گیلان، زیباکنار
0133416

نکات خرید مبلمان فضای باز ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
مبلمان فضای باز ویلا

اگر می‌خواهید که برای چیدمان ویلا و خرید تجهیزات لازم حتی یک ریال هزینه اضافه نکنید و سرمایه‌تان را در جای مناسبی خرج کنید بهتر است پیش از خرید تجهیزات آگاهانه قدم بردارید. یکی از تجهیزات لازم برای باغ ویلا یک دست مبلمان فضای باز است که می‌تواند با یک میز کوچک همراه شود. برای خرید مبلمان فضای باز ویلا باید نکات مهمی را مدنظر قراردهید. این نکات به شما می‌گویند که باید و نبایدهای این مسیر چیست و چگونه می‌توانید انتخابی بهینه داشته‌باشید. بنابراین اگر می‌خواهید برای ویلای خود یک دست مبلمان فضای باز خریداری کنید در ادامه با ما همراه باشید تا حتی یک ریال هم در این راه هزینه بیهوده نکنید.

هدف شما از خرید مبلمان فضای باز چیست؟

این سوال ممکن است در ابتدا سوالی خنده دار به‌نظر برسد. یعنی چه که هدف شما از خرید مبلمان فضای باز چیست؟ خب مشخص است دیگر! استفاده از مبلمان در فضای باز!

اما بیایید و نگاهی سطحی به این سوال نداشته‌باشید و کمی در آن عمیق شوید. به‌راستی هدف شما از خرید مبلمان فضای باز چیست؟ پاسخ به این سوال می‌تواند شاه کلید یک انتخاب موفقیت آمیز در خرید مبلمان فضای باز باشد.

آیا می‌خواهید شب‌های بلند و ستاره باران تابستانی و یا صبح های دل‌انگیز بهاری را روی این مبل‌ها لم دهید و به نوای دل‌انگیز پرندگان آواز خوان گوش بسپارید؟ یا اینکه می‌خواهید از آن‌ها به‌عنوان مکانی برای صرف وعده‌های غذایی استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید برای پذیرایی از مهمانان خود از این مبلمان بهره بگیرید؟ و یا می‌خواهید صرفاً یک مطالعه آرامش‌بخش داشته‌باشید و در حالی که روی این مبلمان نشسته اید به رقص پروانه های رنگین روی گل‌های خوش عطر و بوی باغچه خیره شوید و به فکر فرو روید؟ کدام یک؟ هدف شما از خرید مبلمان فضای باز کدام یکی از این‌هاست؟ چرا که پاسخ شما نوع مبلمان مورد نشظ را تعیین خواهد کرد.

مثال

به‌عنوان مثال اگر قصد دارید صرفاً برای مطالعه یا نوشیدن یک فنجان چای عصرانه از آن‌ها استفاده کنید شاید یک دست مبلمان حصیری هم کفایت کند اما اگر می‌خواهید از مهمانان ویژه خود پذیرایی کنید و یا وعده‌های غذایی را روی آن‌ها میل کنید باید به فکر خرید مبلمانی شیک‌تر و بهتر باشید. بنابراین پیش از اینکه راهی خرید مبلمان فضای باز برای ویلا شوید یک لیست از خواسته ها، باید ها و نباید ها را تعیین کنید و طبق همان لیست پیش بروید. ممکن است با انتخاب یک مبلمان خاص بتوانید تمامی این نیازها را پوشش دهید. بنابراین اگر می‌خواهید انتخابی هوشمندانه داشته‌باشید به اهداف و خواسته‌هایی که از مبلمان فضای باز خود دارید دقت کنید.

پیش از خرید مبلمان، آن را امتحان‌کنید

همه ما می‌دانیم که این دوره دوره تکنولوژی و خریدهای آنلاین و اینترنتی است. حتی تجهیزات ویلا و چیزهایی نظیر مبلمان را نیز می‌توان اینترنتی خریداری کرد. اما در این مورد دست نگاه دارید. مبلمان آن هم از نوع مبلمان فضای باز چیزی نیست که بتوانید ندیده و بدون امتحان‌کردن آن را خریداری کنید.

