گیلان، زیباکنار
0133416

خیره‌کننده‌ترین ییلاقات مازندران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
ییلاقات مازندران

زمانی که نام ییلاق برده می‌شود، منظور جایی خوش آب‌وهوا( هوای سرد و خنک) و خارج از شهر است که در تابستان برای فرار از گرما به آنجا می‌روند. در استان‌های شمالی ییلاقات بسیار زیبایی وجود دارند. استان مازندران نیز ییلاقات خیره‌کننده‌ای دارد. در این مطلب به خیره‌کننده‌ترین ییلاقات مازندران پرداخته شده است.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خیره‌کننده‌ترین ییلاقات مازندران

جنگل دالخانی

اگر در مازندران دوست دارید تا به یک جنگل ییلاقی زیبا بروید، پس جنگل دالخانی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این جنگل زیبا از خیره‌کننده‌ترین مناطق ییلاقی مازندران است که در سال گردشگران زیادی را به‌خود جذب می‌کند. این جنگل در جنوب شرقی رامسر قرار دارد و به‌دلیل زیبایی بی‌نظیرش به آن دالان بهشت نیز می‌گویند.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای این که به این جنگل بروید باید در ابتدا خود را به رامسر برسانید و سپس به‌سمت شرق یعنی جاده رامسر-تنکابن بروید. زمانی که به سه‌راهی جنت رودبار رسیدید باید از سمت راست بروید تا به این جنگلی ییلاقی زیبا و خوش آب‌وهوا برسید. این جنگل دارای دیدنی‌های متعددی است و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی داردو در خیلی از اوقات مه‌آلود است.   حتماً از این جنگل زیبا و دل‌انگیز دیدن‌کنید و از آب وهوا و طبیعت آن لذت ببرید.

ییلاق آلاشت

اگر در مازندارن دنبال یک ییلاق هستید که مناظر چشم‌نوازی داشته باشد و سرشار از جاذبه و زیبایی باشد، پس ییلاق آلاشت را از دست ندهید. آلاشت در 39 کیلومتری سوادکوه قرار گرفته است و واقعاً یکی از زیباترین و خیره‌کننده‌ترین مناطق ییلاقی مازندران است. خیلی‌ها در تابستان و بهار به این منطقه ییلاقی می‌روند و از آن دیدن می‌کنند. این منطقه در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا قرار گرفته است و هنوز هم بخش زیادی از آن بکر و دست‌نخورده مانده است.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در این منطقه ییلاقی تا چشم کار می‌کند شما سبزی و مه مشاهده می‌کنید. شما در این منطقه  ییلاقی، کلبه‌های چوبی روستاییان را می‌بینید که در دامنه کوه‌های سرسبز قرار دارد. ییلاق آلاشت در فهرست میرات میلی ایران نیز ثبت‌شده است. بنابراین اگر دوست دارید به ییلاقی بروید که هم روحتان تازه شود و هم لحظاتی شاد و آرامش‌بخش داشته‌باشید به این منطقه ییلاقی زیبا در مازندران بروید و لذت ببرید.

ییلاق خوشواش

حتماً شما تا به حال تصاویر خانه‌هایی که در دل ابرها قرار دارند را دیده‌اید و از دیدن آنها شگفت‌زده شده‌اید. اگر دنبال این هستید که چنین چیزی را از نزدیک ببینید پس بهتر است به منطقه ییلاقی خوشواش بروید. شما در ییلاق خوشواش می‌توانید مناظر خیره‌کننده و بی‌نظیری را مشاهده کنید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خوشواش در واقع روستایی کوهستانی است که در ارتفاع 2500 تا 3000 کیلومتری از سطح دریا قرار گرفته است و در 22 کیلومتری شهر آمل قرار دارد. خوبی این روستایی ییلاقی این است که کمتر شناخته‌شده است بنابراین بکر و دست‌نخورده است. در فصل تابستان می‌توان به این منطقه ییلاقی سفر کرد و لحظاتی رویایی را تجربه کرد. دره‌ها و کوه‌ها و درختان سرسبز در این منطقه که ابرها آن‌ها را در برگرفته‌اند واقعاً زیبا هستند. خیلی اوقات شما می‌توانید ببینید که روستا در دل ابرها قرار گرفته است.

دقت داشته‌باشید که در این روستا، هتل یا مسافرخانه‌ای وجود ندارد بنابراین اگر می‌خواهید به این منطقه و روستای ییلاقی سفر کنید حتماً با خود وسایل لازم برای کمپینگ را داشته‌باشید یا این که می‌توانید در خانه یکی از روستاییان اقامت کنید.بهترین فصل برای سفر به این منطقه ییلاقی، فصل تابستان است. به‌هیچ‌عنوان این ییلاق را از دست ندهید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ییلاق هزارجریب

از دیگر مناطق ییلاقی زیبا و دیدنی در استان مازندران، ییلاق هزارجریب است. هزارجریب، منطقه‌ای کوهستانی و ییلاقی است که دارای جاذبه‌های متعددی است و می‌توان لحظات زیبا و شگفت‌انگیزی را در این منطقه تجربه کرد. این منطقه زیبا و خوش آب وهوا در نزدیکی شهرستان نکا قرار دارد.

این منطقه زیبا و ییلاقی جزء مناطق محافظت‌شده است و بسیار بکر و دست‌نخورده است. در این منطقه ییلاقی، شما می‌توانید چشمه‌های آب معدنی، درختان مرتفع و دیگر جاذبه‌ها را مشاهده کنید و لذت ببرید. این منطقه ییلاقی مناظر بسیار زیبایی دارد که انسان از دیدنش سیر نمی‌شود. این منطقه همچنین دارای پوشش‌های گیاهی مختلف است و از این لحاظ نیز دیدنی و جذاب است. دیدن این منطقه ییلاقی را از دست ندهید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

منطقه ییلاقی داکو

منطقه ییلاقی داکو یکی دیگر از مناطق زیبای مازندران است که شما می‌توانید مناظر خیره‌کننده‌ای در آن مشاهده کنید. این منطقه زیبا و دیدنی در شهرستان تنکابن قرار گرفته است و واقعاً مناظر زیبا و جذابی دارد. این منطقه وسیع دارای آب‌وهوایی خوش و خرم است و دارای پوششی کوهپایه‌ای است.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر دوست دارید تا مناظری جذاب و دیدنی را مشاهده کنید می‌توانید به داکو سفر کنید. یکی از مزیت‌های این منطقه ییلاقی این است که بکر و دست‌نخورده است. این منطقه دارای جنگل‌های ییلاقی نیز هست که در تابستان سرشار از میوه‌های جنگلی می‌شوند. در اطراف این منطقه ییلاقی نیز جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مشاهده کنید. یادتان باشد که در این منظقه امکانات اقامت و تفریح وجود ندارد پس به این نکته توجه کنید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بهترین فصل برای سفر به این منطقه ییلاقی، فصل بهار و تابستان است.

به جز موراد بالا باز هم مناطق خیره‌کننده ییلاقی دیگری در مازندران وجود دارد. از میان آنها می‌توان به روستای کندلوس، ییلاق سلیمان تنگه، ییلاق مازیچال، ییلاق برنت و دیگر موارد اشاره کرد.

شهرک‌سازان آرش به‌عنوان مجموعه‌ای که در زمینه ساخت‌وساز ویلا و فروش آن فعالیت دارد، می‌تواند به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد. کافی است با تماس بگیرید.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×