گیلان، زیباکنار
0133416

مزیت خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
ویلا در شهرک‌های ویلایی آرش

دیگر خرید ویلا در شمال رویا نیست! اگر نام شهرک‌های ویلایی آرش در زیباکنار به گوشتان خورده باشد، دیگر نگران خرید ویلا در شمال نخواهید بود. شرکت انبوه‌سازان آرش با نشانه گرفتن قشرمتوسط جامعه، اقدام به طراحی وساخت ویلاهایی با کیفیت در منطقه زیبای زیبا کنارنموده است.

از آنجایی که شرکت انبوه‌سازان آرش امکان خرید ویلا درشمال (زیباکنار) را با پرداخت از طریق وام بانکی و اقساط ماهانه فراهم آورده است، دیگر به‌راحتی می‌توانید صاحب ویلا در شمال شوید. همان ویلای رویائیتان.

شرکت انبوه‌سازان آرش با برخورداری از کادر فنی و مهندسی بسیار مجرب توانسته است شهرکهای ویلایی آرش را که بسیار شیک و مدرن هستند طراحی کند و با استفاده از متریالهای درجه یک آنها را به منصه ظهور برساند و در مقابل دیدگان شما قراردهد. رعایت تمام استاندارهای موجود در زمینه ساخت‌وساز در شهرک‌های ویلایی آرش، شرکت انبوه‌سازان آرش را از تمام فعالان این حوزه متمایز کرده است .

اما شرکت انبوه‌سازان آرش، فقط به این موارد اکتفا نکرده است و فراتر از این تعهدات پیش رفته است.شرکت انبوه‌سازان آرش در مقابل احساس مسئولیت و تعهدی که نسبت به مشتریانش دارد اقدام به گارانتی یک ساله ویلاها و ارائه خدمات پس از فروش به مدت10 سال، به شما مشتریان عزیز کرده است.

حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت انبوه سازی آرش برای مشتریانی که به قصد خرید به این شرکت مراجعه میکنند تور 3 روزه گیلان گردی برگزار می‌کند تا مشتریان عزیز قبل از خرید با تمام این منطقه آشنا شوند و با اطمینان خاطر اقدام به خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی آرش و در زیبا کنار کنند.

دریافت تندیس برتر مدیریت مشتری مداری کشور گواهی است بر رضایت مندی مشتریان شرکت انبوه سازی آرش. پای بندی به حفظ محیط‌زیست و طبیعت و رعایت کاربری تمام زمینهایی که شهرکهای ویلایی آرش در آن ساخته‌شده است افتخاری دیگر برای شرکت انبوه‌سازان آرش میباشد. دریافت تندیس کارآفرین برتر اشتغال زا کشور در دو دوره پیاپی مهر تاییدی بر پیشانی شرکت انبوه‌سازان آرش است.

شرکت انبوه‌سازان آرش ،واحدهای شهرک‌های ویلایی آرش را درتیپ های مختلف به‌صورت یک خواب ،دو خواب ،سه خواب و در تعداد طبقات یک طبقه، دوطبقه و دوبلکس، 3 طبقه و تریپلکس طراحی و ساخته است. دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید،مراکز درمانی،موسسات مالی و بانکها از مزیتهای دیگر شهرکهای ویلایی آرش میباشد.یکی از مزیتهای بسیار منحصر بفرد شهرک‌های ویلایی آرش کلوپ دریایی آن است که شرکت انبوه‌سازان آرش امکان استفاده رایگان از آن را برای سرمایه‌گذاران عزیز فراهم کرده است.

شرکت انبوه‌سازان آرش نه‌تنها ویلای رویائیتان را برایتان خلق می‌کند، بلکه وظیفه نگهداری از آنها را هم خودش بر عهده میگیرد.هدف نهایی این شرکت آسایش و آرامش خاطر شما مشتریان عزیز میباشد.به‌دلیل واقع شدن این ویلاها در محیط داخلی شهرک، از امینت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما با خیال راحت می‌توانید در این ویلاها لحظه های خوشی را بگذرانید وبعد از سفر هم خانه و کاشانه خود را به امان نگبهانان شهرک ویلایی آرش رها کنید.شما هیچ‌گاه استرس مراقبت از ویلای خود را نخواهید داشت.

از آنجایی که شهرک‌های ویلایی آرش در منطقه ساحلی زیباکنار قرار گرفته‌اند، شما فاصلهای حدود 330 کیلومتر تا پایتخت خواهید داشت و دسترسی بسیار عالی به بزرگراه خواهید داشت.از طرفی در شهرک‌های ویلایی آرش فاصله بسیار کمی تا فرودگاه رشت در حد یک ربع خواهید داشت. همینطور حدوداً نیم‌ساعته به اسکله زیبای انزلی خواهید رسید.

زیباکنار از جمله مناطقی است که با مستقرشدن در آن هم می‌توانید از دریا و ساحلش و هم از جنگل و سایه اش بهره‌مند شوید.شاید در جاهای دیگر نتوانید همزمان به هردو این موهبت ها دسترسی داشته‌باشید. اما شهرک‌های ویلایی آرش که در زییا کنار ساخته‌شده بواسطه موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد این امکان را برای شما فراهم می‌کند

اگر بخواهیم از آب‌وهوای آن بگوییم باید خوشحالتان کنیم چون معتدل است و در تمام فصول سال می‌توانید شاهد باران باشید و از خیس شدن در زیر باران لذت ببرید.مجموعه‌این عوامل باعث شد که شرکت انبوه‌سازان آرش منطقه زیبا کنار را انتخاب نموده و اقدام به طراحی و ساخت شهرک‌های ویلایی آرش برای شما عزیزان بکند.

شرکت انبوه‌سازان آرش جهت اطمینان خاطر به شما مشتریان عزیز،سند را به‌صورت شش‌دانگی تک‌برگی به شما تحویل میدهد و کلیه واحدهای شهرک‌های ویلایی آرش دارای پروانه ساخت منطقه آزاد و پایان کار از منطقه آزاد انزلی هستند.شما با خرید هر واحد در شهرکهای ویلایی آرش، شهروند منطقه آزاد محسوب خواهید شد و براحتی از تمام مزیتهای این مناطق آزاد بهره خواهید برد.دسترسی به قیمتهای ارزان و بسیار مناسب از مهمترین خصوصیات این مناطق آزاد میباشد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×