گیلان، زیباکنار
0133416

دریاچه چورت زیباترین دریاچه ایران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-22
دریاچه چورت

شمال ایران دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بیشماری است به‌همین دلیل یکی از مناطق مورد علاقه‌ایرانیان برای سفر و تفریح است. وجود آب‌وهوای مطلوب، همچنین وجود مناطق سرسبز و ساحلی با دریاچه‌های زیبا که دورتادور آن را جنگل احاطه کرده است سبب‌شده تا سالانه  گردشگران زیادی به این مناطق به‌خصوص دریاچه چورت سفر کنند. به‌همین خاطر ویلا سازی در مناطق مختلف شمال همچون ویلا مناطق آزاد انزلی و ساخت ویلا گیلان و ساخت ویلا شمال در شمال ایران سیر صعودی دارد.

درباره دریاچه چورت

جالب است بدانید وجود دریاچه چورت در استان مازندارن قدمت کمی دارد ولی به‌دلیل طبیعت بکر و وجود درختان سربه‌فلک‌کشیده در اطراف دریاچه زیبایی منحصربه‌فردی را به‌وجود آورده است که چشم هر رهگذری را به‌خود مجذوب می‌کند. رودخانه چورت درسال 1381 برا اثر زلزله و مسدود شدن مسیر آب راه چشمهای به‌وجود آورد. وسعت دریاچه چورت یا دریاچه میانشه(به دریاچه چورت دریاچه میانشه نیز می‌گویند) در حدود 5/2 هکتار است.

این دریاچه به‌نوعی خواهر خوانده دریاچه خزر است این دریاچه در شکاف درهای با شیب زیاد قرار گرفته است. اگر قصد ماندن در شمال ایران را دارید می‌توانید با خرید ویلا شمال و همچنین خرید ویلا گیلان اوقات خوش  را در این منطقه سرسبز و جنگلی سپری کنید و به دریاچه چورت نیز سر بزنید.

 

دریاچه چورت در شما شرقی استان مازندران و بخش چهاردانگه شهرستان ساری قرار دارد. یکی از ویژگی  دریاچه چورت تنوع ماهیان است. دریاچه چورت (میانشه)در فاصله ده کیلومتری روستایی به‌همین نام چورت حد فاصل ساری تا کیاسر در استان مازندران قرار گرفته است. به‌همین خاطر ساخت ویلا شمال در این مناطق به وفور دیده می‌شود. سفر به شمال بدون ویلا همانند دوچرخه‌سواری بدون پا است پس شما نیز می‌توانید با خرید ویلا گیلان سفری رویایی را از خود به یادگار بگذارید.

قدم‌زدن در کنار دریاچه چورت و طبیعت بکر و درختان بلند چنان آرامشی به انسان دست می‌دهد که تا بحال تجربه نکرده‌اید. گویی که آدمی جان تازه‌ای می‌گیرد و سختی های روزای کاری و استرس زا از روح و بدن خارج می‌شود. آرامش این دریاچه حس خوبی را تلقین می‌کند. با خرید ویلا شمال و ویلای مناطق آزاد انزلی سفر خود را مادندگار کنید.

اگر قصد ماجراجویی و هیجان دارید به دریاچه چورت یا دریاچه میانشه سفر کنید. عبور از جاده خاکی که مملو از درختان سرسبز با صدای صوت پرندگان و حیوانات مختلف  و وجود درختانی که تا نصف در آب هستند، وجود هوای مه‌آلود و سکوت جنگل و … می‌تواند برای شما جذاب باشد و سفر شما را متفاوت کند. خرید ویلای گیلان به شما این امکان را می‌دهد تا از طبیعت زیبا با روشن‌کردن آتش و چای آتشی و خوردن کباب داغ و … لذت ببرید.

در دریاچه چورت انواع پوشش گیاهی با گونه‌های مختلف وجود دارد که هرکدام از این گونه ها زیبایی خاصی را تبلور می‌کند. این دریاچه آن چنان زیبا و هیجان‌انگیز است که وقتی برای اولین بار به آنجا سفر می‌کنید. گویا وارد یک رویا خیالی شده‌اید، رویایی زیبا که فقط در خواب دیده می‌شود. دریاچه چورت انچنان شگفت‌انگیز است که گویی وارد بشهت شده‌اید جایی که فقط در فیلم ها و سریال‌ها قابل مشاهده است.

در این مکان شما می‌توانید ماهی بگیرید و ماهیگیری را نیز تجربه کنید. فروش ویلا گیلان و فروش ویلا شمال و همچنین فروش ویلا منطقه آزاد انزلی به‌دلیل مناطق بکر و دلنواز به‌خاطر آسایش مسافران وجود دارد که شما می‌توانید خرید ویلا شمال را از شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش بخواهید تا بهترین ویلا را متناسب با سلیقه خاص شما برایتان فراهم‌کند.

دریاچه چورت یا دریاچه میانشه یکی از چند دریاچه ایران است که در دل جنگل قرار گرفته که اطراف آن را مناطق جنگلی فراگرفته به‌همین خاطر زیبایی خاصی دارد و قدم‌زدن در آن می‌تواند لذت‌بخش باشد. این دریاچه به‌شکل بیضی و هندسی است و درسال 1389 به‌عنوان یک منطقه گردشگری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بعد از روزها کار و تلاش با سفر به شمال و خرید ویلا شمال و ویلا منطقه آزاد انزلی چند روزی را بدون استرس و دغدغه‌های کاری سپری کنید. زیبایی سفر خود به دریاچه چورت را با خرید ویلا مناطق آزاد انزلی دو چندان کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×