گیلان، زیباکنار
0133416

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک چمستان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا در رزک

 

چمستان نامی ست که آن را یک در میان در بین نام شهرهای شمالی برای تفریح، گردشگری و خرید ویلا می شنویم. پیش‌ترها ضرب‌المثلی بود که می‌گفت همه راه‌ها به رم ختم می‌شوند. حال ما می‌گوییم همه راه‌ها به شمال، آن هم به چمستان نور ختم می‌شوند. در این مقاله هم قرار است شما را با راهنمای خرید ویلا در رزک چمستان آشنا نماییم.

چمستان شهری زیبا با موقعیت بی‌نظیر حوالی نور است که تعداد زیادی از روستاهای جذاب و دیدنی و مناطق تفریحی را در دل خود جای داده‌ است. مکانی که با ارتفاع از سطح دریا آب‌وهوایی کوهستانی و دلنشین دارد.

اما فاصله چندانی تا دریا ندارد می‌توان از چمستان تا خط ساحلی دریا را در مسافتی کوتاه پیمود. چه موقعیتی را می‌توان بهتر از موقعیت این منطقه برای خرید ویلا در شمال پیدا کرد؟ جایی که در آن دسترسی سریع به دریا دارید و در عین حال آب‌وهوایی جنگلی و مطبوع را تنفس خواهید کرد.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معرفی شهر رزک نور

رزک یکی از دلنشین ترین روستاهای چمستان است که خرید ویلا در آن در چند وقت اخیر بازار داغ و پر رونقی پیدا کرده است. بنابراین اگر شما هم مایل به خرید ویلا در این منطقه هستید می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید تا با این روستای خوش آب‌وهوا و با صفا آشنایی بیشتری پیدا کنید.

روستای رزک کجاست؟

همانطور که گفتیم رزک یکی از روستاهای زیبای چمستان است و دارای شهرک‌های ویلایی زیبایی است. شهرک‌هایی که شما را شگفت‌زده خواهند کرد و هوش از سر شما خواهند پراند. شاید تصور می‌کنید رزک تنها یک روستای نقلی در چمستان است که در آن مردم به کشت و کار و پرورش گیاهان مشغول اند، اما باید گفت که این منطقه یکی از نقاط اصلی برای خرید ویلا در شمال است.

رای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 رزک تقریباً در 15 کیلومتری نور قرار دارد  و دارای طبیعتی بکر و جانانه است. طبیعتی که مثال آن را در شهرهای دیگر شمال نخواهید دید. چشمه‌های آب گرم، جنگل‌های انبوه و مراتع سر سبز، شالیزراهای پرطراوت، باغ‌های مرکبات، پرورش دام و زنبور و عسل از جمله جذابیت‌های این منطقه است که با سکونت در آن می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

روستای رزک جمعیت بسیار کمی دارد و جان می‌دهد برای خرید ویلا توسط افرادی که عاشق مکان‌های دنج و خودمانی هستند و می‌خواهند در عین حفظ امنیت کامل از هیاهوی شهری دور شوند.

برخورداری از امنیت بالا با خرید ویلا در رزک

متاسفانه اغلب ویلاهایی که در روستاهای شمالی بنا می‌شوند امنیت کافی ندارند و این موضوع به‌دلیل جنگلی بودن ویلاها و استقرار آن‌ها در دل کوهستان‌هایی ست که امنیت ویلا را تا حدی زیر سوال خواهند بدر. هرچند که این موضوع قابل تعمیم به تمام ویلاهای روستایی شمال نیست اما روستای رزک حسابش از روستاهای دیگر جداست.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شما با خرید ویلا در رزک چمستان در شهرک‌هایی ساکن می‌شوید که دارای نگهبانی 24 ساعته در 7 روز هفته هستند و بی‌شک ویلای شما در امنیت کامل در تمام روزهای سال به سر خواهد برد.

پس اگر جزو افرادی هستید که عاشق طبیعت روستا هستید، اما از حیث امنیت کمی نگرانی دارید، می‌توانید با خیال آسوده دست به خرید ویلا در رزک بزنید.

خرید ویلای لاکچری با فول امکانات در رزک

همانطور که گفتیم، رزک یک روستای نقلی و دنج در چمستان است. شاید پیش خود تصور کنید چمستان که خود از توابع نور است و رزک هم روستایی در چمستان است پس با این تفاسیر خبری از ویلای شیک و مدرن در رزک نیست و احتمالاً باید دست به خرید ویلاهای سنتی و قدیمی بزنید. اما اینگونه نیست.

رزک همانند سایر روستاهای چمستان مورد توجه ویژه سازندگان ویلا بوده و انواع ویلاهای لاکچری با امکانات عالی در این روستای خوش آب‌وهوا بنا شده است. امکاناتی عالی در شهرک‌های ویلایی رزک وجود دارد. امکاناتی همچون شهر بازی، پارک‌های آبی، امکانات ورزشی و هر آنچه که برای آسایش بدان نیاز دارید. بنابراین با خرید ویلا در رزک می‌توانید از امکاناتی عالی برخوردار شوید که همگی به‌لطف وجود شهرک‌های ویلایی در این منطقه است.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دسترسی به جاذبه‌های گردشگری نور با خرید ویلا در رزک چمستان

با خرید ویلا در رزک چمستان و سکونت در آن، می‌توانید آخر هفته‌های هیجان‌انگیزی را برای خود رقم بزنید چرا که شهرستان نور و چمستان پر از دیدنی‌های بکر هستند. چه عاشق جاذبه‌های طبیعی باشید و چه عاشق فرهنگ و آثار باستانی، می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه به این دیدنی‌های جذاب دسترسی داشته‌باشید.

