گیلان، زیباکنار
0133416

جاذبه‌های گردشگری در نمک‌آبرود

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
گردشگری در نمک‌آبرود

هر زمان صحبت از تفریحاتی مانند سوارشدن بر تله‌کابین می‌شود بی‌شک نام اولین شهری که همچون یک چراغ در ذهن‌مان روشن می‌شود و شروع به‌چشمک‌زدن می‌کند نام نمک‌آبرود است.

اغلب افراد، این شهر زیبا در 12 کیلومتری چالوس را با تله‌کابین آن می‌شناسند در‌حالیکه این شهر پر از جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیز دیگر نیز است.

اگر قصد سفر به نمک‌آبرود دارید و می‌خواهید علاوه بر تله‌کابین گشتی در جاذبه‌های گردشگری آن بزنید حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید. چراکه در ادامه جاذبه‌های گردشگری در نمک‌آبرود را بررسی کرده‌ایم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

گردشگری در نمک‌آبرود

جاذبه‌های گردشگری زیادی در این منطقه وجود دارد که از جمله آن‌ها موارد زیر است:

پارک جنگلی

پارک جنگلی نمک‌آبرود از جمله زیباترین مکان‌های دیدنی در این منطقه است که درختانی به قدمت هفتصد سال را در خود جای‌داده و مأمن انواع گونه‌های گیاهی کمیاب است. این پارک جنگلی یک خط تله‌کابین را از فراز خود عبور می‌دهد بیش از دویست هکتار وسعت دارد.

این پارک جنگلی جان می‌دهد برای گشت‌وگذارهای خانوادگی و برپاکردن یک پیک‌نیک جانانه. چشمه‌های جوشان، آلاچیق‌های چوبی، کافه‌های نقلی و صمیمی، درختان کهن، مسیرهای سنگی مختص پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و چشم‌اندازهای مه‌گرفته در این پارک جنگلی آن را به مکانی عالی برای گشت‌وگذار تبدیل نموده.

ساحل تفریحی

اگر قصد دارید در ساحلی زیبا و آرام و صد البته تمیز گشت‌وگذاری به‌یادماندنی داشته‌ باشید توصیه می‌کنیم که ساحل تفریحی نمک‌آبرود را از دست ندهید.

انواع تفریحات ساحلی در این ساحل تفریحی بر پا است و شما حق انتخاب‌های متنوعی در استفاده از امکانات تفریحی ساحل دارید.

سوارشدن بر قایق موتوری، جت اسکی، شاتل، چتر پاراسل، هاور کرافت، موتور چهار چرخ و ماشین‌های پیست، اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری و امکانات شهربازی از جمله مواردی هستند که در این ساحل تفریحی برای شما مهیاست.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با کارشناسان هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

همچنین اگر قصد استراحت و لذت‌بردن از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای ساحل را داشته‌ باشید می‌توانید از آلاچیق، کلبه‌های چوبی و سوئیت‌های مبله استفاده کنید.

در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های ساحلی با چشم‌اندازی از افق‌های بی‌کران دریا به صرف وعده‌های دلخواه بپردازید و اوقات شادی را تجربه کنید.

پل معلق نمک‌آبرود

اگر عاشق تجربه‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیر هستید و می‌خواهید تجربه قدم‌زدن در میان شاخ‌و‌برگ درختان را در هوایی مه‌گرفته در ارتفاعات کسب کنید توصیه می‌کنیم که از پل معلق در دیو حمام غافل نشوید.

شما در واقع بر روی یک پل معلق قدم خواهید گذاشت که از میان کوه‌ها عبور کرده و لذت تاب‌خوردن و معلق‌ماندن در هوا را همراه با چاشنی هیجان به شما القا می‌کند. این پل به‌ شدت دارای امنیت بالایی بوده و از جنس چوب‌های مستحکم ساخته‌ شده. برای رفتن بر روی این پل باید خط دو تله‌کابین را سوار شوید.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید.

