گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین روستاهای شمال برای زندگی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
بهترین روستاهای شمال

برای همه ما پیش آمده است که گاهی آنقدر از زندگی در شهر و کلافگی های آن به تنگ آمده ایم که آرزو کردیم کاش می‌شد در جایی دور از هیاهو و شلوغی سکنی می گزیدیم و بی خیال از تمام دغدغه‌های و دلمشغولی های روزمره در طبیعتی خیال‌انگیز و رویایی گذران روزگار می‌کردیم. چرا به‌جای آرزو کردن و گفتنای کاش ها دست به‌کار نمی‌شوید و اقدام به خرید یک خانه روستایی در بهترین روستاهای شمال نمی‌نمایید؟ تا کی می‌خواهید ریه‌های خود را از دود و آلودگی پر کنید و با صدای ترافیک و شلوغی‌های شهر روز خود را سپری کنید؟ آیا وقتش نرسیده کمی به فکر سلامتی خود باشید و رویاهایتان را دنبال کنید؟ در ادامه قصد داریم بهترین روستاهای شمال را برای زندگی معرفی کنیم بنابراین اگر شما هم عاشق زندگی‌کردن در طبیعت خیال‌انگیز شمال با چشم‌اندازهای جادویی و هوای بهشتی آن هستید در ادامه همراه ما باشید.

برای خرید ویلا در سرخرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

روستای ماسوله؛ پله پله تا فراز ابرها

هر جا نامی از روستای پلکانی شمال شنیدید بدانید که سخن از روستای ماسوله این روستای زیبا با معماری شگفت‌انگیزش است. حتماً شما هم نام این روستای تاریخی را بارها شنیده‌اید. روستایی که در حوالی فومن در استان گیلان واقع‌شده و بی تردید هر گردشگری را در نگاه اول عاشق خود کرده. این روستای زیبا دارای آب‌وهوایی دل‌انگیز به‌ویژه در تابستان است. تابستان‌ها را می‌توانید در هوای ییلاقی این روستا سپری کنید و از اتمسفر خالص آن ریه‌های خود را پر کنید. قدمت این روستا به هزار سال می‌رسد و دارای چشم‌اندازی سرسبز و دلنشین است. یکی از لذت های زندگی در این روستای زیبا، جو صمیمانه و گرمی ست که بین مردم روستا موج می‌زند.

مردمان ماسوله، انسان‌هایی مهمان‌نواز و خوش‌قلب هستند که از زندگی در کنا آن‌ها نهایت لذت را خواهید برد. در این روستا هیچ اثری از صدای ماشین‌ها و هیچ خبری از آلودگی هوا نیست چرا که ورود خودرو و متور سیکلت به روستا ممنوع است. بنابراین ماسوله را می‌توان بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی دانست که عاشق معماری‌های جذاب، آب‌وهوای پاک و خالص و چشم‌اندازهای بکر از جنگل‌های مه‌آلود هستند.

برای خرید ویلا در بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

روستای آبکنار، روستایی غرق در لاله های وحشی

اگر به‌دنبال طبیعتی بکر و منحصربه‌فرد می‌گردید و در عین حال می‌خواهید در گوشه‌ای دنج و سرسبز مزه شیرین آرامش را بچشید، می‌توانید به زندگی در روستای آبکنار اندیشه کنید. این روستای زیبا با چشم‌اندازهای خارق‌العاده در حوالی بندر انزلی واقع‌شده. در این روستا دشت‌هایی فراخ از لاله های وحشی نوازشگر چشمان شما خواهند بود. یکی از خوبی‌های زندگی در روستای آبکنار این است که در زمستان ها با سوز و سرمای کوهستان مواجه نخواهید بود چرا که این منطقه اساساً منطقه‌ای فراخ با دشت‌های سرسبز لاله و نیلوفر است و دور از کوهستان واقع‌شده. آبکنار را می‌توان روستایی بی‌نظیر با هوای عالی برای چهارفصل سال دانست.

