گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای خرید ویلا در چمخاله

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا در چمخاله

لقب ساحل اروپایی ایران عنوانی ست که طبیعت دوستدان برای ساحل چمخاله انتخاب کرده‌اند. چمخاله یکی از شهرهای استان گیلان است که در بخش مرکزی لنگرود واقع‌شده. مردمان این شهر زیبا مردمانی اصیل هستند که ریشه و اصالت آن‌ها به مردمان غیور کرمانشاه پیوند خورده. چیزی حدود 280 سال پیش زمانی که نادرشاه افشار در راس حکومت بود، مردمان کرمانشاه را برای دور کردن از نقطه کانونی جنگ به ساحل چمخاله فرستاد. چمخاله نه‌تنها به‌واسطه ساحل زیبای خود به معروفیتی بی‌بدیل دست پیدا کرده بلکه وجود مناظر شگفت‌انگیز از طبیعت کوهستانی، آب‌وهوای بی‌نظیر و مراتع سرسبز در این شهر به محبوبیت و شهرت آن دامن زده. این محبوبیت در حدی ست که در چند سال اخیر تب و تاب زیادی برای خرید ویلا در چمخاله به راه افتاده. اما مزایای خرید ویلا در چمخاله چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این مزایا را با هم بررسی کنیم.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مزایای خرید ویلا در چمخاله چه چیزهایی است؟

رشد اقتصادی در چمخاله به‌عنوان دومین قطب توریسیتی در استان گیلان

طبیعتاً خرید ویلا در منطقه‌ای که به‌عنوان قطب توریستی گیلان شناخته می‌شود برایتان سراسر مزایای ریز و درشتی را به‌همراه خواهد داشت. چمخاله دومین قطب توریستی بعد از بندر انزلی در گیلان است که به‌شکل عجیبی مورد توجه گردشگران قرار دارد. از جمله‌این مزایا می‌توان به رونق اقتصادی شگرف در این منطقه اشاره کرد. وجود این رونق اقتصادی به‌واسطه رفت‌وآمد گردشگران، رونق کشاورزی، صیادی و سایر فعالیت‌های تجاری است که در این منطقه جریان دارد. بی‌شک با خرید ویلا در چمخاله می‌توانید خود را وارد یک جریان اقتصادی پر رونق کنید و شما نیز کسب‌وکارتان را راه‌اندازی نمایید.

وجود مردمان خونگرم در چمخاله

مردمان شمالی همگی انسان‌هایی مهربان و خونگرم هستند که زندگی در کنار آن‌ها برای شما لطف و صفای دیگری خواهد داشت. اما در شهر چمخاله این محبت و خونگرمی را به عینه خواهید دید و می‌توانید با پوست و گوشت و خون خود لطف و صفای مردمان چمخاله را احساس کنید. بنابراین با خرید ویلا در چمخاله این امکان برایتان فراهم می‌شود تا در بین مردمانی مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی زندگی کنید و آرامش بیشتری را در کنارشان تجربه نمایید.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بهره‌مندی از امکانات عالی ساحل بکر و شگفت‌انگیز چمخاله

این مزیت یکی از بدیهی‌ترین مزایای خرید ویلا در چمخاله است. همانطور که در ابتدا گفتیم لقب ساحل اروپایی ایران به ساحل چمخاله تعلق دارد. شما با خرید ویلا در این شهر می‌توانید بی دریغ از این ساحل زیبا و شگفت‌انگیز بهره‌مند شوید. شما با خرید ویلا در این ساحل زیبا و دیدنی می‌توانید لذت سکونت در جوار ساحلی آرام و تمیز را تجربه کنید. ساحلی که چشم‌انداز آن ورای ساحل‌هایی ست که تا به امروز دیده‌اید. لذت بازی‌های پر هیجان ساحلی همچون والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، قایق‌سواری، جت اسکی، دوچرخه‌سواری و شنا را می‌توانید در این ساحل زیبا تجربه کنید. چرا که در این ساحل امکانات زیادی برای تفریح و ورزش مهیا شده.

