گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا زیر 800 میلیون در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-02
خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون

این روزها خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون به یک سرمایه‌گذاری پر سود و بازدهی بالا تبدیل شده است. افراد ترجیح می‌دهند به‌جای سرمایه‌گذاری و یا حتی سپرده‌گذاری که تا چند سال پیش یکی از مطمئن ترین راه‌های سودآوری بود، سرمایه خود را به خرید ویلا در شمال اختصاص دهند. دلیل این امر، رشد بالای قیمت زمین و ویلا در این منطقه است. در واقع شما می‌توانید با شناسایی مناطقی که دارای رشد صعودی در  قیمت و بازده هستند، اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در مناطقی خاص نمایید.

شاید در ابتدا مجبور شوید ویلایی کوچکتر با امکانات کمتر خریداری کنید اما رفته رفته بر قیمت ویلای شما افزوده خواهد شد و چنانچه این افزایش با شیب تندی اتاف بیافتند، می‌توانید ویلای خود را به فروش برسانید و در منطقه‌ای بهتر و ویلایی با امکانات بیشتر ساکن شوید. بنابراین سرمایه‌گذار در شمال نیز نیاز به هوش بالا، صبوری و اعتماد به افراد معتبر، با تجربه و دلسوز در این زمینه دارد.

خرید ملک و ویلا

از گذشته تا امروز، دغدغه‌های مالی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هنگام خرید ملک و ویلا بوده است. اما دلیل این موضوع چیست؟ دلیل آن این است که افراد دارای سرمایه‌ای محدود و بودجه‌ای مشخص برای خرید ویلا یا ملک هستند بنابراین با توجه به‌همان میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند به‌دنبال خرید ویلا خواهند بود. همانطور که می‌دانید یکی از بخش‌های قابل توجه در آگهی‌های فروش ویلا در شمال، قیمت آن است چرا که جلب توجه کننده ترین فاکتور در وهله اول، قیمت خواهد بود. بر اساس قیمت خرید یک ویلا است که افراد اقدام به بررسی سایر ویژگی‌های آن می‌گیرند.

 

چگونه ویلا زیر 800 میلیون در شمال بخریم؟

خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون یکی از گزینه‌های پر طرفدار در بین خریداران ویلا است. چرا که این میزان سرمایه، سرمایه‌ای معقول و متناسب است و در عین حال می‌توان بهترین ویلاهای شمالی را با این میزان سرمایه نشان کرد.

ممکن است برای خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون، به کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های فضای مجازی پناه ببرید که کاری بس اشتباه است. چرا که هویت افرادی که در پس این اکانت های مجازی پنهان شده‌اند مشخص نیست و می‌توانند شخصیت هایی جعلی با هدف کلاهبرداری از شما باشند.

شما برای خرید ویلا در شمال زیر 800 میلون باید به مجموعه‌های معتبری مراجعه کنید که قابل اعتماد بوده و از لحاظ قانونی امتحان خود را پس داده‌اند. مجموعه بزرگ آرش یکی از معتبرترین مجموعه‌های انبوه سازی و فروش ویلا در شمال است که نامی آشنا برای بومیان این خطه و همچنین افرادی است که در حوزه خرید و فروش و اجاره ویلا فعال هستند.

مجموعه بزرگ آرش با بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه انبوه سازی ویلا در شمال، حجم بالایی از گزینه‌های خرید ویلا با تنوع قیمتی را در پش روی شما خواهد گذاشت که همگی دارای سند قانونی بوده و مراحل فروش آن زیر نظر مراجع قانونی انجام خواهد شد. بنابراین تصور نکنید که گزینه‌های پیش روی شما همان چهار یا چنج موردی است که با جستجو در فضای مجازی مشاهده کرده‌اید و یا توسط دلالان به شما پیشنهاد شده است.

کدام مناطق برای خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون مناسب است؟

800 میلون سرمایه کمی نیست اما در عین حال برای خرید ویلا می‌تواند کمی محدودکننده باشد. نکته مهم در خرید ویلا با این میزان سرمایه، دقت در امکانات و ویژگی‌های ویلا و همچنین موقعیت استقرار آن است. شما می‌توانید با 800 میلیون بهترین ویلاهای دوبلکس و سه خوابه را در مناطق جنگلی و شهرکی خریداری کنید. خرید ویلا با این قیمت در حوزه دریا و ساحل می‌تواند شما را به‌سمت گزینه‌های نه‌چندان دلخواه هدایت کند. به‌عنوان مثال اگر قصد داشته‌باشید لب دریا یا نزدیک ساحل با این میزان سرمایه اقدام به خرید ویلا نمایید شاید مجبور شوید، نمای داخلی یا نمای بیرونی ویلا و بخش‌هایی از آن را بازسازی و یا نوسازی نمایید چرا که احتمالاً قدمت ویلای مورد نظر کمی بیشتر خواهد بود. با این حال این موضوع امری محال نیست.

خرید ویلای شهرکی در شمال زیر 800 میلیون در بهترین محدوده‌های داخل شهرک و یا بیرون از آن با امکاناتی عالی امکانپذیر است. شما می‌توانید ویلایی نوساز با متراژ 200 و دوبلکس را در این حوزه ها یافت کنید.

