گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی دهکده ساحلی و ویلایی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-27
دهکده ساحلی

یک از مناطق زیبا گردشگری در استان گیلان دریا و سواحل آن است. ساحل زیباکنار این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا چند روزی را بدور آز آلودگی‌های زیست‌محیطی در محیطی آرام و دلنشین سپری کنید. دهکده ساحلی ویلایی آرش یک مجتمع بی‌نظیر در کنار ساحل بندر انزلی و ساحل زیباکنار یکی از بهترین سواحل ایران است. ویلا شمال فروش و ویلا گیلان فروش توسط شرکت انبوه‌سازان آرش در محدوده ساحل زیباکنار و شهرک ویلایی آرش انجام می‌شود. لذت یک سفر رویای را در دهکده ساحلی و ویلایی آرش تجربه کنید. شرکت انبوه‌سازان آرش بر آن است تا شما با خرید ویلای شمال بتوانید علاوه بر صرفه اقتصادی به‌هنگام سفر و گردش و تفریح از دهکده ساحلی ویلایی آرش با طبیعت  بکر و دلنواز استفاده کنید و لذت ببرید.

شهرک ویلایی آرش زیبا کنار و بندر انزلی:

دهکده ساحلی آرش زیباکنار و بندر انزلی  یکی از بی‌نظیرترین دهکده‌ی ساحلی کشور است. شرکت انبوه‌سازان آرش طی سال‌های متمادی خدمت خود به مسافران و گردشگران توانسته با اخذ مجوز در یکی از بهترین ساحل ایران یعنی ساحل زیباکنار که زمانی متروکه بود و هیچ‌گونه امکاناتی نداشت با ساخت دهکده ساحلی زیباکنار و دهکده ساحلی بندر انزلی گامی مهم در جهت خدمت هر چه بیشتر به مسافران و گردشگرانی که به این منطقه گردشگر پذیر سفر می‌کنند بر دارد.

شرکت آرش با ویلا شمال فروش و ویلا گیلان فروش، ویلا زیباکنار فروش توانسته در جهت رضایت مسافران گام بردارد. دیگر نیازی نیست نگران محل اقامت خود در ساحل زیباکنار و ساحل بندر انزلی باشید چرا که شرکت ویلا سازی آرش توانسته با ساخت دهکده ویلایی آرش زیباکنار و همچنین دهکده ویلایی بندر انزلی گامی مهم در جهت آسایش و امنیت شما بردارد تا شما به‌هنگام سفر بتوانید از محل های اقامتی و ویلاهای لوکس و مدرن این شرکت بهره‌مند شوید و بی نهایت از سفر خود لذت ببرید و با یک خاطره شیرین دهکده آرش را ترک کنید. ویلا شمال فروش و ویلای گیلان فروش طی سال‌های اخیر گسترش فراوانی یافته است.

در دهکده ساحلی آرش نگهبانی جهت کنترل ورود و خروج و امنیت مسافران وجود دارد تامسافران با امنیت کامل به گشت‌وگذار و استراحت بپردازند. شهرک ساحلی آرش یکی از زیباترین دهکده‌های ساحلی طی سال‌های اخیر است. این شهرک همیشه مملو از مسافر و گردشگر است که برای فرار از آلودگی و گرمای طاقت فرسای زمستان به این منطقه هجوم می‌آورند و شرکت انبوه‌سازان آرش افتخار میزبانی از آنان را دارد. ویلا گیلان فروش و ویلای شمال فروش در این منطقه به وفور یافت می‌شود.

دهکده ویلایی ساحلی آرش:

توجه‌داشته‌باشید دهکده ویلایی ساحلی آرش در فضایی به مساحت 10000 متر مربع و در فاصله 500 متری از دریاری خزر یا همان دریای کاسپین در حال ساخت و پیاده‌سازی است. تمامی واحدهای ویلایی دهکده ویلایی ساحلی به‌صورت دوطبقه با نمای رومی و کلاسیک طراحی و در حال اجرا هستند. با دهکده ویلایی ساحل آرش سفر خود را خاص نمایید و از خاص بودن به‌هنگام سفر لذت ببرید. شرکت ویلا سازی آرش به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از سفر ویلای خود را خریداری و اجاره کنید.

دهکده ویلایی آرش طی سال‌های خدمت خود توانسته از نقطه نظرات مشتریان مختلف خود بهره‌مند شود و همین عامل سبب‌شده تا تیم مهندسی و طراحی در ساخت و اجرا دهکده ویلایی آرش به این نظرات و علایق و سلایق مختلف توجه کند. توجه‌داشته‌باشید که ویلاهای دهکده آرش با توجه به ساحلی بودن منطقه طوری طراحی و ساخته‌شده‌اند که بیشرین هماهنگی را با طبیعت و ساحل اطراف دارند. ویلا گیلان فروش و ویلای شمال فروش در طی سالیان گذشته در استان گیلان به وفور یافت می‌شود.

دهکده آرش به‌دلیل اینکه در فاصله کمی از دریا ساخته‌شده‌اند و همچنین به‌دلیل وجود درختان سرسبز و دیگر امکانات موجود فضای دلچسبی را پیش روی شما قرار می‌دهد و تماشای غروب خورشید از دهکده ساحلی آرش آنچنان لذت‌بخش و دیدنی است که باید این حس را از نزدیک و در دهکده ساحلی ویلایی آرش تجربه کرد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×