 آبشارهای زیبایی مانند آبشار آب‌پری و آبشار حرام او در نور وجود دارد که می‌توانید سفری پرماجرا به آن‌ها داشته‌ باشید. آب گرم لاویج، دریاچه الیمالات، جنگل زیبای کشپل، پارک جنگلی نور و دیدنی‌های تاریخی مانند کلیسای آنتوان، از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانند شما را در طی روزهایی که در رزک به سر می‌برید سرگرم کنند. چراکه فاصله بسیار کمی تا آن‌ها خواهید داشت و می‌توانید هر زمان که اراده کردید راهی آن‌ها شوید.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دسترسی سریع به سواحل دریای خزر با خرید ویلا در رزک چمستان

شهرستان نور یکی از غربی ترین شهرستان‌های مازندران است از این رو فاصله دریا و جنگل در آن بسیار کم است. شما با خرید ویلا در رزک در یک روستای جنگلی زیبا سکونت خواهید داشت که به‌ واسطه اختلاف سطح با دریا، آب‌وهوایی کوهستانی و مطبوع دارد، اما در عین حال می‌توانید خود را سریعاً به ساحل دریای خزر برسانید.

در واقع شما با خرید ویلا در رزک در بهترین نقطه از لحاظ موقعیت جغرافیایی خواهید بود، چراکه آب‌وهوای شرجی ساحل را تجربه نمی‌کنید، اما می‌توانید به‌سرعت به ساحل زیبای خزر دسترسی داشته‌ باشید. این نکته در واقع یکی از مزایای خرید ویلا در رزک است.

خرید ویلا در رزک یک سرمایه‌گذاری پربازده

خرید ویلا در رزک برای شما مساوی خواهد بود با یک سرمایه‌گذاری پربازده. چرا که منطقه چمستان و روستاهای حوالی آن به‌سرعت در حال رشد هستند و قیمت ویلا در آن‌ها روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. شاید تعبیر بهتری باشد اگر بگوییم خرید ویلا در رزک برابر خواهد بود با یک سرمایه‌گذاری عظیم.

تعلل در خرید ویلا در رزک نیز، یعنی یک ضرردهی واضح، چرا که با افزایش قیمت ویلا در این منطقه مطمئناً باید سرمایه بیشتری را برای خرید ویلا صرف کنید. اما اگر هم‌اکنون برای خرید ویلا در رزک اقدام کنید، می‌توانید یک ویلای زیبا داشته‌ باشید که برای شما سودآوری فوق‌العاده‌ای را رقم زده.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

افراد زیادی هستند که برای یافتن منطقه مناسب جهت خرید ویلا در شمال، به مناطق مشهور و شناخته‌شده سفر می‌کنند تا بلکه ویلای دلخواه خود را پیدا کنند. غافل از اینکه می‌توانند با سرمایه‌ای کمتر سودآوری بیشتری در روستاهای اطراف داشته‌باشند.

تا همین چند وقت اخیر کسی تصورش را هم نمی‌کرد که چمستان به منطقه‌ای در حال رشد تبدیل شود. حال، این رشد و توسعه به روستاهای چمستان رسیده و نوبت آن‌هاست که سودآوری بالایی را برای شما به‌ ارمغان آورند.

خرید ویلا در روستای رزک به‌‌عنوان یکی از روستاهای پرطرفدار چمستان، می‌تواند سودآوری بالایی برای شما داشته باشد، بنابراین در خرید ویلا در این منطقه تعلل نکنید.

دسترسی عالی به مناطق شهری در رزک

با شنیدن نام ویلای روستایی ممکن است به یاد جاده‌هایی بیفتید که در برف و بوران‌های پاییز و زمستان بسته می‌شوند و امکان تردد از آن‌ها وجود ندارد. باید گفت که راه‌های دسترسی به رزک بسیار باکیفیت هستند و می‌توانید به راحتی خود را به مناطق شهری برسانید و در روزهای برف و بارانی به ویلای خود سفر کنید. از این بابت هیچ‌گونه مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت، چرا که این مسیرها کاملاً استاندارد هستند.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 شما همچنین می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی خود را به مراکز شهری همچون نور، چمستان، آمل و تهران برسانید. برای دسترسی به تهران می‌توانید از مسیرهای جاده هراز، جاده چالوس و جاده فیرزکوه عبور کنید. جاده هراز کوتاه‌ترین مسیری است که می‌توانید برای طی‌کردن مسافت از رزک تا تهران انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

شهرستان نور به‌خودی خود یکی از زیباترین و پر نشاط ترین شهرستان‌های مازندران است. وجود جنگل و دریا در کنار هم این همنشینی را بسیار زیبا و دل‌انگیز ساخته. با خرید ویلا در حوالی چمستان نور همچون روستای رزک می‌توانید یک سرمایه‌گذاری پر سود را رقم بزنید.

در عین حال از امکانات عالی و جاذبه‌های دیدنی اطراف نور بهره‌مند شوید. جاذبه‌هایی که بی‌شک همیشه برای شما تازگی خواهند داشت و آخر هفته‌های پر هیجانی را برای شما رقم خواهند زد.

مردمان روستای رزک مردمانی بسیار مهمان‌نواز و مهربان هستند که بی‌شک از زندگی در میان آن‌ها لذت خواهید برد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×