گیلان، زیباکنار
0133416

مکان‌های دیدنی شهر نور و خرید ویلا در نور

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا در نور

آیا تجربه خرید ویلا در نور را داشته‌اید؟  اغلب ما تصور می‌کنیم که زیباترین و مشهورترین شهرهای دنیا باید لزوماً شهرهایی با وسعت بالا و امکانات عجیب و غریب و خارق‌العاده باشند، درحالی‌که غافلیم یکی از زیباترین شهرهای دنیا همین نور خودمان است که در استان مازندران و در حاشیه دریای کاسپین جای خوش کرده.

شهر نور وسعت چندانی ندارد اما دنیایی از جاذبه‌های دیدنی را در دل خود جای داده. اصلاً مگر شهری که همسایگان آن آمل، نوشهر، رشته‌کوه‌های پرصلابت البرز و دریای کاسپین هستند می‌تواند شهر زیبایی نباشد؟

در ادامه قصد داریم جاذبه‌های دیدنی نور را با هم بررسی کنیم و گریزی کوتاه به هرکدام بزنیم. شما هم اگر عاشق طبیعت‌گردی و کشف رمز و رازهای تاریخی این شهر کوچک و زیبا هستید با ما همراه شوید. خدا را چه دیدید شاید در انتهای سفر قصد خرید ویلا در نور را کردید!

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مکان‌های دیدنی شهر نور

آبشار آب‌پری نور؛ آبشاری به زیبایی پریان دریایی

آبشار آب‌پری با نام زیبا و منحصربه‌فرد خود در پنج کیلومتری شهر نور قرار دارد. این آبشار در محدوده رویان است و یکی از آبشارهای فوق‌العاده زیبای مازندران است. آنچه که آبشار آب‌پری را منحصربه‌فرد ساخته حفظ بافت روستایی و طبعیت زیبایی است که در حوالی این آبشار به‌ چشم می‌خورد.

فاصله درختان به‌قدری کم است که گذر از میان آن‌ها شما را کمی گیج خواهد کرد. آبشار آب‌پری ارتفاع چندانی ندارد اما آبی گوارا و زلال از لابه‌لای صخره‌هایی که در پای کوه قرار دارد جاری ست و همین آب زلال و گوارا بهانه‌ای خوب برای سر‌زدن به این آبشار زیبا و بکر است.

خرید ویلا در شهرستان نور

برای خرید ویلا اقساطی شمال با کارشناسان بخش فروش هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

شور و حرارت زندگی در بازارچه‌های محلی نور

بازارچه‌های محلی نور از جمله جاذبه‌های این شهر زیبا است. شور و حرارتی که در این بازارهای محلی جریان دارد شوق زندگی را در شما بیدار خواهد کرد.

شما می‌توانید به زیبایی هرچه تمام تب‌و‌تاب مردمان محلی را در میانه این بازار مشاهده کنید. خرید صنایع‌دستی، خوراکی‌های محلی خوش عطر و طعم، ماهی تازه، سبزیجات عطرآگین محلی و انواع ترشی‌جات و مربای خانگی در این بازار دوست‌داشتنی برای شما مهیاست.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

روستای گزنا‌سرا؛ سرای گیاهان وحشی

اگر عاشق گیاهان وحشی و نایاب هستید توصیه می‌کنیم سری به روستای گزناسرا در حوالی نور بزنید. این روستا در توابع نور قرار دارد و می‌توان در آن به وفور گیاه گزنه را یافت کرد.

گیاهی که دارای خواص بسیار زیادی است و شمالی‌ها با هنرمندی هرچه تمام آشی به‌نام آش گزنه را با این گیاه طبخ می‌کنند که بسیار خوش عطر و طعم است.

اگر عاشق سفر‌کردن به مناطق بکر با بافت‌های گیاهی کمیاب هستید این روستای زیبا را از دست ندهید.

برای ویلا جنگلی شمال  از بهترین فروشنده ویلا در منطقه کمک بگیرید.

روستای لاویج و آب گرم معروفش

اگر می‌خواهید تنی به آب‌های گرم و شفابخش بزنید به روستای لاویج در شهر نور سفر کنید.  این روستای بکر و دیدنی در میان دره‌های البرز در جنوب شهر نور واقع‌شده است.

