گیلان، زیباکنار
0133416

خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-03-04
خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی

همراهان عزیز در صورتی که سری مقاله‌های شهرک آرش در رابطه با خرید ویلا در بندر انزلی، بازار بندر انزلی، مکان‌های دیدنی بندر انزلی، اجاره ویلا در بندر انزلی را دنبال کرده باشید، متوجه شده‌اید که در همه مقاله‌ها ما ذکر کرده‌ایم که بندر انزلی فرصت‌های اقتصادی بیشماری را برای شما پدید می‌آورد. از آن جمله، خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی است که در این مقاله به‌آن پرداخته‌ایم.

خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی فرصت اقتصادی سودآور

در این مقاله می‌خواهیم به یکی از همین فرصت‌های اقتصادی که خرید خودرو در منطقه آزاد بندر انزلی است اشاره کنیم تا شما با ویژگی‌های بیشتری از این منطقه آشنا شوید.

نمایندگی شرکت‌های واردکننده خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی در منطقه

نام نمایندگی

آدرس

مدیر فروش

شماره تماس

تات خودروی ایرانیان منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس – غرفه ۱۰۴ آقای قلندری

۰۱۳۴۴۴۵۰۱۶۰

۰۱۳۴۴۴۵۰۱۶۱

۰۱۳۴۴۴۵۰۱۶۲

۰۹۱۱۶۱۱۱۴۱۲

۰۹۱۱۱۳۶۵۱۰۱

پیشرو خودرو منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس – غرفه ۱۰۵ آقای میر کیان بهمن

۰۱۳۳۳۶۰۰۴۵۰

۰۱۳۳۳۶۰۰۴۵۱

۰۱۳۳۳۶۰۰۴۵۲

۰۹۱۱۸۳۱۰۹۱۰

بنیان خودروی زرین منطقه آزاد انزلی – مجتمع ستاره شمال غرفه۲۱۷ آقای قربانی

۰۹۱۱۳۳۶۹۷۴۷

۰۹۱۱۱۳۶۳۱۷۱

۰۱۳۳۳۸۵۰۳۳۳

ارمغان نوین منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس – غرفه ۳۹۲ آقای تقی پور

۰۱۳۴۴۴۳۸۲۲۸

۰۹۱۱۷۱۶۴۷۰۳

دلتا موتور خزر منطقه آزاد انزلی – مجتمع کاسپین – غرفه ۱۶۱ آقای تقدیسی

۰۱۳۴۴۴۲۷۷۵۲

۰۱۳۴۴۴۲۷۷۵۳

۰۹۱۱۱۳۸۸۴۳۰

آتیه سازان صنعت آرین منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس – غرفه ۸۷ آقای دین گرد

۰۱۳۴۴۴۵۱۴۰۲

۰۹۱۷۱۹۹۰۰۹۱

آرمان خودرو منطقه آزاد انزلی – مجتمع ستاره شمال غرفه۲۴۰ آقای نوروزی

۰۹۱۱۳۳۳۰۰۱۸

۰۹۱۱۱۳۲۱۸۸۸

۰۱۳۳۳۸۲۴۹۶۶

۰۱۳۳۳۸۲۷۸۶۶

شرکت خانه خودرو شمال منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس غرفه ۴۳۳ آقای عمل صالح

۰۱۳۳۳۷۳۱۲۳۰

۰۹۱۲۱۱۸۵۶۵۰

شرکت تضامنی رمزی و شرکاء منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس غرفه ۱۰۷ آقای رمزی

۰۹۱۲۱۱۰۶۷۶۸

۰۹۱۲۱۴۰۰۸۸۷

۰۹۱۲۱۱۳۳۷۰۲

۰۱۳۴۴۴۵۱۲۲۲

 بندر انزلی سومین بندر فعال کشوری است که اخیراً نیز به‌عنوان یکی از مناطق آزاد ایران شناخته می‌شود. منطقه آزاد بودن این شهر باعث‌شده است که بسیاری از افراد خرید انواع کالای مورد نظر خود را خصوصا خارجی، در این شهر انجام دهند. علت این مسئله هم این است که شما با خرید کالا از این منطقه از پرداخت گمرکی‌های کلان معاف خواهید بود.

شاید برای خریدهای کوچک مانند لباس و لوازم ارایشی و … این مسئله چندان با اهمیت به‌نظر نرسد ولی زمانی که بحث به قیمت خودروهای منطقه آزاد انزلی می‌رسد ماجرا از اهمیت زیادی برخوردار می‌شود. جالب است بدانید که قیمت خودروهای منطقه آزاد انزلی با قیمت خودروهایی که در شهرهای دیگر مانند تهران به فروش می‌رسند حدود 2.5 برابر قیمت اصلی متفاوت هستند.

تنوع خودروهای موجود در بندر انزلی

تنوع خودرو از لحاظ برندهای اروپایی، ژاپنی، کرهای در این شهر رو به افزایش است بنابراین شما حق انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. بندر انزلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با پرداخت مبالغ بسیار کم نسبت به قیمت‌های شهری بهترین خودروهای لوکس را سوار شوید.

البته نوسانات ارزی که این روزها ایران با آن رو به رو است و همچنین مصوبه هایی که در رابطه با واردات و صادرات منطقه آزاد انزلی است در حال تغییر هستند، این اجازه را به ما نمی‌دهند که در هر لحظه بتوان قیمت خودروهای منطقه آزاد انزلی را به‌صورت دقیق در اختیار شما قرار دهیم. اما شما می‌توانید با استفاده از اطلاعاتی که در ادامه در رابطه با نمایندگی های مجاز برای فروش خودروهای خارجی هستند، قیمت هر خودرو را مطلع شوید.

