گیلان، زیباکنار
0133416

تفاوت ویلاهای لوکس و معمولی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-17
ویلاهای لوکس و معمولی

زمانی که افراد برای خرید ویلا اقدام می‌کنند می شنویم که در بین صحبت‌های خود واژهای تحت عنوان ویلاهای لوکس و معمولی را به‌کار می‌برند و خواستار آپشن‌های ویژه‌ای در ویلا هستند.

در واقع هدف این دسته از افراد خرید ویلای لاکچری است و گزینه مطلوب آن‌ها در بین ویلاهای معمولی قرار ندارد. اما نکته‌ اینجاست که چه تفاوت یا تفاوت‌هایی بین ویلای لوکس و ویلای معمولی وجود دارد؟

بدون شک ویژگی‌های زیادی در یک ویلا باید وجود داشته باشد تا بتوانیم آن را در زمره ویلاهای لوکس قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا تفاوت‌های ویلای لوکس و ویلای معمولی را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا در لنگرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفاوت ویلاهای لوکس و معمولی چیست؟

یک ویلای لوکس بدون شک دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است. از استخر و سونا و جکوزی که ساده‌ترین امکانات در این ویلاها است گرفته تا امکاناتی نظیر سینمای خانگی، زمین بازی، اتاق بدنسازی، اسپای اختصاصی، اتاق بیلیارد و فوتبال دستی که شاید فقط گوشه‌ای از امکانات موجود در ویلاهای لاکچری باشند.

هدف افراد از خرید ویلای لاکچری تجربه آرامش و رفاه است بنابراین وجود امکانات رفاهی فوق‌العاده در این ویلاها می‌تواند وجه تمایزشان با ویلاهای معمولی باشد.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر قیمت

برای ساخت ویلای لوکس بدون شک هزینه بیشتری باید پرداخت شود. از قیمت زمین گرفته تا امکانات و تجهیزات و مصالحی که برای ساخت ویلا استفاده می‌شود همگی هزینه‌بر هستند.

ویلاهای لوکس اغلب دارای چندطبقه هستند و متراژ بالایی دارند. اغلب ویلاهای لاکچری دارای بیش از دوطبقه هستند. بنابراین طبیعی ست که هزینه خرید آن‌ها از ویلای معمولی بیشتر باشد.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر نمای ویلا

در نماسازی ویلاهای لوکس از متریال‌های نوین نماسازی استفاده می‌شود. این ویلاها دارای نمای مدرن یا کلاسیک هستند و طراحی آن‌ها بسیار شیک و مجلل است. حتی مدرن ترین ویلاهای لوکس هم دارای نمایی خیره‌کننده و خلاقانه هستند.

اما انچه که در ویلاهای معمولی شاهد هستیم وجود یک نمای ساده و متداول است که اغلب هم در طراحی آن ایده خاصی پیاده‌سازی نشده است. به‌همین دلیل است که بسیاری از ویلاهای لوکس را می‌توان از نمای خاص و هنری آن‌ها تشخیص داد.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر متریال‌های استفاده شده در ساخت

در ساخت ویلاهای لوکس از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال‌ها استفاده می‌شود. در واقع آنچه که باعث تمایز ویلاهای معمولی و ویلاهای لوکس می‌شود، وجود متریال‌های بسیار مقاوم و درجه یک در این ویلاها است. سازندگان برای ساخت ویلاهای لوکس از متریال‌های خارجی استفاده می‌کنند که هزینه آن‌ها نیز بسیار بالاست.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر موقعیت مکانی

بعید است بتوانید یک ویلای لوکس را در منطقه‌ای معمولی یا مرکز شهر و یک ویلای معمولی را در نقاط بالای شهر پیدا کنید. اغلب ویلاهای لوکس از نظر موقعیت مکانی در نقاط بسیار خوش و آب‌وهوا، خلوت و آرام شهر واقع‌شده‌اند. بنابراین برای خرید ویلای لوکس باید خود را بالانشین کنید.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر دکوراسیون داخلی

با نگاه به دکوراسیون داخلی ویلا می‌توان تشخیص داد که ویلای مورد نظر در دسته ویلاهای لوکس قرار دادر یا یک ویلای معمولی است. در واقع دکوراسیون داخلی ویلا همه‌چیز را در یک نگاه لو می‌دهد. دکوراسیون داخلی ویلاهای لوکس بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده است و در طراحی بخش‌های مختلف شاهد ایده پردازی و نوآوری هستیم.

