گیلان، زیباکنار
0133416

آشنایی با دکوراسیون بوهمیان برای ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
دکوراسیون بوهمیان

امروزه دکوراسیون نقش مهمی در انواع بناها و ساختمان‌ها دارد. انواع مختلفی از دکوراسیون ها امروزه وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و مزیت‌های خودشان را دارند. برای یک ویلا نیز می‌توان دکوراسیون های مختلفی را پیاده کرد. در این مطلب شما با دکوراسیون بوهمیان برای ویلا آشنا خواهید شد.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دکوراسیون بوهمیان چیست؟

دکوراسیون به سبک بوهمیان یا دکوراسیون بوهمیانی، نوعی دکوراسیون است که در آن افراد فضای داخلی خود را پر از وسایل و لوازمی می‌کنند که نشان‌دهنده فرهنگ آنها است و شما فضای سرزنده و پر از رنگ و وسیلهای را مشاهده می‌کنید که به شما حس شادی و سرزندگی می‌دهد.

 این سبک که برای خیلی‌ها ممکن است غیرمتعارف باشد بسیار جذاب و جالب است. در واقع این سبک هنجارشکن است و باعث می‌شود تا دکوراسیون فضای داخلی ساختمان شما با دکوراسیون های مدرن و تکراری امروزی تفاوت داشته باشد. برای خیلی‌ها این نوع دکوراسیون، شلوغ و نامنظم به‌نظر می‌رسد اما برای خیلی‌ها این سبک از دکوراسیون نشاط بخش است.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برخی‌ها این دکوراسیون را دکوراسیون کولی وار می خوانند چون در این سبک دکوراسیون، بایدها و نبایدها کنار گذاشته می‌شود و فقط سلیقه شما و راحتی شما مسئله مهم است. بوهو به کسی می‌گویند که از لحاظ هنجارهای اجتماعی کارشکن و غیرمعمول محسوب می‌شود. امروزه حتی استایل های بوهو برای لباس نیز وجود دارند.

برای یک ویلا نیز می‌توان به‌خوبی دکوراسیون بوهمیان را پیاده کرد. یک ویلای دارای سبک دکوراسیون بوهمیان می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد. اما ویژگی‌های این نوع سبک چیست؟ در زیر به ویژگی‌های این سبک و چگونگی پیاده کردن آن پرداخته شده است.

ویژگی‌های دکوراسیون بوهمیان برای ویلا

اگر دوست دارید تا دکوراسیون بوهمیان را برای یک ویلا پیاده کنید باید به نکات مختلفی توجه کنید. این سبک دارای ویژگی‌های خاصی خود است. در زیر به این نکات و ویژگی‌ها پرداخته شده است:

1.رنگ خاصی برای این سبک وجود ندارد:

رنگ خاصی برای این نوع دکوراسیون وجود ندارد. شما می‌توانید از انواع رنگ‌ها استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه‌داشته‌باشید این است که ترکیب رنگ‌ها باید در کنار هم زیبا و جذاب باشند.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از استفاده از رنگ‌های تند و شاد به‌هیچ‌عنوان نترسید. دکوراسیون بوهمیان به‌دلیل سرزندگی اش است که جذابیت دارد. شما می‌توانید از انواع رنگ‌ها در کنار همدیگر استفاده کنید و محیطی زیبا و حتی شلوغ را ایجاد کنید به شرطی که به شما احساس شادی وسرزندگی بدهند. در هر صورت توصیه ما به شما استفاده از رنگ‌های گرم و خاکی است. رنگ‌های گرم و پرانرژی در دکوراسیون بوهمیان محبوبیت بیشتری دارند.