امکانات و ویژگی‌های دلخواه ویلا

دقت داشته‌باشید که در خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون چنانچه با محدودیت بودجه روبه‌رو هستید، پیش از خرید ویلا لیستی از امکانات و ویژگی‌های دلخواه خود آماده کنید و در زمان خرید تنها به‌دنبال آن‌ها باشید تا بتوانید میزان بودجه و امکانات ویلا را با یکدیگر تطبیق دهید. ممکن است برخی از امکانات ویلا برای شما وسوسه کننده باشد اما در طول سال حتی یک‌بار هم از آن استفاده نکنید. به‌عنوان مثال دارا بودن استخر برای افرادی که اهل آب تنی و شنا نیستند موردی است که می‌توان از آن چشم پوشی کرد. بنابراین لزومی ندارد که هزینه‌ای اضافه بابت آن پرداخت کنید.

چنانچه در مورد این موضوعات دچار سر در گمی هستید، کارشناسان مجموعه آرش می‌توانند بهترین مشاوره ها را به شما بدهند.

چه ویلایی را می‌توان در شمال زیر 800 میلون خرید؟

برای خرید ویلا در شمال با بودجه‌ای محدود و مشخص، نباید ویژگی‌ها و امکاناتی نامحدود بخواهید. بلکه بایستی با توجه به بودجه‌ای که دارید به‌دنبال خرید ویلایی با امکانات مشخص باشید. به‌عنوان مثال خرید ویلای لاکچری لب دریا در بهترین مناطق شمالی با بودجه 800 میلیون امری دور از ذن است اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنید می‌توانید با همین بودجه ویلایی مناسب با امکاناتی خوب در منطقه‌ای دلپذیر خریداری کنید. اصرار داشتن بر خرید ویلا در یک شهر خاص می‌تواند شما را از گزینه‌های بهینه و مطلوب دور نماید. بنابراین بر روی یک شهر یا یک منطقه برای خرید ویلا پافشاری نکنید.

این روزها بسیاری از افراد اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شهرهای رو به رشد و توسعه در خطه شمال می‌نمایند. شهرهایی که تا چند سال آینده احتمالاً به قطب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی تبدیل خواهند شد. کافی ست این مناطق را شناسایی کنید و اقدام به خرید ویلا در آن‌ها نمایید.

خرید ویلای شهرکی در شمال زیر 800 میلیون می‌تواند انتخابی بسیار عالی و به‌صرفه برای افرادی باشد که می‌خواهند با بودجه‌ای محدود، از امکانات و سطح دستری عالی برخوردار شوند. شهرک‌های ویلایی آرش بهترین مکان برای خرید ویلای مورد نظر شما خواهد بود.

نکات مهم هنگام خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون

اگر اقدام به خرید ویلا در شمال زیر 800 میلون نمودید بایستی به میزان دسترسی به امکانات شهری، دسترسی به جاده‌های اصلی و نکات مهمی همچون آنتن‌دهی خوب در حوزه مورد نظر توجه‌داشته‌باشید.

به‌طور کلی برخی از ویژگی‌ها برای یک ویلا جزو کمبودها حساب می‌شوند و متعادل سازی قیمت خرید ویلا به‌واسطه سایری ویژگی‌های مثبت ویلا انجامی مشود. اما این به چه معناست؟ به‌عنوان مثال ممکن است شما به ویلایی بسیار شیک و جذاب در نقطه‌ای جنگلی مواجه شوید که داری امکاناتی نظیر استخر، باربکیو و غیره است اما نقص این ویلا عدم آنتن‌دهی در منطقه است. به این فکر کنید که آیا آنتن‌دهی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و یا می‌توانید از آن چشم پوشی کنید؟ قیمت متعادل ویلا به‌علت دار بودن برخی محدودیت‌ها در قبال ویژگی‌های عالی آن است. بسیار مهم است که پیش از خرید ویلا در شمال، ویژگی‌های مد نظرتان را لیست کنید و آن‌ها را مورد توجه قرار دهید.

همچنین دارا بودن سند قانونی برای ویلا از جمله مهم‌ترین و اساسی ترین اصول خرید ویلا است. همانطور که گفتیم می‌توانید با مراجعه به مجموعه‌های معتبر و قانونی از شر چنین معضلاتی رهایی پیدا کنید. چرا که فرآیند خرید و انتقال سند تحت نظر کارشناسان حقوقی و مراجع معتبر صورت می‌پذیرد. مجموعه بزرگ آرش با دارا بودن شهرک‌های ساحلی و جنگلی و ساخت‌وساز انواع ویلاها در محدوده بهترین شهرهای شمالی، قطعاً با دستی پر از گزینه‌های متنوع و متناسب با بودجه شما برای خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون به استقبال تان خواهد آمد. علاوه بر اینکه خیال‌تان از بابت امور قانونی و حقوقی کاملاً آسوده خواهد بود.

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در شمال زیر 800 میلیون در بسیاری از مناطق و محدوده‌های شمالی امکانپذیر است اما میزان امکانات و ویژگی‌های ویلاها با یکدیگر متفاوت خواهد بود و نکته مهم اینجاست که ویلای انتخابی منطبق با خواسته‌های شما باشد.

دلسوز بودن مجموعه‌ای که قصد خرید ویلا از آن را دارید در کیفیت خرید شما بسیا موثر است. چرا که بسیاری از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند افرادی کم تجربه یا بی تجربه هستند که برای اولین بار اقدام به خرید ویلا نموده‌اند. بنابراین از بسیاری نکات مهم غافل هستند. مجموعه آرش با دادن آگاهی کامل در مورد خرید ویلا در شمال، یک دید کاملاً شفاف و آگاهانه برای خرید ویلا به شما خواهد داد.

 

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×