گیلان، زیباکنار
0133416

چگونه یک هتل خوب در گیلان رزرو کنیم؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-02-04
رزرو هتل خوب در گیلان

هتل‌های موجود در گیلان دارای انوع مختلفی هستند که در ادامه مقاله نکاتی را که هنگام  رزرو یک هتل خوب در گیلان باید مد نظر داشته‌باشید را بررسی خواهیم کرد.

رشت، مرکز استان گیلان، یکی از مشهورترین شهرهای شمال ایران و بزرگ‌ترین شهر گیلکی زبان در کشور است. این شهر 960 هزار نفر جمعیت دارد و سومین شهر پرجمعیت ایران است که عاشقان زیادی دارد. به‌خاطر سرزمین پر ارزش این شهر، بیش‌ترین تراکم جمعیت ایران به رشت تعلق دارد که با افزودن گردشگران بسیار شلوغ می‌شود. در استان گیلان، هر شهر روستایی که شما به آن می‌روید، فضایی خاص، یک سرزمین سبز و زیبا با آب‌وهوای بارانی دارد.

در اینجا شما فقط می‌خواهید قدم بزنید و ریه‌های خود را با هوای تازه پر کنید. خرید در این فضا بسیارلذت‌بخش خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید استان گیلان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و هر ساله تعداد زیادی توریست از داخل و خارج کشور به قصد بازدید از جاذبه‌های گیلان راهی این شهر می‌شوند.

جاذبه‌های استان گیلان به دو بخش تقسیم می‌شوند، برخی از جاذبه‌های استان گیلان بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و برخی دیگر هنوز بکر هستند. بکر به این معنی که تعداد کمی از افراد برای بازدید از آن‌ها به گیلان سفر می‌کنند اغلب افراد برای بازدید از ماسوله و سایر جاذبه‌های دیدنی گیلان که معروفیت بیشتری دارند به این استان زیبا سفر می‌کنند.با توجه به دلایلی که ذکر کردیم اغلب افراد تمایل به سفر به گیلان دارند اما همه افراد در گیلان ویلا ندارند و یا مکانی را برای اجاره و خرید ویلا نمی‌شناسند به‌همین دلیل هتل‌های مختلفی در گیلان ساخته‌شده‌اند،

استان گیلان

استان گیلان یکی از 31 استان ایران است. در امتداد دریای خزر، در منطقه 3 ایران، غرب استان مازندران، شرق استان اردبیل و شمال استان‌های زنجان و قزوین قرار دارد. از شمال با آذربایجان (منطقه آستارا) همسایه است.قسمت شمالی استان بخشی از قلمرو تالیش جنوبی (ایرانی) است. در مرکز استان شهر اصلی رشت است. از دیگر شهرهای استان می‌توان به آستارا، آستانه اشرفیه، فومن، لاهیجان ، لنگرود، ماسوله، منجیل، رودبار، رودسر، شفت، هشتپار و سوئمه سرا اشاره کرد.

استان گیلان دارای آب‌وهوای نیمه گرمسیری مرطوب با شدیدترین بارندگی در ایران است: با رسیدن به 1900 میلی‌متر (75 اینچ) در ساحل جنوب غربی و به‌طور کلی حدود 1400 میلی‌متر (55 اینچ). رشت، مرکز استان در سطح بین‌المللی به “شهر باران‌های نقره ای” و در ایران به “شهر باران” معروف است.در ماه‌های شهریور و مهر میزان بارش‌ها در گیلان به بالاترین حد خود می‌رسد زیرا وزش بادهای خشک از ارتفاعات سیبری به بالاترین حد خود می‌رسد، و کمترین میزان بارش تیر تا شهریور است.

