گیلان، زیباکنار
0133416

10 ترند طراحی داخلی ویلای مدرن

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
طراحی داخلی ویلای مدرن

آشنایی با ترندهای طراحی داخلی ویلای مدرن به شما کمک می‌کند تا ویلای شمال خود را با روش‌های آسان به یک واحد مسکونی شیک تبدیل کنید. هر ساله طراحان و فعالان حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون دست به ارائه ایده‌های جدید و نوآورانه در این حوزه می‌زنند و ترندهای جدید را مطرح می‌کنند. طراحی داخلی مدرن تا چند سال پیش همچون یک نهال کوچک بود که سال به سال رشد و توسعه پیدا کرد و اکنون شاهد رشد برگ و بارهای آن هستیم. ترندهای جدیدی که در این حوزه مطرح می‌شوند همچون شاخ و برگ‌های این درخت هستند که موجبات محبوبیت هرچه بیشتر دکوراسیون داخی ویلای مدرن را فراهم کرده‌اند و در واقع کاری کرده‌اند که افراد با سلیقه‌های متفاوت بتوانند این نوع چیدمان را در ویلای خود پیاده‌سازی کنند. در ادامه قصد داریم ده مورد از جدید ترین ترندهای طراحی داخلی مدرن را مطرح کنیم بنابراین اگر به این نوع چیدمان علاقه دارید با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا در سرخرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ترندهای اصلی طراحی داخلی ویلای مدرن

  1. تلفیق دو سبک ژاپنی و اسکاندیناوی

دو سبک ژاپنی و نوردیک هر دو سبک‌های مینیمال هستند و بسیار ساده و کاربردی هستند. تلفیق این دو سبک را سبک جاپاندی می‌گویند. در سبک جاپاندی شاهد غالب بودن رنگ سفید در چیدمان هستیم. یکی از مشخصه‌های اصلی این سبک نیز این است که در آن از چوب و متریال‌های ارگانیک در چیدمان استفاده می‌شود.

  1. ایجاد کنتراست بالا در دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از ترندهای جدید در دکوراسیون داخلی ویلای مدرن ایجاد کنتراست بالا در قسمتی از چیدمان است. به‌عنوان مثال می‌توانید در قسمتی از ویلا که چیدمان کلی بر اساس رنگ سفید یا طوسی طراحی شده از یک مبل به رنگ زرد یا قرمز استفاده کنید. در واقع می‌توانید بخشی از چیدمان را با استفاده از یک رنگ خاص یا یک طرح خاص برجسته‌سازی کنید و اصطلاحاً کنتراست آن بخش را افزون کنید. برجسته‌سازی المان ها مدت هاست که در چیدمان مدرن استفاده می‌شود اما ایجاد تضادهای هنری به‌شکلی پر رنگ در ترندهای جدید دیده می‌شود.

  1. تعبیه کابیت های رنگی در آشپزخانه

ترند دیگری که در چیدمان مدرن قابل اجرا است استفاده از کابینت‌های رنگی در فضای آشپزخانه است. کابینت‌هایی به رنگ قرمز تیره، زرد، آبی یا سبز روشن از جمله انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید در آشپزخانه ویلا داشته‌باشید.

برای خرید ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. استفاده از فرش‌ها و گلیم های طرح دار

ممکن است تصور کنید کفپوشی به غیر از فرش‌های ساده و فاقد طرح در چیدمان مدرن جایگاهی ندارد. اما باید گفت که یکی از ترندهای جدید در طراحی داخلی مدرن استفاده از گلیم هایی با طرح‌های شلوغ و البته سنتی است. همانطور که گفته شده ایجاد تضاد و کنتراست در چیدمان داخلی به تازگی ترند شده. البته تضادهایی که جنبه هنری داشته‌باشند. بنابراین می‌توانید از گلیم های سنتی با طرح‌های شلوغ در چیدمان مدرن خود استفاده کنید به شرطی که سایر اجزای چیدمان به‌شکلی ساده و مینیمال باشند.

  1. استفاده از رنگ بنفش در چیدمان مدرن

کمپانی پنتون اخیراً رنگ بنفش را یکی از رنگ‌های ترند در چیمان داخلی مدرن عنوان کرده. این رنگ در چیدمان داخلی مدرن یک رنگ نسبتاً غیر متعارف است اما کافی ست یک بار، فقط یک‌بار این رنگ را در دکوراسیون داخلی ویلای مدرن پیاده‌سازی کنید تا متوجه شوید چه مفهوم غنی و عمیقی را در فضا ایجاد خواهد کرد.

