گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای خرید تابلو هنری برای ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
تابلو هنری برای ویلا

خرید تابلو هنری برای ویلا در زمیان های گذشته وقتی از یک روز پر مشغله کاری به خانه می آمدید می‌توانستید روی تراس بنشنید و به منظره درختان و گل‌های خوش‌رنگ و لعابی که از سر دیوار آویزان بود خیره شوید و در ذهن تان پروانه هایی را مجسم کنید که بی‌وقفه دور این گل‌ها می چرخند و بال های رنگین خود را تکان می‌دهند. اما این روزها داستان فرق کرده. وقتی به خانه می‌رسید چیزی جز دیوارهای سیمانی و پنجرههای خانه روبه‌رویی مقابل دیدگان شما را نخواهد گرفت. تنها چیزی که می‌بینید دیوار است و دیوار. اگر شانس بیاورید و در یک خانه ویلایی سکونت داشته‌باشید می‌توانید چشم‌اندازی زیبا داشته‌باشید اما خانه‌های ویلایی هم گاهی اوقات در برابر هم مانند یک سد دفاعای عمل می‌کنند و چشم‌انداز منظره را برای سایر ویلاهای اطراف کور می‌کنند.

بنابراین چه باید کرد تا کمی از این استرس و اضطرابی که جان شما را در بر گرفته کم کرد؟ یکی از راه‌های کاهش استرس و رسیدن به آرامش خیره شدن به آثار هنری و درک مفهوم عمیق آن‌ها است. کاری که شما باید انجام دهید خرید تابلوهای هنری و نصب آن در ویلا است تا بلکه بتوانید منظره‌ای چشم‌نواز و زیبا در ویلا ایجاد کنید.

خرید تابلوی هنری

اما برای خرید تابلوی هنری باید چه کرد؟ باید به فروشگاه تابلو نقاشی مراجعه کرد و اولین تابلویی که دم دست مان بود را برداریم؟ پس رعایت اصول زیبایی شناسی و هنری چه می‌شود؟ بنابراین باید نکاتی را پیش از خرید تابلوی هنری برای دکوراسیون ویلا مد نظر داشته باشیم و هنگام خرید به آن دقت کنیم تا بتوانیم منظره‌ای بسیار زیبا و شیک در ویلای خود ایجاد کنیم. دانستن این نکات ربطی به این ندارد که در زمینه امور هنری سر رشتهای دارید یا خیر بلکه کافی ست کمی هوشمند باشید. در ادامه قصد داریم نکات خرید تابلوی هنری برای ویلا را مطرح کنیم بنابراین با ما همراه شوید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دنباله رو کدام سبک هنری هستید؟

اگر قصد دارید یک تابلو نقاشی زیبا برای ویلای خود خریداری کنید پیش از هر چیز باید این موضوع را مشخص کنید که به‌دنبال چه سبک از تابلوی نقاشی هستید؟ آیا سبک‌های رئال را می پسنید یا سورئال؟ آیا نقاشی های مدرن را دوست دارید یا نقاشی های مینیاتوری و پر از جزئیات؟ بنابراین می‌توانید انتخاب دقیقی داشته‌باشید.

مهم‌ترین نکته در انتخاب سبک تابلوی نقاشی این است که ببینید کدام سبک به شما آرامش روحی بیشتری می‌دهد؟ با نگاه کردن به کدام تابلوهای هنری به آرامش بیشتری می‌رسید و احساس رهایی به شما دست می‌دهد؟ مهم نیست سبک انتخابی شما چیست. ممکن است شما از یک تابلوی هنری با سبک مدرن لذت ببرید و از مفهومی که درون تابلو نهفته محظوظ شوید. بنابراین آنچه که از لحاظ روحی برای شما بهتر است را انتخاب کنید و به کلیشه های روزمره بی توجه باشید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید تابلوی خوشنویسی برای ایجاد فضای سنتی و ایرانی

اگر می‌خواهید فضای ویلای خود را به یک فضای ایرانی و سنتی تبدیل کنید می‌توانید از تابلوهای خوشنویسی در ویلای خود استفاده کنید. خوشنویسی این هنر اصیل و غنی ایرانی می‌تواند اصالت و روح ایرانی را به ویلای شما بیاورد. به‌ویژه اگر یک بیت شعر با سلیقه خودتان در قاب تابلو نگارش شده باشد که دیگر نور علی نور خواهد شد. آنگاه هر بار با دیدن تابلوی زیبای خوشنویسی و زمزمه کردن شعر دلخواه‌تان آرامشی وصف‌ناپذیر وجود شما را فرا خواهد گرفت. بنابراین اگر عاشق هنرهای اصیل ایرانی هستید و می‌خواهید فضای ویلا را به‌شکلی ایرانی دیزاین کنید سراغ اینگونه تابلوهای هنری بروید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چه رنگی شما را به آرامش می‌رساند؟

دقت داشته‌باشید که در انتخاب تابلوی هنری باید از رنگ‌هایی استفاده شده باشد که رنگ‌های مورد علاقه شما باشند. قطعاً رنگ مورد علاقه شما در دکوراسیون خانه و سایر جزئیات چیدمان ویلای شما به‌چشم خواهد خورد بنابراین می‌توانیا ز این طریق یک هارمونی جذاب هم بین رنگ تابلوی هنری و رنگ غالب در دیزاین ویلا ایجاد کرد. رنگ‌هایی که در تابلوی هنری به‌کار رفته‌اند باید رنگ‌هایی باشند که موجب آرامش شما می‌شوند.

