گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا ارزان در شمال کشور و مزایای حاصل از آن

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-10-05
ویلا ارزان شمال

همانطور که می­دانید در سال­های اخیر، قیمت ویلا ارزان شمال به‌شدت افزایش پیدا کرده­است و همین امر باعث‌شده که قدرت خرید مردم کاهش یابد و آنها از خرید ملک و ویلا ناامید شوند. از طرفی دیگر بازار معاملات و خرید و فروش املاک توان این مقدار رکود را ندارد و به تدریج با شرایط غالب مردم سازگار می­شود؛ همین امر موجب بازارسازی املاک می­شود و مردم دوباره به‌سمت خرید ملک و ویلا تمایل پیدا می­کنند. ویلا ارزان شمال یکی از گزینه­های همیشه در صحنه بازار املاک است و درخواست 80درصد متقاضیان خرید ویلا در شمال کشور را به‌خود اختصاص داده­است.

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره خرید ویلا ارزان در شمال کشور ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

خرید ویلا شمال

خرید ویلا در شمال کشور همیشه خواسته عده زیادی از مردم بوده­است. به خصوص افرادی که در پایتخت و کلان شهرهای ایران زندگی می­کنند، برای بهره­مندی از هوای تازه و طبیعت بکر و سرسبز، شمال را برای تعطیلات خود انتخاب می­کنند.

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، تقاضا برای خرید ویلا ارزان شمال بیشتر از سایر ویلاها است. زیرا قشر متوسط و پایین جامعه هم امکان تهیه ویلا ارزان را دارند.

عکس اول

قیمت ویلا شمال

در سال­های گذشته برای ساخت ویلا نیاز به زمینی با متراژ بالا و هزینه تمام‌شده نسبتاً زیادی وجود داشت، اما امروزه با توجه به بهینه­سازی فرآیندها و کاهش هزینهای متغیر ساخت­وساز، می­توان ویلایی با قیمت پایین­تر ساخت. از این رو بسیاری از مردم می­توانند با درآمد متوسطشان، برای خرید ویلا در شمال اقدام کنند.

اکثر افرادی که به‌دنبال خرید ویلا ارزان شمال هستند، بومی شمال نیستند و با نیت مسافرت یا اجاره دادن ویلا اقدام به خرید می­کنند. خرید ویلایی ارزان‌قیمت با امکانات مناسب برای غیربومیان، امکان کسب‌وکاری پر رونق برای آنها فراهم کنند. آنها با یک تیر دو نشان می­زنند. از یک طرف می­توانند ویلای خود را در سراسر سال به سایر مسافران اجاره بدهند و از طرفی دیگر با افزایش تدریجی قیمت ملک­شان، ارزش دارایی­شان را حفظ ­کنند.

حتی ویلاهای خارج از شهر مثل ویلا ارزان زیباکنار که از امکانات خوبی هم برخوردارند، با قیمت مناسب­تری به فروش می­رسند و برای کسانی که طبیعت دوست هستند و می­خواهند اوقات خوشی را در ویلایشان بگذرانند، گزینه بسیار مناسبی هستند.

عکس اول

خرید ویلا و بازسازی آن

بعضی افراد ترجیح می­دهند یک ملک نیمه آماده خریداری کنند و خودشان باقی­مانده ساخت‌وساز را به اتمام برسانند. آنها می­توانند با خرید ویلا ارزان شمال که به‌صورت نیمه­ساز ارائه می­شوند، به خواسته­شان برسند. برای خرید این نوع ویلاها هزینه کمتری نسبت به ویلاهای آماده می­پردازند و طراحی داخلی و مصالح مصرفی و مابقی ساخت را خودشان بر عهده بگیرند.

حتی برخی از ویلاهای قدیمی از این بهره بی­نصیب نیستند. افراد علاقه­مند می­توانند ویلاهایی که مقداری مستهلک شده­اند را به قیمت زمین خریداری کنند و با صرف هزینه برای بازسازی آن، یک ویلای مدرن تحویل بگیرند.