وجود جاذبه‌های دیدنی در چمخاله

اگر به‌دنبال سکونت در منطقه‌ای هستید که دارای جاذبه‌های دیدنی سرگرم‌کننده و جذابی باشد بی‌شک خرید ویلا در چمخاله شما را به هدف‌تان خواهد رساند. برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی چمخاله حتی نیاز به داشتن وسیله نقلیه خاصی ندارید. شما به‌محض خارج شدن از ویلا با جاذبه‌های دیدنی آن یکی از پس از دیگری برخورد خواهید کرد.

یکی از بزرگترین جاذبه‌های دیدنی این شهرساحل ماسه‌ای آن است که لقب ساحل اروپایی ایران را به‌خود اختصاص داده. رودخانه‌ای در حوالی این ساحل زیبا وجود دارد که در گذشته‌های دور محل عبور کشتی‌های ایرانی و روسی بوده است. شما می‌توانید از سایر جاذبه‌های دیدنی این شهر همچون تالاب پرندگان، گالش کلام، طبیعت زیبای لیلاکوه، منطقه جنگلی خرما، روستای سلیم چاف و اطاقور نیز دیدن‌کنید.

برای اجاره ویلا در زیبا کنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دسترسی عالی شهر چمخاله به تهران

اگر یکی از دغدغه‌های شما در زمان خرید ویلا، دسترسی به پایتخت است باید گفت که با خرید ویلا در چمخاله این دسترسی را در سطح عالی برای خود فراهم خواهید کرد. شما در مدت‌زمان چهار ساعت می‌توانید فاصله بین چمخاله و تهران را طی کنید. بهترین مسیری که برای دسترسی به چمخاله از تهران پیش روی خواهید داشت مسیری ست که از جاده کناره از سمت شرق به غرب می‌گذرد. شما بعد از عبور از شهرهای رامسر و چالوس به لنگرود خواهید رسید و در یک چشم به‌هم زدن خود را در ساحل چمخاله در ده کیلومتری شرق لنگرود خواهید دید. چنانچه از مسیر غرب حرکت کنید نیز بعد از پشت سر گذاشتن شهرهای رشت و لاهیجان کافی ست 25 کیلومتر به‌سمت شرق حرکت کنید تا خود را به ساحل چمخاله برسانید.

عده زیادی از افراد به‌هنگام خرید ویلا به این نکته توجه می‌کنند که مسیرهای دسترسی آنان به تهران چگونه خواهد بود. استفاده از امکانات پایتخت آن هم در کمترین زمان ممکن یکی از مهمترین مزیت‌هایی است که با خرید ویلا در چمخاله نصیب‌تان خواهد شد.

برای اجاره ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری برای خرید ویلا در چمخاله

کیست که از بازدهی و سودآوری بالا با خرید ویلا در شمال روی گردان باشد؟ بدون شک منطقه چمخاله از مناطقی ست که نرخ رشد سرمایه در آن در حال صعود است. این منطقه دومین قطب توریستی گیلان است و مسئولین دائما در حال افزودن امکانات و تجهیزات جدیدی به شهر هستند.

رسیدگی بیش از حد به چمخاله، رونق اقتصادی بالا در این منطقه، ساحل بکرو شگفت‌انگیز چمخاله، وجود جاذبه‌های دیدنی و صد البته آب‌وهوای کوهستانی که با خرید ویلا در جنگل‌های چمخاله می‌توانید از آن بهره‌مند شوید همگی دلایلی محکم برای صعودی بودن نرخ رشد سرمایه در این شهر است. بنابراین با خرید ویلا در چمخاله نه‌تنها از زندگی در شهری رویایی با مردمانی مهربان و خونگرم بهره‌مند خواهید شد بلکه خیال‌تان از بابت رشد و سوددهی سرمایه‌تان نیز آسوده خواهد بود.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×