لهارود، روستایی در حصار جنگل و دریا

اگر نام جنگل رویایی و زیبای گیسوم را شنیده باشید و موقعیت نسبی آن را بدانید بنابراین خواهید دانست که روستای لهارود نیز کجا واقع‌شده. این روستای خوش آب‌وهوا در حوالی جنگل گیسوم در شهر تالش قرار دارد و مردمان خوش‌قلب و مهربان را در خود جای داده. در این روستا شاهد بافت‌های سنتی و زیبایی خواهید بود که اثری از ویلاهای مدرن و ساخت‌وسازهای امروزی در آن پیدا نیست بنابراین اگر عاشق سکونت در روستایی زیبا با بافت تاریخی و خاطر انگیز هستید ما زندگی در روستای لهارود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

روستای جواهرده، جواهری درخشان بر فراز قله ها

جواهر ده روستایی ست در استان گیلان که بعد از پا گذاشتن به آن وارد دنیایی خیال‌انگیز و جدید خواهید شد. با ورود به روستای جواهر ده خود را در سرزمینی از ابرهای سفید و پنبه‌ای بر فراز قله‌هایی خواهید دید که آفتاب از پس آن‌ها رخ می‌نماید. انعکاس نور آفتاب بر پهنه وسیع دشت‌های سرسبز و خانه‌های روستایی که هرکدام در گوشه و کناری از این دشت فراخ مستقر شده‌اند تعبیر حقیقی آرامش برای شما خواهد بود. اگر عاشق زندگی در روستایی با چشم‌اندازهای خیال‌انگیز هستید و می‌خواهید تا جای ممکن از طبیعت الهام بخش آن لذت ببرید روستای جواهر ده انتخابی عالی خواهد بود.

روستای سوباتان، روستایی با نوای خوش دامداران

بیدار شدن در دمادم صبح با صدای گله های گوسفندان و دویدن اسب‌های وحشی در دامنه‌ی کوه، همان چیزی ست که با زندگی در روستای سوباتان تجربه اش خواهید کرد. روستای سوباتان روستایی ست در حوالی تالش که مردمان آن اغلب به دامداری و دامپروری مشغول هستند. دشت‌های وسیعی از گل‌های شقایق و گیاهان خوش عطر محلی همچون گلپر را در روستای سوباتان در حوالی خود خواهید داشت. خانه‌های روستایی که با بافت قدیمی و زیبای خود در نقطه نقطه از دشت‌های فراخ و سرسبز خودنمایی می‌کنند به شما این نوید را می‌دهند که با زندگی در روستای سوباتان فرسنگ‌ها از صدای ماشین و دود و آلودگی ها دور خواهید بود و می‌توانید در دنیایی خیال‌انگیز با چشم‌اندازی زیبا رویا‌پردازی کنید و از طبیعت زیبای آن الهام بگیرید.

برای خرید ویلا شهرکی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

برنت، روستایی تاریخی در قلب مازندران

برنت یکی از زیباترین روستاهای شمال در حوالی سوادکوه است که دارای بافتی تاریخی بوده و طبیعتی جنگلی را در قلب خود جای داده. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فوق‌العاده‌ای در این روستا وجود دارد و فضای آن بسیار آرامش‌بخش و دلنشین است. بنابراین می‌توانید به‌عنوان یکی از گزینه‌ها برای زندگی در روستاهای شمال به این روستای زیبا فکر کنید.

نتیجه‌گیری

طبیعی ست که در عصر امروز از زندگی در فضای شهری کلافه شویم و به‌دنبال مکانی برای آرامش باشیم. مکانی که در آن بتوان بی خیال از دغدغه‌های روزمره گذران زندگی کرد و به آرامش خیال رسید. روستاهای شمال بهترین مکان برای داشتن یک زندگی آرام و بی دغدغه محسوب می‌شوند که با سکنی گزیدن در آن‌ها بی‌شک دیگر میلی به زندگی شهری نخواهید داشت. پس اگر عاشق زندگی در روستاهای شمال هستید همین حالا برای خرید خانه یا ویلای روستایی در بهترین روستاهای شمال اقدام کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×