تعبیه راه‌پله‌های شیک، استفاده از کفپوش‌های درجه یک، تعبیه شیرآلات و کابینت‌های لاکچری و طراحی داخلی ویلا به شما خواهد گفت که ویلای مورد نظر در زمره ویلاهای لوکس قرار دارد یا ویلاهای معمولی.

اغلب ویلاهای معمولی دارای دکوراسیون داخلی بسیار ساده و متداول هستند. در واقع نقطه قابل توجه و برجستهای در دکوراسیون داخلی آن‌ها به‌چشم نمی‌خورد و طراحان ایده پردازی خاصی برای طراحی این دکوراسیون مد نظر نمی‌گیرند.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر چشم‌اندازهای ویلا

بدون شک یک ویلای لوکس دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای به‌نظره بیرون است. البته هر ویلایی با چشم‌اندازهای زیبا را نمی‌توان ویلای لوکس دانست. اما از آنجایی که ویلاهای لوکس در مناطق خوش آب‌وهوا قرار دارند و اغلب دوبلکس و تریپلکس هستند و دارای روف‌گاردن هستند، چشم‌اندازهای فوق‌العاده را به‌ارمغان می‌آورند و این در حالی ست که ممکن است یک ویلای معمولی چشم‌انداز خاصی به بیرون نداشته باشد.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر محوطه‌سازی

محوطه‌سازی در ویلاهای لوکس در حد اعلای خود اجرا می‌شود. از تعبیه آلاچیق و سایبان گرفته تا تعبیه میز و صندلی‌های فضای باز و آتشدان و باربیکیو. نورپردازی و ایجاد فضای سبز در محوطه ویلای لوکس به عینه قابل رویت است و می‌توان در یک نگاه متوجه شد که ویلای مورد نظر در دسته ویلاهای لوکس قرار دارد.

در حالی که ویلاهای معمولی اغلب فاقد محوطه‌سازی هستند و در فضای بیرونی آن‌ها شاید تنها یک باغچه کوچک و چند گلدان به‌چشم بخورد.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس از نظر تجهیزات امنیتی و هوشمند

در ویلاهای لوکس به موضوع امنیت ویلا توجه ویژه‌ای می‌شود. در واقع تعبیه سیستم‌های هوشمند امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و درب‌های ضد سرقت و دزدگیر هوشمند در ویلای لوکس امری متداول است در حالی که عمده ویلاهای معمولی از این امکانات امنیتی و هوشمند بی‌بهره هستند.

نتیجه‌گیری تفاوت ویلاهای لوکس و معمولی

ویلاهای لوکس و ویلاهای معمولی دارای تفاوت‌های بارز و بدیهی نسبت به یکدیگر هستند. بنابراین می‌توانید با توجه به این تفاوت‌ها ویلای لوکس را از ویلای معمولی تشخیص دهید.

ویلاهای لوکس دارای قیمت بیشتری هستند و برای خرید آن‌ها باید سرمایه بیشتری دست و پا کنید. بنابراین اگر می‌خواهید در عین بهره‌مندی از امکانات خاص، هزینه کمتری پرداخت کنید باید قید برخی از امکانات و ویژگی‌های ویلای لوکس را بزنید.

بدین منظور می‌توانید با مراجعه به مشاورین املاک معتبر برای خرید ویلای مورد نظرتان مشاوره دریافت کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×