 

خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی

مخاطبان گرامی خرید خودرو در منطقه آزاد بندر انزلی دارای شرایطی است که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما می‌گوییم تا بتوانید خرید مطمئنی را انجام دهید.

شرایط خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی

زمانی که شما برای خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی اقدام کردید و بهترین خودروی موردنظر را خریداری کردید، پلاک ماشین مربوط به این منطقه است. به عبارت دیگر شما اجازه نخواهید داشت که با این خوردو هر جایی بروید و تنها مجوز خواهید داشت که در منطقه‌هایی که مشخص شده‌اند تردد داشته‌باشید. (در حالت کلی شعاع مجاز برای تردد ماشین 50 کیلومتر است. که توسط تابلو در مسیر ها مشخص شده‌اند.)

تعیین محدوده تردد خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی

تمامی این نقاط مرزی با تابلو مشخص شده‌اند و خروج از این مناطق ممنوع است.

  • به‌سمت جنوب، نرسیده به عوارضی اتوبان رشت – قزوین بعد از امامزاده هاشم (مسیر رشت به رودبار)
  • به‌سمت شرق، مسیر بین شهرستان‌های لنگرود و رودسر (قبل از پلیس راه چابکسر)
  • به‌سمت غرب، مسیر رشت به تالش نرسیده به سه راه اسالم تالش

البته مسیر های فرعی نیز وجود دارند که شما مجوز عبور و مرور در آن‌ها را دارید :

  • مسیر شلمان به املش
  • مسیر اطاقور به املش
  • مسیر سیاهکل به اسپلی
  • مسیر فومن به ماسوله

شاید با خود بگویید که چگونه می‌توانند متوجه شوند که خودرو از منطقه مجاز رد شده است؟

علاوه بر این که ممکن است هر لحظه پلیس متوجه این قضیه شود بلکه تمامی خودروهای این منطقه مجهز به GPS هستند. بنابراین از این طریق خودرو شما قابلیت کنترل را خواهید داشت. پس سعی نکنید که این ویژگی ماشین را دست کاری کنید چرا که با عواقب بسیار بدی مواجه می‌شوید!

شاید برای بسیاری از شما عزیزان این سوال مطرح شده باشد که پس برای سایر مسیر ها باید چه کرد؟ زمانی که شما قصد خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی را دارید می‌توانید اقدام به اخذ مجوز برای گذر موقت کنید. به این معنا که پلاک شما به گذر موقت تغییر پیدا می‌کند و دیگر به‌نام منطقه آزاد انزای نیست. البته در این شرایط هم‌زمان محدودی برای عبور و مرور تعیین می‌شود که شما باید آن را رعایت کنید.

عوارض سالیانه برای خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی چیست؟

هر زمان که شما خودور را خریداری می‌کنید اصطلاحاً پروانه سبز گمرکی به شما تعلق می‌گیرد که تاریخی برای آن معین شده است. قبل از این که این تاریخ به اتمام برسد شما باید متناسب با خودرویی که خریداری کرده‌اید مبلغی را پرداخت نمایید در غیر این صورت بابت هر روز تاخیر باید جریمه پرداخت کنید.

نقل و انتقال خودرو در منطقه آزاد انزلی چگونه است؟

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه‌داشته‌باشید این است که در زمان خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی تمام مجوزهای عبور و مرور مجاز به‌نام شما ثبت می‌شوند. بنابراین بعد از این که خودرو را به نامی دیگری زدید حتماً باید فرد مورد نظر را به سازمان برده و نام خود را به‌نام خریدار تغییر دهید. چرا که در غیر این صورت هر فعالیت غیرقانونی که توسط ماشین انجام شود به‌نام شما ثبت می‌شود! پس برای نقل و انتقال مراحل زیر را باید طی کنید :

  • مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی
  • مراجعه به واحد شماره‌گذاری منطقه آزاد انزلی
  • پرداخت عوارض باقی‌مانده و تعویض کارت ماشین
  • تغییر پروانه سبز گمرکی به‌نام خریدار خودرو در منطقه آزاد انزلی

مخاطبان گرامی شما به‌عنوان یک شخص حقیقی با حقوقی می‌توانید در یک سال یک خودرو خریداری نمایید ولی در صورتی که شرکت وارد کننده خودرو در منطقه آزاد انزلی هستید محدودیت خاصی برای شما وجود ندارد. بنابراین با توجه به موراد مطرح شده اگر قصد سوار شدن بهترین ماشین‌های خارجی را دارید می‌توانید با آگاهی از قیمت خرید خودرو در منطقه آزاد انزلی بهترین تجربه را داشته‌باشید.

به‌دلیل همین شرایط منطقه آزاد بودن شهر بندر انزلی، بسیاری از افراد این منطقه را برای خرید و فروش زمین در شمال انتخاب می‌کنند.همچین می‌توانید برای خرید آنلاین از منطقه آزاد انزلی از این سایت دیدن‌کنید  اگر شما هم تصمیم به انجام این کار دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با متخصصان شهرک آرش تماس گرفته و از تجربه بیش از 15 ساله ما استفاده نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×