  1. استفاده از تجهیزات فلزی در دکوراسیون داخلی ویلای مدرن

استفاده از تجهیزات فلزی در چیدمان داخلی مدرن از دیگر ترندهایی است که شاهد آن هستیم. شما می‌توانید در بخش‌های مختلف ویلا از تزئینات هنری، لامپ های فلزی و مجسمه‌های فلزی نقره ای، آبکاری شده با طلا و یا از جنس برنج و برنز استفاده کنید. استفاده از تجهیزات فلزی می‌تواند قسمت‌های خاصی از ویلای شما را برجسته‌سازی کند و در عین حال مفهومی عمیق و مختصر را در فضا به جریان بیندازد. تلالو حاصل از درخشش فلزات در ویلا می‌تواند باعث ایجاد جذابیت بصری بیش از اندازه‌ای شود.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. استفاده از رنگ‌های گرم و عمیق برای طراحی دیوارها

شما هم به‌خوبی می‌دانید که در چند سال اخیر با شیوع بیماری کرونا افراد ارتباط کمتری با دنیای بیرون دارند و خانه‌ها به نقطه مرکزی برای حضور بیشتر افراد تبدیل شده‌اند. افراد عمده زمان خود را در خانه سپری می‌کنند و طراحان به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از رنگ‌های سرد و خنثی باید به میزان کمتری در چیدمان مدرن مور توجه قرار گیرد و در عوض باید گرایش بیشتری به‌سمت رنگ‌های گرم و عمیق پیدا کنیم. دیوارهایی با رنگ‌های گرم و عمیق می‌توانند اصالت و شخصیت بیشتری به ویلای شما بدهند و از طرفی می‌توانند باعث خلق چیدمانی جسورانه در ویلای شما شوند.

  1. استفاده از طرح‌های نوستالژیک در چیدمان داخلی مدرن

شاید برایتان عجیب باشد که چرا باید در چیدمان داخلی مدرن از طرح‌های نوستالژیک استفاده کرد اما چیزی که طراحان آن را به‌عنوان ترند معرفی کرده‌اند در واقع ریشه در تمایلات و خواسته‌های بشر امروزی دارد. افراد این روزها تمایل بیشتری دارند تا با گذشته ارتباط برقرار کنند و نیاز دارند تا احساسات گذشته را بازسازی کنند. بنابراین شاهد این هستیم که در چیدمان‌های مدرن از طرح‌های نوستالژیک در طراحی کاشی‌ها، کفپوش‌ها و دیوارها و فرش‌ها استفاده می‌شود. استفاده از ظروف قدیمی با طرح‌های سنتی و تجهیزات نوستالژیک همچون گرامافون، کتاب‌های قدیمی، ظروف عتیقه و تزئیناتی که یادآور گذشته هستند می‌تواند چیدمان مدرن شما را زیباتر کند.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. الگو گرفتن از طبیعت برای دکوراسیون داخی ویلای مدرن

انسان‌ها دوباره با طبیعت ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و تجلی این ارتباط در چیدمان خانه‌ها نمایان است. استفاده از پارچه‌هایی با طرح طبیعت، کاغذ دیواری‌هایی با طرح گیاهان و الگوهایی از طبیعت در چیدمان‌های مدرن بسیار به‌چشم می‌خورد.

  1. استفاده از چوب‌های رنگ روشن

از دیگر ترندهای مطرح در چیدمان مدرن استفاده از چوب‌هایی با طرح و رنگ روشن است. این چوب‌ها یادآور مذهب بودایی و نمادی از دکوراسیون ژاپنی است که حال‌وهوایی مینیمال به ویلا می‌دهد.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری در مورد طراحی داخلی ویلای مدرن

ترندهای جدیدی که در حوزه چیدمان داخلی مدرن مطرح شد همگی حاصل ایده‌های خلاقانه طراحان نوآور و مطرح دنیا است. با پیاده‌سازی این ایده ها می‌توانید ویلای خود را به سبکی جدید و خلاقانه دکوراسیون کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×