تله‌کابین

هرچند که این جاذبه دیدنی در نمک‌آبرود بسیار پر‌طرفدار و شناخته‌شده است اما نمی‌توان از خیر معرفی آن گذشت.

با سوارشدن بر تله‌کابین نمک‌آبرود به اوج قله‌های مه‌گرفته در کوهستان‌های سرسبز خواهید رفت. از آنجا چشم‌اندازی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز رو به دریای بی‌کران خزر خواهید داشت.

تلکه‌کابین نمک‌آبرود در واقع دارای دو خط است. خط اول شما را در کابین‌های چهار‌نفره به قله مدوبن می‌رساند که بسیار سرد و کوهستانی است و خط دو نیز شما را در کابین‌های شش‌نفره به قله دیو حمام می‌برد. برای ردشدن از پل معلق نمک‌آبرود باید سوار خط دو تله‌کابین شوید.

سورتمه

سورتمه نمک‌آبرود از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر است که برای هر سنی مناسب است و می‌توان آن را بسیار هیجان‌انگیز و لذتبخش دانست. البته کودکان زیر 5 سال امکان استفاده از آن را نخواهند داشت.

در این تفریح هیجان‌انگیز می‌توانید لذت گشت‌وگذاری پرسرعت را در دل جنگل تجربه کنید. برای اینکه یک دور کامل را سورتمه‌سواری کنید تقریباً باید کمی بیش از یک ساعت سوار سورتمه باشید و در این مدت‌زمان می‌توانید از مناظر زیبا و چشم‌اندازهای جذاب پیش روی خود لذت ببرید.

اگر قصد خرید خانه ویلایی در شمال را دارید، برای اطلاع از قیمت‌ها لطفاً با ما تماس بگیرید.

زیپ‌لاین

اگر به‌ دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز، وهم‌آلود و ماجراجویانه هستید توصیه ما به شما سوارشدن بر زیپ‌لاین نمک‌آبرود است.

شما در زیپ‌لاین با استفاده از یک قرقره و لباس مخصوص که دارای اتصالات است به‌ طور معلق از میان کوه‌های سربه‌فلک‌کشده و شاخ و برگ درختان انبوه عبور خواهید کرد.

همچنین در‌حالیکه زیر پای‌تان به ارتفاع کیلومترها خالی است و دره‌های عمیق به‌ چشم می‌خورد، می‌توانید تجربه‌ای هیجان‌انگیز همراه با چاشنی وحشت و دلهره را تجربه کنید.

فرودگاه تفریحی

فرودگاه تفریحی نمک‌آبرود یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر است. چراکه شما را به فراز ابرها دعوت می‌کند و خاطره‌ای به‌یادماندنی و شیرین را از پرواز برای‌تان به‌ ثبت می‌رساند.

شما می‌توانید از امکاناتی نظیر پاراگلایدر، بالون، هلی کوپتر، چتر، کایت و انواع تجهیزات پرواز استفاده کنید و خاطره‌ای باشکوه از پرواز بر فراز ابرها در خاطرات سفر به نمک‌آبرود برای خود به‌ ثبت برسانید.

ما اطلاعات کاملی در مورد خرید باغ ویلا در شمال داریم. برای اطلاع از قیمت‌ها، با مجموعه آرش در ارتباط باشید.

نتیجه‌گیری

اغلب افرادی که به گردشگری در نمک‌آبرود سفر می‌کنند با هدف بهره بردن از چشم‌اندازهای زیبا و امکانات تفریحی این شهر به آن پا می‌گذارند. دقت داشته‌ باشید که هوای گردشگری در نمک‌آبرود به‌ ویژه در ارتفاعات هوایی سرد و خنک است. بنابراین همراه‌داشتن لباس گرم را برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز در ارتفاعات گردشگری در نمک‌آبرود فراموش نکنید. جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز در این منطقه وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به باشگاه تیراندازی، پیست دوچرخه‌سواری، سینمای مجازی، شهربازی و پیست موتور چهار چرخ اشاره کرد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×