ممکن است ظاهر یک مبلمان به‌قدری وسوسه‌انگیز و زیبا باشد که درجا برای خرید آن تصمیم قطعی بگیرید اما بعد از رسیدن مبلمان و امتحان‌کردن آن بر انتخاب خود لعنت بفرستید! به‌قدری که مبلمان خریداری شده سفت و ناراحت است. بنابراین بدون اینکه مبلمان را امتحان کرد باشید آن را خریداری نکنید. اولین معیار شما برای خرید مبلمان فضای باز باید راحتی آن باشد. چنانچه شما روی این مبلمان احساس راحتی نکنید حتی اگر زیباترین مبلمان را هم در ویلای خود داشته‌باشید باز هم پول خود را به‌نوعی دور ریخته اید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تمیزکاری مبلمان فضای باز باید راحت و بی‌دردسر باشد

از اسم آن پیداست؛ مبلمان فضای باز، یعنی مبلمانی که احتمال قرارگرفتن آن در مسیر وزش بادهای بهاری، برگریزان‌های پاییزی، برف و باران زمستانی و گرد و غبار تابستان زیاد است. بنابراین جای تعجب نیست اگر مبلمان فضای باز شما سریعاً کثیف شود. به‌جای اینکه متریالی خریداری کنید که در برابر آلودگی آسیب ناپذیر باشد به فکر این باشید که آیا متریال خریداری شده فرآیند تمیزکاری راحتی دارد یا خیر؟ چرا که در هر صورت مبلمان فضای باز را باید هر از گاهی نظافت کنید.

مبلمان‌های حصیری می‌توانند مبلمان‌های خوبی برای فضای باز باشند چرا که آلودگی را کمتر جذب خود می‌کنند و دارای بافتی سبک هستند. از طرفی می‌توانید با قرار دادن تعدادی کوسن با رنگ‌های شاد و زیبا، مبلمان فضای باز خود را زیباتر کنید. مبلمان‌هایی که دارای جنس های آسیب‌پذیر هستند و به‌راحتی آلوده می‌شوند و تمیز کردن آن‌ها کاری دشوار است برای فضای باز انتخاب خوبی نیستند.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مبلمان فضای باز باید در برابر تابش آفتاب مقاوم باشد

هر چقدر هم که بگویی از سایبان استفاده می‌کنید و مبلمان را از تابش مستقیم نور به‌دور نگاه می دارید اما باز هم مبلمان شما در معرض آفتاب خواهد بود. اصلاً مگر برای همین هدف آن‌ها را خریداری نکرده‌اید؟ بنابراین چه کاری ست که دائما مکان آن‌ها را تغییر دهید و آن‌ها را از تابش آفتاب حفظ کنید؟ بنابراین به‌دنبال خرید مبلمانی باشید که در برابر تابش آفتاب مقاوم باشد و دچار ترک خوردگی و تغییر رنگ نشود. به‌عنوان مثال مبلمان چرمی برای قرار دادن در برابر آفتاب انتخاب خوبی نیست چرا که سرعا ترک بر می دارد. با این حال مبلمان چوبی با پارچه‌های مقاوم می‌توانند انتخاب خوبی برای ان فضا باشند.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پیش از خرید مبلمان مکان تعبیه آن را انتخاب‌کنید

نکته‌ای که باید در خرید مبلمان فضای باز مورد توجه قرار دهید این است که می‌خواهید این مبلمان را در کدام فضا قرار دهید؟ بنابراین باید با توجه به ساختار همان فضا اقدام به خرید مبلمان نمایید. چنانچه یک دست مبلمان فضای باز خریداری کنید اما ندانید که باید آن را در کدام قسمت ویلا تعبیه کنید عملاً سرمایه‌تان را دور ریخته اید بنابراین اول مکان مبلمان را انتخاب کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

