گیلان، زیباکنار
0133416

تفاوت پنت‌هاوس و ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
تفاوت پنت هاوس و ویلا شمال

زمانی که قصد خرید ملک در شمال را می‌کنید با عبارات مختلفی در تبلیغات فروش ملک مواجه خواهید شد که یکی از آن‌ها پنت‌هاوس است. با واژه ویلا که قطعاً آشنایی کاملی دارید اما ممکن است پنت‌هاوس را کمتر شنیده باشید. برخی تصور می‌کنند پنت هاوس همان ویلا اما با امکانات بیشتر است در حالی که تفاوت‌های بین ویلا و پنت‌هاس بیش از این حرف‌هاست. در ادامه با ما همراه باشید تا تفاوت‌های پنت‌هاوس و ویلا در شمال را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

تفاوت قیمت پنت‌هاوس و ویلا در شمال

پنت هاوس بالاترین واحد از یک برج مسکونی است که بسیار لاکچری و شیک است و قیمت آن به نسبت سایر واحدهای برج بسیار بیشتر است. در واقع فقط افرادی می‌توانند برای خرید پنت هاوس اقدام کنند که سرمایه بالایی در دست داشته‌باشند و قصد داشته‌باشند یک سرمایه‌گذاری کلان انجام دهند. بی‌شک اقتصادی ترین پنت هاوس ها هم نیاز به سرمایه بالایی دارند در واقع خرید پنت هاوس با قیمت بالا گره خورده است و این در حالی ست که برای خرید ویلا در شمال نیاز به سرمایه‌ای در حد خرید پنت هاوس ندارید.

هرچند که ویلاهای لاکچری زیادی در شمال وجود دارند که خرید آن‌ها به سرمایه بالا نیاز دارد اما ما در حال صحبت کردن از شرایط عمومی خرید ویلا هستیم. شما در کنار اینکه می‌توانید ویلاهایی لاکچری خریداری کنید امکان خرید ویلاهای ارزان‌قیمت و اقتصادی با سرمایه بسیار معقول را نیز خواهید داشت. بنابراین یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پنت هاوس و ویلا قیمت خرید آن‌ها است.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

تفاوت پنت‌هاوس و ویلا در شمال از نظر امکانات

امکاناتی که در پنت هاوس وجود دارد امکانات بسیار لاکچری و گسترده‌ای است. در واقع شما با خرید پنت هاوس در شمال بی‌شک از امکاناتی بهره‌مند خواهید شد که امکان وجود آن‌ها در هر نوع ویلایی وجود ندارد. دکوراسیون داخلی لاکچری، سال ورزش، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور خودرو، زمین ورزش، سیستم‌های امنیتی حرفه‌ای و اتاق خواب مستر رویال تنها گوشه‌ای از امکانات پنت هاوس های شمال است. هرچند که این امکانات ممکن است در تعداد معدودی از ویلاها نیز وجود داشته باشد اما اگر به‌طور کلی در نظر بگیرید اغلب ویلاها از چنین امکاناتی در حد گسترده بی‌بهره اند.

تفاوت پنت هاوس و ویلا در چشم‌انداز

چشم‌اندازی که از پنت هاوس به بیرون خواهید داشت چشم‌اندازی گسترده، حیرت‌انگیز و شگفت آور است که بی‌شک در هیچ ویلایی به آن دسترسی نخواهید داشت. پنت هاوس ها در بالاترین نقطه از برج‌های مرتفع واقع‌شده‌اند و چشم‌انداز آن‌ها حتی با ویلاهای دوبلکس و تریپلکس هم قابل مقایسه نیست. بنابراین می‌توان تفاوت عمده و قابل توجه دیگری بین پنت هاوس و ویلاهای شمال معرفی کرد و آن چشم‌انداز این دو است.

در پنت هاوس شما چشم‌انداز وسیع رو به افق‌های بی‌کران روبه‌رو خواهید داشت که اغلب نمایی از ساحل یا کوهستان‌های باشکوه و سرسبز است. بنابراین تصویری که از قاب پنت هاوس خواهید داشت بسیار یونیک و منحصربه‌فرد است.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

تفاوت پنت‌هاوس و ویلا در شمال از نظر ابعاد تراس

پنت هاوس ها دارای تراس هایی با ابعاد بسیار بزرگ هستند. ابعادی که به‌طور معمول در هیچ ویلایی نمی‌توان آن را یافت. بزرگ بودن ابعاد تراس در پنت هاوس به‌قدری ست که می‌توانید در آن فضای سبز اجرا کنید، استخر تعبیه کنید و میز و صندلی‌های فضای باز قرار دهید. بنابراین تراس های وسیع از جمله ویژگی‌های متمایز کننده پنت هاوس و ویلا هستند. ویلاهای شمال نیز دارای تراس هستند اما ابعاد این تراس ها به‌قدری نیست که تمامی این موارد در آن جای گیرند. شما در نهایت می‌توانید تعدادی میز و صندلی در تراس قرار دهید. بنابراین تفاوت بارز دیگری که بین پنت هاوس و ویلا وجود دارد ابعاد تراس و امکانات موجود در آن است.

تفاوت پنت‌هاوس و ویلا در شمال از نظر طراحی داخلی

طراحانی که اقدام به طراحی داخلی پنت هاوس می‌کنند طراحان زبردست و ماهری هستند که قادر به طراحی‌های لاکچری هستند و این توانایی را دارند که طراحی داخلی پنت هاوس را به شیوهای نوآورانه و لوکس اجرا کنند. به جرئت می‌توان گفت که طراحی داخلی تمامی پنت هاوس های شمال یک طراحی بسیار شیک و قابل تقدیر است در حالی که طراحی داخلی ویلاها در حد و اندازه پنت هاوس نیست.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

باز هم باید این نکته را یادآور شد که برخی از ویلاهای شمال دارای طراحی‌های بسیار لاکچری و خاصی هستند اما منظور ما در این مطلب به‌طور عمده ویلاهایی است که در سطح ویلاهای متداول و عادی قرار دارند.

تفاوت پنت‌هاوس و ویلا در شمال از نظر رشد قیمت

مورد دیگری که باعث تمایز بین پنت هاوس و ویلای شمال شده است رشد قیمت این دو است. بی‌شک با خرید پنت هاوس شما رشد و بازدهی بیشتری را در سرمایه‌تان مشاهده خواهید کرد. در واقع سوددهی در خرید پنت هاوس بسیار بیشتر از سوددهی در خرید ویلا است. شما با خرید پنت هاوس با نرخ بیشتری به بازدهی و سودآوری خواهید رسید و این یعنی بعد از گذشت مدت‌زمان یکسان سودی که از خرید پنت هاوس نصیب شما می‌شود بسیار بیشتر از سودی ست که با خرید ویلا نصیب شما خواهد شد.

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری از تفاوت پنت‌هاوس و ویلا در شمال

پنت هاوس بالاترین واحد از یک برج مسکونی است که در امکانات، طراحی داخلی، ویژگی‌های ظاهری و قیمت نسبت به ویلا متفاوت است. خرید پنت هاوس قاعدتاً نیاز به سرمایه بیشتری دارد و می‌تواند سبک زندگی شما را به‌طور کلی تغییر دهد. در واقع یکی از مهمترین تفاوت‌هایی که بین پنت هاوس و ویلای شمال وجود دارد تغییری ست که در سبک زندگی شما ایجاد می‌کند. شما با خرید پنت هاوس بی‌شک سبک جدیدی از زندگی را تجربه خواهید کرد چرا که سطح امکانات و ویژگی‌های پنت هاوس بسیار متفاوت از ویلا است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×