روستایی که شاید پای کمتر افرادی به آن باز شده و حال‌وهوای بکر خود را به زیبایی هرچه تمام حفظ کرده. از جمله جاذبه‌های دیدنی در روستای لاویج می‌توان به آبشار حرام‌اُو و آب گرم این روستا اشاره کرد که دارای خاصیت درمانی بوده و در فصل‌های سرد سال غوطه‌خوردن در آن بسیار لذت‌بخش است.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های هلدینگ آرش تماس بگیرید.

روستای یوش و کوچه‌های باریک و خاطر انگیزش

روستای یوش یکی از زیباترین روستاها در حوالی شهر نور مازندران است. روستایی که روزگاری خانه و مأمن شاعر گرانقدر ایرانی استاد نیما یوشیج بوده است.

قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های باریک روستای یوش همچون یک ماشین زمان شما را به قعر تاریخ پرتاب می‌کند. تصور اینکه روزگاری نیما یوشیج در این کوچه‌ها قدم می‌زده و در افکار خود شعری نو خلق می‌کرده انسان‌های هنر‌دوست را به وجد می‌آورد.

روستای یوش در منطقه بالاده نور واقع‌شده و در میان کوچه‌پس‌کوچه‌های آن می‌توان رودخانه‌های باریکی را دید که به آرامی هرچه تمام در جریان هستند.

اوج زیبایی و اصالت معماری سنتی این روستا را می‌توان در خانه استاد نیما یوشیج مشاهده کرد. اگر به روستای یوش رفتید بازدید از خانه این شاعر گرانقدر را از دست ندهید.

برای ویلا داخل شهرک شمال به وب‌سایت هدینگ آرش مراجعه‌کنید.

کلیسای آنتوان ؛ جاذبه‌ای تاریخی و مقدس

یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های نور که برای علاقه‌مندان به تاریخ و هنر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود بازدید از کلیسای مقدس آنتوان است که در شهرک ساحلی هایکاشن واقع‌شده و در حد فاصل نور و علمده قرار دارد.

این کلیسا قریب 50 سال گذشته به‌ دست ارامنه ساخته‌شده و دارای معماری هشت‌ضلعی بسیار زیبایی است. بازدید از این کلیسا بی‌شک برای شما جذاب و مفرح خواهد بود.

خرید ویلا در شهر نور

با خرید ویلا ساحلی شمال می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی این منطقه به طور کامل لذت ببرید.

دریاچه الیمالات در قلب جنگل‌های نور

دریاچه الیمالات در فاصله بسیار کمی تا شهر نور قرار دارد. این دریاچه زیبا و آرام در فاصله هشت کیلومتری نور واقع‌شده و با زیبایی مسحورکننده خود در قلب جنگل‌های پرطراوت نور قرار دارد.

سوار شدن بر قایق‌هایی که بر پهنه آرام دریاچه جریان دارند در یک روز مه‌گرفته و پرطراوت می‌تواند شما را به قعر آرامش خیال ببرد. خیره‌شدن به آسمان و یا بستن چشم‌ها برای چنددقیقه و جریان داشتن بر آب‌های آرام و زلال این دریاچه که در قلب جنگل‌هایی سرسبز واقع‌شده شما را سرشار از آرامش خواهد کرد.

سفر به این دریاچه زیبا در فصل بهار و پاییز بی‌شک شما را به یکی از عاشقان دریاچه الیمالات تبدیل خواهد کرد بس که منظره این دریاچه در این فصول شگفت‌انگیز و دیدنی ست.

برای خرید ویلا ارزان شمال با هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

روستای تاکر؛ روستایی تاریخی و کهن در نور

روستای تاکر از جمله روستاهای زیبا و دیدنی در اطراف نور است که در حوالی بلده واقع‌شده. ارزشمندترین میراثی که در این روستای تاریخی وجود دارد یک تکیه با قدمت 250 سال است.

بنابراین چنانچه برای گشت‌وگذار به روستای تاکر سفر کردید از این تکیه نیز دیدن‌کنید. باغ‌های خوش عطر و زیبای مرکبات در سر تاسر روستا شما را مجذوب خود خواهند کرد.

شما می‌توانید چند روزی در این روستای دنج و آرام و در طبیعت دلنشینش روزگار سپری کنید.