خرید مبلمان فضای باز با طرح‌های خلاقانه

لزومی ندارد برای انتخاب پارچه‌های مبلمان فضای باز خود را در چارچوب‌های قدیمی اسیر کنید. شما می‌توانید خلاقانه عمل کنید و اقدام به انتخاب نوعی از مبلمان نمایید که دارای پارچه‌هایی با طرح طبیعت یا گل‌های درشت و شاد است. بنابراین می‌توانید فضای ویلای خود را به فضایی پر انرژی و دوست‌داشتنی تبدیل کنید.

برای مبلمان فضای باز خود یک زیرانداز مناسب تهیه‌کنید

فضای باز مانند فضای داخل خانه نیست و می‌تواند انواع حشرات موذی را روانه مبلمان شما کند. وجود گرد و غبار و نم و رطوبتی که از کف زمین به مبلمان شما سرایت می‌کند نیز می‌تواند باعث خرابی آن‌ها در مدت‌زمان کوتاهی شود بنابراین برای مبلمان فضای باز خود یک زیر انداز مناسب و البته زیبا و استاندارد تهیه کنید تا آن‌ها را از گزند حشرات و رطوبت کف زمین در امان نگاه دارید. شما می‌توانید این زیر انداز را با طرح مبلمان فضای باز ست کنید و چشم‌اندازی شاد و زیبا در ویلای خود ایجاد نمایید.

از فروشنده ضمانت دریافت کنید

از آنجایی که بحث مبلمان فضای باز بسیار حساس تر از مبلمان خانگی است باید نسبت به تمام زوایای آن هنگام خرید آگاهانه عمل کنید. اغلب فروشنده ها هنگام فروش مبلمان فضای باز وعده‌های عجیب و غریبی می‌دهند. آن‌ها به احتمال زیاد به شما می‌گویند که این مبلمان در برابر تابش آفتاب مقاوم است و یا در برابر رطوبت آخ نمی‌گوید. شما هم فرض را بر صداقت فروشنده می گذارید.

اما امان از روزی که متوجه شوید با یک نم ساده ساختار مبلمان شما در حال پیچ‌و‌تاب خوردن است و آثار پوسیدگی را کم کم در آن ببینید. بنابراین پیش از خرید مبلمان فضای باز حتماً نسبت به دریافت ضمانت از فروشنده اقدام کنید و از او ضمانت نامه معتبر بخواهید. اگر قید این یک قلم را زدید پس بدانید که بعید نیست به زودی متوجه شوید که سرمایه‌تان را به باد داده‌اید و قید آن را هم باید بزنید.

نتیجه‌گیری

یکی از خوبی‌های داشتن ویلا و فضای باز این است که می‌توان در محوطه آن اقدام به چیدن مبلمان فضای باز نمود و از این فضای دل‌انگیز و پر انرژی استفاده کرد. فعالیت‌های متداول روزانه مانند مطالعه، صرف صبحانه و حتی یک استراحت کوتاه عصرانه و گپ زدن با اعضای خانواده در فضای باز لطف و صفای دیگری دارد. بنابراین خرید مبلمان فضای باز هم یکی از اهداف شما بعد از خرید ویلا خواهد بود. در خرید مبلمان فضای باز باید به نکات مهمی دقت داشته‌باشید تا خیال‌تان از بابت سرمایه‌ای که در این راه صرف کرده‌اید راحت باشد. دقت به کیفیت مبلمان و نوع پارچه و متریالی که انتخاب می‌کنید و هدف از خرید مبلمان می‌تواند جزو مهمترین این نکات باشد. با رعایت نکاتی که در بالا ذکر شد مطمئناً می‌توانید انتخابی هوشمندانه داشته‌باشید.

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×