گیلان، زیباکنار
0133416

تنظیم و تمدید پروانه ساخت برای ساخت‌وساز ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
پروانه ساخت برای ساخت‌وساز ویلا

پروانه ساخت برای ساخت‌وساز ویلا : حتماً شما هم این ضرب المثل معروف پارسی را بارها شنیده‌اید که می‌گویند “خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج”. شاید تعجب کنید که چرا پای این ضرب المثل را به میان کشیدیم. اما داستان این ضرب المثل بی شباهت به داستان ساختمان‌هایی نیست که بدون دریافت مجوز ساخت و پروانه اقدام به ساخت‌وساز ویلا در شمال می‌نمایند.

کوچکترین اقدامات ساخت‌وساز هم باید با کسب پروانه ساخت صورت پذیرد. ساختمان‌ها و ویلاهایی که بدون دریافت پروانه ساخت پیشروی می‌کنند در نهایت منجر به ضرر های مالی سنگینی برای سازنده و حتی برخی خریداران ناآگاه خواهد شد. شروع کردن پروژه ساختمان برای ساخت ویلا در شمال منوط به دریافت و کسب پروانه ساخت است. در غیر این‌صورت فعالیت شما تمام غیرقانونی بوده و نتیجهای غیر از تخریب و به‌هم ریختگی اوضاع نخواهد داشت.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

پیش از شروع ساخت‌وساز ویلا باید پروانه ساخت دریافت شود

پیش از اینکه دومین خشت را معمار روی خشت اول قرار دهد باید مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز ویلا کسب شود. چنانچه هر فردی بخواهد بدون رعایت قانون و به‌طور سر خود اقدام به ساخت‌وساز ویلا در هر نقطه‌ای از شمال نماید تا چند سال دیگر جا برای سوزن انداختن در شمال نخواهد بود! چرا که همه افراد برای ساخت ویلا در شمال هجوم می‌آورند. بنابراین باید پروانه ساخت را پیش از شروع پروژه دریافت کرد.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

پروانه ساخت از طرف چه ارگان هایی صادر می‌شود؟

پروانه ساخت مجوز ساخت‌وساز ویلا به‌طور قانونی است. شما برای کسب پروانه ساخت باید به ارگان هایی مانند شهرداری مراجعه کنید. افرادی که در دهکده‌های شمال و بخش‌های آن زندگی می‌کنند وزمین شان در آنجا واقع‌شده نیز باید به دهیاری ها و همیارهای شهرداری مراجعه نمایند. همچنین اگر به دفاتر الکترونیک در سطح شهر مراجعه کنید نیز می‌توانید با این ارگان ها ارتباط برقرار کنید و پروسه دریافت پروانه ساخت را طی کنید. دقت داشته‌باشید که اگر بدون دریافت پروانه ساخت، ساخت‌وساز پروژه را آغاز کنید بعدها متحمل ضرر و زیان های سنگینی خواهید شد بنابراین به‌جای اینکه خود را در دردسر بیندازید برای انجام قانونی این امر قدم بردارید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

تا زمانی که پروانه ساخت ویلا را دریافت نکنید امکان بیمه کردن پرسنل وجود ندارد

یکی از اولین و مهمترین کارهایی که سازندگان ویلا در شمال باید انجام دهند این است که پرسنل را نسبت به خطرات احتمالی در حین ساخت ویلا بیمه کنند. از مهندسین گرفته تا کارگران ساختمان همگی باید بیمه باشند تا در صورت بروز خطر امکان پیگیری وجود داشته باشد. همانطور که می‌دانید خطرات محیط کار آن هم محیطی مانند ساختمان نیمه کاره بسیار زیاد است. چنانچه بیمه پرسنل به‌دلیل عدم وجود پروانه ساخت با اخلال مواجه شود هرگونه آسیب و مشکلی که در محیط ساختمان پیش آید به عهده پیمانکار است. بنابراین اگر می‌خواهید جلوی آسیب‌های جدی و خطرات مهلک را بگیرید باید در ابتدا اقدام به دریافت پروانه ساخت نمایید و آن را به شرکت بیمه تحویل دهید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

