گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا در شهرهای ساحلی گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
ویلا در شهرهای ساحلی گیلان

افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند با چشم دیگری به سواحل جادویی گیلان نگاه می‌کنند. گویی این خطه را خطه‌ای نظرشده می‌دانند که یک سر و گردن از مناطق دیگر شمال بالاتر است. برای خرید ویلا در شهرهای ساحلی گیلان، بی‌انصافی است اگر از منظر زیبایی بین گیلان و مازندران فرق قائل شویم.

اما حقیقت این است که گیلان خطه‌ای جادویی است که هم‌نشینی نزدیک و تنگاتنگ این استان با ساحل دلنشین خزر و جنگل‌های پر طروات و همیشه غرق در مه، باعث‌شده جنس زیبایی‌های این استان با سایر مناطق شمالی متفاوت باشد.

 استان گیلان چه از لحاظ قدمت و فرهنگ و جاذبه‌های تاریخی و چه از لحاظ جاذبه‌های طبیعی حرف اول را در تمام خطه شمال می‌زند. این موضوع در مورد سواحل این استان نیز صدق می‌کند. سواحل بی‌نظیری در استان گیلان وجود دارد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌پراند.

اگر قصد خرید ویلا در شهرهای ساحلی گیلان را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای ساحلی گیلان را برای خرید ویلا با هم بررسی کنیم.

خرید ویلا در شهر ساحلی بندر انزلی در گیلان

کافی است همین حالا عبارت “بندر انزلی گیلان” را در مرورگر خود جستجو کنید تا با دیدن عکس‌های شگفت‌انگیز این ساحل رویایی به عمق زیبایی‌های آن پی ببرید. ساحل بندر انزلی در گیلان یکی از سواحل معروف و دیدنی است که نه‌ تنها برای سفر، بلکه برای خرید ویلا نیز در اولویت گردشگران قرار دارد.

این شهر ساحلی از لحاظ اقتصادی رونق بسیار بالایی دارد و این موضوع به‌لطف وجود بند تجاری در این شهر است. اغلب افرادی که بعد از خرید ویلا در بندر انزلی اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار خود نموده‌اند در مدت‌زمان کوتاهی شاهد رونق اقتصادی بالایی بوده‌اند.

شما با خرید ویلا در بندر انزلی می‌توانید از تالاب بین‌المللی این شهر و زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید. لذت غوطه‌خوردن بر پهنه مرداب انزلی در حالی که چشم به انعکاس نور خورشید و تصویر آسمان ابری بر پهنه مرداب بسته‌اید و گاه گاهی چشمان‌تان با نیلوفرهای آبی مرداب تلاقی پیدا می‌کند چیزی جز آرامش خالص نیست.

شما می‌توانید از تفریحات هیجان‌انگیز و کمیابی در این شهر همچون قایق‌سواری، موج‌سواری، اسکی روی آب، کشتی‌سواری و حتی اسب‌سواری در حوالی ساحل بهره‌مند شوید. بنابراین احتمال اینکه روزهای کسالت‌باری را در این شهر سپری کنید صفر است.

برای خرید زمین در بندر انزلی با شماره تماس‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

 

خرید ویلا در ساحل زیباکنار گیلان

عده زیادی بندر انزلی و زیباکنار را به‌عنوان یک منطقه می‌شناسند اما باید گفت این دو منطقه از یکدیگر مجزا هستند و می‌توانید به‌طور جداگانه در هرکدام از این مناطق اقدام به خرید ویلا نمایید. فاصله زیباکنار تا بندر انزلی 40 کیلومتر است و شاید همین فاصله کوتاه موجب‌شده تا این دو منطقه از دیدگاه افراد در هم ادغام شوند. منطقه زیبا کنار دارای ویلاهای شهرکی بسیار لوکس و زیبایی است. شاید قیمت خرید ویلا در زیباکنار به‌ واسطه رشد بی‌نظیری که به‌خود اختصاص داده کمی بیشتر از مناطق اطراف باشد، اما به جرات می‌توان زیباکنار را از جمله لوکس‌ترین مناطق ساحلی گیلان برای خرید ویلا دانست. شما با خرید ویلا در زیباکنار از امکاناتی عالی، طبیعتی شگفت‌انگیز و همچنین بازدهی عالی در سرمایه‌گذاری بهره‌مند خواهید شد.

خرید ویلا در بندر کیاشهر در گیلان

احتمالاً شما هم نام بندر کیاشهر را به‌واسطه پل معروف چوبی که در این شهر ساحلی قرار دارد زیاد شنیده اسد. بند کیاشهر در نزدیکی آستانه اشرفیه واقع‌شده و دارای ساحلی آرام و تمیز است. شما می‌توانید با خرید ویلا در این شهر ساحلی زیبا از جاذبه‌هایی همچون پارک ملی بوجاق نیز دیدن‌کنید و آخر هفته‌های خاطر انگیزی را برای خود رقم بزنید.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

خرید ویلا در ساحل چابکسر در گیلان

یکی دیگر از مناطق ساحلی بی‌نظیر و زیبا در گیلان که برای خرید ویلا بسیار عالی به‌نظر می‌رسد ساحل چابکسر است. این ساحل جادویی در مرز مازندران و گیلان و در 5 کیلومتری رامسر واقع‌شده و به‌نحوی پای شما را از سمت شرق به خطه سحرآمیز گیلان باز می‌کند. شما در این شهر ساحلی می‌توانید فاصله ساحل تا جنگل را با یک پیاده‌روی کوتاه بپیمایید. همچنین سواحل قاسم آباد، گلسرخ و اوشیان از جمله سواحل معروف چابکسر هستند. اگر می‌خواهید در شهری ساحلی در استان گیلان ساکن شوید و در عین حال دسترسی سریع و عالی به شهرهای ساحلی مازندران و جنگل‌های بکر آن داشته‌باشید ما خرید ویلا در ساحل چابکسر را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید ویلا در شهر ساحلی آستارا در گیلان

از شرقی‌ترین ساحل گیلان به غربی‌ترین ساحل آن آمده‌ایم؛ شهر ساحلی آستارا. این شهر ساحلی زیبا شما را درست در میان صفحاتی از یک کتاب تاریخی قرار می‌دهد. آستارا به‌واسطه بام‌های سفالین خود جلوه بسیار زیبایی دارد و در مرز رودخانه آستاراچای و آذربایجان واقع‌شده.

اگر عاشق خرید و بازارهای پر‌هیاهو هستید، خوشحال باشید. چراکه در آستارا انواع و اقسام بازارهای محلی و فروشگاه‌های مختلف وجود دارد که اجناسی با قیمت ارزان و کیفیت بالا را به فروش می‌رسانند.

با خرید ویلا و اقامت در شهر ساحلی آستارا، جنگل تالش کنار گوش شما خواهد بود. شما می‌توانید در کنار بهره‌بردن از زیبایی‌های ساحل خزر از طراوت و تازگی این جنگل‌ها نیز بهره‌مند شوید.

برای اجاره ویلا در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در تمام شهرهای ساحلی گیلان لطف و صفای خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید در محیطی آرام و بدون تنش ساکن شوید و روزهایی بی‌دغدغه را در طبیعتی بکر و دیدنی سپری کنید، بی‌شک سواحل زیبای گیلان اولین چراغ سبز را به شما نشان خواهند داد. خرید ویلا در ساحل چمخاله، در ساحل گیسوم تالش و ساحل تمیز و زیبای رودسر نیز از جمله انتخاباتی است که می‌توانید در این راستا داشته‌باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×