گیلان، زیباکنار
0133416

برای خرید مطمئن ویلا در شمال از کجا باید شروع کرد؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-09
خرید مطمئن ویلا در شمال

برای رهایی از استرس های روزانه و زندگی شهری مسافرت به نواحی شمالی کشور یکی از پیشنهاد هایی است که تاکنون حداقل یک‌بار به همه ما شده است. برخی از افراد ممکن است به‌دلیل بیماری‌های تنفسی، قلبی و … مجبور هستند برای همیشه از شهرهای شلوغ خداحافظی کرده و به شهری با زندگی سبز مهاجرت کنند. شما می‌توانید با خرید ویلا در شمال به این نیاز پاسخ دهید. اما ببینیم برای دستیابی به خرید مطمئن ویلا در شمال چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟!

خرید مطمئن ویلا در شمال

زندگی شهری یک سری مزایا و معایبی دارد و شاید برای کسی که مدت‌ها در شهر بزرگی زندگی کرده است راحت نباشد که به یک شهر خلوت همراه با زندگی روتین مهاجرت کند اما گاهی زندگی شما را مجبور به انجام این کار می‌کند. در صورتی که شما نیز به‌دنبال مهاجرت به شمال کشور هستید همچنین می‌خواهید علاوه بر داشتن یک زندگی سبز و با آرامش از یک زندگی شهری نسبی نیز برخوردار شوید می‌توانید شهرهایی مانند رشت، زیبا کنار، انزلی و … را انتخاب نمایید.

برای خرید ویلا در شمال باید به نکات زیادی توجه‌داشته‌باشید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته‌باشید و همچنین بتوانید به‌نوعی سرمایه‌گذاری طولانی مدت انجام داده و ارزش سرمایه خود را بعد از گذشت زمان افزایش دهید.

قبل از توضیح مهم‌ترین موارد در رابطه با خرید مطمئن ویلا در شمال، ابتدا به این موضوع بپردازیم که چرا خرید ویلا در شمال را می‌توان نوعی سرمایه‌گذاری تلقی کرد؟

تقریباً می‌توان گفت همه ما به‌دنبال راهی هستیم تا بتوانیم به کمترین زحمت، به بیشترین سود برسیم و از انجام کار و فعالیت روزانه رهایی یابیم. روش‌هایی مانند سرمایه‌گذاری در بورس، کالا، زمین وملک و … از پر کاربرد ترین روش‌ها هستند. اما خرید زمین در شمال می‌تواند بهترین گزینه باشد.

چرا که شما دیگر نگرانی برای از دست رفتن سرمایه خود نخواهید داشت و مطمئن خواهید بود که با گذر زمان به ارزش ملکتان اضافه خواهد شد البته اگر از ابتدا جای درستی را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده باشید.

نکات مهم هنگام خرید مطمئن ویلا در شمال :

  • موقعیت جغرافایی ویلا :

هنگامی که شما در هر کجای کشور قصد خرید ملک دارید برایتان اهمیت زیادی دارد که دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی و … داشته‌باشید. به‌عنوان مثال شهری مانند شهر بندر انزلی دارای بازار های متنوعی مانند بازار کاسپین است، اگر ویلای شما در نزدیکی هرکدام از این بازارها باشد ارزش ویلای شما دو چندان خواهد شد.

علاوه بر این مسئله میزان نزدیکی ویلای شما به ساحل و دریا و همچنین جنگل‌های سرسبز شمال موجب افزایش و یا افت ارزش ویلای شما می‌شود. به‌عنوان مثال در زمینه فروش ویلا جنگلی هم باید نزدیکی به ساحل را مد نظر داشته‌باشید هم به جاده!

  • نحوه ساخت ویلا :

تمامی شهرهای شمالی کشور دارای آب‌وهوای مرطوب و بارش زیاد هستند. بنابراین ساخت ویلا باید به گونه‌ای انجام شود که در مقابل این شرایط به‌خوبی مقاوم باشد. بنابراین تا جایی که امکان دارد با استفاده از یک کارشناس از ایمن بودن مصالح ساختمان اطمینان حاصل نمایید.

