گیلان، زیباکنار
0133416

تجربه هیجان‌انگیز تله‌کابین نمک‌آبرود

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
تله‌کابین نمک‌آبرود

مازندران یکی از استان‌های شمالی کشور است که دارای جاذبه‌های متعددی است و سالانه عده زیادی برای گذاران اوقاتی خوش به این استان سفر می‌کنند. یکی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی استان مازندران، تله‌کابین نمک‌آبرود است. در این مطلب به تجربه هیجان‌انگیز تله‌کابین نمک آبرود پرداخته شده است.

برای خرید ویلا در بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نمک‌آبرود کجاست؟

تله‌کابین نمک‌آبرود همان‌طور که از نامش پیداست، در نمک‌آبرود قرار دارد. بنابراین در ابتدا شما باید بدانید که نمک‌آبرود کجاست. نمک‌آبرود نام دهکده‌ای در استان مازندارن است که دارای جاهای دیدنی بسیاری است.

این دهکده یا شهرک توریستی در نزدیکی چالوس قرار دارد. جمعیت نمک آبرود زیاد نیست و به‌طور کلی می‌توان گفت که این شهرک چند  10 هزار نفر جمعیت دارد.

نمک آبرود 650 هکتار وسعت دارد و علاوه بر امکانات مربوط به گردشگری، در آن ساختمان‌های مسکونی نیز ساخته می‌شود. در این شهرک، شما ویلاها وساختمان‌های زیبایی را مشاهده خواهید کرد که افراد در آن ساکن هستند.

برای خرید ویلا شهرکی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در این شهرک، امکانات بسیاری برای مسافرین فراهم شده‌است و افراد می‌توانند به‌خوبی از طبیعت زیبای مازندران  لذت ببرند.

تله‌کابین نمک آبرود جذاب‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های این شهرک است که خیلی‌ها هرساله برای استفاده از آن به نمک آبرود می‌روند. به‌جز تله‌کابین، جاذبه‌های دیگری مانند پل معلق نمک آبرود، پارک جنگلی و موزه‌های تاریخی و دیگر موارد نیز وجود دارد که می‌توان از آنها دیدن کرد.

تله‌کابین نمک‌آبرود

تله‌کابین همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین جاذبه شهرک توریستی و زیبای نمک آبرود است. این تله‌کابین در سال 1372 به بهره‌برداری رسید.

جالب است بدانید که تا امروز هیچ حادثه تلخ و ناگواری در این تله‌کابین رخ نداده است که این نشانه امنیت بالا و خوب آن است.  این تله‌کابین در جنوب شرقی شهرک آبرود قرار گرفته است. در زیر به مواردی درباره این تله‌کابین پرداخته شده است:

دارای دو خط است:

این تله‌کابین دارای دو خط است که هرکدام دارای ظرفیت های مختلفی است. در زیر درباره این دو خط توضیح داده شده است:

1.خط یک:

خط یک تله‌کابین نمک آبرود دارای 42 کابین است. هرکدام از این کابین ها دارای 4 نفر ظرفیت است. این خط مسیری 2100 متری را در مدت 15 دقیقه طی می‌کنند پس سرعت چندانی ندارند. شما می‌توانید در این مسیر طبیعت زیبای اطراف خود را از بالا مشاهده کنید و لحظاتی خوش را سپری کنید. این کابین ها در انتهای مسیر خود به قله مدوبن می‌رسند. در این قله، امکانات خوبی برای پذیرایی از مسافرین وجود دارد و افراد می‌توانند در آنجا لحظاتیخوش را سپری کنند.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این قله کمی بیش از 1000 متر ارتفاع دارد و از جنگل پوشیده است. کابین های این خط دارای رنگ قرمز هستند.

2.خط دو:

دومین خط تله‌کابین نمک آبرود، 1700 متر طول دارد و سریع‌تر از خط یک حرکت می‌کند. این مسیر در کمتر از 5 دقیقه طی می‌شود و افراد را به قله دیوحمام منتقل می‌کند. خط دوم تله‌کابین نمک آبرود دارای 35 دستگاه کابین است که هرکدام از آن‌ها 6 نفر را می‌توانند جابجا کنند. کابین های این  خط نیز قرمزرنگ هستند و از فایبرگلاس ساخته‌شده‌اند. در این خط نیز شما در هنگام بالا رفتن می‌توانید طبیعت زیبای اطراف خود را مشاهده کنید. قله دیوحمام نیز در انتها دارای چشم‌انداز زیبا و امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین است.

امنیت بسیار خوبی دارد:

تله‌کابین نمک آبرود دارای امنیت بسیار خوبی است. برای همین است که تاکنون در این مجموعه اتفاق خاصی رخ نداده است و حادثه دلخراشی به وقوع نپیوسته است. امنیت یکی از مهم‌ترین مولفه ها در تله‌کابین نمک آبرود است و به‌همین دلیل خطوط تله‌کابین هر روز بررسی و بازبینی می‌شوند تا اگر عیبی وجود  دارد به‌سرعت مرتفع گردد. تعمیرات به‌صورت روزانه انجام می‌شود تا امنیت در بالاترین سطح قرار داشته باشد.

برای خرید زمین هکتاری در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

همچنین بازبینی های دقیق دیگری به‌صورت ماهانه و سالانه صورت می‌گیرد تا اگر مشکلی وجود داشته باشد رفع گردد یا قطعات کهنه و مستهلک تعویض گردند. کارهایی مانند تعویض چرخهای دکل، لاستیک های دکل، بلبرینگ ها و دیگر موارد انجام می‌شود.

در کنار این‌ها برای امنیت بالاتر، یک دستگاه ژنراتور و یک موتور اضطراری وجود دارد تا اگر برای برق مشکلی پیش آمد، خط ها به‌سرعت تخلیه شوند. سیستم‌ها نیز سیستم‌های اشکال یابی خودکاری وجود دارند که به امنیت بیشتر تله‌کابین کمک می‌کنند.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ساعات کاری تله‌کابین نمک‌آبرود

همان‌طور که خواندید، تله‌کابین نمک‌آبرود دارای 2 خط است که هرکدام شما را به قله کوهی در نزدیکی آبرود می‌رسانند و این تله‌کابین دارای امنیت بسیار خوبی نیز هست.

ساعات کاری این تله‌کابین از ساعت 8 صبح تا 7 شب است. در شب دیگر تله‌کابین فعال نیست و این مسئله به‌خاطر امنیت بدیهی است. دقت داشته‌باشید که قبل از رفتن به‌سراغ تله‌کابین، قیمت بلیط ها را بررسی کنید. قیمت برای خط یک و دو تله‌کابین تفاوتی ندارد و یکسان است. شما می‌توانید از طریق اینترنتی نیز اقدام به خرید بلیط های تله‌کابین کنید.

بهترین ایام برای رفتن به تله‌کابین نمک آبرود در فصل بهار و تابستان است که طبیعت نمک آبرود سرسبز و پرطراوت است.

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلا خریدن در شمال کشور همواره موضوعی جذاب است. اگر دوست دارید تا با سرمایه‌ای مناسب در شمال، ویلا داشته‌باشید می‌توانید از طریق شرکت انبوه‌سازان آرش اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×