گیلان، زیباکنار
0133416

رویایی‌ترین ویلاهای دنیا برای گذران تعطیلات

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
رویایی‌ترین ویلاهای دنیا

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با در دست گرفتن یک ژورنال معماری و ورق زدن آن غرق در معماری‌های شگفت‌انگیز شوید به‌نحوی که خود را برای لحظاتی در آن مکان تصور کرده باشید؟ ساختمان‌هایی که تصور واقعی بودن آن‌ها بسیار دشوار است اما در حقیقت وجود دارند و در دسته شیک‌ترین و لاکچری ترین ویلاهای دنیا قرار دارند. حتی تصورش هم جذاب است که انسان چند روزی را مهمان این ویلاهای جذاب شود. به‌راستی سبک زندگی انسان بسیار وابسته به مکانی ست که در آن زندگی می‌کند. بهره‌مندی از لاکچری ترین امکانات، داشتن چشم‌اندازهای خاص و منحصربه‌فرد و تجربه‌ای باور نکردنی از یک سبک خاص زندگی همه و همه در این ویلاهای معروف و رویایی امکانپذیر است. در ادامه قصد داریم رویایی‌ترین ویلاهای دنیا را برای سپری‌کردن تعطیلات معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید در این سفر هیجان‌انگیز همراه ما باشید، ما را در ادامه همراهی کنید.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای دزیره در ایتالیا

دزیره یکی از ویلاهای فوق مجلل در ایتالیا در دهکده‌ای به‌نام پرایانو است که از جمله دهکده‌های معروف ایتالیاست. تراس این ویلای به‌تنهایی 370 متر مربع وسعت دارد و چشم‌اندازی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز از سواحل دریا در چشمان شما نمایان می‌کند.

انواع و اقسام امکانات تفریحی و لاکچری در ویلای دزیره موجود است. از استخر، سونا و جکوزی و صندلی ماساژ گرفته تا پیشرفته‌ترین سیستم‌های هوشمند و امکانات تفریحی. این ویلا در پای یک کوهپایه صخره‌ای بنا شده و بی‌شک سکونت در آن آرزوی هر فردی ست که عاشق طبیعت بکر ایتالیا و چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد آن است.

ویلای میا در مکزیک

یکی از جذاب‌ترین ویلاهای لاکچری در دنیا ویلای میا است که در مکزیک و در دهکده‌ی پورتو والارتا در دل سواحل صخره‌ای واقع‌شده. بی‌شک نام این ویلا و تصاویر آن را در معروف‌ترین ژورنال های جهان خواهید دید. این ویلا چشم‌اندازی بکر و ویژه رو به سواحل صخره‌ای مکزیک دارد و نحوه ساخت آن به گونه‌ای ست که معماری آن با دریا و ساحل تلفیق شده. گویی که دریا به بخش جدایی ناپذیر از ویلا تبدیل شده است.

برای خرید ویلا در فومن با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای توره پوزیتانو در ایتالیا

ویلایی که قصد داریم از آن صحبت کنیم ویلایی صخره‌ای در همسایگی دریا در ایتالیا است. این ویلای زیبا و مجلل در ساحل آمالفی واقع‌شده و یکی از مجلل ترین و گران‌قیمت ترین ویلاهای ایتالیا است و می‌توان آن را یکی از رویایی ترین ویلاهای دنیا دانست که قدمت آن به سال‌ها پیش باز می‌گردد. این ویلا در واقع یک عمارت تاریخی و شاهانه است که با امکانات و چشم‌انداز منحصربه‌فرد خود رویایی ترین تعطیلات را می‌تواند رقم بزند.

ویلای راک تاون در تایلند

پیش از اینکه در مورد این ویلا صحبت کنیم باید از معنی نام این ویلا بگوییم که معنای عشق و نور خورشید دارد. در حقیقت نیز در این ویلا تلالو پر مهر نور خورشید را به زیبایی هر چه تمام حس خواهید کرد. این ویلا در همسایگی جنگل‌های سرسبز و انبوه دهکده‌ی چونگ تال در تایلند واقع‌شده است. این ویلای مجلل دارای استخری وسیع و چشم‌اندازی فوق‌العاده در روف‌گاردن است و بر فراز آن می‌توانید چشم‌اندازی بکر به دریای پر تلالو آندمان داشته‌باشید.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای سان ست هایت در لس آنجلس آمریکا

حتماً شما هم لس آنجلس را به شهر هنرمندان مشهور و تپه‌های هالیوودی می شناسید اما نباید از ویلای فوق مجلل سان ست در آن غافل شد. نیازی نیست حتماً یک هنرمند یا هنرپیشه مشهور باشید تا بتوانید چند روزی را مهمان این ویلای مجلل و لاکچری باشید. شما می‌توانید همانند هنرمندان مشهور در این ویلای زیبا و شاهانه تعطیلات لاکچری و رویایی خود را بگذرانید. شما در این ویلا جذاب‌ترین چشم‌اندازها را از قاب پنجره‌ها خواهید دید و در مدت‌زمان کمی می‌توانید به معروف‌ترین نقاط دیدنی شهر لس آنجلس دسترسی داشته‌باشید.

ویلای آکاشا در سینت لوسیا

اگر می‌خواهید در ویلایی با امکانات هوشمند پیشرفته و تکنولوژی‌های فوق‌العاده مدرن چند روزی را مهمان باشید و از تعطیلات رویایی خود لذت ببرید ما شما را به ویلای مجلل آکاشا در سینت لوسیا دعدت می‌کنیم. این ویلای زیبا چشم‌اندازی حیرت‌انگیز رو به افق‌های بی‌کران دریای کاراییب دارد و به عقیده گردشگرانی که در این ویلا مهمان بوده‌اند خود ویلا از عکس‌های آن بسیار جذاب‌تر است.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای راک استار در تایلند

در این ویلای مجلل و زیبا چشم‌اندازی گسترده و وسیع از خلیج پاتونگ و شهر ساحلی کلیم در تایلند خواهید داشت. وجود استخر و امکانات تفریحی پیشرفته در تراس این ویلا به شما امکان بهره‌مندی از تفریحات فوق لاکچری و هیجان‌انگیز را خواهد داد. شما می‌توانید در حالی که در در استخر وسیع روف‌گاردن شنا می‌کنید به منظره دل‌انگیز غروب خورشید در افق‌های بی‌کران دریا خیره شوید و تصاویری فراموش‌نشدنی را به گنجینه خاطرات ذهن خود بسپارید.

ویلای لیپوکمپ در فرانسه

از جمله ویلاهای مجلل و شاهانهای که در فرانسه و در شهر کن واقع‌شده ویلای لیپوکمپ است که دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده رو به دریا است. شما می‌توانید ساعت‌ها به تماشای قایق‌های بادی بر پهنه دریا بنشینید و با شناکردن در استخر وسیع و لاکچری این ویلا تمام استرس های طولانی مدتی که در جان شما ریشه کرده‌اند را بشویید. این ویلا همسایه نزدیک دریاست و در حوالی آن پر از نخل های زیبا و درختان میوه است.

برای خرید ویلا در سعادت آباد نور با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

سکونت در ویلاهای لاکچری و سپری‌کردن تعطیلات در ویلاهای مجلل می‌تواند تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز برای هر فرد باشد. به‌عنوان تجربه‌ای متفاوت می‌توانید راهی یکی از این ویلاهای مجلل اما گرانقیمت شوید و برای چند روز هم که شده رویایی ترین و ماندگارترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×