در هر دو صورت افرادی که متمایل به خرید ملک در شمال هستند با مدیریت هزینه­هایشان می­توانند یک ویلا ارزان شمال به‌دست آورند.

عکس دوم

مشاوره در زمینه خرید ویلا ارزان شمال

خرید ویلا در شمال با روش‌های گفته شده آسان به‌نظر می­رسد، اما نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که برای خرید ملک باید با مشاور حرفه‌ای و دارای اطلاعات کافی در این زمینه مشورت کرد.

یک مشاور خوب و کاردرست علاوه بر اینکه می­تواند یک ویلا با قیمت مناسب برای شما پیدا کند، توانایی این را دارد که ویلاهای دیگری که متناسب با شرایط شماست را معرفی کند و گزینه­های متعددی را برای انتخاب در دسترس شما قرار دهد.

در واقع منظور از ویلا ارزان شمال این است که ویلای مورد نظر از سایر ویلاهای مشابه که در کنار همدیگر و در یک منطقه قرار دارند، قیمت فروش کمتری داشته باشد؛ حال این قیمت کم می­تواند به‌دلیل نیاز مالی فروشنده باشد یا ویلا قدیاست و یا به هر دلیل دیگر.

نکات مهم قبل از خرید ویلا

  • مهمترین نکته برای خرید ویلا ارزان‌قیمت در شمال سند مالکیت است که بایستی هنگام خرید روی صحت و درستی آن تاکید کنید زیرا در صورت بروز هرگونه سهل­انگاری ممکن است سرمایه شما از بین برود و به ناچار وارد یک فرایند شکایت طولانی مدت شوید.
  • نکته مهم دیگر این است که بایستی متراژ و مساحت دقیق ملک مورد معامله را با پرس­وجو از اهالی منطقه‌­ای که ویلای موردنظر درآن هستند بیابید.
  • علاوه بر موارد گفته شده بایستی برای عدم وجود مشکلات موروثی و حق انشعابات آب و برق و گاز پیگیری­های لازم را مدنظر قرار دهید.

بنابراین بهتر است درباره هر نوع خرید املاکی که قصد انجام آن را دارید، بسیار دقیق و نکته سنج باشید تا اشتباهی رخ ندهد. مطمئن باشید با پیگیری این موارد می­توانید خرید مطلوب و بدون دردسری را تجربه کنید.

با توجه به دلایل ارائه شده، پیشنهاد می­کنیم حتماً قبل از هر نوع معامله و خرید ویلا ارزان شمال، از یک تیم مشاوره حرفه­ای و باتجربه کمک بگیرید.

عکس سوم

جمع­بندی ویلا ارزان شمال

همانطور که در این مقاله گفتیم خرید ویلا ارزان شمال یکی از پرتقاضاترین منابع املاکی هاست. شمال به‌دلیل مزیت­هایی که نسبت به مناطق شلوغ شهری دارد، مورد علاقه جمعیت کثیری از کشور است. پس جای تعجبی نیست که هر وقت صحبت از تعطیلات و مسافرت خانواده­های ایرانی به میان آید، اولین گزینه روی میز شمال کشور باشد!

شما می­توانید قبل از سفر خود، به فکر برنامه­ریزی محل اقامت خود و مکانی برای اجاره باشید باشید یا اینکه بی­ هیچ دغدغه­ای وسایل سفر را آماده کنید و به سوی ویلای شخصی خود در شمال حرکت کنید.

شاید بودجه شما به اندازه­ای نباشد که بتوانید یک ویلای بزرگ و شیک در یک شهر شمالی خریداری کنید، اما  می­توانید با پول کم هم صاحب یک ویلا ارزان‌قیمت در شمال شوید. حتی شما می­توانید هزینه خرید ویلا ارزان شمال را به‌صورت نقدی و اقساطی پرداخت کنید.

با این کار هم ارزش سرمایه شما نسبت به تورم حفظ می­شود و هم یک ویلای مطلوب در شمال کشور دارید که هر وقت اراده کنید، می­توانید به آنجا بروید. حتی زمانی که ویلایتان خالی است می­توانید آن را اجاره دهید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×