مهم نیست این رنگ‌ها چه نوع رنگی هستند؛ سبز، سفید یا آبی. بلکه باید موجب آرامش شما شوند وبا هر بار نگاه کردن به آن‌ها حس و حال خوبی دریافت کنید. فراموش نکنید که پیش از هر چیز این شما هستید که باید از تماشای تابلوی هنری در ویلای خود لذت ببرید بنابراین به‌نظرات دیگران اهمیتی ندهید و آنچه که تصور می‌کنید زیباست را اجرا کنید. با این حال اگر از یک کارشناس حرفه‌ای کمک گرفتید و نکاتی را به شما گوشزد کرد سعی کنید آن‌ها را مد نظر داشته‌باشید اما لزومی ندارد طبق نظر دیگران عمل کنید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

به ابعاد تابلوی هنری دقت داشته‌باشید

تصور نکنید که تابلو هرچه بزرگتر باشد بهتر است. چه کسی همچنین چیزی را گفته؟ گاهی اوقات یک تابلوی بزرگ می‌تواند تمام سطح خالی دیوار را پوشش دهد و زیبایی رنگ دیوار را از بین ببرد. بننابراین به ابعاد تابلو دقت داشته‌باشید و آن را متناسب با ابعاد و اندازه مکانی که قرار است تابلو را روی آن قرار دهید انتخاب کنید.

اگر ارتفاع سقف کم است یک تابلوی افقی انتخاب کنید و برای سقف های بلند و کشیده تابلوهای عمودی را برگزینید. اگر می‌خواهید ابعاد تابلوی هنری را متناسب با ابعاد و اندازه دیوار انتخاب کنید باید این نکته را مد نظر بگیرید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چیدمانی از تابلوهای هنری ایجاد کنید

گاهی اوقات بد نیست که قانع نباشید و تنها به یک تابلوی هنری بسنده نکنید. شما می‌توانید تعدادی از تابلوهای هنری را در کنار هم قرار دهید و یک چیدمان زیبا روی دیوار ایجاد نمایید. به‌عنوان مثال قرار دادن تعدادی تابلوهای هنری با ابعاد گوناگون و طرح‌های شمابه می‌تواند ایده خوبی باشد. منظور ما از مشابه بودن طرح‌ها این نیست که لزوماً طرح‌های نقاشی شده روی تابلوهای مختلف یکسان باشد بلکه می‌تواند موضوعات یا ژانر یکسانی داشته باشد. به‌عنوان مثال تعدای تابلو با مناظر مختلف از پاییز که همگی دارای تنالیته رنگ‌های گرم نارنجی و قرمز هستند می‌توانند انتخاب خوبی برای ایجاد یک چیدمان هنری باشند.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایجاد یک طرح پازلی روی دیوار با استفاده از تابلوهای هنری

شما می‌توانید با استفاده از تعدادی تابلوهای هنری یک طرح پازلی روی دیوار ایجاد کنید. برخی از تابلوهای هنری به‌شکل مجسمه هستند و می‌توانید بخش‌های مختلفی از آن مجسمه را در فاصله کمی از هم قرار دهید به گونه‌ای که یک پازل در حال تکمیل شدن است. بنابراین می‌توانید یک طرح خلاقانه و زیبا روی دیوار ایجاد کنید که علاوه بر جنبه هنری سرگرم‌کننده هم است.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خالق یک تابلوی هنری می‌تواند به آن ارزش بالایی ببخشد

خالق یک اثر هنری می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و ارزش یک تابلوی هنری را بسیار بالاتر ببرد. به‌عنوان مثال اگر شما بدانید یک تابلوی هنری را استاد فرشچیان خلق نموده و تابلوی دیگر را هنرمندی ناشناخته، کدام یک برایتان ارزش بالاتری خواهد داشت؟ حتی اگر به قیمتی که فروشنده روی آثار می‌زند هم دقت کنید متوجه خواهید شد که ارزش کار هنرمندان نامی بسیار بالاست. بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق آثار هنری خالقان بزرگ و نامی هستید بد نیست سری به حراجی های آثار هنری بزنید و این آثار هنری زیبا را با قیمتی مناسب خریداری کنید. البته باید بدانید که قیمت مناسب این تابلوها باز هم ممکن است برای شما بسیار گران باشد بنابراین با توجه به بودجه تان اقدام کنید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چه مقدار بودجه برای خرید آثار هنری کنار گذاشته‌اید؟

شما باید با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید اقدام به خرید تابلوی هنری نمایید. بنابراین اگر بودجه شما برای خرید یک تابلوی هنری کفاف می‌دهد می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. خرید آثار هنرمندان بزرگ و همینطور نقاشی های مینیاتوری می‌تواند هزینه بالایی برای شما به‌دنبال داشته باشد بنابراین سراغ تابلوهای ساده‌تری بروید که با بودجه شما همخوانی دارد.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

بدون تایلوی هنری گویی روح در ویلای شما جریان ندارد. آثار هنری می‌توانند ویلای شما را از لحاظ معنوی غنا بخشند و موجب شوند فضایی آرامش‌بخش و دلپذیر در ویلای شما ایجاد شود. بنابراین برای اینکه بتوانید روح را در ویلای خو به جریان بیندازید بهتر است یراغ خرید تابلوهای نقاشی برای ویلای خود بروید. تابلوهای نقاشی می‌توانند سبک‌های مختلفی داشته‌باشند اما مهم اینجاست که شما چه سبکی می پسندید و چه سبکی با فضای ویلای شما همخوانی دارد. بهتر است به‌هنگام خرید تابلوی نقاشی به‌دنبال خرید تابلویی باشید که با دکوراسیون داخلی ویلای شما همخوانی داشته باشد. چنانچه یولای شما دارای دیزاین مدرن است می‌توانید نقاشی های سورئال و مفهومی انتخاب کنید ور در مقابل اگر ویلایی با دیزاین کلاسیک دارید انتخاب یک تابلوی نقاشی با طرح‌های پر جزئیات و اصیل می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×