گیلان، زیباکنار
0133416

بهدشت چمستان کجاست و خرید ویلا در بهدشت

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا در بهدشت چمستان

اگر جزو افراد پیگیر برای خرید ویلا در شمال هستید، بنابراین به‌خوبی باید بدانید که خرید ویلا در چمستان این روزها بازار پر تب‌وتابی دارد. چمستان هرچند یک منطقه کوچک حوالی شهر زیبای نور است اما همین منطقه کوچک دارای بخش‌های مختلفی است که خرید ویلا در هرکدام از این بخش‌ها به‌تنهایی بازار داغی دارد. بهدشت از جمله مناطق پر طرفدار چمستان است که این رونق در آنجا بیش از سایر مناطق حس می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا خرید ویلا در بهدشت چمستان را با هم موشکافی کنیم.

بهدشت چمستان کجاست؟

اگر مایلید بدانید بهدشت چمستان کجاست، کافی ست همین حالا یک نقشه را روبه‌روی خود باز کنید و شهرستان نور را روی نقشه پیدا کنید. بعد از پیدا کردن نور بی‌شک چشم‌تان به‌نام چمستان خواهد خورد. در این حوالی مناطقی با نام‌های پل بنفشه ده و آهو دشت وجود دارد. بهدشت دقیقاً مابین این دو روستا قرار دارد و از طبیعتی بکر و دل‌انگیز برخوردار است. این خاصیت شمال است که هر منطقه کوچک آن هم باز به مناطق کوچکتر تقسیم می‌شود. در واقع وفور نعمت بی‌کران پروردگار در شمال است که باعث‌شده قدم‌به‌قدم مناطق آن آبادی‌های زیبایی شکل بگیرد. بهدشت با همین وسعت کمش شامل چند آبادی زیبا و سرسبز به نام‌های کیاسر، کنسپا، باریکلا، رزک، رمشی، کراتکتی، نعمت آباد و سنگتاب است و این روزها خرید ویلا در بهدشت بازار پر رونقی دارد.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

فاصله بهدشت چمستان تا دریا

اگر قرار باشد امتیارات ویژه بهدشت چمستان را بشماریم باید به فاصله کم آن تا ساحل خزر و ارتفاع 200 متری آن از سطح دریا اشاره‌ای مستقیم بکنیم. فاصله بهدشت تا ساحل فیروزه‌ای فام دریای خزر فاصله بسیار کمی است. این یعنی می‌توانید از بهدشت تا ساحل دریا یک سفر کوتاه و دلچسب داشته‌ باشید. اما موضوع تنها این فاصله نیست. موضوع این است که این فاصله باعث‌شده تا بهدشت از آب‌وهوای شرجی ساحلی به‌ دور باشد و هوایی دل‌انگیز و مطبوع داشته باشد و در عین حال دسترسی سریع به دریا نیز در آن مهیا باشد.

نکته‌ اینجاست که شما با خرید ویلا در بهدشت نه آنقدر به دریا نزدیک هستید که آب‌وهوای شرجی ساحل شما را اذیت کنید و نه آنقدر از دریا دور هستید که نیازی به طی‌کردن مسافت طولانی تا دریا داشته‌ باشید. شما  با خرید ویلا در بهدشت دقیقاً در نقطه‌ای ایده‌آل از لحاظ شرایط آب‌وهوایی و فاصله تا دریا قرار خواهید داشت و بی‌انصافی ست اگر نام این نقطه را نقطه طلایی نگذاریم!

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طبیعت جنگلی و سحرآمیز بهدشت چمستان

بهدشت و تمامی روستاهایی که در این منطقه واقع‌شده‌اند دارای طبیعتی جنگلی و سحرآمیز هستند. شما می‌توانید بی‌وقفه در مراتع و چمنزارهای سرسبز بهدشت گشت‌وگذار کنید و از طبیعت زیبای آن بهره‌مند شوید. این نکته نیز به‌لطف اختلاف سطح این منطقه از دریا است که موجب‌شده طبیعتی جنگلی آن هم به‌شکل انبوه در این منطقه شکل بگیرد. بنابراین با خرید ویلا در بهدشت می‌توانید از مناظر زیبا و آب‌وهوای خنک جنگلی لذت ببرید. سرسبزی درختان و لطف بهاری این منطقه همواره نصیب شما خواهد شد. هرچند که در پاییز هم طبیعت زیبای این منطقه دست کمی از طبیعت بهاری ندارد و جشنی از رنگ‌های اخرایی و طلایی در جنگل‌های بهدشت به راه می افتد و شما را مهمان خود خواهد کرد.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

راه‌های ارتباطی بهدشت با دریای خزر

یکی از نقاط قوت بهدشت برای خرید ویلا، راه‌های ارتباطی این منطقه با دریا است. در واقع می‌توان راه‌های ارتباطی بهدشت با دریا را به سه راه اصلی تقسیم نمود که در ادامه هر سه راه را با هم بررسی خواهیم کرد. این نکته برای خریداران ویلا در بهدشت بسیار مهم است چرا که می‌توانند از راه‌های مختلف و بدون درگیرشدن در ترافیک به دریا دسترسی پیدا کنند.

مسیر اول که شما را از بهدشت به دریا می‌رساند جاده سنگین‌ده است. این جاده کوتاه‌ترین مسیر بهدشت تا دریای خزر را پیش پای شما می‌گذارد. با عبور از جاده سنگین‌ده تنها در عرض ده‌ دقیقه می‌توانید از جنگل‌های انبوه بهدشت وارد ساحل رویایی خزر شوید.

مسیر دیگری که می‌توان از بهدشت تا دریای خزر پیمود، از کمربندی نور شما را عبور خواهد داد. طی‌کردن این مسیر نیز مدت‌زمان کوتاهی را از شما خواهد گرفت اما نسبت به مسیر اول در حد چند دقیقه طولانی‌تر است. مسیر کمربندی نور حدوداً 15 دقیقه است.