چه اطلاعاتی در پروانه ساخت ویلا در شمال ذکر می‌شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که چه اطلاعاتی در پروانه ساخت ویلا ذکر می‌شود باید گفت که این اطلاعات در واقع اساسی ترین اطلاعاتی ست که مربوط به زمین است. این اطلاعات شامل مساحت دقیق زیر بنای ویلا، نوع اسکلت‌بندی ویلا، تعداد طبقات مجاز برای ساخت‌وساز، مشخصات فردی که مایل به دریافت پروانه ساخت است، شماره پلاک ثبت‌شده ملک، اطلاعات کامل مربوط به مهندسین ناظر، تاریخ صدور پروانه ساخت و کروکی زمین است. همانطور که می‌بینید اطلاعات زیادی در مجوز ساخت آورده می‌شود که همگی از جمله مهمترین اطلاعات ملک هستند.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

اگر قصد پیش خرید ویلا در شمال دارید حتماً پروانه ساخت را بررسی کنید

بسیاری از افراد با سودای خرید ویلا به شمال راهی می‌شوند و اقدام به پیش خرید ویلا می‌کنند. در واقع هدف فروشندگان این است که با پیش‌فروش ویلا مقداری سرمایه دست آن‌ها را بگیرد. اما باید دقت داشت که در زمان پیش خرید ویلا چیزی تحت عنوان سند ویلا برای بررسی وجود ندارد بنابراین باید به‌نحوی قانونی‌بودن ساخت‌وساز ویلا را بررسی کنید. در این مواقع شما موظف هستید که پروانه ساخت ویلا را بررسی کنید و از قانونی‌بودن ساخت‌وساز مطلع شوید چرا که هیچ‌گونه سند دیگری در دسترس نیست. دقت داشته‌باشید که اگر در این مرحله اقدام به پیش خرید ویلایی نمایید که به‌طور غیرقانونی در حال ساخت‌وساز است تمام مسئولیت ها به عهده خود شما است.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

از یک مشاور حرفه‌ای برای بررسی پروانه ساخت ویلا کمک بگیرید

اگر قصد پیش خرید ویلا در شمال را دارید و نمی‌دانید که چگونه باید به پروانه ساخت فروشنده و سازنده اعتماد کنید بهتر است از یک مشاور حرفه‌ای در زمینه امور خرید و فروش ویلا کمک بگیرید. این مشاورین بارها و بارها در طول روز با مواردی مانند این مورد برخورد می‌کنند و در کمترین زمان ممکن صحت پروانه ساخت و موانع پیش رو را بررسی خواهند کرد. در صورتی که هیچ‌گونه مشکلی برای خرید ویلا وجود نداشته باشد و همه‌چیز طبق اصول قانونی پیش رفته باشد شما می‌توانید به پروانه ساخت مذکور اعتماد کنید و ویلای مورد نظرتان را پیش خرید نمایید بدون اینکه نگران از دست رفتن سرمایه‌تان باشید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

پروانه ساخت سندی ست مبنی بر قانونی‌بودن پروژه ساخت ویلا در شمال

یکی از نشانه‌هایی که می‌توان فهمید ویلایی در شمال بر اساس اصول قانونی ساخته‌شده یا خیر این است که از فروشنده درخواست کنید تا پروانه ساخت ویلا را به شما نشان دهد. پروانه ساخت سندی ست که نشان می‌دهد ویلای شما به‌طور قانونی ساخته‌شده و هیچ منعی از لحاظ قانونی برای خرید آن وجود ندارد.