  • اطمینان از اعتبار سند و کاربری زمین :

شما به‌عنوان یک فرد غیر محلی ممکن است که اطلاعات کامل در رابطه با سند زمین و همچنین کاربری آن نداشته‌باشید. برخی از زمین‌های شمال دارای کاربری کشاورزی و برخی دیگر دارای مجوز ساخت‌وساز هستند. برخی افراد سودجو تنها برای فروش زمین و ملک خود بدون مجوز ساخت ممکن است ویلایی را ساخته و به فروش برسانند. بنابراین قبل از خرید ویلا حتماً مجوز پایاسن ساخت ویلا را مشاهده کنید و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

در رابطه با سند نیز می‌توانید از مقاله … استفاده کنید تا در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی پیدا کنید. اما تا جایی که برای شما امکان دارد سعی کنید با استعلام از اداره های مربوطه از درستی سند مطمئن شوید.

  • امکانات اولیه ویلا :

هنگام خرید ویلا در شمال باید توجه‌داشته‌باشید که امکانات اولیه زندگی برای ویلا مانند آب مهیا باشد. ممکن است که به شما گفته شود ویلا دارای چاه آب است. حتماً از این موضوع مطمئن شوید چرا که برخی با قرار دادن بشکه آب در زیر زمین شما را گول می‌زنند. بنابراین حتی‌الامکان قبل از تحویل گرفتن قطعی ویلا از این موارد اطمینان حاصل کنید.

 

همراهان عزیز در نهایت شما باید به این نکته توجه‌داشته‌باشید که قصد خرید ویلا شهرکی یا ویلای غیر شهرکی دارید. ویلای شهرکی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از نگهبان 24 ساعته از امنیت ویلای خود اطمینان حاصل نمایید.

شرکت معتبر انبوه‌سازان آرش در زمینه ساخت انواع ویلا در شمال، ویلا در کناره انزلی، ویلا در گیلان، ویلا در رشت و ویلا در شهر زیبای زیبا کنار فعالیت دارد. و از آن جایی که دارای بیش از 15 سال سابقه در زمین خرید و فروش زمین در شمال است، به‌خوبی با نیازهای مشتری و پاسخگویی به آن آشنایی دارد.

ویلاهای شهرک آرش در فاز های مختلف مانند شهرک ویلایی آرش 1، شهرک ویلایی آرش 2، شهرک ویلایی آرش 3، شهرک ویلایی آرش 4 زیباکنار، شهرک ویلایی آرش 5، شهرک ویلایی آرش 6، دهکده ویلایی ساحلی آرش، مجتمع ویلایی رویایی آرش، مجموعه ویلایی ۶ واحدی آرش، مجموعه ویلایی 4 واحدی آرش، مجموعه ویلایی 10 واحدی آرش و … در انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن در حال ساخت و تکمیل هستند.

همچنین جهت رفاه حال شما عزیزان، شهرک آرش برای خرید مطمئن ویلا در شمال، این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با پرداخت اولیه قسمتی از هزینه، بتوانید مابقی را از طریق یک وام 12 ماهه پرداخت نمایید. همچنین برای راحتی خیال شما از موارد قانونی در رابطه با سند زمین، از ابتدا سند ویلا به‌نام خود شما خواهد بود.

علاوه بر این گزارش نحوه پیشرفت ساخت‌وساز ویلا در اختیار شما قرار داده می‌شود بنابراین شما می‌توانید از نزدیک شاهد مصالحی باشید که برای ساخت ویلای شما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

خوشحال می‌شویم اگر در رابطه با خرید ویلا در شمال سوالی دارید از طریق شماره‌های موجود در سایت با متخصصان ما در ارتباط باشید.

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×