و اما مسیر سوم که از جاده ولیسده عبور می‌کند، راهی ست که آن را با نام جاده کلوده یا خط دریا نیز می‌شناسند. این مسیر تقریباً پرترافیک است و در واقع بین کمربندی آمل به چمستان و کمربندی آمل به محمودآباد قرار دارد. چنانچه بخواهید از جاده کلوده برای رسیدن به دریا عبور کنید حدوداً نیم ساعت در مسیر خواهید بود. مسیری که زیبایی‌های آن شما را وادار می‌کند تا آرزو کنید کاش این مسیر نیم‌ساعته دیرتر به مقصد برسد.

همانطور که می‌بینید با خرید ویلا در بهدشت می‌توانید در مدت‌زمان کمی از ویلای خود تا ساحل خزر سفر کنید. این مدت‌زمان به‌قدری کوتاه است که اصلاً متوجه گذر زمان نخواهید شد. شما می‌توانید در طول روز هرچند بار که می‌خواهید از ویلای خود در بهدشت تا ساحل خزر در رفت‌وآمد باشید بدون اینکه احساس خستگی کنید.

 

جاذبه‌های دیدنی حوالی بهدشت

اگر می‌خواهید در منطقه‌ای دنج و رویایی اقدام به خرید ویلا نمایید که از شلوغی و هیاهو به‌دور باشد و دورتادور آن پر از جاذبه‌های دیدنی فرار گرفته باشد خرید ویلا در بهدشت چمستان ایده‌ای عالی و هوشمندانه خواهد بود. منطقه بهدشت به‌عنوان یکی از مناطق حوالی چمستان منطقه‌ای آرامی و دنج است که می‌توانید علاوه بر ساکن شدن در طبیعت رویایی آن و دسترسی سریع به دریا به مناطق گردگشری زیبای نور نیز دسترسی سریع داشته‌باشید. بازدید از دریاچه زیبای الیمالات، آبشارهای آب پری و حرام او، جنگل کشپل، آب گرم لاویج، پارک جنگلی نور، روستای گزنا سرا، روستای تاکر، منطقه جنگلی واز و دیدنی‌های تاریخی فرهنگی این منطقه بی‌شک شما را در دوران سکونت در بهدشت سرگرم خواهد کرد.

برای خرید ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید ویلا در بهدشت چمستان یک سرمایه‌گذاری پربازده

برای خرید ویلا در مناطق مشهور شمال بی‌شک به سرمایه‌ای بالا نیاز دارید بنابراین نمی‌توان برای سرمایه‌گذاری در شمال آن هم از نوع پربازده و سودآور دست روی هر منطقه‌ای گذاشت. منطقه بهدشت از آن دست مناطقی است که در حال رشد است و با خرید ویلا در آن می‌توانید یک سرمایه‌گذاری پربازده را تجربه کنید. بی‌شک قیمت زمین و ویلا در این منطقه رو به افزایش است و این روند صعودی با رشد این منطقه شدیدتر خواهد شد.

بنابراین اگر قصد دارید با سرمایه‌ای ایده‌آل دست به یک سرمایه‌گذاری پرسود بزنید و در عرض چند سال بازدهی قابل‌توجهی را نصیب خود کنید، بی‌شک خرید ویلا در بهدشت می‌توانید ایده‌ای هوشمندانه باشد. با خرید ویلا در بهدشت در طی چند سال آتی شاهد رشد سرمایه خود خواهید بود. چراکه این منطقه در حال حاضر یکی از مناطق در حال رشد و مورد توجه خریداران ویلا است. افزایش تقاضایی که اکنون برای خرید ویلا در بهدشت چمستان شاهد هستیم این منطقه را یقیناً در چند سال آینده به منطقه‌ای پربازده از لحاظ سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد کرد.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

دسترسی سریع به مراکز شهری در بهدشت

یکی از ویژگی‌های عالی بهدشت که آن را برای خرید ویلا مناسب ساخته دسترسی سریع به مراکز شهری در این منطقه است. شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی به تمامی امکانات شهری دسترسی داشته‌باشید. بنابراین نه‌تنها در ویلای خود از طبیعت جنگلی و زیبای این منطقه لذت خواهید برد بلکه راه‌های دسترسی شما به تمام خدمات شهری از هر طرف باز است. شما تا چمستان 15 کیلومتر و تا آمل تنها 20 کیلومتر فاصله خواهید داشت.

نزدیک بودن بهدشت به تهران

از جمله دیگر مزایای مهم خرید ویلا در بهدشت چمستان این است که شما تنها حدود 3 ساعت با تهران فاصله دارید بنابراین بدون اینکه مجبور شوید آخر هفته‌ها خود را اسیر ترافیک‌های جاده‌ای کنید دل به جاده بزنید و در مدت‌زمان کوتاهی از تهران به بهدشت برسید. همچنین اگر در بهدشت ساکن شدید و تمایل داشتید برای یک منظور خاص راهی تهران شوید راه زیادی در پیش نخواهید داشت و این خود یک امتیاز است.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

بهدشت یکی از مناطق زیبا و رویایی ذر چمستان نور است که دارای طبیعتی دل‌انگیز بوده و فاصله کمی نیز تا دریا دارد. با خرید ویلا در بهدشت شما از مزایای فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهید شد که در بالا به تعدادی از آن‌ها اشاره شد. بنابراین برای خرید ویلا دنبال منطقه‌ای دور از ذهن نباشید. گاهی اوقات مناطقی که نام‌شان کمتر شنیده می‌شود می‌توانند برای خرید ویلا عالی باشند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×