رطوبت به‌دلیل خصوصیات باتلاقی دشت‌های ساحلی بسیار زیاد است و در تابستان بیش از 26 درجه سانتی‌گراد (79 درجه فارنهایت) می‌تواند به 90 درصد برسد. رشته کوه  البرز در کنار دریای خرز باعث ایاد زیبایی‌های طبیعی فراوانی در گیلان شده است. خط ساحلی در گیلان بسیار خنک است و  هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و بین‌المللی را به  سمت خود جلب می‌کند. قسمت‌های وسیعی از استان کوهستانی، سرسبز و جنگلی است. دشت ساحلی در امتداد دریای خزر مشابه دشت مازندران است و عمدتاًبرای شالیزارهای برنج استفاده می‌شود. به‌دلیل کشت متوالی و انتخاب برنج توسط کشاورزان، چندین نوع  برنج مختلف در گیلان تولید می‌شوند که عبارتند از گرده، هاشمی، حسنی و غریب تولید شده‌اند.

نکاتی که در هنگام اجاره یا  رزرو یک هتل خوب در گیلان باید مد نظر داشته‌باشید

امکان دسترسی هتل

هنگام انتخاب یک هتل, علاوه بر کیفیت و امکانات هتل هتل, باید توجه داشته باشید که محل هتل که رزرو می‌کنید باید دسترسی آسان به حداقل چندین مقصد توریستی مهم در شهر مقصد خود داشته‌باشید. به یاد داشته باشید, اگر بتوانید به بسیاری از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌ها در کوتاه‌ترین زمان از هتلی که می‌خواهید بمانید، دسترسی پیدا کنید, می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب درست را انجام داده‌اید. فاصله هتل‌ها به مکان‌های مهم در هر شهر یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب هتل‌ها است. مسیرهای دسترسی و فاصله به هتل‌ها دو برابر مهم هستند، به خصوص در سفره‌ای تجاری و تجاری … زیرا در چنین سفرها، زمان اولویت دارد.

خواسته‌هایی را که دارید مد نظر قرار دهید

همه افراد از سفر خواسته و هدف یکسانی ندارید شما باید با توجه به هدفی که از سفر در نظر دارید هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. این به نوع سفر بستگی ندارد، چه سفر تجاری باشد یا گردشگری; در همه انواع سفرها، توجه به آرزوها و علایق شما به‌طوری که اتاق شما علاوه بر کیفیت و قیمت معقول، تمام نیازهای شما را برآورده کند.در میان جزئیات و منافعی که می‌توان به‌عنوان اتاق مناسب در نظر گرفت، می‌توان به گزینه‌هایی چون دید اتاق، امکانات رفاهی، نوع بس‌تر و … اشاره کرد.یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای پیدا کردن هتل و اتاقی که می‌خواهید و مطابق با تمام خواسته‌های شما، خواندن دیدگاه‌ها و نظرات مهمانان و مقایسه آن‌ها است. با نظرات و نظرات مهمانان گول نخورید.

 

قصد سفر به‌صورت تکی دارید و یا چند نفره می‌خواهید سفر کنید

اگر در سفر تنها هستید، خوب است و نیازهای خود را بشناسید. به‌همین دلیل انتخاب هتل مناسب خیلی مشکل نیست. با این حال، اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای سفر خانوادگی با مادر بزرگم و مادربزرگ ده‌ساله خود هستید، باید به‌خاطر داشته‌باشید که بهترین هتل، هتلی است که برای تمام اعضای خانواده مناسب باشد. به فعالیت‌هایی که می‌توانند در محیط هتل انجام شوند توجه کنید. هتل شما باید قادر به ارائه برنامه‌های سرگرمی برای کودکان و نوجوانان باشد. امکانات لازم برای فعالیت‌های ورزشی را فراهم کنید تا روزه‌ای اقامت پر از سرگرمی و استراحت برای همه همراهان شما باشد.