2.گل و گیاه و گلدان را فراموش نکنید:

یکی دیگر از ویژگی‌های سبک دکوراسیون بوهمیان این است که به‌خوبی از گلدان و گیاه در فضای داخلی استفاده نکنید. اصلاً از این کار نترسید و خیلی راحت هر نوع گل و  گیاهی که دوست دارید در فضای داخلی قرار دهید به‌شکلی که زیبا و جذاب باشد.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر دوست داشتید شما می‌توانید گلدان‌ها را آویزان کنید و به‌طور کلی گیاهان و گلدان‌ها در دکوراسیون بوهمیان نقش مهمی‌دارند. در انتخاب گل‌ها و گیاهان و نیز گلدان آنها خلاق باشید و نیز در گذاشتن آنها نیز بهترین جاها را انتخاب کنید. یادتان باشد که سبک کولی وار بوهمیان بیشتر از همه به سرزندگی و نشاط اهمیت می‌دهد نه نظم و هماهنگی. گیاهان، گل‌ها و درختچه ها می‌توانند به‌خوبی به محیط ویلای شما نشاط ببخشند و سبک دکوراسیون شما را تکمیل کنند.

3.پارچه ها و منسوجات نقش مهمی در دکوراسیون بوهمیان دارند:

یکی دیگر از چیزهایی که در سبک جذاب بوهمیان اهمیت دارد، پارچه و منسوجات است. پارچه ها دکوراسیون شما را کامل می‌کنند. پارچه ها و منسوجات لازم نیست با هم هماهنگی داشته‌باشند. فقط کافی است که جذاب و زیبا باشند.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شما می‌توانید انواع گلیم، حصیر، بالش ها، پارچه‌های سوزن دوزی شده و دیگر موارد را برای زیبا کردن دکوراسیون ویلای خود به‌کار ببرید. شما می‌توانید خیلی از پارچه ها را حتی روی دیوار نصب کنید. در انتخاب پارچه ها و منسوجات جسارت داشته‌باشید و اگر طرح خاص یا پارچه خاصی را دوست داشتید به‌راحتی از آن در دکوراسیون ویلای خود استفاده کنید. رنگ‌های این پارچه ها باید شاد و گرم باشند. رنگ‌های قرمز، صورتی، کرم، بنفش، آبی، نارنجی، زرد و سبز می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند.

4.مبل‌ها و صندلی‌ها بهتر است کوتاه و نزدیک زمین باشند:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای سبک دکوراسیون بوهمیان وجود دارد، این است که وسایل به سطح زمین نزدیک باشند. مبل‌ها و صندلی‌ها نباید ارتفاع زیادی داشته‌باشند.هر چقدر که این نکته بهتر رعایت شود، دکوراسیون بهتر انجام‌شده است.

5.وسایل تزیینی متعددی در سبک بوهمیان نقش برجسته دارند:

در سبک بوهمیان از وسایل اضافه تزیینی متعددی استفاده می‌شود. انواع ظروف، انواع گلدان‌ها( که قبلا به آنها اشاره شد)، انواع تابلوهای نقاشی ،صنایع‌دستی مختلف و دیگر موارد در این سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. خیلی وقت ها شما در یک سبک دکوراسیون می‌بینید که یک وسیله تزیینی ( مجسمه، گلدان و …) از سقف آویزان است. روی دیوار ویلایی که با سبک بوهمیان دکور شده است شما ممکن است تابلوی نقاشی، ظروف صنایع‌دستی، پارچه‌های تزیینی دست دوزی شده و دیگر موارد را مشاهده کنید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این موارد باعث می‌شوند تا فضا داخلی سرزنده و جذاب باشند. برای خیلی‌ها این کار شلوغ کردن فضا است و برای خیلی‌ها نیز این نوع دکوراسیون باعث نشاط و حس زندگی می‌شود. بنابراین قبل از این که دکوراسیون بوهمیان را در فضای داخلی ویلا یا خانه خود پیاده کنید حتماً مطمئن شوید که از این سبک خوشتان می‌آید. اگر دوست دارید تا با یک سرمایه مناسب صاحب ویلاهای ایمن و زیبا شوید، انبوه‌سازان آرش می‌تواند گزینه‌های بسیار خوبی را به شما پیشنهاد بدهد. با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×