواری پیش نیاید و سفر شما به خوشی و طراوت و شادابی به پایان برسد.

پوشش گیاهی بلندترین آبشار ایران

در اطراف بلندترین آبشار ایران شما می‌توانید  گونه‌های مختلف درختان آلو، به، گلابی، سیب وحشی، گردو. فندوق، و … را مشاهده کنید نکته جالب درباره جنگل آبشار لاتون این است که حدود نه ماه از سال سرسبز است و شما می‌توانید در فصول مختلف سال به‌ویژه بهار و تابستان به آن سفر کنید و زیبایی بلندترین ابشار و جنگل آن با پوشش گیاهی متنوع را از نزدیک نظاره‌گر باشید و لذت ببرید. خرید ویلای ارزان گیلان و خرید ویلای ارزان شمال از شرکت انبوه‌سازان آرش به شما این امکان را میدهد تا متناسب با سلیقه خود ویلای خود را خریداری نمایید.  فروش ویلای ارزان گیلان را از شرکت ویلای سازی آرش بخواهید.

آبشار لاتون و جنگل اطراف آن از تنوع  جانوری خاصی برخورار است که می‌توان به گرگ، جوجه تیغی و به ندرت خرس را مشاهده کرد.در اطراف آبشار لاتون گاو گوسفند و اسب توسط ساکنان اطراف نگهداری می‌شود. سرچمشه آبشار لاتون ازدامنه شرقی کوه آسپسانوس است. پایان آبشار نیز به دریای خزر یا کاسپین می ریزد. خرید ویلای ارزان شمال و خرید ویلای ارزان گیلان برای شما که عاشق طبیعت و گردشگری هستید می‌تواند علاوه بر سرمایه‌گذاری محلی برای اسکان شما در مسافرتهایتان باشد. فروش ویلای قسطی گیلان نیز به شما این امکان را میدهد تا زودتر صاحب ویلا شوید.

با خرید ویلای ارزان گیلان در یک منطقه خوش آب هوای گیلان صاحب ویلا شوید و به‌هنگام سفر از آن استفاده کنید. علاوه بر وجود آبشار اصلی لاتون آبشارهای دگیر نیز در اطراف آبشار لاتون قرار دارد، که ارتفاع یک از آنها به بیش از 60 متر می‌رسد و این آبشار نسبت به آبشار لاتون عریض تر است. همچنین فاصله آبشار اصلی از سایر آبشارها در در حدود 10 الی 12 متر است. خرید ویلای ارزان شمال به شما این امکان را میدهد تا یک ویلای اختصاصی برای خودتان در شهر پر ماجرا گیلان داشته‌باشید. فروش ویلای قسطی گیلان نیز در استان گیلان و شرکت انبوه‌سازان آرش وجود دارد. با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×