بهترین روش برای رزرو هتل

قبل از رزرو یک هتل خوب در گیلان ، مطمئن شوید که قیمت اجاره را در سیستم‌های مختلف چک کنید. برخی از برنامه‌های خارجی مثل Trivago (برای سفره‌ای خارجی) بهترین قیمت برای هتل‌های مختلف هستند. خوب است بدانید که در اغلب موارد قیمت ارائه‌شده در سیستم‌های رزرو کم‌تر از قیمت اعلام‌شده در وب‌سایت اصلی هتل است.علاوه بر این، برخی از سیستم‌های رزرو هتل برای مسافران تخفیف ارائه می‌کنند تا مشتریان بیشتری را جذب و حفظ کنند که بسیار مهم است.زمانی که یک قیمت خوب در سیستم‌های رزرو هتل پیدا کردید، بد نیست به دفتر هتل زنگ بزنید و بپرسید که آیا آن‌ها موافقت می‌کنند به شما یک اتاق با قیمت پیشنهاد شده در سایت X بدهند یا خیر! هتل دار  اغلب با این درخواست موافقت می‌کنند چون اجاره کردن یک اتاق به‌طور مستقیم برای آن‌ها ارزان‌تر است.

از آنجا که دیگر نیازی به پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد از اجاره اتاق به‌عنوان یک کمیسیون ندارند. اگر این اولین باری نیست که شما از هتل دیدن می‌کنید، حتماً به پذیرش هتل اطلاع دهید. هتل دار از مسافران عادی خود استقبال می‌کنند و ممکن است به شما امتیازات یا تسهیلات ویژه‌ای ارائه کنند. همه می‌دانند که در بسیاری از هتل‌ها می‌توانید نیمی از روز را رزرو کنید یا کم‌تر. قیمت اتاق در این مورد کم‌تر خواهد بود. اما بدانید که سیستم‌های رزرو آنلاین این گزینه را ندارند و شما باید این کار را با تلفن انجام دهید.

خدمات اضافی هتل

اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای اقامت در اتاقی در روز تولد یا ماه‌عسل هستید، مطمئن شوید که به‌عنوان بیشتر هتل‌ها در این زمان اتاق مهمان را تزیین کرده و یا خدمات رایگان ارائه کنید. فعالیت‌های اوقات فراغت را بررسی کنید. برای مثال، آیا استخر شنا، سونا و یا زمین‌بازی بچه‌ها وجود دارد یا خیر. همچنین قیمت استفاده از هر یک از خدمات سرگرمی را درخواست کنیداین هتل همچنین اطلاعاتی رایگان در مورد مکان‌های سرگرمی شهر یا فروشگاه‌ها و مراکز خرید ارائه می‌کند.

تعادل برقرار کردن بین کیفیت و قیمت هتل

بعد از انتخاب هتل‌های مناسب که امکانات دسترسی ویژه دارند و برای همه اعضای خانواده مناسب هستند … زمان انتخاب بهترین هتل از بین این هتل‌ها، نسبت به بودجه و حفظ کیفیت سفر است.صبحانه یک غذای بسیار مهم است – می‌تواند یا هر روز شما را بسازد یا خراب کند. و صبحانه هتل مهم‌ترین نکته برای رزرو هتل است. در نهایت، اما نه حداقل، صبحانه هتل را چک کنید … چون معمولاً زمان زیادی برای جستجو و پیدا کردن رستوران مناسب برای نهار یا شام وجود دارد. و صبحانه، که مهم‌ترین وعده غذایی است، معمولاً در هتل سرو می‌شود.در طی غذا یک صبحانه منطقی داشته‌باشید. بسیاری از هتل‌هایی که کیفیت خوب دارند، همیشه صبحانه مخصوص صبحانه دارند که شما نباید آن را از دست بدهید. پس لطفاً از صبحانه در طی سفر آگاه باشید.

 

 

نتیجه‌گیری

شهر گیلان یکی از شهرهای زیبا و پر طرفدار در شمال کشور است. گیلان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و به‌همین دلیل اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای گذراندن تعطیلات به این شهر بروند. در این مقاله سعی کردیم تا نکات مهمی که در هنگام رزرو یک هتل خوب در گیلان  باید مد نظر داشته‌باشید را بررسی کنیم. شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۵ سال است که در حوزه ساخت‌وساز شهرک‌های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است. مرکز اصلی شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی در زیباکنار بعد از صدا و سیما شهرک آرش ۲ میباشد. اگر شما هم قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا در شمال کشور را دارید شرکت انبوه‌سازان آرش انتخاب مناسبی برای شما است.

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×