گیلان، زیباکنار
0133416

راهنما خرید ویلا در رویان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خرید ویلا در رویان

بسیاری از ما نام رویان را زیاد شنیده‌ایم اما دقیقاً نمی‌دانیم که شهر شمالی رویان در کدام منطقه واقع‌شده است. این شهر زیبا و کوچک در حد فاصل دو شهر نور و نوشهر واقع‌شده و همنشین با ساحل زیبای دریای خزر است. افراد زیادی این روزها اقدام به خرید ویلا در رویان می‌نمایند.

چند نکته درباره خرید ویلا در رویان

شهر رویان شهری در حال توسعه است و در حاشیه دریای خزر واقع‌شده و با چشم‌اندازهای زیبا و آب‌وهوای مطبوع مکان خوبی برای استراحت و دور شدن از دغدغه‌های همیشگی و روزمره است.

خرید ویلا در رویان به منزله یک سرمایه‌گذاری پر سود خواهد بود چرا که نرخ ویلاهای این منطقه در حال رشد است و در بلندمدت به‌سود بالایی دست پیدا خواهید کرد.

خرید ویلا در رویان این شهر رویایی و زیبا مسیری پر پیچ و خم دارد بنابراین اگر شما هم قصد خرید ویلا در رویان را دارید و می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری مطمئن را شکل دهید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

فصل مناسبی را برای خرید ویلا در رویان انتخاب کنید

برای خرید ویلا در رویان باید فصل مناسبی را انتخاب کنید. هرچند در فصل‌های بهار و تابستان افراد تمایل و رغبت بیشتری برای راهی شدن به شمال دارند اما باید گفت که بهترین فصل برای خرید ویلا در رویان فصل‌های پاییز و زمستان است.

می‌پرسید چرا؟ به‌دلیل اینکه در این فصل‌ها قیمت ویلا در رویان شکسته می‌شود و می‌توانید در بازاری که تب و تاب رقابت در آن خوابیده اقدام به خرید ویلا با قیمتی مناسبی و مقرون‌به‌صرفه نمایید. بنابراین سعی کنید برای خرید ویلا در رویان نیمه دوم سال را انتخاب کنید.

اگر دنبال ویلای لاکچری در رویان هستید سراغ شهرک فردوس بروید

آیا می‌خواهید سبک جدید و خاصی از زندگی را در رویان تجربه کنید؟ اگر قصد دارید ویلایی لاکچری خریداری کنید و سرمایه بالایی را برای خرید ویلا در رویان کنار گذاشته‌اید می‌توانید به شهرک فردوس رویان مراجعه کنید چرا که این منطقه دارای ویلاهایی شگفت‌انگیز و لاکچری است که نمونه آن‌ها را بی‌شک در هیچ‌کجای شمال نخواهید دید. ویلاهایی که در شهرک فردوس رویان ساخته‌شده‌اند از 1000 متر مربع آغاز می‌شوند و تا 2000 متر مربع ادامه پیدا می‌کنند. بنابراین می‌توانید ویلایی فوق لاکچری در این شهرک داشته‌باشید.

به‌محض ورود به شهرک فردوس رویان تصور می‌کنید که وارد یکی شهرهای اروپایی شده‌اید به‌قدری که فضای این شهرک عجیب و حیرت‌انگیز است. شما همچنین می‌توانید در این شهرک اقدام به خرید ویلای تمام مبله نمایید. امکانات این ویلاهای لاکچری بسیار عالی است. شما در این شهرک با همسایگانی با فرهنگ و سطح اجتماعی بالا همسایه خواهید شد و حریم خصوصی تان در سطح بالایی قرار خواهد داشت.

برای اجاره ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آیا در رویان ویلای ساحلی می‌خواهید یا ویلای جنگلی؟

از آنجایی که رویان شهری ساحلی در حاشیه دریای خزر است هم دارای ویلاهای ساحلی است و هم ویلاهای جنگلی و کوهستانی دارد بنابراین پیش از اینکه اقدام به خرید ویلا در اینجا نمایید نوع ویلایی که قصد خرید آن را دارید تعیین نمایید.