مراحل دریافت پروانه ساخت ویلا در شمال شامل چه مراحلی می‌شود؟

مراحل دریافت پروانه ساخت ویلا در شمال کمی زمان‌بر است و بهتر است آن را به تعویق نیندازید چرا که پروسه شروع ساخت‌وساز ویلا به تعویق خواهد افتاد. در وهله اول باید مدارک صاحب زمین را ارائه دهید. اگر خودتان صاحب زمین هستید باید به مراکز مربوطه مراجعه کنید و اقدام به تحویل مدارک خواسته شده نمایید. بعد از مدتی از ملک شما بازدید صورت می‌پذیرد و ابعاد زمین،

موقعیت زمین و عرض جغرافیایی و اینگونه موارد به‌ثبت می‌رسد. مرحله بعدی مرحله تهیه نقشه از زمین است. در این مرحله یک نقشه طبق اصول شهرداری از زمین تهیه می‌شود. بعد از آن بر اساس تعداد طبقات ویلا، نوع کاربری و متراژ ویلا مقدار عوارض تعیین می‌شود که ملزم به پرداخت آن هستید. چنانچه این مراحل بدون نقص طی شوند شما می‌توانید پروانه ساخت ویلا را دریافت کنید و پروسه ساخت ویلا را آغاز نمایید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

پروانه ساخت ویلا به شما امکان دریافت وام‌های بانکی را می‌دهد

یکی از مزیت‌های پروانه ساخت ویلا این است که شما می‌توانید در همان ابتدا با دریافت پروانه ساخت اقدام به اخذ وام‌های بانکی برای ساخت ویلا نمایید. شما برای آغاز پروژه ساخت‌وساز ویلا بی‌شک به وام بانکی نیاز دارید و یکی از مدارکی که برای اخذ وام بانکی از شما خواسته می‌شود پروانه ساخت است.

بدون پروانه ساخت امکان اخذ انشعابات آب و برق و گاز وجود ندارد

حتماً شما هم ویلاهایی را در شمال دیده‌اید که بدون انشعابات آب و برق و گاز هستند. این ویلاها به‌طور حتمی بدون پروانه ساخت اجرا شده‌اند. برای دریافت این انشعابات نیاز به پروانه ساخت است. بنابراین اگر می‌خواهید همه‌چیز از جمله دریافت انشعابات انرژی طبق اصول و به‌طور استاندارد طی شود باید نسبت به دریافت پروانه ساخت در همان ابتدا اقدام کنید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

بدون پروانه ساخت مهندسین ناظر در پروسه ساخت ویلا حضور نخواهند داشت

گاها ساختمان‌هایی که با وجود مهندسین ناظر ساخته می‌شود دچار مشکلات می‌شوند چه رسد به اینکه مهندس ناظر روی کار نظارت نداشته باشد! چنانچه پروانه ساخت نداشته‌باشید امکان حضور مهندس ناظر در پروسه ساخت ویلا نیز وجود نخواهد داشت چرا که برای حضور مهندس ناظر باید پروانه ساخت خود را به دفاتر مربوطه تحویل دهید و درخواست کنید تا مهندسین ناظر در پروژه شما حضور پیدا کنند. بنابراین اگر می‌خواهید فرآیند ساخت‌وساز ویلای شما با مشکل مواجه نشود و همه‌چیز به‌طور اصولی زیر نظر مهندسین کاربلد پیشرفت کند باید اقدام به کسب پروانه ساخت نمایید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

دریافت پروانه ساخت برای ساخت‌وساز ویلا در شمال اولین گامی است که باید طی کنید. در واقع بدون طی‌کردن این مرحله شما مجاز به برداشتن گام های بعدی برای ساخت ویلا نیستید. پروانه ساخت ویلا در شمال به‌خودی خود مجوز بسیاری از فرآیندهای دیگر همچون بیمه کردن پرسنل، دریافت انشعابات آب و برق و گاز و سایر موارد دیگر است. بنابراین برای اینکه فرآیند ساخت‌وساز پروژه بدون مشکل طی شود در همان ابتدای کار اقدام به دریافت پروانه ساخت ویلا نمایید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×