گیلان، زیباکنار
0133416

تالاب کیاکلایه گیلان غنی‌ترین تالاب این استان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-23
تالاب کیاکلایه گیلان

تالاب کیاکلایه گیلان غنی‌ترین تالاب‌های گیلان به‌شمار می‌رود. تالاب کیاکلایه در شهرستان لنگرود و در مسیر رامسر به رشت قرار دارد. در این تالاب گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری وجود دارد که شما با سفر به این تالاب می‌توانید انواع گونه‌های جانوری و گیاهی را مشاهده کنید.کوچ پرندگان با گونه‌های متنوع در فصول مختلف سال زیبایی و طراوت خاصی را به تالاب بخشیده است.

تالاب کیاکلایه غنی‌ترین تالاب گیلان کجاست؟

باخرید زمین در گیلان و فروش زمین گیلان می‌توانید اوقات خوشی را از سفر به گیلان در دفتر خاطرات خود ثبت کنید. گرفتن عکس از تالاب و پرندگان متنوع که از شهرهای مختلف به این تالاب کوچ کرده‌اند می‌تواند برایتان جذاب باشد. با سفر به تالاب کیاکلایه تمام گونه‌های پرندگان را یکجا تماشا کنید.

فروش زمین در گیلان به‌خاطر وجود منابع غنی گردشگری و خرید زمین گیلان توسط مسافران سبب‌شده تا شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش با ساخت ویلا در زیباکنار و فروش ویلا گیلان زیبایی سفر را برای اقامت گردشگران چند برابر کند تا مسافران سفر زیبایی را از خود به یادگار بگذارند.

متاسفانه این تالاب به‌خاطر ریختن زباله‌های گوناگون به‌خصوص بیمارستانی طی سال‌های اخیر و همچنین ساخت خانه‌های مسکونی مسکن مهر، تصرف زمین اطراف تالاب کیاکلایه به‌صورت غیرقانونی و ساخت جاده و بلوار در مسیر تالاب کیاکلایه و  همچنین ساخت پیست موتور سواری که باعث الودگی صوتی می‌شود این منطقه می‌شود سبب‌شده که این تالاب در مسیر نابودی قدم بگذارد.

امید است با توجه جدی مسولان امر این تالاب زیبا زیبایی خود را همچنان حفظ کند و مکانی برای گردشگران باشد چرا که بسیاری از این تالاب کیاکلایه خشک شده و به‌صورت خیابان درامده است. با خرید زمین در شمال و ساخت ویلا شمال اوقات فراغت خود را در یکی از بهترین مناطق گردشگری  ایران با آب‌وهوای پاک و مرطوب سپری کنید. فروش زمین در شمال به‌خاطر طبیعت بکر و پوشش گیاهی سرسبزی که دارد با اقبال مسافران رو به رو شده است و بسیاری از مسافران با خرید زمین گیلان اوقت فراغت خود را در شمال ایران سپری می‌کنند.

رشد گیاهان مختلف در اطراف تالاب سبب به‌وجود‌آمدن مناظری زیبا شده و باعث سرسبزی بخش عظیمی از این تالاب شده که چشم هر بیننده‌ای را به‌خود معطوف ذمی‌کند. توجه‌داشته‌باشید که تالاب کیاکیلایه در نظر حاشیه نشین این بخش به‌واسطه تامین آب زارعت و کشاورزی در طول فصول مختلف به استخر کلاکلایه نیز معروف شده است. با خرید زمین گیلان شما نیز می‌توانید صاحب ویلا شوید.

قرار گرفتن این تالاب در مسیر رامسر – رشت باعث‌شده تا مسافران دسترسی سریعی به گردشگران بیشماری از تالاب داشته‌باشند.با خرید زمین ارزان گیلان شما می‌توانید به مناطق گردشگری این استان و شهرهای اطراف دسترسی داشته‌باشید و با خرید ویلا گیلان اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید.

با کمی‌رسیدگی به تالاب کیاکلایه می‌توان گردشگران زیادی را جذب کرد و باعث رونق اقتصادی این منطقه شد. همچو منطقه آزاد انزلی که با حمایت مسولان به یک منطقه اقتصادی و گردشگری تبدیل شد. فروش زمین در منطقه بندر انزلی و … گسترش یافت. تالاب کیاکلایه یکی از مناطق توریسیتی شهر لنگرود است که سالانه مسافران زیادی به این تالاب سفر می‌کنند. با توجه به اینکه تالاب توان گسترش فیزکی دارد می‌تواند منبع اشتغال چندین نفر را فراهم‌کند و باعث رونق اقتصادی منطقه شود.

پوشش گیاهی تالاب کیاکلایه بیشتر درخت توسکا و پوشش نی است که زیبایی و طراوت خاصی را به تالاب بخشیده است وجود گل نیلوفر در تالاب کیاکلایه سبب‌شده تا بو و طراوت خاصی تالاب و اطراف آن را فرا بگیرد به‌طوری که می‌توان از دور این طراوت و نشاط را مشاهده کرد. اگر قصد سفر به گیلان را دارید حتماً به تالاب کیاکلایه سر بزنید و با خرید ویلا گیلان خاطرات خوشی را از سفر به گیلان در ذهن و دفتر خاطر خود ثبت کنید.

در این تالاب پرندگان مختلفی اعم از حواصیل، چنگر نوک سرخ، آبچلیک یا پا سرخ و نلیه شکم سیاه و انواع کاکائی  دیده می‌شود که ادمی را از خلقت این همه پرنده به شکوه باز می دارد. خرید زمین گیلان به‌خاطر مناطع غنی گردشگری می‌تواند برای شما در آینده سودآور نیز باشد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×