ویلای مورد نظر شما می‌تواند در حاشیه دریای خزر با چشم‌اندازی گسترده به افق‌های دور دست در پهنه وسیع دریا داشته باشد و یا چشم‌اندازی زیبا و بکر به کوهستان‌های سرسبز و جنگل‌های پرطراوت.

از آنجایی که شرایط آب‌وهوایی در مناطق جنگلی و ساحلی در رویان متفاوت است. بنابراین به این موضوع دقت داشته‌باشید.

خرید ویلای ساحلی در رویان آن هم با فاصله کمی که تا دریا خواهید داشت شما را در آب‌وهوایی شرجی قرار می‌دهد در حالی که آب‌وهوا در مناطق کوهستانی و جنگلی رویان آب‌وهوایی خنک است. بنابراین پیش از خرید ویلا در رویان این موضوع را مد نظر داشته‌باشید.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امنیت منطقه را مورد بررسی قرار دهید

هرچند که رویان شهری با امنیت عالی است با این حال برخی از ویلاها در مناطقی ساخته می‌شوند که ممکن است سطح امنیت در آن منطقه کمی دچار ضعف باشد. پیش از اینکه اقدام به خرید ویلا در رویان نمایید منطقه را مورد بررسی قرار دهید و سطح امنیت منطقه را چک کنید.

دقت داشته‌باشید که میزان امنیت در منطقه به گونه‌ای باشد که بعدها برایتان ایجاد درسر نکند. اگر حساسیت بالایی روی امنیت ویلا دارید می‌توانید اقدام به خرید ویلای شهرکی در رویان نمایید. اینگونه خیال‌تان از بابت امنیت منطقه نیز آسوده خواهد بود.

دقت داشته‌باشید ویلای خارج از محدوده در رویان خریداری نکنید

رویان هم مانند بسیاری از شهرهای شمال دارای ویلاهایی است که خارج از محدوده ساخته‌شده‌اند و دارای سند نهستند. این ویلاها در واقع ویلاهایی هستند که به‌طور غیرقانونی ساخته‌شده‌اند و در زمین‌هایی با کاربری غیر مسکونی بنا شده‌اند. سازندگان غیرقانونی ویلا در رویان هم فعالیت‌هایی در این راستا انجام می‌دهند بنابراین سعی کنید پیش ار خرید ویلا در رویان از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرد. به کمک چنین فردی متوجه بررسی خواهد شد تا خارج از محدوده نبودن ویلا و قانونی‌بودن سند آن را مورد بررسی قرار دهد.

ویلاهایی که در زمین‌های جنگلی و محدوده‌های ساحلی ساخته‌شده‌اند آن دسته از ویلاهایی هستند که به‌هیچ‌عنوان نباید سراغ شان بروید. فروشندگان با قیمتگذاری های ارزان سعی در فریب‌دادن شما دارند با این حال حواس‌تان را شش‌دانگ جمع کنید تا گول چنین فروشندگانی را نخورید.

برای خرید زمین هکتاری در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

<strong>نتیجه‌گیری خرید ویلا در رویان

اگر می‌خواهید در منطقه خوش‌آب‌وهوای رویان نسبت به خرید اقدام کنید گزینه‌های مختلفی پیش رو خواهید داشت. از جمله آن‌ها می‌توان به ویلای ساحلی، ویلای جنگلی و ویلای شهرکی اشاره کرد.

ویلاهای شهرکی دارای امنیت بالایی هستند با این حال می‌توانید با خرید ویلای مستقل در رویان با چشم‌انداز ساحل و جنگل طبیعتی زیبا را پیش چشم‌های خود داشته‌باشید. شما در رویان دسترسی سریعی به نوشهر و نور خواهید داشت با این حال سعی کنید از امکانات مناسب منطقه‌ای که قصد خرید ملک را در آن دارید مطمئن شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×