گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا در بهترین جای شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-01-01
ویلا در بهترین جای شمال

خرید ویلا در بهترین جای شمال چگونه است؟ تحقیقات نشان می‌دهد، استان گیلان در زمینه خرید ویلا شمال و یا ساخت ویلا در شمال، به‌دلیل جنبه‌ی اقامتی و توریستی، بیشترین گردشگران و توریست‌ها را به‌خود اختصاص داده است. مسلماً شما هم با زیباترین و سرسبزترین استان در ایران، گیلان، آشنایی داشته و طبیعت بکر و جاذبه‌های طبیعی آن را لمس کرده‌اید، گیلان با داشتن دریاچه، رودخانه‌ها و آبشارهای گوناگون، وجب به وجب نشان‌دهنده‌ی فرهنگ، عظمت و اصالت است. طبق ارزیابی و نظرسنجی‌های گردشگری نیز، این استان سرسبز اولین اولویت برای اقامت و تفریح، انتخاب شده است.

از این رو گردشگران اولین جایی که برای گشت‌وگذار انتخاب می‌کنند، استان گیلان است. منتها هنگامیکه بحث ویلا سازی و خرید ویلا به میان می‌آید، شهری که توانسته در قلب استان سرسبز گیلان، محبوب خاص و عام شود و افراد زیادی را به خرید ویلا در شمال وسوسه کند، زیباکنار است. خرید ویلا زیباکنار در بهترین جای شمال که رضایت را برای سال‌های سال، برای شما به‌ارمغان می‌آورد و می‌توانید در ویلاهای خوش‌ساخت و شیک زیباکنار، آرامش را تجربه کنید. همچنان با شرکت انبوه‌سازان آرش همراه باشید.

خرید ویلا در بهترین منطقه استان گیلان

زیباکنار به‌دلیل برخورداری از سواحل زیبا، جنگل‌های انبوه و سرسبز، مناطق گردشگری همچون پارک ملی بوجاق، ساحل مروارید و اماکن تفریحی و توریستی در امتداد و حاشیه دریای خزر، توانسته به‌عنوان بهترین جای شمال برای خرید و فروش ویلا و یا ساخت ویلا معرفی شود. بهترین شهری که می‌تواند برای خرید ویلا ساحلی و ویلا جنگلی، مناسب باشد. زیباکنار به‌دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون: بهترین موقعیت مکانی و محیطی شهر، امکانات منطقه‌ای و محلی، دسترسی به مسیرهای اصلی و خیابان، نزدیکی با فرودگاه سردار جنگل رشت، زیبایی و طبیعت بکر، امنیت و آرامش منطقه، توانسته در طول این سالها، ویلاهای لوکس و مدرنی را در خود جای دهد که بی‌نظیر است.

خرید ویلا شهرکی یا غیر شهرکی در زیباکنار؟

خرید ویلا در هر شرایطی بستگی به شخص شما دارد. ویلاهای لوکس و مدرن در زیباکنار غالبا به سه صورت ویلا شهرکی، ویلا غیر شهرکی و همچنین ویلاهای اختصاصی گروه بندی می‌شوند که خرید آنها به خواسته‌ها و انتظارات شما از ویلا، بستگی دارد. ویلاهای شهرکی با توجه به پرمخاطب بودن آنها می‌تواند در اولویت باشند. خصوصا ویلاهای شهرکی آرش که مدرن، شیک و کم نظیر هستند. اگر دلتان می‌خواهد صاحب یک ویلای لوکس و مدرن شوید، پیشنهاد ما به شما خرید ویلاهای شهرکی مجموعه آرش در زیباکنار است.

معماری کلاسیک با نمای رومی، دوبلکس دو خوابه، فضای بازی و تفریح داخل شهرک، تعداد کم واحدهای ویلایی، از ویژگی‌های برجسته‌ی این شهرک ویلایی است. منتها این تنها مزیت ویلاهای شهرکی آرش نیست، انتخاب بهترین منطقه جغرافیایی برای ساخت ویلا، چشم‌اندازهایی از طبیعت، فاصله بسیار نزدیک به ساحل و دریا، توانسته در همان بازدید اول، نظر تمام مشتریان را به‌خود جلب کند. اگر می‌خواهید در بهترین منطقه‌ شمال، صاحب بهترین و لوکس‌ترین ویلا شوید، هوشمندانه انتخاب کنید.

جاذبه‌های گردشگری زیباکنار

زیباکنار غنی از جاذبه‌های طبیعی است. گردشگران و توریست‌ها، هر ساله با توجه به مناطق دیدنی زیباکنار، به گیلان سفر می‌کنند. جالب است بدانید: پارک ملی بوجاق که در زیباکنار وجود دارد و به‌عنوان پارک ملی کشور نیز لقب گرفته است، یکی از پر بازدید ترین مناطق زیباکنار است که برای تمام افراد جالب و هیجان‌انگیز است. همچنین اگر عاشق جنگل و طبیعت باشید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خودتان را به دل طبیعت برسانید و از فضای بی‌نظیر جنگل لذت ببرید. جنگل، دریا و امنیت در کنار ساخت ویلاهای لوکس در زیباکنار، توانسته اولویت اول را در زمینه خرید ویلا، ساخت ویلا و گردشگری به این شهر ساحلی بی همتا هدیه دهد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×