خرید ویلا سنددار شمال یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده شماست.

قلعه تاریخی پولاد بلده

این قلعه تاریخی در روزگار دور به‌عنوان مکانی برای مقابله با دشمنان و دیده‌بانی استفاده می‌شده است.

این قله از تخته سنگ‌هایی عظیم ساخته‌شده و به‌عنوان یکی از مرتفع‌ترین نقاط نور شناخته می‌شود. بازدید از این قلعه سنگی زیبا و تاریخی برای عاشقان تاریخ خالی از لطف نیست.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با مطمئن‌ترین فروشنده ویلا در منطقه تماس بگیرید.

روستای نج بلده نور؛ روستایی با قدمت دو‌هزار ساله

همانطور که گفتیم شهرستان نور نه‌تنها یک شهر زیبا با جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز بلکه یک شهر تاریخی با شگفتی‌های جالب است.

روستای نج بلده دارای قدمت دو‌هزار ساله است و جان می‌دهد برای تفریحات تابستانی چرا که دارای آب‌وهوایی کوهستانی است و تا چشم کار می‌کنند سرسبزی و طراوت در آن خواهید دید.

یکی از جاذبه‌های روستای نج بلده وجود یک قنات در این روستا است که حکایت از تاریخ دوران صفویه دارد.

آیا خرید ویلا در نور ایده هوشمندانه‌ای است؟

چرا که نه؟! خرید ویلا در هر کجای شمال می‌تواند مزایای خاص خود را داشته باشد اما خرید ویلا در نور بحثش جداست.

سرعت رشد قیمت زمین و ویلا در شهر نور به‌شکلی صعودی و رو به پیشرفت است که با خرید ویلا در نور نه‌تنها یک سرمایه‌گذاری پربازده صورت داده‌اید بلکه می‌توانید به تمامی زیبایی‌ها و جاذبه‌هایی که در بالا عنوان شد دسترسی سریع داشته‌باشید.

دیگر برای راهی شدن به آبشار زیبای آب‌پری، بازدید از جاذبه‌های تاریخی نور و سر‌زدن به روستاهای ییلاقی توابع نور در گرمای تابستانی نیازی به طی‌کردن مسافت‌های طولانی ندارید.

شما می‌توانید در مدت‌زمان بسیار کوتاهی از ویلای خود راهی این جاذبه‌های بینظیر شوید بنابراین خرید ویلا در نور یک سرمایه‌گذاری کاملاً هوشمندانه است.

شما می‌توانید دسترسی بسیار سریع به جنگل‌های سرسبز و دریای زیبای کاسپین داشته‌باشید و همچنین در مدت‌زمان کوتاهی به پایتخت سفر کنید.

بنابراین هر آنچه که می‌خواهید از امکانات و جاذبه‌های دیدنی در اطراف شما مهیا خواهد بود. شما می‌توانید دست به خرید ویلا در مناطق ییلاقی اطراف نور بزنید و با هزینه‌ای کمتر اقدام به سرمایه‌گذاری در نور نمایید.

روستاهای توابع شهرستان نور دارای آب‌وهوایی کوهستانی و مطبوع هستند و جان می‌دهند برای سفر‌های تابستانی. خرید ویلا در شهرک‌های نور نیز می‌تواند ایده خوبی برای آن دسته از افرادی باشد که به‌دنبال امنیت بالا و دسترسی به مراکز شهری هستند.

نتیجه‌گیری درباره خرید ویلا در نور

بازدید از جاذبه‌های دیدنی نور چیزی نیست که آن را در یک سفر چند روزه یا حتی یک هفته‌ای بگنجانید. با سفر‌های متعدد به این شهر زیبا بی‌شک هر بار عاشق مکان‌های جدید و دیدنی آن خواهید شد.

شما می‌توانید با خرید ویلا در نور یک سرمایه‌گذاری پر سود را رقم بزنید و دسترسی دائمی به این جاذبه‌های دیدنی داشته‌باشید. فراموش نکنید که برای خرید ویلا در نور با قیمت عالی و شرایط مناسب از مشاورین حرفه‌ای کمک بگیرید. شرکت انبوه‌سازان آرش در این مسیر همراه شماست.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×